Dat is wel jammer, ik zou graag de regie zelf willen doen op mn PC. Dat we niet in de wc kunnen is tot daarf aan toe maar verder.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef hollowman het volgende:
Volgens mijn is er 1 stream en kunnen we niet zelf kiezen, dit heb ik al eerder voorbij zien komen.
Ach, dat heeft ook wel watquote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop inderdaad dat we niet pas kunnen inschakelen als het daadwerkelijk begint want dan kun je nergens tijdig janken dat je streams het niet doen.
Oh ja, een op die geweldige luchtruimte.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef Dementor het volgende:
Eén stream is wel erg karig!
Ik zou toch eerder denken aan minimaal 2 streams, eentje binnen en eentje buiten.
Hoe ging dat bij BB en DGK eigenlijk?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef Dementor het volgende:
Eén stream is wel erg karig!
Ik zou toch eerder denken aan minimaal 2 streams, eentje binnen en eentje buiten.
Ach wie weet komt er een vogelnestje.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, een op die geweldige luchtruimte.
Vier streams, de febo bepaalde wat wij te zien kregen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij BB en DGK eigenlijk?
Overigens staat er ergens nog een vraag open of de streams te zien zijn via inlog of via IP adres only.
Waarom eigenlijk? Ze kunnen toch gewoon aan?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag om 21u begint de kickoff officieel, de rondleiding duurt tot 18u (en dan staan de streams natuurlijk uit).
die zit er al ...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wie weet komt er een vogelnestje.
Oh sorry dat ik dat niet wist...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef snetje het volgende:
[..]
die zit er al ...
en weet je hoe lastig merels zijn als ze jongen hebben ? ..... heel lastig
Kijk FOK!tvquote:
Als het klopt dat er ook een stream op de redactie komt, dan kan dit al niet kloppenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef hollowman het volgende:
Volgens mijn is er 1 stream en kunnen we niet zelf kiezen, dit heb ik al eerder voorbij zien komen.
Misschien omdat niet iedere FOK!'er met z'n hoofd op een stream wil?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef Mirjam het volgende:
waarom niet alvast de streams aanzetten tijdens die rondleiding?
kan alles alvast getest worden enzo.
Dan moeten ze dat van te voren weten en kunnen ze beslissen of ze komen of niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat niet iedere FOK!'er met z'n hoofd op een stream wil?
Nee, dan staan de streams waarschijnlijk al aan bij wijze van testquote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag om 21u begint de kickoff officieel, de rondleiding duurt tot 18u (en dan staan de streams natuurlijk uit).
Ik denk dat hier het 'static principe' geldt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat van te voren weten en kunnen ze beslissen of ze komen of niet.
Precies. Je komt in een huis met 35 camera's, dan ook niet zeiken.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat hier het 'static principe' geldt.
Wil je niet op de foto/film, kom dan niet naar een meet/rondleiding door een bunker met camera's.
Dat gebeurt ook, heeft Mariell bevestigdquote:Op donderdag 23 april 2009 08:58 schreef Stefan het volgende:
Morgenavond 9 uur start de kickoff volgens mij. Maar zou leuk zijn als de bezoekers ook al gefilmd worden.
Het is ook een enorme ruimte ...quote:
Streamkijkers zijn ervaren genoeg om er 4 tegelijk te bekijken. Je ziet zelf wel waar de actie is, Ik vind het frustrerend als ik iets volg en de regie gaat niet op tijd mee. En wat als gepraat wordt in de slaapkamer, de woonkamer en de buitenruimte.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
1 stream is best wel handig, want anders moet je zo opletten dat je nix mist.. straks zie je alleen maar de instand "hotspots.." op één schermpje..
Maak een screenshot!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 minuutjes is het tellertje 1:11:11:11
Helemaal mee eens, er is dus duidelijk een regieprobleem.. en die éne camera die we te zien krijgen zal toch wél beweegbaar zijn hoop ik?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Streamkijkers zijn ervaren genoeg om er 4 tegelijk te bekijken. Je ziet zelf wel waar de actie is, Ik vind het frustrerend als ik iets volg en de regie gaat niet op tijd mee. En wat als gepraat wordt in de slaapkamer, de woonkamer en de buitenruimte.
De kijker moet toch zelf kunnen bepalen wie hij volgt, dat is eerlijke tv,
Het moet interactief zijn. Het liefst heb ik 35 thhumbnails met realtime beelden en dat ik zelf uitmaak welke camera ik pak.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, er is dus duidelijk een regieprobleem.. en die éne camera die we te zien krijgen zal toch wél beweegbaar zijn hoop ik?
Dus dat.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Streamkijkers zijn ervaren genoeg om er 4 tegelijk te bekijken. Je ziet zelf wel waar de actie is, Ik vind het frustrerend als ik iets volg en de regie gaat niet op tijd mee. En wat als gepraat wordt in de slaapkamer, de woonkamer en de buitenruimte.
De kijker moet toch zelf kunnen bepalen wie hij volgt, dat is eerlijke tv,
De ruimte is opgedeeld in hokken he, keuken, woonkamer, slaapkamer, douche.quote:
En dan hebben we ook nog de luchtspleet.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
De ruimte is opgedeeld in hokken he, keuken, woonkamer, slaapkamer, douche.
Leuke optie, ik ben ook wel bereid om voor dit éne project een bedrag uit te geven om keuze te hebben...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:02 schreef Stefan het volgende:
Overigens zou het mooi zijn als je opties zou hebben
1 stream 6 euro
4 streams 9 euro
10 streams 12 euro
20 streams 20 euro
35 streams met als bonus de redactiestream 30 euro.
Ik zou best een keer 30 euro overhebben om te kijken hoe tof dat is, zelf regie doen.
Ja, je gaat geen 35 camera's ophangen en dan 1 stream aanbieden. Hoop ik. Ik zit echt niet te wachten op 1 lullig streampje.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:00 schreef Dementor het volgende:
Met maar één stream is het net alsof je naar een goedkope productie zit te kijken,
Ze krijgen het dan behoorlijk druk met schakelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, je gaat geen 35 camera's ophangen en dan 1 stream aanbieden. Hoop ik. Ik zit echt niet te wachten op 1 lullig streampje.
DRM?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Stefan het volgende:
De vraag of het kijken per user of per IP is staat nog steeds open.
Ben overigens benieuwd HOE je kunt kijken. Neem aan dat ze de restrictie inbouwen dat je per betalende user maar 1x kunt inloggen op 1 plek. Anders kunnen we met zijn alleen Maanvis 3 euro geven om op zijn account mee te kijken.
Die vraag had ik al gesteldquote:Op donderdag 23 april 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
Stel hier een vraag aan de makers van The Bunker
Vraag hier naar het aantal streams.
Wat is DRM?quote:
Oh ja.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_Rights_Managementquote:
Verwend?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik heb trouwens het idee dat we soms een beetje vergeten niet met een megabedrijf als een Talpa of Endemol van doen te hebben. Met bijbehorende financiële daadkracht en technische en personele ondersteuning.
We zijn met z'n allen blijkbaar enorm verwend geraakt.
Ja, mij zul je dan ook niet horen zeuren over amateurisme, ik vind het wel zn charme hebben dat niet alles vlekkeloos verloopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik heb trouwens het idee dat we soms een beetje vergeten niet met een megabedrijf als een Talpa of Endemol van doen te hebben. Met bijbehorende financiële daadkracht en technische en personele ondersteuning.
Ja, klopt. Aan de andere kant is Enjoyn een commercieel bedrijf. Ze draaien een pilot maar vragen ons wel geld, voor de streams en de votes nog eens apart. Of ze dan een klein of groot bedrijf zijn doet niet meer te zaken, ze vragen geld voor hun product dan mag het ook wel werken.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
En toch ben je best lief.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Maar ze maken toch ook onkosten? Voor niks gaat de zon op. Ze werken zichzelf waarschijnlijk voor een appel en een ei drie slagen in de rondte.
Aan die 8 piek valt niemand zich een buil, maar we verwachten met zijn allen wel een stream op elk stofje op de grond.
En ze leveren toch ook? Wellicht niet die gewenste tig streams. Maar ik vind wel dat je dingen in perspectief moet blijven zien.
En ik ben gewoon een sucker voor dit soort eigen initiatieven.
+ stemknopjes voor warm water, koud water, licht en verwarming/airco!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het moet interactief zijn. Het liefst heb ik 35 thhumbnails met realtime beelden en dat ik zelf uitmaak welke camera ik pak.
Sliders.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ stemknopjes voor warm water, koud water, licht en verwarming/airco!
Ja, maar dat is niet ons probleem. En nogmaals, betalen voor hun product vind ik prima. Maar aangezien ze geld vragen mag je ook iets werkends verwachten met meer dan 1 lullig streampje.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Maar ze maken toch ook onkosten? Voor niks gaat de zon op.
Het zou helemaal fijn zijn als we zelf een afstandsbediening zouden hebben, als je de 30e stemmer bent oid, dat je dan zelf met een druk op de knop het licht kunt regelen. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ stemknopjes voor warm water, koud water, licht en verwarming/airco!
Wat ben je toch ook een makkelijke vrouw.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Maar ze maken toch ook onkosten? Voor niks gaat de zon op. Ze werken zichzelf waarschijnlijk voor een appel en een ei drie slagen in de rondte.
Aan die 8 piek valt niemand zich een buil, maar we verwachten met zijn allen wel een stream op elk stofje op de grond.
En ze leveren toch ook? Wellicht niet die gewenste tig streams. Maar ik vind wel dat je dingen in perspectief moet blijven zien.
En ik ben gewoon een sucker voor dit soort eigen initiatieven.
Voor mij 4 bier. Leve brabant!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet ons probleem. En nogmaals, betalen voor hun product vind ik prima. Maar aangezien ze geld vragen mag je ook iets werkends verwachten met meer dan 1 lullig streampje.
8 euro is 8 euro, voor mij 3 bier
Ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef Maanvis het volgende:
Wat ben je toch ook een makkelijke vrouw.
Nee, we vinden het NIET te min. Maar ze geven ons geen antwoorden, al vragen we er al 10 dagen om. Laat dat portaal eens zien, dat is er al en is al getest stond op goldenpalace.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook.
Ik vind het gewoon een sympathiek project en vind het daarom een beetje jammer alles bij voorbaat al te min te vinden.
Dan kan het alleen maar meevallen, toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook.
Ik vind het gewoon een sympathiek project en vind het daarom een beetje jammer alles bij voorbaat al te min te vinden.
Dat is waar, net als PeterN.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:39 schreef Maanvis het volgende:
Dan kan het alleen maar meevallen, toch?
En als je ons erg vindt vraag ik me af welke topics je op nowlive hebt geopend toen je er gisteren las.
Altijd al geweten!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar, net als PeterN.
Ik ben eigenlijk Sly ...
* Maanvis ziet de topiques al voor zichquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sliders.
[ afbeelding ]
Je kunt je helemaal wezenloos stemmen puur om jouw favoriete bewoner warm ipv koud water te gunnen.
Dat weten we nog niet, maar als we er antwoord op hebben zal het vanzelf hier gepost worden!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef rita1959 het volgende:
goede morgen, ik heb eigenlijk een vraagje, ik wil ook graag de strems gaan volgen, maar nu ga ik morgen een weekje weg, blijf wel gewoon in ons landje, is het dan zo dat als ik thuis kom nog een keer moet gaan betalen? omdat ik daar toch op een ander netwerk zit
Of op goldenpagequote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, maar als we er antwoord op hebben zal het vanzelf hier gepost worden!
Ik bedenk net een nieuw concept:quote:Op donderdag 23 april 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
Iets in me zegt dat eeen groot deel van de streamers zal kijken vanuit de grote beek enkele kilometers verder.
Geniaal!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedenk net een nieuw concept:
Herken de Gek
We volgen 10 bewoners van de Groote Beek en 3 zijn normaal. Herkennen de medewerkers wie er gek zijn en wie niet. De kijkers kunnen ook meestemmen over behandelingen. Wie krijgt er een dwangbuis, wie krijgt er stroomstoten? Helemaal lachen als een gezond persoon wordt platgespoten natuurlijk.
(C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions (C) SunChaser Productions
Waarom doen met John? Dit kunnen we zelf produceren. Gekken genoeg op FOK!. Wordt wat lastiger 3 normale kandidaten te vinden.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geniaal!Ik zou zeggen, spreek maar weer eens met John de Mol af
Niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zit Huub nu wel of niet in de aftrap???
Dat ligt aan de bui van Claire morgenvroeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
Zit Huub nu wel of niet in de aftrap???
Arcee??? Ben jij het???quote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Over ongeveer 4 minuutjes is het tellertje 1:11:11:11
Arcee en oneven getallen???quote:
Wat dacht je van bobby zelf?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
True.... Wie dan wel, er zijn meer van die cijferfanaten
Niet denk ik. Over 24 uur gaat het spektakel van start.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
En even een *schopje* omhoog..... vanaf wanneer kunnen we de streams nu gaan testen??
Hm.. Nadeel is wel dat je bij het opnemen van de streams weer een hoop extra werk hebt om die drm eraf te slopen..quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
En even een *schopje* omhoog..... vanaf wanneer kunnen we de streams nu gaan testen??
Thnx, we zien wel dus.... ach, das ook wel weer eens leukquote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet denk ik. Over 24 uur gaat het spektakel van start.
Als ze slim waren geweest hadden we gewoon nu al kunnen inloggen en testen, who cares dat ze er nog aan het klussen waren. Er is niks dat we nog niet hebben gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |