quote:droom [] woensdag 22 april 2009 @ 09:50 (#298)
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had vanmorgen ook een contact met de politie, maar dat was omdat ik gestopt was voor een man die dood leek te gaan langs het fietspad. Hij hoefde gelukkig niet gereanimeerd te worden, kwam na een tijdje wel weer bij.
Zag er wel eng uit, hij was echt helemaal weg. Brr
was je in je eentje? wat heb je gedaan toen?
ik denk er wel eens aan, wat ik eigenlijk doe als ik zoiets meemaak. gelijk 112 bellen ofzo? geen idee.
hubble maakt waanzinnige plaatjes
quote:
Stout
stout, stoutter , stoutst [] woensdag 22 april 2009 @ 09:50 (#299)
maneki wat naar zeg ! Heb je ehbo ? Je kunt evt later bij de politie nog navragen hoe het is verder gegaan he, is wel lekker om het goed af te kunnen sluiten .
tja, balen maar je doet er weinig aan popples. De medicatie is nodig, zonder heb ik bij elk virus dat langs waait een longontsteking
Ontspannen.. t gaat me lukken
Stoutter is geen foutje maar expres !
quote:freecell
Eigenwijs Ding [] woensdag 22 april 2009 @ 09:53 (#300)
Balen van die boete Wel terecht inderdaa, maar toch balen
Is ook zo lullig als je zelf wéét dat het terecht was.. De enige op wie je kan schelden ben jezelf
Cogito ergo credo
Erg he !quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er was wel iemand bij de man al, die kon reanimeren (had ik hem gevraagd)
Vroeger wist ik wel hoe het moest, had ik ook m`n EHBO enzo, maar dat is zover weggezakt dat ik het zelf amper meer zou weten. Met aanwijzingen zou ik er nog wel komen
Ook zo wat, mensen eromheen komen staan en kijken..rare ramptoeristen :-/
Jepquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef pinquit het volgende:
kim= kind uit bed halen en naar buiten gaan. die troep zie je dan toch niet enzo. zonde van het lekkere weer~!
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Vivi het volgende:
Snel! Prop er een vacuumtrekkende croissant in BE!
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
JepEn dan om 13:00 er weer in en jij opruimen
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef pinquit het volgende:
max zette zojuist K3 aan. met het geluid op maximum
*schrik!*
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
Kim
Sommige dingen zijn zo herkenbaar
Katten kotsen altijd op vloerbedekking, ze hebben graag wat zachts onder hun poten bij het kotsenIk begrijp het ook niet, maar het valt wel op
zeker bij de oude liedjes zijn de teksten wel wat 'volwassen'quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
[..]schrikken!
Ben ik nou raar of zijn die teksten van K3 ...uhm... typisch?
ik.. bij -18 graden celcius ongeveer 3 mndquote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef Popples het volgende:
wie weet hoelang je gebraden vlees ingevroren goed houd?
Verdraaid als het niet waar is. Ik had in mijn vorige huis zeil en laminaat, maar kotsen moest altijd op het kleedquote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:Kim
Katten kotsen altijd op vloerbedekking, ze hebben graag wat zachts onder hun poten bij het kotsenIk begrijp het ook niet, maar het valt wel op
Ga nog een half uur opruimen, pluk kind uit bed en ga met mij mee naar de kinderboerderijquote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een vet dilemma. Het kind slaapt nog, en ik moet nog reteveel opruimen, maar als ik haar nu niet uit bed haal gaat ze om 13.00 uur niet meer naar bed. En als ze dán naar bed gaat slaapt ze uren achter elkaar, waar het nu nog hooguit een half uur kan zijn.
Maar eigenlijk heb ik niet eens de kracht om mijn bed uit te komen.
Ik vind volwassen nog steeds een eufemismequote:Op woensdag 22 april 2009 10:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
zeker bij de oude liedjes zijn de teksten wel wat 'volwassen'![]()
Of vlak bij de deur zodat je er 's ochtends met blote voeten intrapt. Of op/achter/tussen de verwarming zodat de geur goed verspreid en je hele rare houdingen aan moet nemen om het schoon te kunnen maken...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die van mij vinden het fijn om het vanuit de (pluizige) krabpaal te doen. Het liefst van af het bovenste plankje, zo'n 2m naar beneden.
![]()
Huuuuquote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die van mij vinden het fijn om het vanuit de (pluizige) krabpaal te doen. Het liefst van af het bovenste plankje, zo'n 2m naar beneden.
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Mijn ouders hebben volgens mij vanwege de katten plavuizen met vloerverwaring genomen. Ideaal wel!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verdraaid als het niet waar is. Ik had in mijn vorige huis zeil en laminaat, maar kotsen moest altijd op het kleed
Nu hebben ze pech want we hebben plavuizen
Probleem of geen probleem, niet gaan werken als je ziek bent hè?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef cattie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben volgens mij vanwege de katten plavuizen met vloerverwaring genomen. Ideaal wel!
Ik hoop zo dat ik morgen weer beter ben en kan gaan werken. Anders heb ik / heeft mijn baas echt een probleem.
Yayquote:Op woensdag 22 april 2009 10:41 schreef RockabeIIa het volgende:
11 augustus laatste werkdag is officieel
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:35 schreef Stout het volgende:
over enge dingen gesproken
Baby drinkt wasverzachter
Mijn grote kind kotste laatst van de trap af, ze stond boven aan natuurlijk, fijn een open trapquote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Zo kreeg onze adminstratie een mailtje over mijn zwangerschapsverlof van Lena met het verzoek een verklaring te sturen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, tof om te weten Rocka!
En je bracht me meteen mooi in herinnering dat ik mijn zwangerschapsverklaring nog af moest geven hier op mijn werk. Alsof die buik mss toch wel alleen maar vet zou kunnen zijn.![]()
Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg van het UWV. Ik heb zelf 14 juli in gedachten.
Dat begreep ik ook al nietquote:Op woensdag 22 april 2009 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het is stom van die verpleegster, want volgens mij zie je dat verschil toch echt wel qua stroperigheid, maar die moeder is toch wel echt helemaal dom hoor, dat doe je dan toch niet in een baby-flesje!?!?!?!
Zit 1 weekje vooraf vakantie bijquote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
YayZo lang is dat niet meer! En heb je nog vakantiedagen voor voor of na die tijd?
Whahaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef Lishe het volgende:
[..]
Zo kreeg onze adminstratie een mailtje over mijn zwangerschapsverlof van Lena met het verzoek een verklaring te sturen.
Stuurt onze administratrice een mailtje terug: "Ze is echt zwanger."
![]()
![]()
Oiquote:Op woensdag 22 april 2009 10:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn grote kind kotste laatst van de trap af, ze stond boven aan natuurlijk, fijn een open trap
Want dat is ook een eng ding?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij deze topictitel denk ik constant aan simmu![]()
wow wat mooi !!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:50 schreef Sugar het volgende:
Ik heb het toch gedurfd en het is prima gegaan, hij heeft alleen nog maar méér krullen!![]()
En hij vond het föhnen (ja, écht) zelf wel een beetje spannend.![]()
[ afbeelding ]
Die doet enge meisjesdingen...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Want dat is ook een eng ding?
Sugar toffe fotoEn inderdaad nog meer krullen
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef Lishe het volgende:
[..]
Zo kreeg onze adminstratie een mailtje over mijn zwangerschapsverlof van Lena met het verzoek een verklaring te sturen.
Stuurt onze administratrice een mailtje terug: "Ze is echt zwanger."
![]()
![]()
't Is wat...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef MeNicole het volgende:
Ik moet op de eerst dag van mijn zwangerschapsverlof naar de tandartsBegint al goed!!
Laats lag er een meisje op de grond, er stonden iets van 4 mensen al omheen, ze wisten geen van allen echt wat ze moesten doen. Ik ben er gelijk bij gaan zitten stelde vragen om te checken wat er aan de hand was. Vervolgens heb ik haar met een vriend naar het werk getild waar ze de ambulance hebben gebeld.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er was wel iemand bij de man al, die kon reanimeren (had ik hem gevraagd)
Vroeger wist ik wel hoe het moest, had ik ook m`n EHBO enzo, maar dat is zover weggezakt dat ik het zelf amper meer zou weten. Met aanwijzingen zou ik er nog wel komen
Ook zo wat, mensen eromheen komen staan en kijken..rare ramptoeristen :-/ Of helpen, of doorfietsen denk ik dan.
Lijkt me superleuk, maar ik heb de auto niet. Als ik nu met de trein moet terwijl het water uit mijn neus en ogen loopt dan bega ik echt een moord als er iets misloopt in de planningquote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga nog een half uur opruimen, pluk kind uit bed en ga met mij mee naar de kinderboerderij![]()
.
TARA was een keer op het station (Hoogeveen, láng station) en het stond heel vol. Aan het andere einde van het perron viel een meisje ineens, vanuit stilstand plat voorover op haar neus en er begon wat bloed onder vandaan te lopen terwijl ze stil bleef liggen. TARA was er als eerste bijquote:Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef sappo het volgende:
[..]
Laats lag er een meisje op de grond, er stonden iets van 4 mensen al omheen, ze wisten geen van allen echt wat ze moesten doen. Ik ben er gelijk bij gaan zitten stelde vragen om te checken wat er aan de hand was. Vervolgens heb ik haar met een vriend naar het werk getild waar ze de ambulance hebben gebeld.
De mensen die er omheen stonden waren geen ramptoeristen, maar ze wisten geen raad met de situatie.
Vind jij dat ook zo'n eng ding?!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij deze topictitel denk ik constant aan simmu![]()
You win.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lijkt me superleuk, maar ik heb de auto niet. Als ik nu met de trein moet terwijl het water uit mijn neus en ogen loopt dan bega ik echt een moord als er iets misloopt in de planning. Wij hebben hier ook een kinderboerderij! En de Chic
.
Wanneer moet ik de koffie aanzetten voor je?quote:
Dat dacht ik idd ook toen ik het las ja. Beter gewoon laten liggen, tenzij in een brandend huis of als er nog meer (ander) gevaar dreigt (denk instortende gebouwen enzo) maar anders niet dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:23 schreef huuphuup het volgende:
en ik weet niet meer wie het zei maar ik dacht altijd dat bij het verlenen van eerste hulp het slachtoffer verplaatsen altijd een erg slecht idee is, liever laten liggen en erbij blijven.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef Lois het volgende:
Ja of je vraagt als BHV-er even of het slachtoffer een stukje verderop wil gaan liggen
Heel goed, doet ie dus voorlopig niet meer :dquote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef Estrys het volgende:
ik zag gisteren toen ik in de file stond een auto over de voetgangersoversteekplaats rijden om zo de middenberm over te komen zodat hij de andere richting in kon rijden. En dat vlak bij een schoolHij moest alleen even wachten op die voetgangerspoversteekplaats om de weg op te kunnen rijden er kwam namelijk een politieauto tegemoet
Die kon meteen aan de kant
ja behoorlijk. zelfs mijn moeder had het er ff moeilijk mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:59 schreef freecell het volgende:
Mooi dat het al snel weer goed was VickyAnders voel je je ook de hele dag een beetje beroerd denk ik, of niet?
Als een een kat op tegels of laminaat kotst dan spettert het terug tegen de pootjes aan en dat is vies, bij vloerbedekking hebben ze daar geen last van.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef freecell het volgende:Kim
Oxy, heel veel geluk in dit komende levensjaar ! Fijne dag en eet smakelijk van je taart !quote:Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag ben ik precies 24 jaar, geworden!![]()
Zit nu, in de pauze, lekker buiten in de zon, op de postbode te, wachten.Hij komt maar, niet.
![]()
Vanavond komen mijn ouders, en broer langs en dan trakteer ik op taart voor, de groep.
Gisteren, was het even een rottige dag (veel tranen) maar nu is het weer, wat beter (idd, ik bedoel het op 2, manieren
).
Das dubbel mazzelquote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef snoopy het volgende:
Ja, dat viel best mee. Ik heb vanmorgen een proefritje gemaakt. En deze stond in de 'showroom' en dus kreeg ik 15% korting. Anders moest ik 6 weken wachten
Jeetjequote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
bij het jongetje waar ik laatst over vertelde, 6mnd oud met hersenvliesontsteking, zijn inmiddels wegens afsterven beide onderbeentjes geamputeerd![]()
![]()
Ik kreeg hem echt net pas binnenquote:
Zeg waar zat jij ? Ik was met Timo bij de kapperquote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Dakota het volgende:
zat ik net buiten te picknicken..komen er allemaal kinderen om ons heen staan.. OM MIJ EVEN TE VERTELLEN DAT IK WEL HEEL ERG WIT BEN
stomstomstom.. maar ik heb ze wel t alfabet en namen van bloemetjes kunnen leren
WOW !!!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Snoopy wat een superfiets!
Maneki die geitjes zijn TE leuk!!! Wat geweldig om die als huisdier te hebben.
Oxy gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van je taart.
Over taarten gesproken, ik ben bezig met een Wilton cursus (taarten maken van biscuitdeeg en dan maskeren en decoreren met botercreme). Nu heb ik 2 lessen gehad van de 4, en dit is mijn eerste taart. En om dat te vieren heb ik er lekker mijn eigen naam op gespoten.![]()
[ afbeelding ]
Was een hele klus, die creme in verschillende diktes maken, en gedeeltes verschillend kleuren, en verschillende spuitmondjes gebruiken. Ik ben nog niet helemaal tevreden (taart is nog niet glad genoeg gemaskeerd, wolkjes zijn niet helemaal gelijk etc.) maar voor een eerste probeersel mag ik eigenlijk niet zo kritisch zijn.
Wat knap dat ze dat zo kunnen zienquote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef innepin het volgende:
Sorry voor de deprimerende berichten damesJe kan het ook zo zien: zijn ouders zijn dolgelukkig, want toen hij net in het ziekenhuis lag, was er een grote kans dat hij óf dood zou gaan, óf een kasplantje zou worden. Dan maar zonder onderbenen leven... hoe triest dat ook is.
Oew, jammie!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Snoopy wat een superfiets!
Maneki die geitjes zijn TE leuk!!! Wat geweldig om die als huisdier te hebben.
Oxy gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van je taart.
Over taarten gesproken, ik ben bezig met een Wilton cursus (taarten maken van biscuitdeeg en dan maskeren en decoreren met botercreme). Nu heb ik 2 lessen gehad van de 4, en dit is mijn eerste taart. En om dat te vieren heb ik er lekker mijn eigen naam op gespoten.![]()
[ afbeelding ]
Was een hele klus, die creme in verschillende diktes maken, en gedeeltes verschillend kleuren, en verschillende spuitmondjes gebruiken. Ik ben nog niet helemaal tevreden (taart is nog niet glad genoeg gemaskeerd, wolkjes zijn niet helemaal gelijk etc.) maar voor een eerste probeersel mag ik eigenlijk niet zo kritisch zijn.
op t grasveldje bij t CB in de buurt (voetbalveldje)quote:Op woensdag 22 april 2009 17:41 schreef Stout het volgende:
[..]
Zeg waar zat jij ? Ik was met Timo bij de kapperEn jou deur was dicht :
Ik kon ze op mijn werk niet zien, wat zijn ze kjoetquote:Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Om van de schrik te bekomen heb ik mezelf zojuist van 3 nieuwe huisdieren voorzien
Bessie, Bokkie en Blaatje
[ afbeelding ]
Bedoel je arretjescake? Of een chocoladetaart op een bodem van biscuitjes? Of gewoon een chocoladetaart? Of een chocolade biscuitdeeg taart?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef Belana het volgende:
heeft 1 van jullie handige dames hier ook een "recept" voor een biscuitjes / chocola taart?
mooie taart spuug
Hee Freecell, zijn jullie bezig met een nieuw huis? Wat leuk! Maar die huurverhoging is wel echtquote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
Haha LB
Wel toffe geiten maneekDie van ons ontsnapten altijd.
Krijg ik net een brief van de woningbouw, denk ik: huis? een nieuw huis? Nu al?Huurverhoging van 30,-
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb ook eens een recept gelezen met frituurvet ofzo.Echt.
Heb het nog eens nagekeken, maar met Ossewit dus. Ik zeg jakkes.quote:
bestaat dat nog dan? ik kan me dat herinneren van toen ik nog klein was (zo'n honderd jaar geledenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb het nog eens nagekeken, maar met Ossewit dus. Ik zeg jakkes.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lois, het is niet de bedoeling dat iedereen in de wei gaat zondag, maar voor Eva maak ik een uitzondering
quote:Ik heb niet zo`n vaste hand met spuiten
Gewoon niet doen? Lekker uit eten gaan en het daarbij laten!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Saffier het volgende:
Snoop!
Dames ik moet echt een paar ideeen hebben voor een vrijgezellenfuif, roep eens wat alsjeblieft???
Ben ik dom als ik vraag wie Chell is?quote:
Het was eerst Yoniquote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik vraag wie Chell is?
Oh wacht! Is dat niet... Volgens mij had ze eerst een andere nick toch? Maar de oude ben ik ook vergeten![]()
Er lopen hier in OUD ook een aantal meiden rond die dit kunnen en willen doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier ouders die een fotosessie met hun babietje hebben gedaan? Wij willen graag foto's laten maken van Mila alleen maar ook van ons als gezin maar ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel fotografen te vinden en ik weet niet welke ik moet kiezenIemand ervaring?
Ik ga wat mensen PMenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er lopen hier in OUD ook een aantal meiden rond die dit kunnen en willen doen.
- Chell
- Icicle
- Ynske
- Snakelady
(En nu vergeet ik vast nog mensen.)
Allemaal hebben ze wel een linkje in hun sig staan als het goed is, dan kan je op hun websites kijken of het een beetje aansluit bij wat jij wil.
Ik heb met een vriendinnetje ooit een vrijgezellenfeest bij Fotofeestje gehouden. Was ook best leuk, is wel in Amsterdam.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef Saffier het volgende:
De Heksenketel is wel een idee, Maneki, thanks!! Hoop voor haar dat ze nog niet bezet zijn... de rest is allemaal voor 10 man of meer en ze zitten aan 6...
Nog meer ideeen?
De site:quote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef Saffier het volgende:
Omgeving Rotterdam, weet niet of reizen een probleem is, ga ik vragen
Ga eens ff langs Pearl mensquote:Op woensdag 22 april 2009 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, voor ik t weer vergeet, Maneki je zag er goed uit gek!slinky!
Enerzijds, had ik geen besef van ''toekomst'' (überhaupt niet van tijd), en het leek me wel mooi geweest op mijn 16e. Verder dan dat kon ik toen niet kijken, komt bij, dat ik ook depressief ben geweest en me erg, ongelukkig voelde met mijn (onbegrepen) problemen, mijn lijf en leden. Vandaar dat ik niet ouder wilde worden. Vanaf mijn 13e was de verjaardag, een dip in het jaar. Wéér een jaar niet ''toevallig'' overreden door een auto/trein etc. Wéér een stap in de toekomst gezet.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Vivi het volgende:
Waarom dacht je maar 16 jaar te worden Oxy?
Oh, dat ga ik echt doen! Ik moet in September een drie etages bruidstaart afleveren en ik móet even oefenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooi woord, gelukkeling
Iedereen bedankt voor die positieve reacties op mijn taart. Hartstikke leuk om te lezen! En debuurvrouw, kom maar eens langs hoor, dan gaan we samen aan de slag in de keuken.
Dat in combinatie met die vaste hand in spuiten van Maneki zou eigenlijk hele rare google-ads moeten opleverenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Sugar het volgende:
Welnee, déze is hysterisch: [ afbeelding ]
Nou, ik heb iets tegen witte tong en twee tandarts-ads. Makes you wonder.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat in combinatie met die vaste hand in spuiten van Maneki zou eigenlijk hele rare google-ads moeten opleveren
Vooral die witte tongquote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen witte tong en twee tandarts-ads. Makes you wonder.
Oeps, inderdaad!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat in combinatie met die vaste hand in spuiten van Maneki zou eigenlijk hele rare google-ads moeten opleveren
Geeft te denkenquote:Tandarts Info
Unieke Pijnloze Behandeling! Onder Lichte Narcose. Zuid Holland.
quote:Tandsteen, slechte adem?
quote:Vrijgezellenfeest Ideeën
Jouw Vrijgezellenfeest Een Succes Hoe Duizenden Hun Uitje Regelen
Mij ook!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik echt doen! Ik moet in September een drie etages bruidstaart afleveren en ik móet even oefenen.![]()
En buiten dat, lijkt het me echt supergezellig!
not anymore!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja pfft, dat komt ook omdat je zo wit bent
Spuug is inderdaad een lekker wijfquote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Spuug ziet er mooi en lekker uit!
ja met een natte hydrofiel..deed ik ook want ik kon wel onder water maar dreef steeds weer omhoogquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Sugar!![]()
ik heb google-ads van de nsik ga nu heule rare dingen denken van de spoorwegen geloof ik
![]()
Rocka wat jammer van die bandis dat fijn ja zo'n ding? Ik merk dat k steeds sneller bij stukjes lopen last van mn buik heb, helpt zo'n band?
Hihi Koot, kusje dr op![]()
Ik ben net heerlijk lang in bad geweest met maskertje en allesvoelde me alleen net een walvis want mn buik kon niet meer helemaal onder water, dus dan maar zo een beetje nathouden... net als bij aangespoelde potvissen
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahadas wel heel erg
![]()
nee ik heb genoeg massa om mezelf op de bodem te houden![]()
zo'n natte hydrofiel is wel een goeie eigk! Hoef k niet meer zo te scheppen steeds.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik sprak vorige week nog mijn vk..ze vertelde me dat ze serieus nog nooit zoveel vruchtwater uit een mens had zien komen..voor en na de bevallingik vond mijzelf niet huge ofzo.. ieder ander wel..
vandaag kreeg ik nog een opmerking van een cassiere. Dat ze zo jaloers was op mn strakke figuur een paar weken na de bevalling.
toen heb ik r trots mn striae laten zien..en vond ze haar blubber niet meer zo erg
morgenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
foto van striae? misschien ben ik dan ook wel blij met mijn blubber
niet echt... de kids zijn wel kant en klaar maar ik verre van..quote:Op donderdag 23 april 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge Stout, lukt het al met wakker worden?
Ik heb nieuwe kleren aanLeve de KIK, ik kocht gisteren 4 shirts voor nog geen 20 euro, toffe zaak ( http://www.kik-textilien.com/index.php?id=1 )
wtfquote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef bixister het volgende:
hebben jullie gehoord dat martin bril is overleden?
Nou vooral nu verstopte neus en hoesten waar het maandag/dinsdag een loopneus was. Ben vooral 's avonds erg moe.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:56 schreef miss_sly het volgende:
Ben je weer echt wat opgeknapt, Diaan?
Lekker vakantie, Chell! zo'n laatste dag is dan best lastig
Hmm ik heb er nog wel eentje, die je mag je wel lenen, maar waarschijnlijk draag je hem nu al....quote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ging voor zo'n ondersteunende band voor bekken. Sta ik aan de kassa met al mijn spul incl. band krijg ik geen korting!
'Ooooh nee, Anita doet niet mee aan deze actie.'
'Huh? Wie is Anita?'
Blijkt die band van het merk Anita te zijn. Naja, toch maar meegenomen...
Ik heb de haakjes even los gehaald, da's allesquote:Op donderdag 23 april 2009 07:27 schreef lady-wrb het volgende:
ha hehe, je hebt aan die link zitten sleutelennu doetie het idd.
operatie is geslaagd!quote:
Goed nieuwsquote:
En het 'trieste' aan het verhaal is dat ze zelf kraamverzorgster is geweest!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Lois het volgende:
Agos kraamtranen komen zo onverwachts idd.
Leuk.. .ben benieuwd.. en heb er ook zin in. Ik vind hem alleen ook leuker dan samen met Dolf Janssen. Volgens mij zijn ze ook als vrienden "uit elkaar" gegaan... leuk dat hij er ook was.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Lebbis was erg leukWe hebben echt heel erg gelachen. Ik vind hem zo geweldig, hij kan zo goed van de hak op de tak en toch bij het onderwerp blijven of terugkomen.
Dolf Janssen zat achter ons, en hij vond het ook leuk, dus ze zijn niet gestopt omdat ze elkaar niet leuk vinden, lijkt me
fijn Vicky dat de operatie goed gegaan is. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:54 schreef bixister het volgende:
hebben jullie gehoord dat martin bril is overleden?
Ja dat is erg. Dan heb je wat gemist.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef Vicky het volgende:
ik lees het net maar ik ken hem niet.. is dat erg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |