quote:droom [] woensdag 22 april 2009 @ 09:50 (#298)
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had vanmorgen ook een contact met de politie, maar dat was omdat ik gestopt was voor een man die dood leek te gaan langs het fietspad. Hij hoefde gelukkig niet gereanimeerd te worden, kwam na een tijdje wel weer bij.
Zag er wel eng uit, hij was echt helemaal weg. Brr
was je in je eentje? wat heb je gedaan toen?
ik denk er wel eens aan, wat ik eigenlijk doe als ik zoiets meemaak. gelijk 112 bellen ofzo? geen idee.
hubble maakt waanzinnige plaatjes
quote:
Stout
stout, stoutter , stoutst [] woensdag 22 april 2009 @ 09:50 (#299)
maneki wat naar zeg ! Heb je ehbo ? Je kunt evt later bij de politie nog navragen hoe het is verder gegaan he, is wel lekker om het goed af te kunnen sluiten .
tja, balen maar je doet er weinig aan popples. De medicatie is nodig, zonder heb ik bij elk virus dat langs waait een longontsteking
Ontspannen.. t gaat me lukken
Stoutter is geen foutje maar expres !
quote:freecell
Eigenwijs Ding [] woensdag 22 april 2009 @ 09:53 (#300)
Balen van die boete Wel terecht inderdaa, maar toch balen
Is ook zo lullig als je zelf wéét dat het terecht was.. De enige op wie je kan schelden ben jezelf
Cogito ergo credo
Erg he !quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er was wel iemand bij de man al, die kon reanimeren (had ik hem gevraagd)
Vroeger wist ik wel hoe het moest, had ik ook m`n EHBO enzo, maar dat is zover weggezakt dat ik het zelf amper meer zou weten. Met aanwijzingen zou ik er nog wel komen
Ook zo wat, mensen eromheen komen staan en kijken..rare ramptoeristen :-/
Jepquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef pinquit het volgende:
kim= kind uit bed halen en naar buiten gaan. die troep zie je dan toch niet enzo. zonde van het lekkere weer~!
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Vivi het volgende:
Snel! Prop er een vacuumtrekkende croissant in BE!
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
JepEn dan om 13:00 er weer in en jij opruimen
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef pinquit het volgende:
max zette zojuist K3 aan. met het geluid op maximum
*schrik!*
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
Kim
Sommige dingen zijn zo herkenbaar
Katten kotsen altijd op vloerbedekking, ze hebben graag wat zachts onder hun poten bij het kotsenIk begrijp het ook niet, maar het valt wel op
zeker bij de oude liedjes zijn de teksten wel wat 'volwassen'quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
[..]schrikken!
Ben ik nou raar of zijn die teksten van K3 ...uhm... typisch?
ik.. bij -18 graden celcius ongeveer 3 mndquote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef Popples het volgende:
wie weet hoelang je gebraden vlees ingevroren goed houd?
Verdraaid als het niet waar is. Ik had in mijn vorige huis zeil en laminaat, maar kotsen moest altijd op het kleedquote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:Kim
Sommige dingen zijn zo herkenbaar
Katten kotsen altijd op vloerbedekking, ze hebben graag wat zachts onder hun poten bij het kotsenIk begrijp het ook niet, maar het valt wel op
Ga nog een half uur opruimen, pluk kind uit bed en ga met mij mee naar de kinderboerderijquote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een vet dilemma. Het kind slaapt nog, en ik moet nog reteveel opruimen, maar als ik haar nu niet uit bed haal gaat ze om 13.00 uur niet meer naar bed. En als ze dán naar bed gaat slaapt ze uren achter elkaar, waar het nu nog hooguit een half uur kan zijn.
Maar eigenlijk heb ik niet eens de kracht om mijn bed uit te komen.
Ik vind volwassen nog steeds een eufemismequote:Op woensdag 22 april 2009 10:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
zeker bij de oude liedjes zijn de teksten wel wat 'volwassen'![]()
Of vlak bij de deur zodat je er 's ochtends met blote voeten intrapt. Of op/achter/tussen de verwarming zodat de geur goed verspreid en je hele rare houdingen aan moet nemen om het schoon te kunnen maken...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die van mij vinden het fijn om het vanuit de (pluizige) krabpaal te doen. Het liefst van af het bovenste plankje, zo'n 2m naar beneden.
![]()
Huuuuquote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die van mij vinden het fijn om het vanuit de (pluizige) krabpaal te doen. Het liefst van af het bovenste plankje, zo'n 2m naar beneden.
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Mijn ouders hebben volgens mij vanwege de katten plavuizen met vloerverwaring genomen. Ideaal wel!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verdraaid als het niet waar is. Ik had in mijn vorige huis zeil en laminaat, maar kotsen moest altijd op het kleed
Nu hebben ze pech want we hebben plavuizen
Probleem of geen probleem, niet gaan werken als je ziek bent hè?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef cattie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben volgens mij vanwege de katten plavuizen met vloerverwaring genomen. Ideaal wel!
Ik hoop zo dat ik morgen weer beter ben en kan gaan werken. Anders heb ik / heeft mijn baas echt een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |