Ik zou zeggen kom op Bladefist en kies horde.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil en druid gaan spelen ben Aeriepeak (lees pve) zat en wil wat uitdaging.
Ergens een leuke server om op te spelen, ally/horde maakt me weinig uit.
Betalenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef Murloc het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor een levelling guide![]()
Verder TVP
Hmmm die staff is heel goed voor hunters maar ik zou toch een lichte prio geven aan een feral druid.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren een heerlijke discussie gehad over een staff die dropte van Decon.
<snip>
Ik ook. Als die kerel kitty was, had hij hem direct gekregen. De discussie onstond omdat hij in de eerste plaats boom is. Die af en toe bear gaat als het nodig is.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm die staff is heel goed voor hunters maar ik zou toch een lichte prio geven aan een feral druid.
Dan had hij nooit op die staff mogen rollen imo... mainspec > offspecquote:Op donderdag 23 april 2009 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Als die kerel kitty was, had hij hem direct gekregen. De discussie onstond omdat hij in de eerste plaats boom is. Die af en toe bear gaat als het nodig is.
De lastigheid is dat we hem wel een keer of twee per week vragen als guild om een avond te tanken. Hij heeft een beetje een dubbelrol.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan had hij nooit op die staff mogen rollen imo... mainspec > offspec
Kan best maar ik vind die staff niet bepaald geschikt om mee te tanken... of zijn dit nuttige bear stats?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De lastigheid is dat we hem wel een keer of twee per week vragen als guild om een avond te tanken. Hij heeft een beetje een dubbelrol.
STAM / AGI / AP / CRITquote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan best maar ik vind die staff niet bepaald geschikt om mee te tanken... of zijn dit nuttige bear stats?
Maar het meest lullige aan de hele situatie is dat we er gisteren 1,5 uur discussie aan over hielden in het hunter channel, terwijl het om één druid gaat in de hele raider groep. Dus dit zal in Ulduar gewoonweg niet meer voorkomen. En er dan nog zo over door blijven zeiken. Kijk, ik zat ook te bidden, en had hem dolgraag gehad. Maar dit was het niet waard. En ik kan er zo moe van worden. Op het eind van de dag gaat het er om dat de raid in totaal meer dps doet... toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Zith het volgende:
[..]
STAM / AGI / AP / CRIT
Die helpen allemaal met overleven. En hit is handig voor taunts/treatAl vind ik het toch wel meer een kitty staff dan bear, maar het zijn zeker tanking stats.
TB...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok gaaf vandaag dan maar ff met TB of Org beginnen
Ik weet ook niet precies wat te doen in zo'n dual-role situatie, ik begrijp je frustratiequote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het meest lullige aan de hele situatie is dat we er gisteren 1,5 uur discussie aan over hielden in het hunter channel, terwijl het om één druid gaat in de hele raider groep. Dus dit zal in Ulduar gewoonweg niet meer voorkomen. En er dan nog zo over door blijven zeiken. Kijk, ik zat ook te bidden, en had hem dolgraag gehad. Maar dit was het niet waard. En ik kan er zo moe van worden. Op het eind van de dag gaat het er om dat de raid in totaal meer dps doet... toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |