NSB'ers. Niet dat ik een kwekerij heb maar toch.quote:VOORBURG – Een vreemde geur en een gedeeltelijk openstaande deur van een woning aan de Arembergelaan vormden op dinsdagmorgen, omstreeks kwart over 7 voor een Voorburger de aanleiding om de politie te bellen. De politie stelde direct een onderzoek in, maar trof niemand in de woning aan. Wel stuitten de politieagenten op een hennepkwekerij.
Er was al geoogst, zodat er uitsluitend apparatuur en 422 hennepplanten zonder toppen werden aangetroffen. Alles is in beslag genomen en vernietigd. De politie onderzoekt wie er verantwoordelijk is voor de kwekerij.
Politie Haaglanden wijst nadrukkelijk op het gevaar van hennepkwekerijen. In veel gevallen is er sprake van illegaal stroomgebruik wat leidt tot brandgevaarlijke situaties.
Hebt u vermoedens van een kwekerij bij u in de buurt dan vraagt de politie nadrukkelijk contact op te nemen met de politie via 0900-8844. Anoniem bellen met de meldlijn Meld Misdaad Anoniem kan uiteraard ook. Het nummer is 0800-7000.
Ik heb het liever zo dan gelegaliseerd.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:33 schreef Kopbal het volgende:
Dat probleem zouden ze niet hebben wanneer ze de teelt eens een keertje gaan legaliseren. Krom systeem in Nederland.
Waarom?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik heb het liever zo dan gelegaliseerd.
Hoezo een tijdbom?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef Wupppie het volgende:
je zal naast zo'n tikkende tijdbom wonen, het is verboden, gevaarlijk en dan is iemand die het meldt een NSB'er?
rare wereld leef jij in
Oh. Dat wist ik niet, nu bel ik ook maar eens en verraad ik m'n buurman.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zeer brandgevaarlijk hoor, zo'n zoldertje met plantjes.
Binnen de installatiebranche bedoel je?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Kabolter het volgende:
Lopen genoeg prutsers rond met dollartekens die geen verstand van electriciteit/veiligheid hebben.
Die schakelborden in wietplantages worden meestal aangelegd door electriciens die in hun vrije tijd wat zwart bij willen klussen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Kabolter het volgende:
Lopen genoeg prutsers rond met dollartekens die geen verstand van electriciteit/veiligheid hebben.
Die buurman die de stroom bij jou aftapt? Moet je doen...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh. Dat wist ik niet, nu bel ik ook maar eens en verraad ik m'n buurman.
Dat zou maar zo zijn zeg, pfff.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die buurman die de stroom bij jou aftapt? Moet je doen...
wat een zeldzaam domme post zegquote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik heb het liever zo dan gelegaliseerd.
daarom gebruiken de betere kwekers ook automatische poeder blussers die boven de vsa`s hangen en wordt er gebruik gemaakt van een relais om alles veilig te kunnnen schakelenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mwoh.
Stel je voor je hebt zelf een wietteler als buurman. Ben je mooi genaaid als dat hok van hem de fik in vliegt en jouw huis mee in vlammen op gaat. Zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurde.
Als ik het vermoedde van mijn buurman hing ik ook aan de hoorn.
en jij weet dit omdat?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
daarom gebruiken de betere kwekers ook automatische poeder blussers die boven de vsa`s hangen en wordt er gebruik gemaakt van een relais om alles veilig te kunnnen schakelen
Vooraf worden die schakelborden gemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die schakelborden in wietplantages worden meestal aangelegd door electriciens die in hun vrije tijd wat zwart bij willen klussen.
Meestal zijn die schakelborden ook wel goed ingericht, alleen zijn de uitbaters van wietplantantages vaak niet op de hoogte van brandveiligheid enzoSlim om bijv. de benzine voor je aggregaat naast je schakelbord te hebben staan.
En dat soort dingen.
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Kabolter het volgende:
Sowieso is legalisatie een utopia. Kan mij niet voorstellen dat woningbouwverenigingen hiermee akkoord gaan. Iemand die veel geld weg legt boort al gauw gaten, mensen met minder geld kweken direct in een kamer.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
daarom gebruiken de betere kwekers ook automatische poeder blussers die boven de vsa`s hangen en wordt er gebruik gemaakt van een relais om alles veilig te kunnnen schakelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |