abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 12:30:53 #101
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68267384
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Indy + nom nom nom = icanhazcheezburger material
Ik dacht erover om een foto van mijn kat te maken terwijl ze het raam aflikt en op te sturen maar ik weet geen grappige ondertitel
Jawel, je keek.
pi_68267448
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef jna het volgende:

[..]

Ik dacht erover om een foto van mijn kat te maken terwijl ze het raam aflikt en op te sturen maar ik weet geen grappige ondertitel
Als me iets te binnen schiet zal ik het laten weten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droog
pi_68267457
LUNCH!!!
  woensdag 22 april 2009 @ 12:34:07 #104
131729 jna
pi_68267478
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef Daph_ het volgende:
LUNCH!!!
NOM NOM NOM
Jawel, je keek.
pi_68267498
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:34 schreef jna het volgende:

[..]

NOM NOM NOM
Blijf jij nu als enige over?
  woensdag 22 april 2009 @ 12:36:03 #106
131729 jna
pi_68267522
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:35 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Blijf jij nu als enige over?
Ja ik vrees van wel.

Blijf jij bij me?
Jawel, je keek.
pi_68267594
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:36 schreef jna het volgende:

[..]

Ja ik vrees van wel.

Blijf jij bij me?
Misschien.. Ik hou het spannend
  woensdag 22 april 2009 @ 12:43:24 #108
131729 jna
pi_68267681
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:39 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Misschien.. Ik hou het spannend
Nu moet ik zeker m'n best gaan doen?
Jawel, je keek.
pi_68267867
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef jna het volgende:

[..]

Nico tijdens het lunchen: "NOM NOM NOM"

neeeeeeeeeee!!!
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Indy + nom nom nom = icanhazcheezburger material
Ik ben al heel lang aan het verzinnen daarvoor, maar heb nog niets leuks..
En elke keer als ik mijn camera op haar richt, dan loopt ze naar me toe
pi_68267874
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:43 schreef jna het volgende:

[..]

Nu moet ik zeker m'n best gaan doen?
ik ben er weer trouwens
  woensdag 22 april 2009 @ 12:56:29 #111
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68268052
omg @ youtube filmpje. Wat een eikel
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68268473
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

neeeeeeeeeee!!!
[..]

Ik ben al heel lang aan het verzinnen daarvoor, maar heb nog niets leuks..
En elke keer als ik mijn camera op haar richt, dan loopt ze naar me toe
nom nom nom

'I iz real cloze to yu'
pi_68268495
goede middag again =)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_68268585
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef jna het volgende:

[..]

'I had to clean the windows, because the vacuum cleaner is to big for me'
'If the fairytale was true, I was dancing with a prince right now'
'In the animal shelter i would just get my food, now I need to work for it'
'I am just waiting until my stepsister are out of sight. Then I'll jump into my pumpkin'

Zo ff een paar
pi_68268604
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:

[..]

nom nom nom

'I iz real cloze to yu'
pi_68268704
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

'I had to clean the windows, because the vacuum cleaner is to big for me'
'If the fairytale was true, I was dancing with a prince right now'
'In the animal shelter i would just get my food, now I need to work for it'
'I am just waiting until my stepsister are out of sight. Then I'll jump into my pumpkin'

Zo ff een paar
haal je die van internet af of bedenk je die zo ineens?
pi_68268727
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef Olment het volgende:

[..]

haal je die van internet af of bedenk je die zo ineens?
Die verzin ik net inderdaad.
Heb een creatieve opleiding gehad
pi_68268919
Goedemiddag
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_68269005
Heuj Frits!

Vanmiddag trouwens taart vanwege het feit dat onze persbericht van gister zo groot in het nieuws gekomen is De CEO gaat even wat uitleg geven daarover onder het genot van een stukje taart
pi_68269018
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Die verzin ik net inderdaad.
Heb een creatieve opleiding gehad
Dat is te merken ja ik ben meestal niet zo goed in het verzinnen van teksten onder plaatjes.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag
Een hele goede middag voor jou ook
pi_68269070
Goede humeur is weg. Beware. Very cracky person posted this.

pi_68269081
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:

Hoe komt het??
  woensdag 22 april 2009 @ 13:34:51 #123
131729 jna
pi_68269157
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:

Word je ook niet vrolijk van Nom Nom Nom plaatjes?
Jawel, je keek.
pi_68269191
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Olment het volgende:

[..]

Hoe komt het??

Ik hoor net van mijn collega dat mijn supervisor (waarmee ik vorige week een beoordelingsgesprek had) van een andere collega had gehoord dat ik een administratie niet goed geboekt had. Hij vind dat ik mijn werk niet goed doe op basis van wat hij van iemand anders hoort, die dat niet met mij gecommuniceerd heeft. Ik weet nu dus waarom ik steeds geen werk krijg

Ik heb vorige week een gesprek met hem gehad (waarover ik een uitgebreide klaagzang had opgehangen hier ) en toen heeft hij er niks over gezegd. Nu hoor ik dit dus en snap ik opeens waarom ie altijd zo chagrijnig tegen me doet . Ik moet nog 3 maanden werken hier en weet nu dus al dat hij gaat proberen mij te vermijden als het gaat om werk geven
pi_68269194
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef jna het volgende:

[..]

Word je ook niet vrolijk van Nom Nom Nom plaatjes?
Niet meer nee (zie post hierboven)
pi_68269278
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Heuj Frits!

Vanmiddag trouwens taart vanwege het feit dat onze persbericht van gister zo groot in het nieuws gekomen is De CEO gaat even wat uitleg geven daarover onder het genot van een stukje taart
Nice
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef Olment het volgende:

[..]

Dat is te merken ja ik ben meestal niet zo goed in het verzinnen van teksten onder plaatjes.
[..]

Een hele goede middag voor jou ook
Dank je wel!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_68269287
da vind ik heel vervelend voor je, ik heb ook een grafhekel aan mensen die op basis van andere een oordeel hebben over mij. als er iets is met mij (doe me werk niet goed, onverzorgt uitzien, enz..) dan moete ze dat gewoon zeggen.
wat ik niet weet kan ik ook niet veranderen.
Miss dat je nog een gesprek met hem kunt aangaan en het kunt uitleggen.
pi_68269302
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef Olment het volgende:

[..]

ik moet ook wel mijn best doen hoor
Vandaar dat ik uiteindelijk toch ook developer ben geworden en gebruik ik mijn creativiteit maar mondjesmaat
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik hoor net van mijn collega dat mijn supervisor (waarmee ik vorige week een beoordelingsgesprek had) van een andere collega had gehoord dat ik een administratie niet goed geboekt had. Hij vind dat ik mijn werk niet goed doe op basis van wat hij van iemand anders hoort, die dat niet met mij gecommuniceerd heeft. Ik weet nu dus waarom ik steeds geen werk krijg

Ik heb vorige week een gesprek met hem gehad (waarover ik een uitgebreide klaagzang had opgehangen hier ) en toen heeft hij er niks over gezegd. Nu hoor ik dit dus en snap ik opeens waarom ie altijd zo chagrijnig tegen me doet . Ik moet nog 3 maanden werken hier en weet nu dus al dat hij gaat proberen mij te vermijden als het gaat om werk geven
wat een lul joh.. zoiets moet hij met jou bespreken en niet lafjes de boel vermijden
pi_68269343
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
ik moet ook wel mijn best doen hoor
Vandaar dat ik uiteindelijk toch ook developer ben geworden en gebruik ik mijn creativiteit maar mondjesmaat
developer lijkt me wel cool
pi_68269469
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef Olment het volgende:

[..]

developer lijkt me wel cool
officiële naam op mijn loonstrookje is: web application software engineer
pi_68269555
Het irritantste vind ik nog dat ik het via andere mensen hoor. Oftewel; iedereen weet het, behalve ik . Op zo'n manier kan ik me toch ook niet verdedigen? Het was een pokkeadministratie, omdat er heel veel facturen ontbraken en tel daarbij op dat ik geen begeleiding had

Gofter gofter gofter. Klotezooi
pi_68269576
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik kreeg van mijn vakantiewerk een keer een loonstrook waarop stond als functie 'adjunct-directeur'
pi_68269614
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

wat voor opleiding heb je daarvoor gedaan?
pi_68269620
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:48 schreef Daph_ het volgende:
Het irritantste vind ik nog dat ik het via andere mensen hoor. Oftewel; iedereen weet het, behalve ik . Op zo'n manier kan ik me toch ook niet verdedigen? Het was een pokkeadministratie, omdat er heel veel facturen ontbraken en tel daarbij op dat ik geen begeleiding had

Gofter gofter gofter. Klotezooi
uiteraard is die ene collega die het heeft zitten vertellen aan je supervisor ook gewoon een lul. Maar erg lullig allemaal. Het is dat het te belangrijk is voor je studie, maar het liefst zou je er natuurlijk meteen opstappen kan ik me voorstellen.
pi_68269677
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

uiteraard is die ene collega die het heeft zitten vertellen aan je supervisor ook gewoon een lul. Maar erg lullig allemaal. Het is dat het te belangrijk is voor je studie, maar het liefst zou je er natuurlijk meteen opstappen kan ik me voorstellen.
Ik kan niet opstappen, want zolang ik stage loop kan ik niet bij een ander kantoor terecht (staat in mijn contract). Ik kan wel bij de Appie gaan werken ofzo, maar daar heb ik geen zin in.

Ik zit hier om te leren maar blijkbaar gaan ze ervan uit dat je met 6 maanden werkervaring gelijk alles weet

Oh en de collega die alles heeft zitten doorbrieven naar de supervisor is die dikke papzak. Weet ik ook gelijk waarom ie me niet aankeek bij het groepsuitje vorige week .
pi_68269722
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik kreeg van mijn vakantiewerk een keer een loonstrook waarop stond als functie 'adjunct-directeur'
haha.. dat is ook leuk.
Ik doe ook altijd stomme dingen erbij zetten als ik iemand geld overmaak ofzo. Zoals laatst een collega waar ik geld had geleend voor de lunch. Had ik er 'voedselbonnen' bij gezet of een vriend die een tennisracket voor me had gehaald, had ik er 'geld voor die raket' opgezet
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:50 schreef Olment het volgende:

[..]

wat voor opleiding heb je daarvoor gedaan?
eerst MBO technische informatie, maar dat was niet helemaal mijn ding. Daarna heb ik nog HBO Communicatie & Multimedia Design gedaan. Maar dat is niet de enige studie om deze functie te bereiken hoor.
Goede kennis van PHP, javascript en misschien nog wat andere leuke dingen, dan kan je hier bijvoorbeeld al wel aan de slag
pi_68269767
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

zou ik me ook kunnen voorstellen, maar je moet wel iets anders dan hebben, als je zeker weet dat je wordt ontslagen over 3m dan zou ik al beginnen met zoeken naar een andere baan. wordt je niet ontslagen dan stap je zelf op omdat het wss in het andere bedrijf beter gaat.
pi_68269790
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik kan niet opstappen, want zolang ik stage loop kan ik niet bij een ander kantoor terecht (staat in mijn contract). Ik kan wel bij de Appie gaan werken ofzo, maar daar heb ik geen zin in.

Ik zit hier om te leren maar blijkbaar gaan ze ervan uit dat je met 6 maanden werkervaring gelijk alles weet

Oh en de collega die alles heeft zitten doorbrieven naar de supervisor is die dikke papzak. Weet ik ook gelijk waarom ie me niet aankeek bij het groepsuitje vorige week .
Nee precies.. ik begrijp dat je er nu ff vastzit. Je zal je nu ook door die drie maanden heen moeten trekken, maar waarschijnlijk motiveert je dit misschien niet helemaal voor je scriptie. Of juist wel, zorgen dat je er in ieder geval echt weg bent over drie maanden

Het is gewoon een kutsituatie nu. Maar kan je met die supervisor niet gewoon een goed gesprek hebben dan, waarin je jouw verhaal verteld? Het zal toch niet gewoon zomaar een grote klootzak zijn?

en dikke papzak
pi_68269857
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
eerst MBO technische informatie, maar dat was niet helemaal mijn ding. Daarna heb ik nog HBO Communicatie & Multimedia Design gedaan. Maar dat is niet de enige studie om deze functie te bereiken hoor.
Goede kennis van PHP, javascript en misschien nog wat andere leuke dingen, dan kan je hier bijvoorbeeld al wel aan de slag
ik weet nog niet wat ik wil gaan doen. vind het maar (nog steeds) moeilijk om te beslissen,, niet omdat ik niet kan kiezen uit zoveel dingen, maar omdat ik niet weet wat ik moet gaan doen. iemand tips misschien?
ik vind programeren leuk, met hardware aan de slag gaan, software matig.
doe de opleiding systeembeheerder.
pi_68269924
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef Olment het volgende:

[..]

ik weet nog niet wat ik wil gaan doen. vind het maar (nog steeds) moeilijk om te beslissen,, niet omdat ik niet kan kiezen uit zoveel dingen, maar omdat ik niet weet wat ik moet gaan doen. iemand tips misschien?
ik vind programeren leuk, met hardware aan de slag gaan, software matig.
doe de opleiding systeembeheerder.
Ik vond het ook ontzettend moeilijk. Juist die keuze uit zoveel dingen maakt het moeilijk denk ik
Ik had ook de marketing of design kunnen gaan doen enzo met mijn opleiding. Maar ben hier blijven hangen na mijn afstudeerstage.
Je zou eigenlijk gewoon wat dingen moeten proberen.. ik weet niet of je nog wat stages te gaan hebt?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:02:34 #141
131729 jna
pi_68270006
Dikke papzak
Jawel, je keek.
pi_68270032
ja, ik heb nog 20 weken stage voordat ik mijn niveau 3 diploma heb, en dan nog 10 weken voordat ik niveau 4 heb.
heb al 3 stages gehad.
1tje bij Hertek (brandveiligheid en zorgsystemen bedrijf)
1tje bij Nyrstar (Zinkfabriek in Budel dorplein)
1tje (nu) bij gemeente Cranendonk (gemeentehuis)
dit zijn opzich al 3 zeer verschillende werkplekken, ma nog niet egt iets waarvan ik zeg "hier zoui k de rest van me leve wille blijve hange en werke".
pi_68270096
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef Olment het volgende:
ja, ik heb nog 20 weken stage voordat ik mijn niveau 3 diploma heb, en dan nog 10 weken voordat ik niveau 4 heb.
heb al 3 stages gehad.
1tje bij Hertek (brandveiligheid en zorgsystemen bedrijf)
1tje bij Nyrstar (Zinkfabriek in Budel dorplein)
1tje (nu) bij gemeente Cranendonk (gemeentehuis)
dit zijn opzich al 3 zeer verschillende werkplekken, ma nog niet egt iets waarvan ik zeg "hier zoui k de rest van me leve wille blijve hange en werke".
mja.. ik weet het ook niet. Dat zei ik ook toen ik mijn laatste MBO stage deed en daarom ben ik dus nog verder gaan leren toen
pi_68270128
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Nee precies.. ik begrijp dat je er nu ff vastzit. Je zal je nu ook door die drie maanden heen moeten trekken, maar waarschijnlijk motiveert je dit misschien niet helemaal voor je scriptie. Of juist wel, zorgen dat je er in ieder geval echt weg bent over drie maanden

Het is gewoon een kutsituatie nu. Maar kan je met die supervisor niet gewoon een goed gesprek hebben dan, waarin je jouw verhaal verteld? Het zal toch niet gewoon zomaar een grote klootzak zijn?

en dikke papzak
Het is wel gewoon een grote klootzak, want hij probeert zichzelf beter te doen voorkomen ten koste van anderen. Volgens mij gaat hij daarin heel ver. Doordat hij de enige is die de hele groep onder zijn hoede heeft is hij de enige die kan beoordelen. Daar was ik al niet blij mee. Een collegaatje van me suggereert nu dat ik naar hem toe moet gaan en een gesprek erover moet aanknopen waar een andere senior bij zit (die heeft samen met de supervisor de taken van de manager op zich genomen) zodat hij er niet onderuit kan.

Ik baal ontzettend, want dit is niet het bedrijf waar ik binnen kwam, ik heb het idee dat dit een totaal andere onderneming is geworden. Ik ga heel hard mijn best doen om die 3 maanden scriptieschrijven vol te maken. Vanavond mijn CV maar eens naar een aantal bedrijven sturen. Op dit moment doe ik zo'n beetje alles liever dan hier blijven zitten omdat ik het idee heb dat ik niet op waarde geschat word. En dat alleen maar omdat een stomme, dikke, slome papzak vind dat ik er een puinhoop van maak. Hij heeft 3 uur over die review gedaan! En bovendien was hij mijn begeleider en is het dus gewoon zijn eigen schuld. Had hij maar meer aandacht eraan moeten besteden.

*mompelt nijdige verwensingen*
pi_68270291
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het is wel gewoon een grote klootzak, want hij probeert zichzelf beter te doen voorkomen ten koste van anderen. Volgens mij gaat hij daarin heel ver. Doordat hij de enige is die de hele groep onder zijn hoede heeft is hij de enige die kan beoordelen. Daar was ik al niet blij mee. Een collegaatje van me suggereert nu dat ik naar hem toe moet gaan en een gesprek erover moet aanknopen waar een andere senior bij zit (die heeft samen met de supervisor de taken van de manager op zich genomen) zodat hij er niet onderuit kan.

Ik baal ontzettend, want dit is niet het bedrijf waar ik binnen kwam, ik heb het idee dat dit een totaal andere onderneming is geworden. Ik ga heel hard mijn best doen om die 3 maanden scriptieschrijven vol te maken. Vanavond mijn CV maar eens naar een aantal bedrijven sturen. Op dit moment doe ik zo'n beetje alles liever dan hier blijven zitten omdat ik het idee heb dat ik niet op waarde geschat word. En dat alleen maar omdat een stomme, dikke, slome papzak vind dat ik er een puinhoop van maak. Hij heeft 3 uur over die review gedaan! En bovendien was hij mijn begeleider en is het dus gewoon zijn eigen schuld. Had hij maar meer aandacht eraan moeten besteden.

*mompelt nijdige verwensingen*
jezelf opvreten heeft natuurlijk helemaal geen zin. Ik snap best dat je je nu inhoudt om studieredenen en dat je je hier wil uiten, maar als je er echt iets aan wil doen, dan moet je inderdaad met die mensen praten en ze de waarheid vertellen. Maar misschien moet je daar toch 3 maanden en 1 dag mee wachten
pi_68270389
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

jezelf opvreten heeft natuurlijk helemaal geen zin. Ik snap best dat je je nu inhoudt om studieredenen en dat je je hier wil uiten, maar als je er echt iets aan wil doen, dan moet je inderdaad met die mensen praten en ze de waarheid vertellen. Maar misschien moet je daar toch 3 maanden en 1 dag mee wachten
Dat is inderdaad het probleem Zo'n figuur is het wel dat als ik het aangeef dat ik het zo niet leuk vind, dat hij het me nog moeilijker gaat maken. Als ik het goed begrepen heb heeft hij aangegeven dat ik moet uitkijken dat ik er niet uitlig per 1 juli. Ik wil hier gewoon de tijd volmaken, want eerlijk gezegd heb ik het geld ook nodig en daarbij wil ik gewoon graag leren. Gelukkig heb ik een aardige begeleidster gehad (zwangerschapsverlof) dus ik denk dat ik haar ga vragen of ze referentie wil zijn.

Mijn contract loopt nog tot en met 30 juni 2009 dus tot die tijd zal ik me in moeten houden. Nog 2,5 maand dus.
pi_68270706
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem Zo'n figuur is het wel dat als ik het aangeef dat ik het zo niet leuk vind, dat hij het me nog moeilijker gaat maken. Als ik het goed begrepen heb heeft hij aangegeven dat ik moet uitkijken dat ik er niet uitlig per 1 juli. Ik wil hier gewoon de tijd volmaken, want eerlijk gezegd heb ik het geld ook nodig en daarbij wil ik gewoon graag leren. Gelukkig heb ik een aardige begeleidster gehad (zwangerschapsverlof) dus ik denk dat ik haar ga vragen of ze referentie wil zijn.

Mijn contract loopt nog tot en met 30 juni 2009 dus tot die tijd zal ik me in moeten houden. Nog 2,5 maand dus.
Beste lijkt me idd je een beetje rustig houde tot je contract is afgelopen. Je kan proberen het te lijmen maar misschien wordt het dan zo'n 'gemaakte' vriendschap.
pi_68270735
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:26 schreef Olment het volgende:

[..]

Beste lijkt me idd je een beetje rustig houde tot je contract is afgelopen. Je kan proberen het te lijmen maar misschien wordt het dan zo'n 'gemaakte' vriendschap.
Ik wil geen vriendschap met die man. Ik vind hem niet aardig, maar dat hoeft verder ook niet. Ik wil gewoon werk zodat ik de tijd door kan komen..
pi_68270907
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik wil geen vriendschap met die man. Ik vind hem niet aardig, maar dat hoeft verder ook niet. Ik wil gewoon werk zodat ik de tijd door kan komen..
Ik zit op een helpdesk nu (eerste lijns) en ben alleen aan het werk als er een call komt via de telefoon of email. op momenten dat er nix is heb ik ook niks te doen. dit is opzich best vervelend, maar er is verder niks te doen.
Is hij de enige die jou werk kan geven of kun je ook naar iemand anders toe?
pi_68271134
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik zit op een helpdesk nu (eerste lijns) en ben alleen aan het werk als er een call komt via de telefoon of email. op momenten dat er nix is heb ik ook niks te doen. dit is opzich best vervelend, maar er is verder niks te doen.
Is hij de enige die jou werk kan geven of kun je ook naar iemand anders toe?
Ik zit op een accountantskantoor en het zou de drukste periode van het jaar moeten zijn, maar ik heb in 2 maanden tijd 3 klusjes gehad. Iedereen om me heen krijgt werk, behalve ik. Ik heb mijn collegaatje hier al gevraagd of ze werk had, maar ze heeft niks wat ze uit handen kan geven. Verder is hij hier leidinggevende dus moet hij voor werk zorgen. Ik vraag het regelmatig, maar ik krijg maar niks dus ik zeur maar door. Ik kan morgen nog 8 uur werken en dan wil ik ook echt iets te doen hebben. Nu schrijf ik wel uren, maar dat zijn uren waarvoor ik op mijn flikker krijg (want intern) en ik zit echt af te tellen tot ik naar huis kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')