Ik denk dat een fiscalist het dossier heeft gepakt en niet meer terug in de kast heeft gelegdquote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kutstad rotterdam inderdaad.. Gelukkig woon ik er niet
oh voor de mensen die nog geinteresserd zijn in de verhalen in de krant over het bedrijf waar ik werk..
http://i42.tinypic.com/23ogo8.jpg en http://i40.tinypic.com/51onww.jpg
[..]
welke accountantskantoor werk je? Want ik denk dat ik daar in ieder geval nooit mijn zaken wil laten regelen
10.. 9... 8... 7...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aftellen tot ik naar huis mag![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Hmmm, koffie met Bolletje Winterkoek, nom nom nom
Was het maar waarquote:Op woensdag 22 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
10.. 9... 8... 7...
Maar waarsschijnlijk gaan het zo vlot niet
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Hmmm, koffie met Bolletje Winterkoek, nom nom nom
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef denB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We posten hem gewoon nog een keer! Nieuwe mascotte?
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef denB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We posten hem gewoon nog een keer! Nieuwe mascotte?
Whehehehequote:
quote:
Ik geloof dat jullie nou beide al ff meeposten en ik nog steeds geen idee heb wie jullie zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:06 schreef Olment het volgende:
fun pic:
Can u find the trick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:06 schreef Olment het volgende:
fun pic:
Can u find the trick?Die lieten iemand pas ook aan Maxima zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Ok dan gaat die hier nog eens:quote:Op woensdag 22 april 2009 16:01 schreef Puala het volgende:
Ik geloof dat jullie nou beide al ff meeposten en ik nog steeds geen idee heb wie jullie zijn
Jeuj nog een ICT-erquote:Op woensdag 22 april 2009 16:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Ok dan gaat die hier nog eens:
Naam: Olment
Leeftijd: 21
Regio: Weert/limburg
Opleiding: Medewerker ICT beheer niveau 3
stageplek: Gemeente Cranendonck
hobby/interesse: Pc, hardware, software, uitgaan, vrouwen, hange met vrienden
meer: Just ask
ja k heb gemerkt dat het er in dit topic tog redelijk veel zjinquote:
* Puala is de enige vrouwelijke ict-er geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
ja k heb gemerkt dat het er in dit topic tog redelijk veel zjinvooral als je de OP ff doorleest
heb je jezelf ook al toegevoegd?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
ja k heb gemerkt dat het er in dit topic tog redelijk veel zjinvooral als je de OP ff doorleest
ICT-ers zijn gewoon tofquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu zijn de ict-ers weer in overmacht denk ik
yup, vanaf 951 sta ik dr bij =)quote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb je jezelf ook al toegevoegd?
Whooptidooquote:
thx Luctorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welkom hier trouwens Olment
Paula![]()
jna
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrijdag_wtf_1_.htmlquote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Olment het volgende:
Bootje,, wies da eigelijk op jou avatar? k zie dr een soort roze kok oid in
Whaha wat een kutliedjequote:Op woensdag 22 april 2009 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_vrijdag_wtf_1_.html
Je hoeft er ook niet naar te luisterenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |