Als je de trein naar Utrecht Centraal neemt, daar kom ik morgenavond langs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zijn er nog mensen die vanuit omgeving Den Haag toevallig naar Lowlands gaan en met wie ik mee kan rijden vrijdagavond of zaterdagochtend?
Krijg je een nieuwe stoma?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering wat een faalhaas..
Heeft de jonge generatie nu ballen?
Als ik kan, ga ik altijd. Weer of geen weer. Van die regen ga je niet dood.
Tiz dat ik morgen nog een controle in het ziekenhuis heb, anders stond ik er nu al...
Zo, opa heeft gesproken
Helaas, heb nu al rond een 17 uur bij het LL terrein afgesproken, dus 's avonds is te laat, maar toch bedanktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je de trein naar Utrecht Centraal neemt, daar kom ik morgenavond langs.
Nee, die regen boeit me verder ook niet gigantisch veel. Ik kampeer immers al 13 jaar lang iedere zomervakantie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering wat een faalhaas..
Heeft de jonge generatie nu ballen?
Als ik kan, ga ik altijd. Weer of geen weer. Van die regen ga je niet dood.
Tiz dat ik morgen nog een controle in het ziekenhuis heb, anders stond ik er nu al...
Zo, opa heeft gesproken
Top. Veel plezier dan. Ik zorg dat ik net voor The Prodigy aankom.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Helaas, heb nu al rond een 17 uur bij het LL terrein afgesproken, dus 's avonds is te laat, maar toch bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotsje&Koekje
Ingang van de 24-uurs tent.....quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:15 schreef Feejx het volgende:
Dag mensen
Kreeg net een sms van MrManiak of ik namens hem even wilde vertellen dat de meet enorm, maar dan ook enorm mislukt isNiemand had namelijk een bord gemaakt
![]()
Met de hartelijke groeten van MrManiak
Whehe, voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Yepquote:
Men zal wel gedacht hebben, wat is dat voor een debiel met die telefoon de lucht in steeds?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:35 schreef Xeanor het volgende:
Ik ga op t asfalt staan en hou mn witte telefoon ff de lucht in, naast de camping 2 pilaar
De 24 uurs tent heeft geen "ingang" pipo, de helft van die tent is openquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:04 schreef superdexx het volgende:
ghehe naast de camping 2 pilaar.. je bedoelt bij de ingang van de 24 uurs tent![]()
daar waar 30.000 mensen staan..
Neequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef julian6 het volgende:
Ik en een mede fokker stonden een kwartier te zoeken maar geen fok bordje hoorWas er eigenlijk wel afgesproken wie dat bordje omhoog ging houden?
Volgend jaar iedereen een bordje meequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als we dat al niet kunnen regelen zal de meet idd immer blijven falen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef julian6 het volgende:
Ik en een mede fokker stonden een kwartier te zoeken maar geen fok bordje hoorWas er eigenlijk wel afgesproken wie dat bordje omhoog ging houden?
achterin de tent een pit proberen te maken is leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
was er rond 00:30 ofzo, maar was veuls te druk. en veuls te aggressief publiek in de 24 uurs zelf. Beetje erg jammer...
Dit keer is er nauwelijks poging gedaan hem te laten slagenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef P8 het volgende:
De immerfalende fok!meet deed zijn naam weer eens eer aan
Als iedereen dat doet, kom je ze vanzelf tegen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:22 schreef Xeanor het volgende:
Volgend jaar maak ik wel even een bordje ofzo.
in de drup zeg maarquote:
Ik ook zoiets..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef Agiath het volgende:
Ik ging donderdag pas om 2:30 naar de 24h tent
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef icebliss het volgende:
Kan de immer falende fokmeet niet daar [in de beta tent op camping 3] dan? Beter dan bij de 24-uurs, niet te missen natuurlijk deze tent
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Toen ik rond een uur of 4 aankwam bij de 24 uurs tent leek er geen meet meer gaande
nee dat niet, maar buiten wel en daar zou de meet plaatsvinden........ ergensquote:
Ik was anders nog heel hard aan het meeten met een glas bier!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Toen ik rond een uur of 4 aankwam bij de 24 uurs tent leek er geen meet meer gaande
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |