Passen is nooit een hoofdstat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:16 schreef borisz het volgende:
TSI: +2350 / -280
Vorm: +12 / -2
2x passen omhoog al zijn dat meer bijstats die omhoog zijn gegaan.
Dat is jammer dan. Wanneer krijg je de herkansing voor Suriname?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:49 schreef ScudRaket het volgende:
De gast uit Suriname heeft een andere friendly geregeldOok een last-minute regelactie voor Nicaragua is op de langere termijn geplaatst
Nu maar het Tunesische vlaggetje ophalen.
Mijn contact zegt dat hij het zeker was dat hij zou accepteren. Nu probeert hij hem te overtuigen om alsnog tegen mij te spelen, wanneer is dan nog onzeker. Datzelfde geldt voor Nicaragua.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is jammer dan. Wanneer krijg je de herkansing voor Suriname?
Dat is netjes! Kijk net ff naar je team: kom je niet om in de salariskosten? Er zitten een aantal goede, maar erg dure jongens tussen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Om toch nog iets positiefs uit dit zeer niet geslaagde seizoen te halen ga ik komende zondag voor 277 Hatstats. Alleen te halen zonder blessure en rode kaart(en) natuurlijk...
Jij met je halve oekraiense team moet er zat hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
top bezig Gijs![]()
ik zal er eens over nadenken welke speler van mn eigen ploegje ik eens zal gaan nomineren
neem aan dat je die voor komende zondag niet meer verwacht?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Om toch nog iets positiefs uit dit zeer niet geslaagde seizoen te halen ga ik komende zondag voor 277 Hatstats. Alleen te halen zonder blessure en rode kaart(en) natuurlijk...
Kan je toch tijdens de wedstrijd krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neem aan dat je die voor komende zondag niet meer verwacht?
Nico moet nog wakker worden denk ik.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Kan je toch tijdens de wedstrijd krijgen.
Wat Ruudt zegt. En als dat gebeurd dan zijn je hatstats ook lager.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neem aan dat je die voor komende zondag niet meer verwacht?
Het salaris krijg ik wel betaald. Al was ik er een beetje vanuit gegeaan dat ik zou promoveren dit seizoen zodat het wat makkelijker zou gaan, maar helaas is dat niet gelukt. Volgend seizoen een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is netjes! Kijk net ff naar je team: kom je niet om in de salariskosten? Er zitten een aantal goede, maar erg dure jongens tussen...
Verwacht geen wonderen van mij zondag: PIC met 2 geschorste spelers. Ben wel benieuwd naar mijn stats AIM vaardigheid sinds ik wat meer op passen ben gaan inkopen.
moguhquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nico moet nog wakker worden denk ik.....
* Proud2beDiepfries ontkent met nog geen 80k salariskosten op p1 te staan..quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou promoveren met 185k salariskosten wel cool vinden eigenlijk
Je zou het alleen no way halen in V, maar desalniettemin:quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent met nog geen 80k salariskosten op p1 te staan..
edit: in VI dus..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries ontkent met nog geen 80k salariskosten op p1 te staan..
edit: in VI dus..
Competitie plaats: 886 / 1024quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan sta ik met Spelersloon 110 360 ¤ op de 5e plek in de VII
Je moet het ook wel kunnen he...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
En de helft van het loon dat jij nodig hebt nu...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dat scheelt 821 competities met de mijne
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de helft van het loon dat jij nodig hebt nu...
Jij draait volgend jaar ook gewoon mee voor het kampioenschap! De ME trekt heus wel weer bij...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Competitie plaats: 341 / 1024.quote:
quote:
Couteren Rules! Normaal zou een counteraar die wedstrijden gewoon gewonnen hebben hoor. Als ik geen counteren had gespeeld had ik ze helemaal verloren ivm mn mindere middenveld.quote:
Heb ik ooit ook gedaan en zelfs meteen kampioen geworden in die VII al was mn VI seizoentje daarna vrij kansloos.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij draait volgend jaar ook gewoon mee voor het kampioenschap! De ME trekt heus wel weer bij...
En ik kan in de VII ook meedraaien om het kampioenschap met 47k spelersloon
Straks kom je nog in V.1quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bah, spelbrekers die de sterkte van m'n competitie er bij halen![]()
Anyways, 't vertekent enigszins door de aanwezigheid van een 'bot', maar inderdaad is het niet een hele zware VI. Met een kleine 200 HatStats gemiddeld (na 6 seizoenen Hattrick) en als nr 2145 van 8192 in VI ben ik dik tevreden. Een eventuele promotie naar V gaat echt een drama worden, dus ik hoop maar dat ik aan 34 punten onvoldoende heb om rechtstreeks te promoveren. En met 2 MOTSen achter elkaar zal ik qua middenveld geen kans maken in de p/d, dus de kans dat ik volgend seizoen nog 'veilig' in de VI speel is in dat geval zeer groot. En zo heb ik iig een extra trainingspot en een medaille er bij
Ik ben ooit gepromoveerd naar de VI met enkel drie middenvelders met een hogere hoofdstat dan 'goed', dat was pas kansloos!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Outpost76 het volgende:
Heb ik ooit ook gedaan en zelfs meteen kampioen geworden in die VII al was mn VI seizoentje daarna vrij kansloos.Dus eerst mn team beter gemaakt en flink geinvesteerd. Maar ja dat mag tot nu toe nog niet baten
Dan komend seizoen maar weer proberen en ook weer versterken misschien dat ik dan een betere kans heb op t kampioenschap.
(mits de ME wil mee werken ipv tegen)
Oh, daar ben ik zo weer weg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zo weer weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
34 Punten kan best weleens genoeg zijn voor rechtstreekse promotie, het gaat van je doelsaldo afhangen denk ik. Aangezien dat heel behoorlijk is, kun je er zomaar tussendoor glippen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bah, spelbrekers die de sterkte van m'n competitie er bij halen![]()
Anyways, 't vertekent enigszins door de aanwezigheid van een 'bot', maar inderdaad is het niet een hele zware VI. Met een kleine 200 HatStats gemiddeld (na 6 seizoenen Hattrick) en als nr 2145 van 8192 in VI ben ik dik tevreden. Een eventuele promotie naar V gaat echt een drama worden, dus ik hoop maar dat ik aan 34 punten onvoldoende heb om rechtstreeks te promoveren. En met 2 MOTSen achter elkaar zal ik qua middenveld geen kans maken in de p/d, dus de kans dat ik volgend seizoen nog 'veilig' in de VI speel is in dat geval zeer groot. En zo heb ik iig een extra trainingspot en een medaille er bij
Ik ging ook alleen voor handhavingquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, ik had van dit seizoen vooraf niet zoveel verwacht. Blij wanneer ik me zou handhaven en doelstelling om m'n team te verjongen. Nu ik hoog sta wil ik toch proberen het kampioenschap binnen te halen. Volgend seizoen wordt echt een tussenseizoen, ik MOET verjongen, zowel vwb. een deel van m'n trainees als bij een aantal (bijna bejaarde) basisspelers..
Dan komt vraag 2, wil je je handhaven in V?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ging ook alleen voor handhaving
Afhankelijk van het feit of ik promoveer of niet, zal ik ook gaan verjongen....
Op dit moment ligt de grens op 30 punten en een doelsaldo van +26.. Ik heb alleen geen idee hoeveel teams daar nog tussen in zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
34 Punten kan best weleens genoeg zijn voor rechtstreekse promotie, het gaat van je doelsaldo afhangen denk ik. Aangezien dat heel behoorlijk is, kun je er zomaar tussendoor glippen.
Dat gaan we bekijken aan de hand van de eventuele indelingquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan komt vraag 2, wil je je handhaven in V?
Wat is je bank balans? Een goddelijk PM'ert kopen een optie? Die kosten niet veel in aanschaf, alleen het loon is aan de wat hoge kant.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op dit moment ligt de grens op 30 punten en een doelsaldo van +26.. Ik heb alleen geen idee hoeveel teams daar nog tussen in zitten.
Ach, en ik moet eerst zondag nog maar eens van en op bezoek bij de nr2 zien te winnen. M'n vormupdate vannacht was dramatisch (2 beste middenvelders+winger gedaald), bij hem is 'ie qua vormen (vergelijking vorm vandaag in HT met Alltid) zowel defensief als qua middenveld er op vooruit gegaan.. We'll see
Hint:quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is je bank balans? Een goddelijk PM'ert kopen een optie? Die kosten niet veel in aanschaf, alleen het loon is aan de wat hoge kant..
Jammer trouwens dat je niet met droge ogen twee keer kan PIC'en met die hijger in je nek op plek drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hint:Wat moet-ie nou met een waardeloze vleugel die matig in vorm is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:(01:39) Ladderzatsquad changed match orders against dutchkillers.
Hehe, een uitmuntend (hoog) middenveld halen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat moet-ie nou met een waardeloze vleugel die matig in vorm is?.
Ik was nuchterquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef rompompom het volgende:
Scud, weet je trouwens zeker dat het goed gaat a.s. zondag?
[..]
Oh ja, buitenaards mpositiespel, even overheen gekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehe, een uitmuntend (hoog) middenveld halen?
Hehe, dan lig ik toch wel omver meestal. Ook zonder drank!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik was nuchterErg uitzondelijk ja.
Is dat een mijlpaal ofzo?quote:24-04-2009 Panathinaikos Priestertum Panathinaikos Priestertum 25 400 000 ¤ 970
06-04-2009 Panathinaikos Priestertum Panathinaikos Priestertum 100 000 ¤ 920
21-03-2009 Partizan Priestertum Panathinaikos Priestertum 50 000 ¤ 800
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Hij zal wel erg op zich geilenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh ja, buitenaards mpositiespel, even overheen gekeken.
[..]
Hehe, dan lig ik toch wel omver meestal. Ook zonder drank!
Wat is dit trouwens voor klapjosti:
[..]
Is dat een mijlpaal ofzo?
Kleine 1,5 miljoen.. Niet zo heel veel dus. Overigens haal ik met de verkoop van 1 of 2 trainees zo een 3-5 miljoen binnen, waarmee ik me zou kunnen versterken.. Ik wil echter liefst nog een niveautje Passen er bovenop hebben bij een aantal van m'n trainees, dus ik denk dat ik met verkoop wacht tot begin volgend seizoen..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is je bank balans? Een goddelijk PM'ert kopen een optie? Die kosten niet veel in aanschaf, alleen het loon is aan de wat hoge kant..
Ik heb dit seizoen al 5x PIC gespeeld in de competitie + in m'n (verloren) bekerpot. Nog 2x en dan kampioen worden was wel ultiem geweest uiteraard, maar laat ik maar gewoon voor (relatieve) 'zekerheid' gaan. Ik moet gewoon het middenveld pakken en dan hopen voldoende te scoren. Overigens kan ik ook nog wel eens een 5-3-2 counter tegenover me krijgen, nouja, dat zien we dan wel weer..quote:Jammer trouwens dat je niet met droge ogen twee keer kan PIC'en met die hijger in je nek op plek drie.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hint:En m'n totale salarispost zo ongeveer verdubbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval bedankt voor het 'aanbod'.* Proud2beDiepfries ontkent al iets van formidabel (zeer hoog) of zelfs uitmuntend (laag) / (zeer laag) te gaan halen zonder aankoopquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehe, een uitmuntend (hoog) middenveld halen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik MOTS pas in een P/D duel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries ontkent al iets van formidabel (zeer hoog) of zelfs uitmuntend (laag) / (zeer laag) te gaan halen zonder aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |