Altijd al geweten!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar, net als PeterN.
Ik ben eigenlijk Sly ...
* Maanvis ziet de topiques al voor zichquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sliders.
[ afbeelding ]
Je kunt je helemaal wezenloos stemmen puur om jouw favoriete bewoner warm ipv koud water te gunnen.
Dat weten we nog niet, maar als we er antwoord op hebben zal het vanzelf hier gepost worden!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef rita1959 het volgende:
goede morgen, ik heb eigenlijk een vraagje, ik wil ook graag de strems gaan volgen, maar nu ga ik morgen een weekje weg, blijf wel gewoon in ons landje, is het dan zo dat als ik thuis kom nog een keer moet gaan betalen? omdat ik daar toch op een ander netwerk zit
Of op goldenpagequote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, maar als we er antwoord op hebben zal het vanzelf hier gepost worden!
Ik bedenk net een nieuw concept:quote:Op donderdag 23 april 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
Iets in me zegt dat eeen groot deel van de streamers zal kijken vanuit de grote beek enkele kilometers verder.
Geniaal!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedenk net een nieuw concept:
Herken de Gek
We volgen 10 bewoners van de Groote Beek en 3 zijn normaal. Herkennen de medewerkers wie er gek zijn en wie niet. De kijkers kunnen ook meestemmen over behandelingen. Wie krijgt er een dwangbuis, wie krijgt er stroomstoten? Helemaal lachen als een gezond persoon wordt platgespoten natuurlijk.
(C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions
Waarom doen met John? Dit kunnen we zelf produceren. Gekken genoeg op FOK!. Wordt wat lastiger 3 normale kandidaten te vinden.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geniaal!Ik zou zeggen, spreek maar weer eens met John de Mol af
Niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zit Huub nu wel of niet in de aftrap???
Dat ligt aan de bui van Claire morgenvroeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zit Huub nu wel of niet in de aftrap???
Arcee??? Ben jij het???quote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 minuutjes is het tellertje 1:11:11:11
Arcee en oneven getallen???quote:
Wat dacht je van bobby zelf?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
True.... Wie dan wel, er zijn meer van die cijferfanaten
Niet denk ik. Over 24 uur gaat het spektakel van start.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
En even een *schopje* omhoog..... vanaf wanneer kunnen we de streams nu gaan testen??
Hm.. Nadeel is wel dat je bij het opnemen van de streams weer een hoop extra werk hebt om die drm eraf te slopen..quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
En even een *schopje* omhoog..... vanaf wanneer kunnen we de streams nu gaan testen??
Thnx, we zien wel dus.... ach, das ook wel weer eens leukquote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet denk ik. Over 24 uur gaat het spektakel van start.
Als ze slim waren geweest hadden we gewoon nu al kunnen inloggen en testen, who cares dat ze er nog aan het klussen waren. Er is niks dat we nog niet hebben gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |