is er nieuws gekomen op het laatste moment?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vuurpijl! Dit had ik niet verwacht
Bij het IMF moeten sommige spelers nog toestemming geven voor het verkopen van fysiek goud. Als dat gebeurt staat goud zo op 800.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef Lemmeb het volgende:
Goud gaat weer errug lekker!
Ik dacht dat het snel onder de $800/tr.oz. zou zakken? Nou, voorlopig niks van dat alles! Het lijkt eerder weer langzaam richting de $1000 te kruipen...
Oké. We zullen zien. Duurt wel erg lang dan, die toestemming.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij het IMF moeten sommige spelers nog toestemming geven voor het verkopen van fysiek goud. Als dat gebeurt staat goud zo op 800.
http://www.commodityonlin(...)-gold-16893-3-1.htmlquote:Supposedly, the IMF would be selling 403 tons (just under 13 million troy ounces) of its gold holdings to fund efforts to resolve the global financial crisis. In all likelihood, this gold will never be sold or, if it is, will be completely sold to a single central bank.
To understand why the threat to sell IMF gold is almost certainly a scam to knock down the price of gold, you need to understand more background information than I can provide in this column. But let me give you a few tidbits. The gold reserves of the IMF were created mostly from pledges from the organization's initial members. In theory, the gold is supposedly stored in four countries, including the United States and United Kingdom. However, the existence of and title to these gold reserves has never been audited in the organization's history.
Dat was het blijkbaar wel. Ik wilde ook bijkopen op 9,30, maar de storting is nog niet binnen bij Binck...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef Anoniemos het volgende:
KPN gaat weer omlaag, zou nu een instapmoment zijn?
Mwah, de chinezen kopen heel veel goud dus dat zal nogal meevallenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij het IMF moeten sommige spelers nog toestemming geven voor het verkopen van fysiek goud. Als dat gebeurt staat goud zo op 800.
altijd leuk om de voorbeursposts te lezen een uur naar de opening.quote:
China kan straks wolkenkrabbers van goud gaan bouwen, als ze zo doorgaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Mwah, de chinezen kopen heel veel goud dus dat zal nogal meevallen![]()
De 403 ton van het IMF wil China graag opkopen.
China Gold Reserves up 76% to Fifth-Largest
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
schiet mij maar lek
randstad heeft een durende overname gedaan op de top van de markt in een branche die het hardst geraakt wordt door de recessie.
waar is het goede nieuws? Wat maakt dat Randstad de grootste stijger is vandaag?
quote:Het bedrijf uit Diemen leed een nettoverlies van EUR52,6 miljoen, tegenover een nettowinst van EUR75,1 miljoen in de vergelijkbare periode een jaar eerder.
Het verlies is groter dan verwacht; analisten rekenden vooraf op een negatief nettoresultaat van EUR36,5 miljoen.
http://www.bnr.nl/artikel/11471782/sterke-resultaten-randstadquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
altijd leuk om de voorbeursposts te lezen een uur naar de opening.
schiet mij maar lek
randstad heeft een durende overname gedaan op de top van de markt in een branche die het hardst geraakt wordt door de recessie.
waar is het goede nieuws? Wat maakt dat Randstad de grootste stijger is vandaag?
de verliezen boeien dus gewoon niet, alleen de kostenreducties. Ik denk dat in de loop van de dag of volgende week het besef nog wel gaat komen dat de cijfers helemaal niet goed zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:47 schreef Oizno het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/artikel/11471782/sterke-resultaten-randstad
ah, bedrijfsanorexia.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
de verliezen boeien dus gewoon niet, alleen de kostenreducties. Ik denk dat in de loop van de dag of volgende week het besef nog wel gaat komen dat de cijfers helemaal niet goed zijn.
Kriek Lambiekquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef lammegiraf het volgende:
we gaan het rooie opzoeken!
Mei is vaak een maand dat traders op vakantie gaan, gaan lijkt men nu al een beetje het voortouw in te nemen. Van mei hoef je sowieso niet veel te verwachten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Lemans24 het volgende:
Het is lang geleden dat een beursvloer topic zolang meeging. Zegt genoeg over de spanningsboog op dit moment.
dat is eigenlijk heel vreemd, want staan we niet op een soort crossroads? Danmit, we zitten midden in earningsseason?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Lemans24 het volgende:
Het is lang geleden dat een beursvloer topic zolang meeging. Zegt genoeg over de spanningsboog op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |