Wat Ruudt zegt. En als dat gebeurd dan zijn je hatstats ook lager.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neem aan dat je die voor komende zondag niet meer verwacht?
Het salaris krijg ik wel betaald. Al was ik er een beetje vanuit gegeaan dat ik zou promoveren dit seizoen zodat het wat makkelijker zou gaan, maar helaas is dat niet gelukt. Volgend seizoen een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is netjes! Kijk net ff naar je team: kom je niet om in de salariskosten? Er zitten een aantal goede, maar erg dure jongens tussen...
Verwacht geen wonderen van mij zondag: PIC met 2 geschorste spelers. Ben wel benieuwd naar mijn stats AIM vaardigheid sinds ik wat meer op passen ben gaan inkopen.
moguhquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nico moet nog wakker worden denk ik.....
* Proud2beDiepfries ontkent met nog geen 80k salariskosten op p1 te staan..quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou promoveren met 185k salariskosten wel cool vinden eigenlijk
Je zou het alleen no way halen in V, maar desalniettemin:quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent met nog geen 80k salariskosten op p1 te staan..
edit: in VI dus..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent met nog geen 80k salariskosten op p1 te staan..
edit: in VI dus..
Competitie plaats: 886 / 1024quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan sta ik met Spelersloon 110 360 ¤ op de 5e plek in de VII
Je moet het ook wel kunnen he...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
En de helft van het loon dat jij nodig hebt nu...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dat scheelt 821 competities met de mijne
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de helft van het loon dat jij nodig hebt nu...
Jij draait volgend jaar ook gewoon mee voor het kampioenschap! De ME trekt heus wel weer bij...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Competitie plaats: 341 / 1024.quote:
quote:
Couteren Rules! Normaal zou een counteraar die wedstrijden gewoon gewonnen hebben hoor. Als ik geen counteren had gespeeld had ik ze helemaal verloren ivm mn mindere middenveld.quote:
Heb ik ooit ook gedaan en zelfs meteen kampioen geworden in die VII al was mn VI seizoentje daarna vrij kansloos.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij draait volgend jaar ook gewoon mee voor het kampioenschap! De ME trekt heus wel weer bij...
En ik kan in de VII ook meedraaien om het kampioenschap met 47k spelersloon
Straks kom je nog in V.1quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bah, spelbrekers die de sterkte van m'n competitie er bij halen![]()
Anyways, 't vertekent enigszins door de aanwezigheid van een 'bot', maar inderdaad is het niet een hele zware VI. Met een kleine 200 HatStats gemiddeld (na 6 seizoenen Hattrick) en als nr 2145 van 8192 in VI ben ik dik tevreden. Een eventuele promotie naar V gaat echt een drama worden, dus ik hoop maar dat ik aan 34 punten onvoldoende heb om rechtstreeks te promoveren. En met 2 MOTSen achter elkaar zal ik qua middenveld geen kans maken in de p/d, dus de kans dat ik volgend seizoen nog 'veilig' in de VI speel is in dat geval zeer groot. En zo heb ik iig een extra trainingspot en een medaille er bij
Ik ben ooit gepromoveerd naar de VI met enkel drie middenvelders met een hogere hoofdstat dan 'goed', dat was pas kansloos!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik ooit ook gedaan en zelfs meteen kampioen geworden in die VII al was mn VI seizoentje daarna vrij kansloos.Dus eerst mn team beter gemaakt en flink geinvesteerd. Maar ja dat mag tot nu toe nog niet baten
Dan komend seizoen maar weer proberen en ook weer versterken misschien dat ik dan een betere kans heb op t kampioenschap.
(mits de ME wil mee werken ipv tegen)
Oh, daar ben ik zo weer weg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zo weer weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
34 Punten kan best weleens genoeg zijn voor rechtstreekse promotie, het gaat van je doelsaldo afhangen denk ik. Aangezien dat heel behoorlijk is, kun je er zomaar tussendoor glippen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Anyways, 't vertekent enigszins door de aanwezigheid van een 'bot', maar inderdaad is het niet een hele zware VI. Met een kleine 200 HatStats gemiddeld (na 6 seizoenen Hattrick) en als nr 2145 van 8192 in VI ben ik dik tevreden. Een eventuele promotie naar V gaat echt een drama worden, dus ik hoop maar dat ik aan 34 punten onvoldoende heb om rechtstreeks te promoveren. En met 2 MOTSen achter elkaar zal ik qua middenveld geen kans maken in de p/d, dus de kans dat ik volgend seizoen nog 'veilig' in de VI speel is in dat geval zeer groot. En zo heb ik iig een extra trainingspot en een medaille er bij
Ik ging ook alleen voor handhavingquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, ik had van dit seizoen vooraf niet zoveel verwacht. Blij wanneer ik me zou handhaven en doelstelling om m'n team te verjongen. Nu ik hoog sta wil ik toch proberen het kampioenschap binnen te halen. Volgend seizoen wordt echt een tussenseizoen, ik MOET verjongen, zowel vwb. een deel van m'n trainees als bij een aantal (bijna bejaarde) basisspelers..
Dan komt vraag 2, wil je je handhaven in V?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ging ook alleen voor handhaving
Afhankelijk van het feit of ik promoveer of niet, zal ik ook gaan verjongen....
Op dit moment ligt de grens op 30 punten en een doelsaldo van +26.. Ik heb alleen geen idee hoeveel teams daar nog tussen in zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
34 Punten kan best weleens genoeg zijn voor rechtstreekse promotie, het gaat van je doelsaldo afhangen denk ik. Aangezien dat heel behoorlijk is, kun je er zomaar tussendoor glippen.
Dat gaan we bekijken aan de hand van de eventuele indelingquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan komt vraag 2, wil je je handhaven in V?
Wat is je bank balans? Een goddelijk PM'ert kopen een optie? Die kosten niet veel in aanschaf, alleen het loon is aan de wat hoge kant.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op dit moment ligt de grens op 30 punten en een doelsaldo van +26.. Ik heb alleen geen idee hoeveel teams daar nog tussen in zitten.
Ach, en ik moet eerst zondag nog maar eens van en op bezoek bij de nr2 zien te winnen. M'n vormupdate vannacht was dramatisch (2 beste middenvelders+winger gedaald), bij hem is 'ie qua vormen (vergelijking vorm vandaag in HT met Alltid) zowel defensief als qua middenveld er op vooruit gegaan.. We'll see
Hint:quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is je bank balans? Een goddelijk PM'ert kopen een optie? Die kosten niet veel in aanschaf, alleen het loon is aan de wat hoge kant..
Jammer trouwens dat je niet met droge ogen twee keer kan PIC'en met die hijger in je nek op plek drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hint:Wat moet-ie nou met een waardeloze vleugel die matig in vorm is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:(01:39) Ladderzatsquad changed match orders against dutchkillers.
Hehe, een uitmuntend (hoog) middenveld halen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat moet-ie nou met een waardeloze vleugel die matig in vorm is?.
Ik was nuchterquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef rompompom het volgende:
Scud, weet je trouwens zeker dat het goed gaat a.s. zondag?
[..]
Oh ja, buitenaards mpositiespel, even overheen gekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehe, een uitmuntend (hoog) middenveld halen?
Hehe, dan lig ik toch wel omver meestal. Ook zonder drank!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik was nuchterErg uitzondelijk ja.
Is dat een mijlpaal ofzo?quote:24-04-2009 Panathinaikos Priestertum Panathinaikos Priestertum 25 400 000 ¤ 970
06-04-2009 Panathinaikos Priestertum Panathinaikos Priestertum 100 000 ¤ 920
21-03-2009 Partizan Priestertum Panathinaikos Priestertum 50 000 ¤ 800
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Hij zal wel erg op zich geilenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh ja, buitenaards mpositiespel, even overheen gekeken.
[..]
Hehe, dan lig ik toch wel omver meestal. Ook zonder drank!
Wat is dit trouwens voor klapjosti:
[..]
Is dat een mijlpaal ofzo?
Kleine 1,5 miljoen.. Niet zo heel veel dus. Overigens haal ik met de verkoop van 1 of 2 trainees zo een 3-5 miljoen binnen, waarmee ik me zou kunnen versterken.. Ik wil echter liefst nog een niveautje Passen er bovenop hebben bij een aantal van m'n trainees, dus ik denk dat ik met verkoop wacht tot begin volgend seizoen..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is je bank balans? Een goddelijk PM'ert kopen een optie? Die kosten niet veel in aanschaf, alleen het loon is aan de wat hoge kant..
Ik heb dit seizoen al 5x PIC gespeeld in de competitie + in m'n (verloren) bekerpot. Nog 2x en dan kampioen worden was wel ultiem geweest uiteraard, maar laat ik maar gewoon voor (relatieve) 'zekerheid' gaan. Ik moet gewoon het middenveld pakken en dan hopen voldoende te scoren. Overigens kan ik ook nog wel eens een 5-3-2 counter tegenover me krijgen, nouja, dat zien we dan wel weer..quote:Jammer trouwens dat je niet met droge ogen twee keer kan PIC'en met die hijger in je nek op plek drie.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hint:En m'n totale salarispost zo ongeveer verdubbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval bedankt voor het 'aanbod'.* Proud2beDiepfries ontkent al iets van formidabel (zeer hoog) of zelfs uitmuntend (laag) / (zeer laag) te gaan halen zonder aankoopquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehe, een uitmuntend (hoog) middenveld halen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik MOTS pas in een P/D duel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries ontkent al iets van formidabel (zeer hoog) of zelfs uitmuntend (laag) / (zeer laag) te gaan halen zonder aankoop
Mijn Uitmuntend (zeer laag) in speelronde 8 was ook met een Normaal. Om zondag echter een kans te maken, kan ik eigenlijk niet anders dan MOTSen. Z'n aanval is ietsjes sterker dan mijn verdediging en zijn verdediging normaal gesproken ietsjes sterker dan m'n aanval. Ik heb gewoon kansen (dus bbz) nodig..quote:
In mijn poule zit ook een bot maar toch ben ik 5e en wordt waarschijnlijk 4e (hoger kan niet meer.....)quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als de grens bij 30 ligt en je nu al 34 punten hebt vraag ik me af ga je de komende 2 wedstrijden nog punten pakken? (ok de komende wordt lastig) Dit omdat de grens misschien nog wat omhoog op schuift en dan heb je misschien aan 34 niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op dit moment ligt de grens op 30 punten en een doelsaldo van +26.. Ik heb alleen geen idee hoeveel teams daar nog tussen in zitten.
Ach, en ik moet eerst zondag nog maar eens van en op bezoek bij de nr2 zien te winnen. M'n vorm update vannacht was dramatisch (2 beste middenvelders+winger gedaald), bij hem is 'ie qua vormen (vergelijking vorm vandaag in HT met Alltid) zowel defensief als qua middenveld er op vooruit gegaan.. We'll see
Dan kan je nog wel gaan (iig van een evt p\d duel) voor een goddelijke spelert die je daarna meteen verkoopt. Al is het all1 maar om je mid zo te boosten. (Alle financiële verlies opzij gelaten.) die zijn in aankoop belachelijk goedkoop. (heeft misschien iets met hun salaris te makenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kleine 1,5 miljoen.. Niet zo heel veel dus. Overigens haal ik met de verkoop van 1 of 2 trainees zo een 3-5 miljoen binnen, waarmee ik me zou kunnen versterken.. Ik wil echter liefst nog een niveautje Passen er bovenop hebben bij een aantal van m'n trainees, dus ik denk dat ik met verkoop wacht tot begin volgend seizoen..
[knip] bla bla [/knip]
* Proud2beDiepfries ontkent al iets van formidabel (zeer hoog) of zelfs uitmuntend (laag) / (zeer laag) te gaan halen zonder aankoop
Soms heb je ook gewoon even pech in een seizoen. En counter blijft altijd een risicovolle tactiek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In mijn poule zit ook een bot maar toch ben ik 5e en wordt waarschijnlijk 4e (hoger kan niet meer.....)
Misschien dat ik het niet duidelijk genoeg vertelde. Op dit moment heb ik 28 punten en de teams op de p/d-grens 30 punten. Als ik kampioen wil worden, moet ik 2x winnen, waarmee ik op 34 punten kom. Als alle nr's 1 die op dit moment meer punten hebben ook 2x winnen, dan komen zij op 36 pt en heb ik een p/d. Wanneer die teams punten laten liggen, kan de p/d-grens op 35 of misschien zelfs 34 punten komen te liggen. Gezien m'n huidige doelsaldo van +36 'riskeer' ik dan directe promotie naar V..quote:[..]
Als de grens bij 30 ligt en je nu al 34 punten hebt vraag ik me af ga je de komende 2 wedstrijden nog punten pakken? (ok de komende wordt lastig) Dit omdat de grens misschien nog wat omhoog op schuift en dan heb je misschien aan 34 niet genoeg.
Zoals gezegd. Ik blijf liever nog (veilig) een seizoen (of wat) in VI. M'n team verjongen/versterken en dan over een (paar) seizoenen de stap richting V maken.quote:[..]
Dan kan je nog wel gaan (iig van een evt p\d duel) voor een goddelijke spelert die je daarna meteen verkoopt. Al is het all1 maar om je mid zo te boosten. (Alle financiële verlies opzij gelaten.) die zijn in aankoop belachelijk goedkoop. (heeft misschien iets met hun salaris te maken)
Och, de Def-ratings die jij af en toe haalt kan ik dan weer alleen maar van dromenquote:* Outpost76 wordt bijna geil van zulke ratings![]()
Van welke ratings van mij dromen jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Och, de Def-ratings die jij af en toe haalt kan ik dan weer alleen maar van dromen
ok ieder zn eigen keuze.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Soms heb je ook gewoon even pech in een seizoen. En counter blijft altijd een risicovolle tactiek.
ok duidelijk nu; je promoveert mi niet......quote:Misschien dat ik het niet duidelijk genoeg vertelde. Op dit moment heb ik 28 punten en de teams op de p/d-grens 30 punten. Als ik kampioen wil worden, moet ik 2x winnen, waarmee ik op 34 punten kom. Als alle nr's 1 die op dit moment meer punten hebben ook 2x winnen, dan komen zij op 36 pt en heb ik een p/d. Wanneer die teams punten laten liggen, kan de p/d-grens op 35 of misschien zelfs 34 punten komen te liggen. Gezien m'n huidige doelsaldo van +36 'riskeer' ik dan directe promotie naar V..
lijkt me verstandiger.quote:Zoals gezegd. Ik blijf liever nog (veilig) een seizoen (of wat) in VI. M'n team verjongen/versterken en dan over een (paar) seizoenen de stap richting V maken.
tja daarom counter ik ookquote:Och, de Def-ratings die jij af en toe haalt kan ik dan weer alleen maar van dromen
Counteren is nog steeds meer dan alleen een verdediging neer zetten.. Daar gaat/ging het bij jou dit seizoen nog wel eens misquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tja daarom counter ik ookEn daarom had ik ook commentaar op de ME.
Ik hoop dan ook van harte dat je nog 2x wintquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef Flappekz het volgende:
Diepfries, ik ben 1 van je concurrenten dus! Heb nu 29 punten...
Mijn fans waren vooraf ook niet bepaald hoopvol: "we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen". Tot het versturen van liefdesbrieven heb ik ze echter nog niet kunnen bewegen, ondanks 8 woordvoerders, maar misschien heb je er daarvoor wel 10 nodig? Nouja, ik ben vooral ook zelf erg blij dat ik lekker mee draai in VI en met de huidige ratings me in de meeste VI's probleemloos zou handhaven. Nu het puntje op de i zetten morgen en volgend seizoen geld verdienen/verjongenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik sta 2e.terwijl ik moest vechten om me te handhaven.
ja een sterke (zowel centrum als vleugel) aanval is ook wel erg handigquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Counteren is nog steeds meer dan alleen een verdediging neer zetten.. Daar gaat/ging het bij jou dit seizoen nog wel eens mis
volgens mij worden fans vooral beïnvloed door het resultaat en sponsors door woordvoerders..quote:Mijn fans waren vooraf ook niet bepaald hoopvol: "we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen". Tot het versturen van liefdesbrieven heb ik ze echter nog niet kunnen bewegen, ondanks 8 woordvoerders, maar misschien heb je er daarvoor wel 10 nodig? Nouja, ik ben vooral ook zelf erg blij dat ik lekker mee draai in VI en met de huidige ratings me in de meeste VI's probleemloos zou handhaven. Nu het puntje op de i zetten morgen en volgend seizoen geld verdienen/verjongen
Dat meende ik ook.. Ik zou echter niet weten wat ik nog meer/beter zou kunnen doen. Ik bedoel, 6 seizoenen achter elkaar een (zeer) lage seizoensverwachting hebben en 1e (X), 1e (IX), 2e (VIII), 1e (VIII), 2e (VII) en top3 (VI) eindigen.. Wat willen ze dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij worden fans vooral beïnvloed door het resultaat en sponsors door woordvoerders..
Heb er zelf ook over nagedacht en ook niet uitgekomen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat meende ik ook.. Ik zou echter niet weten wat ik nog meer/beter zou kunnen doen. Ik bedoel, 6 seizoenen achter elkaar een (zeer) lage seizoensverwachting hebben en 1e (X), 1e (IX), 2e (VIII), 1e (VIII), 2e (VII) en top3 (VI) eindigen.. Wat willen ze dan?
Klopt maar ja geld voor een 3e briljant of hoger spits is er niet. En vleugelspitsen vind ik nutteloos. Ze dragen te weinig bij om een beetje aardige stat te krijgen. Maar komend seizoen ga ik op zoek naar een nieuwe Goddelijke SP hoer met meer dan uitmuntend scoren. Dan kan ik mn held vervangen. Met zo een mid als ik had\heb kan je moeilijk iets anders spelen dan counter.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Counteren is nog steeds meer dan alleen een verdediging neer zetten.. Daar gaat/ging het bij jou dit seizoen nog wel eens mis
Even een reken sommetje maken door je sponsorgeld door 8 te delen en dan kijken hoeveel je er bij krijgt vergeleken bij wat een extra woordvoerder moet kosten. Waarschijnlijk levert dat zn geld niet op. Misschien als je in de V zit dat je er 10 moet nemen maar eerder lijkt mij niet. Ook fans worden beïnvloed door woordvoerders all1 in welke mate weet ik niet. Misschien een vraag om aan RealBizkit666 te stellen.quote:Mijn fans waren vooraf ook niet bepaald hoopvol: "we zijn het niet waard om in deze divisie te spelen". Tot het versturen van liefdesbrieven heb ik ze echter nog niet kunnen bewegen, ondanks 8 woordvoerders, maar misschien heb je er daarvoor wel 10 nodig? Nouja, ik ben vooral ook zelf erg blij dat ik lekker mee draai in VI en met de huidige ratings me in de meeste VI's probleemloos zou handhaven. Nu het puntje op de i zetten morgen en volgend seizoen geld verdienen/verjongen
quote:pokepersons sponsor income wage profit
1 92.978 1.800 91.178
2 97.654 3.600 94.054
3 100.955 5.400 95.555
4 103.431 7.200 96.231
5 105.632 9.000 96.632
6 107.282 10.800 96.482
7 108.933 12.600 96.333
8 110.308 14.400 95.908
9 111.408 16.200 95.208
10 112.509 18.000 94.509
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het zal snel genoeg vol zijn. Hooguit 2 dagen.
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.aspquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
Even een reken sommetje maken door je sponsorgeld door 8 te delen en dan kijken hoeveel je er bij krijgt vergeleken bij wat een extra woordvoerder moet kosten. Waarschijnlijk levert dat zn geld niet op. Misschien als je in de V zit dat je er 10 moet nemen maar eerder lijkt mij niet. Ook fans worden beïnvloed door woordvoerders all1 in welke mate weet ik niet. Misschien een vraag om aan RealBizkit666 te stellen.
Zaterdag lijkt wel vaker rustig.. net wanneer ik wat tijd hebquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ja sorry t duurt langer dan verwacht. Zal wel door t weer komen
Het lijkt er wel op. Ik mag er nog 1 ontslaan zie ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp
Werkt deze site nog naar behoren voor je aantal woordvoerders dat iemand weet?..
Ja klopt maar het topic had al vol moeten zijn en daar heeft de zaterdag dan weinig meer mee te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt wel vaker rustig.. net wanneer ik wat tijd heb
quote:RKDEO's Arena (1005210)
Wedstrijdagenda
26-04-2009 (13/38) Competitie RKDEO - berg je maar op
29-04-2009 (14/38) Vriendschappelijk (bekerregels) Bacardi Boys - FC Bifröst
Klopt. 8 is niet optimaal (scheelt ¤500 per week als je salaris/sponsorgeld verrekend). Ik ga er echter ook vanuit dat ze m'n fans positief beïnvloeden en als dat me uiteindelijk 5 fans per seizoen scheelt (ik doe een gok volledig vanuit het niets), dan heb ik daar die ¤500 per week wel voor over. Dat verdient zichzelf namelijk wel weer terug via die fans (toeschouwersaantallen, etc.)quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Even een reken sommetje maken door je sponsorgeld door 8 te delen en dan kijken hoeveel je er bij krijgt vergeleken bij wat een extra woordvoerder moet kosten. Waarschijnlijk levert dat zn geld niet op. Misschien als je in de V zit dat je er 10 moet nemen maar eerder lijkt mij niet. Ook fans worden beïnvloed door woordvoerders all1 in welke mate weet ik niet. Misschien een vraag om aan RealBizkit666 te stellen.
Edit:
Volgens Xray heb je er zelfs maar 5 nodig om je max geld te krijgen met jou supportersclub grote en de div waar je inzit :
[..]
Klopt toch heb ik er nu maar 4 ipv de 10 die ik hadquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt. 8 is niet optimaal (scheelt ¤500 per week als je salaris/sponsorgeld verrekend). Ik ga er echter ook vanuit dat ze m'n fans positief beïnvloeden en als dat me uiteindelijk 5 fans per seizoen scheelt (ik doe een gok volledig vanuit het niets), dan heb ik daar die ¤500 per week wel voor over. Dat verdient zichzelf namelijk wel weer terug via die fans (toeschouwersaantallen, etc.)
kampioen in de eredivisie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat meende ik ook.. Ik zou echter niet weten wat ik nog meer/beter zou kunnen doen. Ik bedoel, 6 seizoenen achter elkaar een (zeer) lage seizoensverwachting hebben en 1e (X), 1e (IX), 2e (VIII), 1e (VIII), 2e (VII) en top3 (VI) eindigen.. Wat willen ze dan?
Door anders te kiezen als je iemand uitdaagt en dan daar het stadion's id in te voeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef elby1988 het volgende:
Hoe regel je dan een vriendschappelijke wedstrijd in een ander stadion ?:P
quote:
quote:maar als je eens een wedstrijdje verliest dan daalt het humeur van de supporters.. zelfs als je gewoon terecht verliest.. of ben je al die seizoenen ook ongeslagen gebleven?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Koop je een schorsing mee als je een speler koopt?
Kopen kan altijd maar dat opstellen wordt zo lastig. Geen psv actie uithalen he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, anders zou ik voor morgen nog een excellent scoring met solid passing en winger kopen.
quote:Top 10 Posters
1 komrad - 4919
2 maniack28 - 4514
3 Outpost76 - 4042
4 The_Hives - 3715
5 Grumpey - 3338
6 RealBizkit666 - 3197
7 Yankee_One - 2510
8 Psychonikeo - 2447
9 Daemon19 - 2357
10 Lennox - 2339
Heb nog wat andere opties, maar als die niet lukken willen koop ik hem, tis wel een heerlijke speler en wellicht lekker goedkoop omdat mensen nu vooral nog spelers voor dit weekend zoeken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kopen kan altijd maar dat opstellen wordt zo lastig. Geen psv actie uithalen he!
Ik vind all1 dat solid wing een beetje jammer en zonde van je geld. Maar ik ben dan ook niet iemand die positief is over de bijdrage van een vleugel spelert.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb nog wat andere opties, maar als die niet lukken willen koop ik hem, tis wel een heerlijke speler en wellicht lekker goedkoop omdat mensen nu vooral nog spelers voor dit weekend zoeken.
Vleugels zijn imo wel belangrijk...en ik denk dat die vleugels alleen maar belangrijker zullen worden naarmate je hogerop komtquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind all1 dat solid wing een beetje jammer en zonde van je geld. Maar ik ben dan ook niet iemand die positief is over de bijdrage van een vleugel spelert.
Dat zal best maar als je dan een briljant vleugel hebt en opstelt en vervolgens een bagger wing stat haalt op die positie moet het dus wel erg hoog zijn wil het interessant worden. Daarom vind ik solid zonde van je geld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vleugels zijn imo wel belangrijk...en ik denk dat die vleugels alleen maar belangrijker zullen worden naarmate je hogerop komt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef GeneraalUli het volgende:
Morgen m'n kampioenswedstrijd spelen, hopen dat ik niet net zo choke als AZ.
Blondquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het is er al.schijnbaar al een paar uur
ik was vergeten hoe het er uitzag
![]()
Oké dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet alleen fun, maar internationale oefenwedstrijden levert ook meer ervaring op voor je spelers dan nationale oefenwedstrijden..
dat is waarschijnlijk dus ook een reden dat je counter niet echt fantastisch uitpakt..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind all1 dat solid wing een beetje jammer en zonde van je geld. Maar ik ben dan ook niet iemand die positief is over de bijdrage van een vleugel spelert.
Je moet je vleugels ook nooit normaal neerzetten, altijd of aanvallend of naar het midden. Aan een kale vleugelspeler heb je dus ook niet zo heel veel. Een briljante vleugel met redelijk of goed passen die je aanvallend zet, geeft je vleugelrating echt een goeie douw, helemaal als je ook nog eens aanvallende vleugelverdediger hebt. En verder wat MrMoon zegt. Als je als counteraar twee van de drie aanvalsmogelijkheden verwaarloost moet je niet heel gek opkijken dat je wat tegenslag krijgt te verwerken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je dan een briljant vleugel hebt en opstelt en vervolgens een bagger wing stat haalt op die positie moet het dus wel erg hoog zijn wil het interessant worden. Daarom vind ik solid zonde van je geld.
Ik keek steeds maar ff vluchtig of het er alweer was maar op de hoofdpagina verandert er niet zo veel dan.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het is er al.schijnbaar al een paar uur
ik was vergeten hoe het er uitzag
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
ik heb weer eens een geschorste speler..
kom ik ook echt nu pas achter
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En J-D maakt het nieuwe topic, beetje 3 posts volspammen en dan de laatste open laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |