quote:Op woensdag 22 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mini coopers?
oh en..Ik zei 'm niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef Olment het volgende:
omfg,, collega vraagt ineens waarom ik al de hele dag met een roerstaafje in de weer ben.
heb het zelf niet eens door xDLoop vaak ook de hele dag op zo'n ding om te kauwen hoor. Als het weer koffietijd is gooi ik de oude weg wat er nog van over is] en steek als het bakje op is de nieuwe tussen de tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
misschien moet je klikken in de quotespoiler op afbeeldingquote:
Ghehehehequote:Op woensdag 22 april 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Dat wordt dalijk nog een strijd wie de LaPo heeft. Wel of geen Nom Nom Nom
ik vind nixquote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe vind jij dan dat 954 moet heten?
jaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
It's pinky and the brain
It's pinky and the brain
The one is a genius
The other's insane![]()
![]()
nee, maar voor de volgende keer, heb ik m alvastquote:
Bedankt voor je tip. Weet ik in ieder geval dat je niet van me af wilquote:
dan moet je afwachtenquote:
zei =/= ziequote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
misschien moet je klikken in de quotespoiler op afbeelding
dan opent die bij mij wel (zag um wel in de eerste post)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op www.kuvaton.com staan meer van dit soort plaatjes. sommige zijn best lache. sommige ook echt niet aangezien die in het pools/oekraines/oid zijn.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
'Nix' is een saaie TT. Ik stem tegen!!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind nix
[..]
jaaa
[..]
nee, maar voor de volgende keer, heb ik m alvast
[..]
Bedankt voor je tip. Weet ik in ieder geval dat je niet van me af wil
[..]
dan moet je afwachten
Dat heb ik toch ook nooit gezegdquote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Bedankt voor je tip. Weet ik in ieder geval dat je niet van me af wil
Het is geen democratie hierquote:Op woensdag 22 april 2009 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
'Nix' is een saaie TT. Ik stem tegen!!
Ik wil ook niet van je af hoor
Zoiets moet je niet persoonlijk opvattenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen dat ik kansloos (of was het hopeloos?) was toch?
Nou dan moet je maar denken wat je wil denken hequote:Op woensdag 22 april 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is geen democratie hier
nee nee.. Dat weet ik zo net nog niet
okquote:Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet persoonlijk opvatten
zonder ons tweeën zou deze hele SC toch helemaal niets meer voorstellen. Hoe kunnen wij nou nog zonder elkaar?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dan moet je maar denken wat je wil denken he
Dikke papzak heeft ze opgegetenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef Daph_ het volgende:
Dossiers die ik vorig jaar november zocht zijn nog steeds foetsie
kutstad rotterdam inderdaad.. Gelukkig woon ik er nietquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dan kan ik vanavond niet meer naar V&K![]()
In Rotterdam
welke accountantskantoor werk je? Want ik denk dat ik daar in ieder geval nooit mijn zaken wil laten regelenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef Daph_ het volgende:
Dossiers die ik vorig jaar november zocht zijn nog steeds foetsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |