Ik dacht erover om een foto van mijn kat te maken terwijl ze het raam aflikt en op te sturen maar ik weet geen grappige ondertitelquote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indy + nom nom nom = icanhazcheezburger material
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht erover om een foto van mijn kat te maken terwijl ze het raam aflikt en op te sturen maar ik weet geen grappige ondertitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droog![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Nico tijdens het lunchen: "NOM NOM NOM"
Ik ben al heel lang aan het verzinnen daarvoor, maar heb nog niets leuks..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indy + nom nom nom = icanhazcheezburger material
nom nom nomquote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee!!!![]()
[..]
Ik ben al heel lang aan het verzinnen daarvoor, maar heb nog niets leuks..
En elke keer als ik mijn camera op haar richt, dan loopt ze naar me toe
'I had to clean the windows, because the vacuum cleaner is to big for me'quote:Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht erover om een foto van mijn kat te maken terwijl ze het raam aflikt en op te sturen maar ik weet geen grappige ondertitel
haal je die van internet af of bedenk je die zo ineens?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
'I had to clean the windows, because the vacuum cleaner is to big for me'
'If the fairytale was true, I was dancing with a prince right now'
'In the animal shelter i would just get my food, now I need to work for it'
'I am just waiting until my stepsister are out of sight. Then I'll jump into my pumpkin'
Zo ff een paar
Die verzin ik net inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef Olment het volgende:
[..]
haal je die van internet af of bedenk je die zo ineens?
Dat is te merken jaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die verzin ik net inderdaad.
Heb een creatieve opleiding gehad
Een hele goede middag voor jou ookquote:
Hoe komt het??quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
Goede humeur is weg. Beware. Very cracky person posted this.
Word je ook niet vrolijk van Nom Nom Nom plaatjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
Goede humeur is weg. Beware. Very cracky person posted this.
quote:
Niet meer neequote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef jna het volgende:
[..]
Word je ook niet vrolijk van Nom Nom Nom plaatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |