Yup, kan gewoon.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand of als je champion met sen'jin bent en je gaat voor TB dat je dan nog steeds spullen bij sen'jin kan kopen?
Maak een Rogue aan op een random PvP server.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil en druid gaan spelen ben Aeriepeak (lees pve) zat en wil wat uitdaging.
Ergens een leuke server om op te spelen, ally/horde maakt me weinig uit.
Heb een hekel aan rogue's, als speler en om er zelf een te spelen. heb het geprobeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 19:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Maak een Rogue aan op een random PvP server.
jij ook al?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:59 schreef Migwi het volgende:
Eindelijk die verdomde Crimson Courier eens teruggepakt na al die keren dat ik vroeger 'geganked' werd door haar en d'r bodyguards. Bitch!
Yupquote:
Ik zou zeggen kom op Bladefist en kies horde.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil en druid gaan spelen ben Aeriepeak (lees pve) zat en wil wat uitdaging.
Ergens een leuke server om op te spelen, ally/horde maakt me weinig uit.
Betalenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef Murloc het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor een levelling guide![]()
Verder TVP
Hmmm die staff is heel goed voor hunters maar ik zou toch een lichte prio geven aan een feral druid.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren een heerlijke discussie gehad over een staff die dropte van Decon.
<snip>
Ik ook. Als die kerel kitty was, had hij hem direct gekregen. De discussie onstond omdat hij in de eerste plaats boom is. Die af en toe bear gaat als het nodig is.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm die staff is heel goed voor hunters maar ik zou toch een lichte prio geven aan een feral druid.
Dan had hij nooit op die staff mogen rollen imo... mainspec > offspecquote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Als die kerel kitty was, had hij hem direct gekregen. De discussie onstond omdat hij in de eerste plaats boom is. Die af en toe bear gaat als het nodig is.
De lastigheid is dat we hem wel een keer of twee per week vragen als guild om een avond te tanken. Hij heeft een beetje een dubbelrol.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan had hij nooit op die staff mogen rollen imo... mainspec > offspec
Kan best maar ik vind die staff niet bepaald geschikt om mee te tanken... of zijn dit nuttige bear stats?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De lastigheid is dat we hem wel een keer of twee per week vragen als guild om een avond te tanken. Hij heeft een beetje een dubbelrol.
STAM / AGI / AP / CRITquote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan best maar ik vind die staff niet bepaald geschikt om mee te tanken... of zijn dit nuttige bear stats?
Maar het meest lullige aan de hele situatie is dat we er gisteren 1,5 uur discussie aan over hielden in het hunter channel, terwijl het om één druid gaat in de hele raider groep. Dus dit zal in Ulduar gewoonweg niet meer voorkomen. En er dan nog zo over door blijven zeiken. Kijk, ik zat ook te bidden, en had hem dolgraag gehad. Maar dit was het niet waard. En ik kan er zo moe van worden. Op het eind van de dag gaat het er om dat de raid in totaal meer dps doet... toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Zith het volgende:
[..]
STAM / AGI / AP / CRIT
Die helpen allemaal met overleven. En hit is handig voor taunts/treatAl vind ik het toch wel meer een kitty staff dan bear, maar het zijn zeker tanking stats.
TB...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok gaaf vandaag dan maar ff met TB of Org beginnen
Ik weet ook niet precies wat te doen in zo'n dual-role situatie, ik begrijp je frustratiequote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het meest lullige aan de hele situatie is dat we er gisteren 1,5 uur discussie aan over hielden in het hunter channel, terwijl het om één druid gaat in de hele raider groep. Dus dit zal in Ulduar gewoonweg niet meer voorkomen. En er dan nog zo over door blijven zeiken. Kijk, ik zat ook te bidden, en had hem dolgraag gehad. Maar dit was het niet waard. En ik kan er zo moe van worden. Op het eind van de dag gaat het er om dat de raid in totaal meer dps doet... toch?
Wat een vaag verhaalquote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren een heerlijke discussie gehad over een staff die dropte van Decon.
We hebben één teddy, maar die is officieel boom. Af en toe tanked hij als we short zijn.
Dus, deze dropped:
Twisted Visage
Binds when picked up
Two-Hand Staff
446 - 670 Damage Speed 2.40
(232.5 damage per second)
(2487 feral attack power)
+120 Agility
+121 Stamina
Durability 120 / 120
Requires Level 80
Equip: Improves hit rating by 70 (2.13% @ L80).
Equip: Improves critical strike rating by 86 (1.87% @ L80).
Equip: Increases attack power by 160.
Ja, die is best nice voor een teddy. Maar hij is ook best nice voor een hunter. Dus twee hunters en teddy beginnen te bieden. Uhoh, problems in paradise. Ik ben maar gestopt met bidden, want ik had geen zin in gezeik, maar het eind van het verhaal is, dat we in onze guild nu geen prio meer hebben op wat voor item dan ook, behalve dat main spec altijd voor gaat.
Dus door dat gedoe kunnen wij hunters nu ook vrij bidden op staffs ten alle tijden, maar zijn we ook onze prio op guns kwijt. Ik kan die collega hunter wel schieten.
Gelukkig zijn er voornamelijk goeie lui in onze guild en zal een rogue/warrior nooit op een gun/bow bieden. En andersom ook hunters niet op (1h) swords/daggers/axes. Alleen die kut staves en polearms zorgen dus voor problemen.
Ja, loot is zo belangrijk. Als sommige classes niet mogen bidden op bepaalde loot, kunnen ze achter gaan lopen qua gear. Waarop hun damage niet hoog genoeg is. En ze niet meer worden uitgenodigd (waardoor ze nog meer gaan achter lopen qua gear).quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een vaag verhaal. Is loot zo belangrijk dat er zo over moet worden gediscussiëerd? Ik weet nog wel dat onze boomkin meedeed met de cloth chest van Malygos, hoe kan je zoiets een probleem vinden
.
En probeer iemand te zoeken die het ook speelt..(Die je kent.. of niet), en ga daar bij op de server. Zodat je daar vragen e.d. aan kunt stellen, ook ingame.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:14 schreef Houzer het volgende:
Wat moet ik allemaal doen, als ik WOW wil spelen, maak me wegwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |