En toch zul je het verschil gaan merken als er een centrum-rechts kabinet komt. Dat weet de PvdA ook en daarom willen ze graag nog even bijwagen van het CDA zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Hamer![]()
Wel mooi dat de pvda gewoon weer draait. Het wordt nu echt sneu, durven het niet op een crisis aan te laten komen aangezien ze dan ff een jaartje of 8 de oppositie inmogen en dan raken ze de greep op NL echt kwijt![]()
Het pluche is belangrijker dan je geloofwaardigheid & idealen, dat is een zeer zorgelijke constatering
link?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
wel leuk de tweets van Boris vd Ham te lezen.
Linkje?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
wel leuk de tweets van Boris vd Ham te lezen.
ja, maar wat een volgend kabinet doet weet je toch niet in 2012quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, we zitten dus gewoon steeds meer in de JSF-fuik gevangen. Duidelijk en bedankt PvdA.
De kosten van afblazen worden steeds hoger....quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ja, maar wat een volgend kabinet doet weet je toch niet in 2012
Ze zitten flink onder de duim bij het CDA op dit moment. De PvdA is gewoon doodsbang dat ze niet in een volgend kabinet gaan komen en willen nu nog even meegenieten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef Lemmeb het volgende:
Wat een farce weer. Het begint zolangzamerhand eentonig te worden.
Wanneer toont de PvdA nou eindelijk eens zijn ballen, zelfs al is het er maar één?
Ze gáán ook niet in een volgend kabinet komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ze zitten flink onder de duim bij het CDA op dit moment. De PvdA is gewoon doodsbang dat ze niet in een volgend kabinet gaan komen en willen nu nog even meegenieten.
Waren ze op andere vlakken maar ook zo goedquote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef John.Milton het volgende:
Weer goeie grappen vandaag
Order van de dag
Ik snap werkelijk die angst niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ze zitten flink onder de duim bij het CDA op dit moment. De PvdA is gewoon doodsbang dat ze niet in een volgend kabinet gaan komen en willen nu nog even meegenieten.
Totdat die 60 zetels in de peilingen weer als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen in een half jaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die angst niet.
Er is een enorme economische crisis gaande, keiharde maatregelen die veel mensen in hun portemonnee zullen raken zijn nauwelijks meer te vermijden. Was er toch gewoon uitgestapt en had van een afstandje toegekeken hoe PVV+CDA+VVD zich de hoon van het land op de hals hadden gehaald!
De belangrijkste beslissingen worden allemaal vooruit geschoven naar volgende kabinetten. Tevens is er ook weinig duidelijkheid over de impact van bepaalde beslissingen. Dat is bij grote overheidsplannen de afgelopen jaren wel vaker geweest.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waren ze op andere vlakken maar ook zo goed
Ik begrijp het persoonlijk ook niet. Hiermee kun je gewoon laten zien dat je ergens voor staat. Maar ik verwacht dat Bos nog graag een tijdje op Financiën zitten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die angst niet.
Er is een enorme economische crisis gaande, keiharde maatregelen die veel mensen in hun portemonnee zullen raken zijn nauwelijks meer te vermijden. Was er toch gewoon uitgestapt en had van een afstandje toegekeken hoe PVV+CDA+VVD zich de hoon van het land op de hals hadden gehaald!
Hamer vraagt er ook wel een beetje om. Of Bos. Maar in ieder geval de PvdA.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Het debat is uitgelopen in een robbertje Hamer-Bashen
Onderzoek heeft al lang uitgewezen dat er in alle lagen van de bevolking Wildersstemmers zittenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef alors het volgende:
Als ze eruit stappen dan stemt heel tokkie Nederland op Verlosser Geert en dat wordt helemaal een farce natuurlijk.
Potentieele maar weinig honkvaste PvdA-kiezers zijn een goudmijnquote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Totdat die 60 zetels in de peilingen weer als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen in een half jaar.
ik las: hamer-batsenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef Hexagon het volgende:
De uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen 2006 tegenover die van de tweede kamerverkiezingenquote:
Inderdaad. Het CDA is gewoon ijzersterk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen 2006 tegenover die van de tweede kamerverkiezingen
Ik las laatst anders nog dat slechts 2% van de academici op Wilders zou stemmen, en dat 75% maximaal een mbo niveau heeft.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Onderzoek heeft al lang uitgewezen dat er in alle lagen van de bevolking Wildersstemmers zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |