quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef Gert het volgende:In diverse topics wordt geklaagd dat de makers van de Bunker wél elders antwoorden op vragen geven, maar niet op FOK! Dit terwijl FOK! de partner is van TBO.
We gaan het daarom omdraaien en wat eigen initiatief toenen. Als ze niet naar ons toekomen, komen we wel naar hun.
Stel in dit topic je vragen aan deTBO-makers. Wij zorgen dan, zodra er een mooi rijtje vragen is, dat ze bij hun terechtkomen en beantwoord worden. Eventueel in meerdere "sessies".
1. Deelnemer Peter gaf aan dat hij in de Bunker mag vanwege zijn talenten!
Wat zijn deze talenten precies ?
Peter is door de screening gekomen omdat hij een sterke persoonlijkheid heeft en omdat hij echt een ijdel iemand is. Wij zijn benieuwd hoe hij kan overleven met het minimale aan producten. Hij zal genoeg talenten hebben maar daarop is hij totaal niet gecast.2. Waarom kunnen we ons nog steeds niet inschrijven op de stream?
(lijkt me handig om overbelasting te voorkomen op het moment dat de stream de lucht ingaat)
Vanaf morgen gaan de streams online. Dan kunnen jullie je ook inischrijven voor de streams.3. Kan iemand mij vertellen hoe het scenario eruit komt te zien als er vier Overlevers blijken
te vertrekken, ondanks de voorgehouden blijfbonus?
Dan staat de pot dus op nul en zitten de overgebleven Overlevers voor mijn viool daar?
Uiteraard zal dit niet gebeuren. Wij zorgen ervoor dat er dan een andere overlever in komt. De reden van vertrek van de Overlever zal ook hierin een rol spelen4. En wanneer gaan de streams de lucht in? En hoeveel schermen zijn er? Twee?
1 op de redactie en 1 op de deelnemers? Of 3, ook nog 1 op de luchtplaats?
Er word door de regisseur bepaald welke stream er online komt, maar dit zal zeker wisselend zijn, er hangen genoeg camera's om alles te kunnen zien zowel buiten als binnen. De redactie stream komt apart.5. Waarom is er gekozen voor een Kick-off zónder de Bewoners? En start de Bunker op
maandag als iedereen weer aan 't werk is?
Wij hebben daarvoor gekozen omdat wij met de kick off terug blikken op 10 jaar reality. Het zal een leuk feest worden. Wij zullen zondag middag alles weer aan kant maken, met de weinige middelen voor de Overlevers. Dat iedereen maandag moet werken is vervelend, maar wij zullen om 20.00 uur live zijn met de Overlevers. Dan gaan zij de bunker in.6. Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
De streams zijn IP gebonden, Je kunt vanaf twee IP's kijken. Mochten zich er problemen voordoen kunnen jullie met de helpdesk contact opnemen.7.Als ik het dus goed begrijp..zijn de streams alleen te volgen via thebunker.online.tv
dus niet via Nowlive en Fok. ?
Dat heb je goed begrepen. Als je lid van Fok bent en je klikt op de link van de streams word er geregisteerd dat je via deze site komt en krijg je dus korting. Kom je gewoon via de site binnen heb je geen korting. Dit geldt voor alle forums8. Wanneer krijgen we de primeur van de persfoto van Jeroen?
Deze heb ik gisteren al gestuurd naar Danny, maar deze heeft hem niet geplaatst. Vanochtend is hij nogmaals verzonden en ik geloof dat hij nu online staat9.Wanneer komt de volledige website online?
Wij werken er met man en macht aan om deze morgen online te hebben10.Wie zijn er nu écht aanwezig tijdens de kickoff ?
Bart, Danny, Jeroen, Ruud, Jaap,..... de rest komt later...sorry11.Krijgen de deelnemers aan de kick-off wél een zekere luxe? Of is het voor hen ook soberheid troef?
Dit is een weekend waarin wij terug blikken op tien jaar reality, het zal dus een groot feest worden. De overlevers krijgen soberheid troef12. Wat gaat er gebeuren als er maar 300 betalende streamers komen? Gaan jullie sowieso door tot het einde?
Zelfs dan maken wij het programma af12b. Heeft dit consequenties voor de prijzenpot
Dit zal geen consequenties geven13. Als julle de stekker er tussentijds uithalen, wordt er dan wel geld uitgekeerd?
Zoals ik net al aangaf, Al het apparatuur, etc is allemaal betaald. Wij maken hoe dan ook dit programma af en dat staat buiten de prijzenpot.