ik heb wel eerder reviews geschreven overigens, maar dan voor buzzer.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou wel van dergelijke series en ik ben kei-goed in het schrijven van reviews (heb het zo'n 5 jaar lang voor FOK! gedaan). Het zou stom zijn mij niet te kiezen.
Ja hoor, crew mag meedoen.quote:foto Op woensdag 22 april 2009 15:42 schreef Mirjam het volgende:
mag crew ook meedoen?
ik wil eventueel ook wel, ik zit helaas nog steeds thuis vanwege een hernia die maar héél langzaam herstelt, en heb nu dus helaas alle tijd om series te kijken
maar m'n series beginnen een beetje op te raken, dus ik kan wel weer wat nieuws gebruiken, en torchwood ziet er zo op het eerste oog leuk uit
Bedankt! Dat wilden we ook graag even wetenquote:
Dat is afgelopen week op BBC 3 in een (erg grappige) aflevering van Doctor Who voorbijgekomen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef Guyver_1976 het volgende:
en als iemand nog een geschiedenis les wil waar torchwood vandaan komt dan wil ik best wel helpen
Neequote:foto Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil die box wel, maar ik wil er eigenlijk niks voor doen, kan dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop