Door anders te kiezen als je iemand uitdaagt en dan daar het stadion's id in te voeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef elby1988 het volgende:
Hoe regel je dan een vriendschappelijke wedstrijd in een ander stadion ?:P
quote:
quote:maar als je eens een wedstrijdje verliest dan daalt het humeur van de supporters.. zelfs als je gewoon terecht verliest.. of ben je al die seizoenen ook ongeslagen gebleven?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Koop je een schorsing mee als je een speler koopt?
Kopen kan altijd maar dat opstellen wordt zo lastig. Geen psv actie uithalen he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, anders zou ik voor morgen nog een excellent scoring met solid passing en winger kopen.
quote:Top 10 Posters
1 komrad - 4919
2 maniack28 - 4514
3 Outpost76 - 4042
4 The_Hives - 3715
5 Grumpey - 3338
6 RealBizkit666 - 3197
7 Yankee_One - 2510
8 Psychonikeo - 2447
9 Daemon19 - 2357
10 Lennox - 2339
Heb nog wat andere opties, maar als die niet lukken willen koop ik hem, tis wel een heerlijke speler en wellicht lekker goedkoop omdat mensen nu vooral nog spelers voor dit weekend zoeken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kopen kan altijd maar dat opstellen wordt zo lastig. Geen psv actie uithalen he!
Ik vind all1 dat solid wing een beetje jammer en zonde van je geld. Maar ik ben dan ook niet iemand die positief is over de bijdrage van een vleugel spelert.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb nog wat andere opties, maar als die niet lukken willen koop ik hem, tis wel een heerlijke speler en wellicht lekker goedkoop omdat mensen nu vooral nog spelers voor dit weekend zoeken.
Vleugels zijn imo wel belangrijk...en ik denk dat die vleugels alleen maar belangrijker zullen worden naarmate je hogerop komtquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind all1 dat solid wing een beetje jammer en zonde van je geld. Maar ik ben dan ook niet iemand die positief is over de bijdrage van een vleugel spelert.
Dat zal best maar als je dan een briljant vleugel hebt en opstelt en vervolgens een bagger wing stat haalt op die positie moet het dus wel erg hoog zijn wil het interessant worden. Daarom vind ik solid zonde van je geld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vleugels zijn imo wel belangrijk...en ik denk dat die vleugels alleen maar belangrijker zullen worden naarmate je hogerop komt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef GeneraalUli het volgende:
Morgen m'n kampioenswedstrijd spelen, hopen dat ik niet net zo choke als AZ.
Blondquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het is er al.schijnbaar al een paar uur
ik was vergeten hoe het er uitzag
![]()
Oké dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet alleen fun, maar internationale oefenwedstrijden levert ook meer ervaring op voor je spelers dan nationale oefenwedstrijden..
dat is waarschijnlijk dus ook een reden dat je counter niet echt fantastisch uitpakt..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind all1 dat solid wing een beetje jammer en zonde van je geld. Maar ik ben dan ook niet iemand die positief is over de bijdrage van een vleugel spelert.
Je moet je vleugels ook nooit normaal neerzetten, altijd of aanvallend of naar het midden. Aan een kale vleugelspeler heb je dus ook niet zo heel veel. Een briljante vleugel met redelijk of goed passen die je aanvallend zet, geeft je vleugelrating echt een goeie douw, helemaal als je ook nog eens aanvallende vleugelverdediger hebt. En verder wat MrMoon zegt. Als je als counteraar twee van de drie aanvalsmogelijkheden verwaarloost moet je niet heel gek opkijken dat je wat tegenslag krijgt te verwerken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je dan een briljant vleugel hebt en opstelt en vervolgens een bagger wing stat haalt op die positie moet het dus wel erg hoog zijn wil het interessant worden. Daarom vind ik solid zonde van je geld.
Ik keek steeds maar ff vluchtig of het er alweer was maar op de hoofdpagina verandert er niet zo veel dan.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het is er al.schijnbaar al een paar uur
ik was vergeten hoe het er uitzag
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
ik heb weer eens een geschorste speler..
kom ik ook echt nu pas achter
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |