abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68253323
Hallo,

In het sportcentrum waar ik sport hebben we stuk of 20 gezamelijke douches en 1 privé douche.
Nu viel het mij laatst op dat een groepje van 4 turkse of marokaanse jongens na het sporten om de beurt met de boxershort aan de privé douche in gaan. Na het douchen komen ze er weer uit en proberen ze op de gekste manier hun boxershort aan te krijgen zonder dat de handdoek van de middel af valt.

Nu kan het mij niets schelen dat ik ze niet naakt zie
Maar naast het feit dat het extra lang duurt en het allemaal moeite kost ben ik benieuwd of dit komt door hun religie of afkomst..

en nee, ik ben geen homo
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:55:37 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_68253377
TS is gay olé olé!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:56:18 #3
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_68253405
HOMO
How does it feel? To treat me like you do.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:56:26 #4
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_68253412
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef porsche1 het volgende:
TS is gay olé olé!
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 april 2009 @ 21:56:29 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_68253417
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef Eigenhuis84 het volgende:
Hallo,

Hallo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68253440
Ik doe dit zelf ook, ik ben ook Turks maar niet gelovig.

ik vind het gewoon niet fijn als iemand naar mn pik kijkt , tenzij je een chick bent dan met zaadvragende ogen.

genoeg info TS? ok slotje.
pi_68253457
Waarschijnlijk krijg je geen normaal antwoord op je vraag. Lopen zulke malloten hier rond: "TS is homo, Turk/Marokkaanse mensen sporen niet". Dat soort opmerkingen worden er vast weer gegeven
Ik weet trouwens het antwoord ook niet
pi_68253499
Ik had een Turks jongetje in mn klas die zich apart moest omkleden bij zwemmen 'voor zijn geloof'. Hoe en wat precies weet ik niet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:58:02 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_68253500
Schaamte natuurlijk. Lijkt me een simpel antwoord
pi_68253508
Wel opvallend dat het je ter plekke ( plaatse ? ) en hier op het forum bezighoudt.
pi_68253525
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Waarschijnlijk krijg je geen normaal antwoord op je vraag. Lopen zulke malloten hier rond: "TS is homo, Turk/Marokkaanse mensen sporen niet". Dat soort opmerkingen worden er vast weer gegeven
Ik weet trouwens het antwoord ook niet
Haha ja verwachtte ik al, mare vorige keer was het ook al zo en deze keer viel het me gewoon op, in de tijd dat ik in de sauna zat en onder de douche had gestaan zaten er nog 2 te wachten :S

Duurt toch fucking lang man!
pi_68253578
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Triggershot het volgende:
Wel opvallend dat het je ter plekke ( plaatse ? ) en hier op het forum bezighoudt.
Ik zat te twijfelen om het te vragen maar daar had ik toch even de ballen niet voor.
Dus toen dacht ik he, daar kan ik wel even een topic over openen op fok! hoe triest!
pi_68253616
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef RoW_0 het volgende:

ik vind het gewoon niet fijn als iemand naar mn pik kijkt , tenzij je een chick bent dan met zaadvragende ogen.

Ja, want mannen in de kleedkamer zijn echt geďnteresseerd in jouw indrukwekkende stuk gereedschap
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:00:20 #14
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_68253618
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Sander het volgende:
Schaamte natuurlijk. Lijkt me een simpel antwoord
Whehe, alle moslims hebben een kleine piem0l!!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_68253668
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef Eigenhuis84 het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen om het te vragen maar daar had ik toch even de ballen niet voor.
Dus toen dacht ik he, daar kan ik wel even een topic over openen op fok! hoe triest!
Nou vooruit :

Mocht het om de islamitische redenen gaan is het streng verboden dat je het geslacht van een man ziet, wie het ook mag zijn, waar het ook moge zijn.

Of ze zijn jaloers omdat jij een veel grotere hebt.
pi_68253721
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Whehe, alle moslims hebben een kleine piem0l!!
Klein kun je niet bewijzen, hygiënischer? ja dat wel.
pi_68253729
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou vooruit :

Mocht het om de islamitische redenen gaan is het streng verboden dat je het geslacht van een man ziet, wie het ook mag zijn, waar het ook moge zijn.

Of ze zijn jaloers omdat jij een veel grotere hebt.
Maar ze hebben die van mij wel gezien, want ik ga geen moeilijke capriolen uithalen om mijn lul te verbergen.
Komen ze nu in de moslim hel?
pi_68253759
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Eigenhuis84 het volgende:

[..]

Maar ze hebben die van mij wel gezien, want ik ga geen moeilijke capriolen uithalen om mijn lul te verbergen.

Als ze expres hebben gekeken en vragen niet om berouw, dan bestaat die kans.
pi_68253789
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Eigenhuis84 het volgende:

[..]

Hebben ze je gevraagd om je pik te verbergen, nee dus. Wat ga je zeiken dan

Als je dit een manier van integratie vindt ben je gewoon letterlijk gehandicapt.
pi_68253900
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Als je dit een manier van integratie vindt ben je gewoon letterlijk gehandicapt.
Ik ben geen racist maar wel van mening dat het totale immigratie beleid mislukt is.
Mensen zoeken toch altijd soort genoten op, is het niet van een bepaald land dan wel hobby of andere overeenkomsten... lekker je eigen taal spreken of over dezelfde hobby praten.

Waarom zou je ook NL leren als je je in het turks prima kan redden
pi_68254017
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:07 schreef Eigenhuis84 het volgende:

[..]

Ik ben geen racist maar wel van mening dat het totale immigratie beleid mislukt is.
Mensen zoeken toch altijd soort genoten op, is het niet van een bepaald land dan wel hobby of andere overeenkomsten... lekker je eigen taal spreken of over dezelfde hobby praten.

'Immigratie beleid mislukt?' - eens, maar niet voor iedereen
ik ga niet me pik laten zien om te bewijzen dat ik geďntegreerd ben. dat slaat gewoon nergens op en ik vind het gewoon GAY.

'Mensen zoeken toch altijd soort genoten op' - oneens al mijn vrienden zijn Nederlanders en ik spreek beter Nederlands dan hun. En zij zien me ook als een Nederlander.

Of je gaat offtopic, of je praat nonsens.

Trouwens ik ken genoeg Nederlands die dit ook doen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:14:48 #22
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68254161
quote:
TS is gay olé olé!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68254202
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

ik ga niet me pik laten zien om te bewijzen dat ik geďntegreerd ben. dat slaat gewoon nergens op en ik vind het gewoon GAY.

'Mensen zoeken toch altijd soort genoten op' - oneens al mijn vrienden zijn Nederlands en ik spreek beter Nederlands dan hun.

Jij begint zelf de link te leggen tussen immigratie en wel of niet je lul laten zien
Zo had ik er zelf nog niet eens over nagedacht.
Het maakt mij werkelijk waar niks uit en in NL zijn we tenminste vrij om zelf te bepalen wat we doen in tegenstelling tot andere moslim landen, maar goed.
Ik vroeg het mij alleen af waarom ze zoveel moeite doen terwijl het ook veel makkelijker kan en daarbij heb ik niks gezegd over immigratie, je voelt je zeker weer aangevallen over het immigratie beleid.

En wat heeft GAY zijn en gezamenlijk douchen nou met elkaar te maken?
Je roept wel dat ik gehandicapt ben maar volgens mij zit jij er ook niet ver naast als je GAY en gezamenlijk met elkaar douchen over 1 kam scheert.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:17:39 #24
251735 Lort
pi_68254263
quote:

[..]

RoW0 is zo te zien op zijn `kleine´ pik getrapt.
pi_68254420
Bij Gym was er ook altijd eentje die in zo'n apart hokje ging douchen. Niemand dacht er eigenlijk over na totdat op een gegeven moment iemand het idee opvatten om de deur open te trekken. Stond ie daar aan zijn piemeltje te trekken.
pi_68254559
Wellicht een idee om de volgende keer snel achter zo'n persoon aan te rennen voor hij de deur dicht doet, zodat je achter de diepere betekenis van deze vreemde rituelen kan komen, zien hoe de vork in de steel zit. In deze context zal jij waarschijnlijk de "steel" zijn en die ander de "vork".
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:27:27 #27
251735 Lort
pi_68254684
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht een idee om de volgende keer snel achter zo'n persoon aan te rennen voor hij de deur dicht doet, zodat je achter de diepere betekenis van deze vreemde rituelen kan komen, zien hoe de vork in de steel zit. In deze context zal jij waarschijnlijk de "steel" zijn en die ander de "vork".
Zou jij wel doen he
pi_68254702
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Tering wat heb jij een humor zeg jezus
pi_68254876
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Eigenhuis84 het volgende:

[..]

Jij begint zelf de link te leggen tussen immigratie en wel of niet je lul laten zien
Zo had ik er zelf nog niet eens over nagedacht.
Het maakt mij werkelijk waar niks uit en in NL zijn we tenminste vrij om zelf te bepalen wat we doen in tegenstelling tot andere moslim landen, maar goed.
Ik vroeg het mij alleen af waarom ze zoveel moeite doen terwijl het ook veel makkelijker kan en daarbij heb ik niks gezegd over immigratie, je voelt je zeker weer aangevallen over het immigratie beleid.

En wat heeft GAY zijn en gezamenlijk douchen nou met elkaar te maken?
Je roept wel dat ik gehandicapt ben maar volgens mij zit jij er ook niet ver naast als je GAY en gezamenlijk met elkaar douchen over 1 kam scheert.
haha ik moest hardop lachen toen ik je post las

LEES MIJN POST NOU IS EEN KEER, ik stel vragen en jij zeg dat ik een link maak tussen de twee onderwerpen terwijl jij de gene bent die er juist dieper over in gaat.

jezus wat ben jij dom zeg

' je voelt je zeker weer aangevallen over het immigratie beleid. '
ik heb toch gezegd dat ik met je eens was ofniet dan, JIJ LEEST NIET.

ik raad je aan om mijn eerdere posts te lezen en daarna op 'invoeren' te drukken. goddamn gek

''En wat heeft GAY zijn en gezamenlijk douchen nou met elkaar te maken? '
Ik vind het gay, IK. en dat is mijn mening. punt.Huilie
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:37:37 #30
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68255200
Er moet een nodige scheidslijn worden getrokken in de relatie GasTurbine-Medespelers.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:46:38 #31
78006 AzN-Chino
Kaas eet ik graag!
pi_68255575
heeft niks met geloof te maken....heeft meer met cultuur te maken...

westerse mensen zoals hollanders zijn erg open met dit soort dingen....

tongzoenen op straat,
na sporten met z'n tienen naakt douchen,
voor de gein piemel laten zijn als ze dronken zijn,
homo's/lesbians die met elkaar trouwen,
openlijk toegeven dat je homo bent,
prostituees achter ramen,
etc...

dit soort dingen komen ook voor in Turkije, China, Suriname of Marokko maar gebeurt niet zo openlijk als hier in NL...
Kaas baas paas haas
pi_68255586
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef RoW_0 het volgende:

Heppie klein pikkie dan, iedereen na het douchen heeft NIETS LOL ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_68255652
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:46 schreef AzN-Chino het volgende:
heeft niks met geloof te maken....heeft meer met cultuur te maken...

westerse mensen zoals hollanders zijn erg open met dit soort dingen....

tongzoenen op straat,
na sporten met z'n tienen naakt douchen,
voor de gein piemel laten zijn als ze dronken zijn,
homo's/lesbians die met elkaar trouwen,
openlijk toegeven dat je homo bent,
prostituees achter ramen,
etc...

dit soort dingen komen ook voor in Turkije, China, Suriname of Marokko maar gebeurt niet zo openlijk als hier in NL...
Mannen die onderelkaar douchen wat is daar mis mee? Het is gewoon een macho gedrag ooooooo misschien heb ik wel minder als de ander GRINNIK.
pi_68255690
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Mannen die onderelkaar douchen wat is daar mis mee? Het is gewoon een macho gedrag ooooooo misschien heb ik wel minder als de ander GRINNIK.
En voor derest NIKS mis mee
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:53:28 #35
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_68255853
Wat een vraag! Is toch simpel?

Kleine piemel...
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_68256069
Erg triest ja.

Door al dat gekloot sta je juist voor lul ipv je gewoon normaal gaat douchen.
............................
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:03:40 #37
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68256271
Ik moet er niet aan denken dat een teamgenoot een opwindende onbewuste fantasie beleefde.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:07:03 #38
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_68256405
Dit klopt! Turken bij de fitness hier douchen ook in een boxer . Ik vind dit schijterig en dit zijn geen echte mannen. Zelfs volwassen Turkse mannen bij onze fitness douchen met boxer om hun kleine besnede zielige worstje te bedekken. Ik daarentegen zwaffel met mn knots in het rond.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_68256620
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:07 schreef muay-toy het volgende:
Dit klopt! Turken bij de fitness hier douchen ook in een boxer . Ik vind dit schijterig en dit zijn geen echte mannen. Zelfs volwassen Turkse mannen bij onze fitness douchen met boxer om hun kleine besnede zielige worstje te bedekken. Ik daarentegen zwaffel met mn knots in het rond.
En dan vraag je je steeds af, waarom ze zo onvriendelijk tegen je zijn of dat ze vol met trots zijn of steeds nederlanders haten.

Omdat jij ze niet ziet als Nederlanders.

Ik accepteer gewoon iedereen hoe die is, besneden verlegen gay ofniet. Ik zet geen link tussen ras of nationaliteit. En jij doet dat wel. Zoals ik al eerder zei; ik ken genoeg Nederlanders die dit ook doen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:36:28 #40
210679 muay-toy
pi_68257397
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

En dan vraag je je steeds af, waarom ze zo onvriendelijk tegen je zijn of dat ze vol met trots zijn of steeds nederlanders haten.

Omdat jij ze niet ziet als Nederlanders.

Ik accepteer gewoon iedereen hoe die is, besneden verlegen gay ofniet. Ik zet geen link tussen ras of nationaliteit. En jij doet dat wel. Zoals ik al eerder zei; ik ken genoeg Nederlanders die dit ook doen.
Waar lees je dat in mijn post? Als vind douchen met een onderbroekje aan sneu, kommop je bent toch een vent. Ook al heb je een klein besneden turks worstje dan ga je toch niet douchen in onderbroek, het ziet er dom uit. Turken zijn nooit onvriendelijk tegen mij nogmaals waar lees je dat in mijn post?
pi_68257420
Douche dan thuis.
pi_68257477
quote:

'Mensen zoeken toch altijd soort genoten op' - oneens al mijn vrienden zijn Nederlanders en ik spreek beter Nederlands dan hun. En zij zien me ook als een Nederlander.
pi_68257528
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:36 schreef muay-toy het volgende:

[..]

Waar lees je dat in mijn post? Als vind douchen met een onderbroekje aan sneu, kommop je bent toch een vent. Ook al heb je een klein besneden turks worstje dan ga je toch niet douchen in onderbroek, het ziet er dom uit. Turken zijn nooit onvriendelijk tegen mij nogmaals waar lees je dat in mijn post?
Het was meer een algemeen antwoord bedoeld wat iedereen een antwoord geeft zeg maar.

Maar ik geef het wel toe hoor.. door jouw post krijg je gewoon minder respect van mij. Maar dat vind je waarschijnlijk niet belangrijk en dat boeit me ook niet ofzo hoor. Maar als je zo over een heeeel volk gaat praten krijg je minder respect. Waarom altijd mensen in hokjes plaatsen
pi_68257742
Het is onzin .. een worstje kan een enorme worst worden .. in stijve toestand .. snap het nie .. dus .. macho gedoe:)
pi_68257799
Wij hadden in mijn voetbalteam ook jochie van buitenlandse afkomst (of z'n ouders) die met onderbroek ging douchen.. nouja, een beetje naast de douche zich stond af te spoelen. Toen iemand z'n onderbroek naar beneden trok is 'ie van voetbal af gegaan.
  woensdag 22 april 2009 @ 02:44:14 #46
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_68259623
He won't show us his penis! Get him!
pi_68265658
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Wij hadden in mijn voetbalteam ook jochie van buitenlandse afkomst (of z'n ouders) die met onderbroek ging douchen.. nouja, een beetje naast de douche zich stond af te spoelen. Toen iemand z'n onderbroek naar beneden trok is 'ie van voetbal af gegaan.
dag carriere
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 11:42:06 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_68265803
Ik begrijp toch niet helemaal waarom ze dat doen, "ze" (om maar even te generaliseren) gaan toch ook naar een badhuis? Daar zit je toch ook bloot?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 22 april 2009 @ 11:52:09 #50
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_68266139
Nee Karina.

En TS, waarom vraag je het hier, en niet aanhun zelf?
pi_68266524
Een bepaald gedeelte van de lichaam moet bedekt blijven bij mannelijke moslims, waar dit ook geldt voor vrouwelijke moslims. Voor mannelijke moslims is dit vanaf de navel tot de kniëen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:45:05 #52
210679 muay-toy
pi_68273340
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:41 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Het was meer een algemeen antwoord bedoeld wat iedereen een antwoord geeft zeg maar.

Maar ik geef het wel toe hoor.. door jouw post krijg je gewoon minder respect van mij. Maar dat vind je waarschijnlijk niet belangrijk en dat boeit me ook niet ofzo hoor. Maar als je zo over een heeeel volk gaat praten krijg je minder respect. Waarom altijd mensen in hokjes plaatsen
Omdat het FOK! is en ik graag anoniem andere bevolkingsgroepen zwart maak.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:48:31 #53
251735 Lort
pi_68275496
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:45 schreef muay-toy het volgende:

[..]

Omdat het FOK! is en ik graag anoniem andere bevolkingsgroepen zwart maak.
Smiecht
pi_68285405
In de Turkse badhuizen (hammams?) in turkije zitten ze toch ook allemaal naakt?
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_68285776
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

haha ik moest hardop lachen toen ik je post las

1. LEES MIJN POST NOU IS EEN KEER, ik stel vragen en jij zeg dat ik een link maak tussen de twee onderwerpen terwijl jij de gene bent die er juist dieper over in gaat.

jezus wat ben jij dom zeg

2.' je voelt je zeker weer aangevallen over het immigratie beleid. '
ik heb toch gezegd dat ik met je eens was ofniet dan, JIJ LEEST NIET.

ik raad je aan om mijn eerdere posts te lezen en daarna op 'invoeren' te drukken. goddamn gek

3.''En wat heeft GAY zijn en gezamenlijk douchen nou met elkaar te maken? '
Ik vind het gay, IK. en dat is mijn mening. punt.Huilie
1:
quote:

[..]

2: Je begint toch zelf te zeuren over dat het niet verbergen van de hollandse snikkel geen integratie is

3: Omdat jij 't vindt en hij niet .. Ik deel zijn mening, aangezien je 't gewoon tegen elkaar kan laten zien als je er bijde niets meer bij zoek. Als je bang bent dat je homo wordt als je pi3m3ls ziet ben je 't waarschijnlijk al

PS. Waarom ga je 'm direct dom noemen? Hoe harder je ontkent hoe verdachter het is. Beetje kinderachtig hoor
pi_68286292
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:03 schreef Burakius het volgende:
Een bepaald gedeelte van de lichaam moet bedekt blijven bij mannelijke moslims, waar dit ook geldt voor vrouwelijke moslims. Voor mannelijke moslims is dit vanaf de navel tot de kniëen.
Maar een boxer komt bij mijn vriend echt niet tot aan zn knieen, het gaat gewoon om de piemol.
Of ze schamen zich of of of tja kan eigenlijk geen andere reden bedenken dan.
pi_68287346
Dit is weer 'n integratiedebat geworden, ik wist 't wel.
Hallon!
pi_68287448
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef Lantashh het volgende:

[..]

1:
[..]

2: Je begint toch zelf te zeuren over dat het niet verbergen van de hollandse snikkel geen integratie is

3: Omdat jij 't vindt en hij niet .. Ik deel zijn mening, aangezien je 't gewoon tegen elkaar kan laten zien als je er bijde niets meer bij zoek. Als je bang bent dat je homo wordt als je pi3m3ls ziet ben je 't waarschijnlijk al

PS. Waarom ga je 'm direct dom noemen? Hoe harder je ontkent hoe verdachter het is. Beetje kinderachtig hoor
Haha wij zijn het eens!
  woensdag 22 april 2009 @ 22:49:44 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68287543
quote:

[..]

Wat voor een vrienden zijn dat dan wel niet!
The End Times are wild
  woensdag 22 april 2009 @ 22:54:51 #60
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_68287750
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef Keios het volgende:
Klopt, de meeste Turken in Nederland komen uit het oosten, en in de tijd van hun emmigratie was het daar een stuk ouderwetser als het westen. Meestal blijven die mensen zich vasthouden aan oude tradities. Niks mis mee. Waarom kan niemand andere mensen gewoon accepteren? Ook al doucht hij in zn boxer bij het voetballen, het kan nog steeds een toffe gozer zijn? Ik ben btw ook half Turks, en ik schaam me niet om bij het sporten naakt te douchen... Ik ben ook besneden, so what? De meeste mannen in amerikaanse pornofilms zijn dat ook En mijn kinderen laat ik zeker weten bij geboorte al besnijden (alleen jongens). Ik ben btw een atheist...
pi_68288829
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Maar een boxer komt bij mijn vriend echt niet tot aan zn knieen, het gaat gewoon om de piemol.
Of ze schamen zich of of of tja kan eigenlijk geen andere reden bedenken dan.
Je beseft dat er veel andere kledij is naast de boxer? En nee het gaat niet om het geslachtsorgaan. Het gaat om de wet die Allah(c.c.) gesteld heeft.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68288850
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef Draganta het volgende:

[..]

Klopt, de meeste Turken in Nederland komen uit het oosten, en in de tijd van hun emmigratie was het daar een stuk ouderwetser als het westen. Meestal blijven die mensen zich vasthouden aan oude tradities. Niks mis mee. Waarom kan niemand andere mensen gewoon accepteren? Ook al doucht hij in zn boxer bij het voetballen, het kan nog steeds een toffe gozer zijn? Ik ben btw ook half Turks, en ik schaam me niet om bij het sporten naakt te douchen... Ik ben ook besneden, so what? De meeste mannen in amerikaanse pornofilms zijn dat ook En mijn kinderen laat ik zeker weten bij geboorte al besnijden (alleen jongens). Ik ben btw een atheist...
Het is een geloofsartikel. Niet een cultuuraspect. Daarom boeit het jou ook niet, maar de moslims wel.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:28:23 #63
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_68288969
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het is een geloofsartikel. Niet een cultuuraspect. Daarom boeit het jou ook niet, maar de moslims wel.
Ja en daarom zeg ik toch dat mensen er niet zo zielig over moeten zeiken en het maar moeten accepteren, dat iedereen (of ieder cultuur) wel zn ding heeft?
pi_68315187
Maar waaróm mogen ze geen andere pik zien dan? Omdat allah het zegt he? Zo simpel is het gewoon he?
pi_68318674
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef Modus het volgende:
Maar waaróm mogen ze geen andere pik zien dan? Omdat allah het zegt he? Zo simpel is het gewoon he?
als je met ze Turken/Marokkanen bedoeld dan ben je al verkeerd. Dat is niet per definitie gelijk moslim.
pi_68322878
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef Modus het volgende:
... wil je het nou zó graag zien? ... moet je even aan je pa vragen
pi_68323975
Het heeft eerder met cultuur te maken dan religie.
pi_68325026
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:10 schreef KrsOne het volgende:
Het heeft eerder met cultuur te maken dan religie.
Nee, het is vanuit de Islam dat deze delen bedekt moeten worden.
  vrijdag 24 april 2009 @ 01:57:02 #69
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68325200
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

als je met ze Turken/Marokkanen bedoeld dan ben je al verkeerd. Dat is niet per definitie gelijk moslim.
Jij discussieert echt om het discussieren of niet?

Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 24 april 2009 @ 02:02:44 #70
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_68325243
quote:

[..]

WOS'ser for life.
pi_68334222
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 01:36 schreef Burakius het volgende:
Ja waaróm mag het dan niet...
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:01:25 #72
210679 muay-toy
pi_68334344
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

rot nou eens op, zie je het nou niet? dit is een moslim bash topic!
pi_68336406
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 01:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, maar ik ben ook niet gelovig en de meesten van hun ook waarschijnlijk niet maar toch douche ik na het voetbal ook met een zwembroekje.
pi_68366529
quote:

[..]
Kan niet vaak genoeg geciteerd worden dit.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:23:17 #75
252431 Louis1988
i.v.m. AZ mijn achternaam óók
pi_68367166

lekker belangrijk allemaal
voor mijn part zet je een helm op tijdens een douche
mountainbike is mijn hobby en ik ben ontzettend Ajacied
pi_68383029
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja waaróm mag het dan niet...
Omdat Allah(c.c.) dat verboden heeft.
  zondag 26 april 2009 @ 04:41:19 #77
252431 Louis1988
i.v.m. AZ mijn achternaam óók
pi_68383679
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Louis1988 het volgende:

lekker belangrijk allemaal
voor mijn part zet je een helm op tijdens een douche

mountainbike is mijn hobby en ik ben ontzettend Ajacied
pi_68384603
quote:
Op zondag 26 april 2009 02:23 schreef Burakius het volgende:
Omdat Allah(c.c.) dat verboden heeft.
Zucht, dat heb je nou al 2x gezegd. Maar waaróm verbiedt hij/zij/het het dan? Daar moet toch iets achter zitten dan....
pi_68385319
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Zucht, dat heb je nou al 2x gezegd. Maar waaróm verbiedt hij/zij/het het dan? Daar moet toch iets achter zitten dan....
Als een vader zijn zoon zegt dat hij iets niet moet doen, dan weet het kind niet waarom het niet mag, maar het is wel ten goede van het kind.

Capish?
pi_68385915
Nee want jij bent geen kind maar een zelfdenkende volwassene.
pi_68386255
Pertinente vraag, TS!

Dat houdt tettenman ook al jaren bezig.

In de kleedkamer staan ze altijd luidruchtig stoere praat te verkopen, maar het douchen gaat altijd gepaard met veel onhandig gekluns met handdoek en zwembroek (!) om toch maar niet in hun blote kont te moeten staan.

Waarom? Oh, waarom?

Heeft het met de machocultuur te maken en met de angst om hun eventuele kleintje aan de wijde wereld te tonen? Of is het iets religieus?

Echt proper is het alleszins niet.
pi_68388698
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:14 schreef Modus het volgende:
En daarmee kan je erachter komen dat de geloofsartikelen van Allah slechts ten goede van jezelf zijn. Daarnaast (zoals ik al dacht) gaat de vergelijking je totaal voorbij .
  zondag 26 april 2009 @ 13:07:31 #83
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68388751
quote:

[..]

Wehehhee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 26 april 2009 @ 13:08:24 #84
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68388779
Ik was niet de eerste die dit quotte zie ik nu .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_68389302
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:05 schreef Burakius het volgende:
En daarmee kan je erachter komen dat de geloofsartikelen van Allah slechts ten goede van jezelf zijn. Daarnaast (zoals ik al dacht) gaat de vergelijking je totaal voorbij .
Allah bestaat niet maar dat gaat jou dan weer totaal voorbij.
  Boks-Chick zondag 26 april 2009 @ 14:21:23 #86
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68390911
kunnen we de discussie gewoon on topic houden, en ons onthouden van bash/troll achtige posts? Nergens voor nodig Ieder zijn ding en ieder zijn geloof (of ongeloof, whatever).

Korte samenvatting:
dit topic gaat om de vraag waarom Turkse en/of Marokkaanse en/of Islamitische mannen douchen met een boxer short, en men zou graag willen weten waarom Allah (of wellicht Mohammed in naam van Allah) hier een regel van heeft gemaakt. En met alle respect, Burakius, Allah c.q. Mohammed had voor alle regels een reden, dus hier zal ongetwijfeld ook een dieperliggende gedachte achter zitten. Wellicht heb je je dat nooit afgevraagd waardoor je dit (nog) niet weet, niets mis mee. We wachten gewoon tot iemand langskomt die wel weet waarom Allah en/of Mohammed dit gebod heeft ingesteld

Enfin, graag verder normaal on topic! Thanks voor de medewerking
lolwut
pi_68391049
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef BrandX het volgende:
dit topic gaat om de vraag waarom Turkse en/of Marokkaanse en/of Islamitische mannen douchen met een boxer short, en men zou graag willen weten waarom Allah (of wellicht Mohammed in naam van Allah) hier een regel van heeft gemaakt.
Nee, dat wil TS niet weten. TS wil weten of het iets met religie te maken zou kunnen hebben. Als jij het topic een andere wending wilt geven is het misschien verstandiger om voor jezelf te spreken.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  Boks-Chick zondag 26 april 2009 @ 14:30:34 #88
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68391249
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:25 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nee, dat wil TS niet weten. TS wil weten of het iets met religie te maken zou kunnen hebben. Als jij het topic een andere wending wilt geven is het misschien verstandiger om voor jezelf te spreken.
klopt dat vroeg hij:
quote:
aar naast het feit dat het extra lang duurt en het allemaal moeite kost ben ik benieuwd of dit komt door hun religie of afkomst..
inmiddels zijn we er dus achter dat het vanuit religie komt (Islam) en toen kwam de vervolgvraag, waarom Allah deze regel heeft opgesteld. Mijn samenvatting betrof niet de OP, maar het relevante deel van dit topic, dus incl de OP.

Mijn post klopt dus. Je kan natuurlijk ook eerst het hele topic lezen en niet alleen de OP voordat je reageert.
lolwut
pi_68400255
Haha het zijn idd allemaal stoere mannen die luidkeels met elkaar de dag doornemen totdat ze bij het punt van douchen aankomen, dan zijn ze allemaal stil en druk in de weer met de boxershort over de handdoek technieken
  zondag 26 april 2009 @ 19:34:33 #90
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_68401326
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Klein kun je niet bewijzen, hygiënischer? ja dat wel.
besneden hygienischer

gast als je je lul niet wast besneden/onbesneden zijn ze allebei even goor
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_68409032
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Allah bestaat niet maar dat gaat jou dan weer totaal voorbij.
Dat jij je hersenen weigert te gebruiken is niet mijn probleem. Zie ook mijn sign
pi_68409105
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef BrandX het volgende:
kunnen we de discussie gewoon on topic houden, en ons onthouden van bash/troll achtige posts? Nergens voor nodig Ieder zijn ding en ieder zijn geloof (of ongeloof, whatever).

Korte samenvatting:
dit topic gaat om de vraag waarom Turkse en/of Marokkaanse en/of Islamitische mannen douchen met een boxer short, en men zou graag willen weten waarom Allah (of wellicht Mohammed in naam van Allah) hier een regel van heeft gemaakt. En met alle respect, Burakius, Allah c.q. Mohammed had voor alle regels een reden, dus hier zal ongetwijfeld ook een dieperliggende gedachte achter zitten. Wellicht heb je je dat nooit afgevraagd waardoor je dit (nog) niet weet, niets mis mee. We wachten gewoon tot iemand langskomt die wel weet waarom Allah en/of Mohammed dit gebod heeft ingesteld

Enfin, graag verder normaal on topic! Thanks voor de medewerking
Met alle respect, je smeert mij nu iets aan. Allah heeft geloofsartikelen opgesteld. Deze zijn ten goede van de mens. Ik kan namelijk wel redenatie plaatsen (en dit goed of fout hebben), echter daar gaat het hier niet om. Het gaat hier om de reden. De reden is: Allah(c.c.) heeft het verboden.
pi_68409202
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

besneden hygienischer

gast als je je lul niet wast besneden/onbesneden zijn ze allebei even goor

Hoewel onderzoek leert dat de relatieve kans op een urineweginfectie in het eerste levensjaar hoger is voor onbesneden jongetjes, komt de AAP richtlijn tot de conclusie dat het absolute risico op zo'n infectie laag is, n.l. ongeveer 1%. Uit onderzoek blijkt dat een onbesneden mannelijke zuigeling een kans van 1 op 100 heeft op een urineweginfectie, tegen 1 op 1000 voor een besneden jongetje.

Uit onderzoek blijkt dat een onbesneden man meer dan drie keer meer kans heeft op kanker van de penis dan een besneden man. De AAP richtlijn stelt echter vast dat in de Verenigde Staten per miljoen mannen slechts 9 ŕ 10 gevallen van deze zeldzame ziekte worden vastgesteld. Dit wijst erop dat de kans op kanker van de penis buitengewoon klein is, zij het dat onbesneden mannen wat meer risico lopen

Sommige onderzoeken wijzen erop dat besneden mannen minder kans maken op syfilis en HIV infecties. De AAP richtlijn stelt echter dat gedragsfactoren er veel meer invloed op hebben of iemand een seksueel overdraagbare aandoening oploopt dan het al of niet besneden zijn

etc.
  Boks-Chick maandag 27 april 2009 @ 06:03:40 #94
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68412965
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Burakius het volgende:

[..]

Met alle respect, je smeert mij nu iets aan. Allah heeft geloofsartikelen opgesteld. Deze zijn ten goede van de mens. Ik kan namelijk wel redenatie plaatsen (en dit goed of fout hebben), echter daar gaat het hier niet om. Het gaat hier om de reden. De reden is: Allah(c.c.) heeft het verboden.
het is heul niet mijn bedoeling jou wat aan te praten zie dat ook niet in mijn post terug eigelijk... En dat Allah dat heeft voorgeschreven middels geloofbrieven, prima. Doch de vervolgvraag was, wat voor reden Allah hier dan voor had. Eigenlijk ben ik hier ook wel nieuwsgierig naar inmiddels

Woensdag ga ik weer trainen, ik zal het de jongens daar eens vragen, kijken of iemand een idee heeft.
Help mij desnoods ff herinneren met een topickick, zodat ik het niet vergeet woensdag
lolwut
  Boks-Chick maandag 27 april 2009 @ 06:06:35 #95
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68412968
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat jij je hersenen weigert te gebruiken is niet mijn probleem. Zie ook mijn sign
prachtige sig
lolwut
pi_68414023
quote:
Op maandag 27 april 2009 06:03 schreef BrandX het volgende:

[..]

het is heul niet mijn bedoeling jou wat aan te praten zie dat ook niet in mijn post terug eigelijk... En dat Allah dat heeft voorgeschreven middels geloofbrieven, prima. Doch de vervolgvraag was, wat voor reden Allah hier dan voor had. Eigenlijk ben ik hier ook wel nieuwsgierig naar inmiddels

Woensdag ga ik weer trainen, ik zal het de jongens daar eens vragen, kijken of iemand een idee heeft.
Help mij desnoods ff herinneren met een topickick, zodat ik het niet vergeet woensdag
Grote kans dat ze het niet weten. Maar ik ben benieuwd. Wat voor reden Allah hier voor heeft? Dit is op een aantal manieren uit te zoeken. Namelijk: Hadiths, Qu'ran, zelf gissen (en dit blijft dus gokwerk). In alledrie de gevallen geldt de regel: Allah heeft het beste met ons voor. Dus de regels zijn voor je eigen bestwil.

Nu kan ik je wel wat vertellen en redenen geven dit dat, maar hoe verwacht je hele boekdelen op een forum te posten? Het een hangt af van het ander. Zowel metafysisch als lichamelijk als psychologische factoren.
  maandag 27 april 2009 @ 11:14:59 #97
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68417017
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:14 schreef Modus het volgende:
Geen één relifreak is een zelfdenkende volwassene.
Waarom zoduen anders zoveel gelovigen geen TV hebben en verplicht een rok dragen?
  maandag 27 april 2009 @ 11:37:53 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68417629
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp toch niet helemaal waarom ze dat doen, "ze" (om maar even te generaliseren) gaan toch ook naar een badhuis? Daar zit je toch ook bloot?
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef Keios het volgende:
In een hammam hou je je ondergoed of zwemkleding aan. Het is dan ook geen sauna. En ik snap niet waarom jullie je zo druk maken. Nog geen 50 jaar geleden was het in de Nederlandse cultuur niet veel anders. Je zou je ook af kunnen vragen waarom we tegenwoordig zo losgeslagen zijn én dat normaal vinden (ja, ik vind bloot normaal, net zoals ik het normaal vind als iemand géén zin heeft om bloot te douchen. Leven en laten leven)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 april 2009 @ 11:38:30 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68417652
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Geen één relifreak is een zelfdenkende volwassene.
Waarom zoduen anders zoveel gelovigen geen TV hebben en verplicht een rok dragen?
Je bedoelt die kleine minderheid conservatieve christenen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 april 2009 @ 12:08:04 #100
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68418500
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bedoelt die kleine minderheid conservatieve christenen
Deze mafkezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbelgordel

Wat ze zijn en waar ze in geloven interesseert mij niet.
pi_69844004
Sommige dingen zijn gewoon goed en daar is geen uitleg voor mogelijk. Waarom zou Allah ons op een verkeerd pad zetten? Waarom zou Allah ons iets verkeerds leren?

En even buiten de islam: ik vind het ook niet horen.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:40:51 #102
234081 Verbatim.
JE MOEDER!
pi_69844733
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Burakius het volgende:

[..]

Iemand is ook achter gekomen dat Malcolm X een moslim was en meteen op google zoeken naar quotes

Mensen die religie als echt beschouwen zijn gewoon dom. Ga je eens meer verdiepen in wetenschap en hoe alles werkt voordat je alles uit je boek van 1400 jaar oud gaat halen
NEEN
pi_69845952
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Verbatim. het volgende:

[..]

Iemand is ook achter gekomen dat Malcolm X een moslim was en meteen op google zoeken naar quotes

Mensen die religie als echt beschouwen zijn gewoon dom. Ga je eens meer verdiepen in wetenschap en hoe alles werkt voordat je alles uit je boek van 1400 jaar oud gaat halen
Het is niet "als echt beschouwen", het is een feit (en zal het altijd blijven, insallah).
Jij moet mensen niet als dom bestempelen om hun manier van leven, want dan ben jij zelf pas ECHT dom!
Ik ben een pure Turk.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:23:02 #104
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69846796
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is niet "als echt beschouwen", het is een feit (en zal het altijd blijven, insallah).
Jij moet mensen niet als dom bestempelen om hun manier van leven, want dan ben jij zelf pas ECHT dom!
Leuke kloon Burakius.
pi_69847129
Heeft denk ik veel meer met cultuur dan met religie te maken.

Wat ik zelf in turkse kringen merk (als turk, heb geen verstand van mocro's) is gewoon dat zowiets niet geaccepteerd wordt.

Ik vindt het persoonlijk ook gewoon niet fijn om met meerdere mensen te gaan douchen ofzo, toch een stukje privacy dat je dan mist.
pi_69854305
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:07 schreef Eigenhuis84 het volgende:

[..]

Wtf moet er mislukt zijn aan het immigratiebeleid?
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef Blocko het volgende:
Heeft denk ik veel meer met cultuur dan met religie te maken.

Wat ik zelf in turkse kringen merk (als turk, heb geen verstand van mocro's) is gewoon dat zowiets niet geaccepteerd wordt.

Ik vindt het persoonlijk ook gewoon niet fijn om met meerdere mensen te gaan douchen ofzo, toch een stukje privacy dat je dan mist.
Maar waarom wordt het dan niet geaccepteerd denk ik dan, probeer dat eens uit te leggen.
Die discussie over religie moet je niet hier gaan voeren.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_69858534
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Leuke kloon Burakius.
Als dat een kloon was, dan zou ik tenminste "bilmiyorum" nemen als nickname .
  Boks-Chick dinsdag 9 juni 2009 @ 13:07:50 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69858968
Trollposts mogen achterwege blijven
lolwut
pi_69859599
Preutsheid ten top
pi_69861663
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:40 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Wtf moet er mislukt zijn aan het immigratiebeleid?
[..]

Maar waarom wordt het dan niet geaccepteerd denk ik dan, probeer dat eens uit te leggen.
Die discussie over religie moet je niet hier gaan voeren.
Omdat samen naakt douchen nou niet echt binnen de normen en waarden van bijv. de turkse cultuur vallen? Met streke invloed van de islam is dat gewoon not done.

Ik heb daarnaast ook niet echt de behoefte om het geval van een of andere teamgenoot te zien. Daar zit ik echt niet op te wachten hoor...
pi_69863276
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Blocko het volgende:
Omdat samen naakt douchen nou niet echt binnen de normen en waarden van bijv. de turkse cultuur vallen? Met streke invloed van de islam is dat gewoon not done.

Ik heb daarnaast ook niet echt de behoefte om het geval van een of andere teamgenoot te zien. Daar zit ik echt niet op te wachten hoor...
Ja maar waaróm past het dan niet binnen die cultuur. Je geeft niet echt antwoord, imo.
Is dat olieworstelen ofzoiets ook niet onderdeel van de Turkse cultuur? Dat zijn ook altijd van die ingevette mannen met dikke snorren, hoezo homo-erotisch? .
pi_69863449
quote:

[..]

De wetenschap geeft geen antwoorden op de basale levensvragen.

Religie doet dat wel. Of je daar in wil geloven dat ligt natuurlijk aan de persoon.

Maar kom nou religieuzen dom noemen of zeggen dat de wetenschap overal een antwoord op heeft.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:16:34 #113
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_69863659
Ik douche ook niet samen met andere kerels en ik ben zo ongelovig als wat. Waarom? Ik houd van mijn privacy
Cool story, Hansel.
pi_69868185
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef Burakius het volgende:

[..]

Als dat een kloon was, dan zou ik tenminste "bilmiyorum" nemen als nickname .
Dat was dus ook een fout .

En nee mensen, ik ben geen kloon. Waarom zou ik een kloon zijn? Je baseert dat waarschijnlijk op onze meningen, waarom zou hij een kloon maken als hij dezelfde mening blijft geven?

En nog iets mensen, als je niet met anderen doucht om privacyredenen, dan wordt het wel als normaal gezien, maar als je het niet doet vanuit geloofsovertuiging, dan tja....
Stomme mensen hier.
Ik ben een pure Turk.
pi_69868682
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]
En nog iets mensen, als je niet met anderen doucht om privacyredenen, dan wordt het wel als normaal gezien, maar als je het niet doet vanuit geloofsovertuiging, dan tja....
Stomme mensen hier.
Dan blijft het nog steeds preuts en gezeik om niets hoor
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:36:30 #116
188345 Py
op zich
pi_69869342
Midden-oosterse mannen gaan veel intiemer met elkaar om. Zoenen elkaar, hand in hand of gearmd lopen is normaal voor hetero's, voelen ze zich niet ongemakkelijk bij. Kan me voorstellen dat je dan juist in de douche wat meer afstand houdt omdat het anders wel erg intiem wordt.
Westerse heteromannen zijn veel afstandelijker en mogen niet intiem zijn met elkaar. Verder als een schouderklop en misschien een ongemakkelijke omhelzing komt het niet. Gezamenlijk douchen is geen probleem, want intimiteit tussen westerse heteromannen is een taboe.
Hihi, giegelen de Nederlanders dan die alles aan zichzelf afmeten, ze durven hun piemeltje niet te laten zien.
pi_69869531
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:15 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Dan blijft het nog steeds preuts en gezeik om niets hoor
Ik vind het woord niet echt passend hier... Leg is uit
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:49:48 #118
210679 muay-toy
pi_69869733
-weg, rot op-

[ Bericht 91% gewijzigd door BrandX op 09-06-2009 18:16:47 ]
pi_69869888
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind het woord niet echt passend hier... Leg is uit
preuts niet?
quote:
PREUTS
-gemaakt zedig -kies -kuis -overdreven eerbaar -overdreven kies -overdreven zedig -overzedig -prude -trots -zedig -stijf -schijnzedig -nuffig -ingetogen -fier -fatsoenlijk -eerbaar
lijkt me vrij passend
pi_69870108
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef Ra-z het volgende:

[..]

preuts niet?
[..]

lijkt me vrij passend
En nog snap ik het niet?

En voor die gast hierboven, waarom betrek je het besnijden bij een klein geslachtsdeel? Alsof het besnijden daar invloed op heeft. Onwetend sukkeltje
Ik ben een pure Turk.
pi_69884851
quote:

[..]

Toevallig heb ik gelezen over Malcolm X en heb ik zeer veel respect voor hem. Zeker nadat hij uit de nation of Islam was gestapt/gekicked. Na zijn hadj was het een ware andere persoon.

Wetenschap verklaart religie, religie verklaart wetenschap.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:16:25 #122
178340 shayolo
gewčldig
pi_69887842
quote:

[..]

'Mensen zoeken toch altijd soort genoten op' - oneens al mijn vrienden zijn Nederlanders en ik spreek beter Nederlands dan hun.
Faal
effe normaal he
pi_69889545
quote:
TS is gay olé olé!
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:26:12 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69899883
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 01:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Toevallig heb ik gelezen over Malcolm X en heb ik zeer veel respect voor hem. Zeker nadat hij uit de nation of Islam was gestapt/gekicked. Na zijn hadj was het een ware andere persoon.

Die vat ik niet helemaal.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69900162
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 01:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Religie moet en kan niet verklaart worden.
Je gelooft het, of je gelooft het niet.
pi_69930371
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Py het volgende:
Midden-oosterse mannen gaan veel intiemer met elkaar om. Zoenen elkaar, hand in hand of gearmd lopen is normaal voor hetero's, voelen ze zich niet ongemakkelijk bij. Kan me voorstellen dat je dan juist in de douche wat meer afstand houdt omdat het anders wel erg intiem wordt.
Westerse heteromannen zijn veel afstandelijker en mogen niet intiem zijn met elkaar. Verder als een schouderklop en misschien een ongemakkelijke omhelzing komt het niet. Gezamenlijk douchen is geen probleem, want intimiteit tussen westerse heteromannen is een taboe.
Hihi, giegelen de Nederlanders dan die alles aan zichzelf afmeten, ze durven hun piemeltje niet te laten zien.
Aha dus als ik het goed begrijp zeg je:
Midden-oosterse mannen gaan dus niet met elkaar douchen omdat ze dan weleens met elkaars piemeltje kunnen gaan spelen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:58:24 #127
188345 Py
op zich
pi_69934671
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Almere-Dude het volgende:

[..]

Aha dus als ik het goed begrijp zeg je:
Midden-oosterse mannen gaan dus niet met elkaar douchen omdat ze dan weleens met elkaars piemeltje kunnen gaan spelen.
Je moest giegelen toen je dit schreef of niet?
pi_69950171
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef Py het volgende:

[..]

Je moest giegelen toen je dit schreef of niet?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_69951456
Half-Turk en douche me ook met mijn boxershort aan na basket training.
Waarom? Omdat ik niet wil dat er gays naar mijn pik staren
2 op de 10 kans dat er een gay in je ploeg zit. En er is een jongen die gaytrekjes heeft, en nooit verliefd is geweest op meisjes.
Er zijn ook een aantal Belgen die zich met een boxershort wassen.
pi_69951678
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon goed en daar is geen uitleg voor mogelijk.
Je beseft toch wel dat zo'n opmerking echt nul komma nul waarde heeft?
quote:
Waarom zou Allah ons op een verkeerd pad zetten? Waarom zou Allah ons iets verkeerds leren?
Waarom zou Allah het ons niet gewoon uitleggen?

(En als je nu wilt roepen: 'dat doet ie ook!', leg het dan gewoon even uit voor ons islamdummies. Het is een oprechte vraag.)
pi_69951833
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je beseft toch wel dat zo'n opmerking echt nul komma nul waarde heeft?
[..]

Waarom zou Allah het ons niet gewoon uitleggen?

(En als je nu wilt roepen: 'dat doet ie ook!', leg het dan gewoon even uit voor ons islamdummies. Het is een oprechte vraag.)
Nee dat besef ik me niet, sommige dingen in het leven zijn niet te verklaren.

En ik weet het eerlijk gezegd ook niet, maar ik weet wel dat het niet juist is om het te doen. Ik zal zoeken naar het antwoord. En oja: Ik weet niet of hier een antwoord op is, maar weet wel, niet overal is een antwoord op in het leven, ik hoop dat jij je dat beseft. Ik zie Allah niet, maar Allah bestaat wel.
Ik ben een pure Turk.
pi_69951879
quote:
Op maandag 27 april 2009 06:03 schreef BrandX het volgende:

[..]

En wat was het antwoord?
dag
pi_69952051
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

Stomme mensen hier.
Vooropgesteld: ik heb er totaal geen problemen mee als iemand niet wil douchen in gezelschap of lekker zijn boxer aanhoudt. Moet hij zelf weten. Maar er wordt door TS en anderen in dit topic om redenen gevraagd. 'Ik voel me dan niet op mijn gemak' is voor iedereen te begrijpen. 'Het mag niet van Allah' is voor velen niet zo 1-2-3 te snappen. Als je dan om uitleg vraagt (Waarom heeft Allah er precies moeite mee als mannen elkaars geslacht zien?) dan krijg je te horen dat Allah niets dan goed is en dat aan zijn geboden niet getwijfeld moet worden. Prima, maar dan blijft de waarom-vraag staan. Ik vind em best interessant eigenlijk en zou em graag beantwoord zien. Als je dat niet kan moet je het gewoon zeggen, maar kom dan niet met nietszeggende fillers dat 'sommige dingen gewoon goed zijn, dat is niet uit te leggen'.

De volgende moslim misschien, die de vraag kan beantwoorden?
pi_69952781
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Vooropgesteld: ik heb er totaal geen problemen mee als iemand niet wil douchen in gezelschap of lekker zijn boxer aanhoudt. Moet hij zelf weten. Maar er wordt door TS en anderen in dit topic om redenen gevraagd. 'Ik voel me dan niet op mijn gemak' is voor iedereen te begrijpen. 'Het mag niet van Allah' is voor velen niet zo 1-2-3 te snappen. Als je dan om uitleg vraagt (Waarom heeft Allah er precies moeite mee als mannen elkaars geslacht zien?) dan krijg je te horen dat Allah niets dan goed is en dat aan zijn geboden niet getwijfeld moet worden. Prima, maar dan blijft de waarom-vraag staan. Ik vind em best interessant eigenlijk en zou em graag beantwoord zien. Als je dat niet kan moet je het gewoon zeggen, maar kom dan niet met nietszeggende fillers dat 'sommige dingen gewoon goed zijn, dat is niet uit te leggen'.

Haha, ik ben niet het type dat dingen ontkent/vragen ontwijkt, omdat ik het antwoord niet weet. Ik heb in een andere post toegegeven dat ik het antwoord niet weet en naar het antwoord op zoek zal gaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_69953242
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Religie moet en kan niet verklaart worden.
Je gelooft het, of je gelooft het niet.

Het wordt niet voor niets geloof genoemd!
pi_69953715
Piemol piemol piemol, en jullie hebben een kleine friemol!
pi_69954663
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je zegt zelf: "Allah niets dan goed is en dat aan zijn geboden niet getwijfeld moet worden. Prima, maar dan blijft de waarom-vraag staan".

En het waarom dat is juist het leuke. Onderzoek!!! Wellicht iets met hormonale verandering die het lichaam kan meemaken, wat ten slechte kan komen voor normen en waarden. Who can tell? Waarom onderzoek jij het niet?
pi_69955453
Dus jij bent bang dat je een stijve krijgt als je een andere pik ziet?
pi_69955955
Wat raar bij Turken in Nederland dan, aangezien Turkije volstaat van de badhuizen waarin mannen elkaar inzepen .

[ Bericht 6% gewijzigd door Desmonkey op 11-06-2009 22:41:52 ]
pi_69956137
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef Desmonkey het volgende:
Wat raar bij Turken in Nederland dan, aangezien Turkije volstaat van de badhuizen waarin mannen elkaar inzepen .
Die zijn niet allemaal naakt hoor.
In Nederland heb je ook Turken die wel naakt gaan, net zoals je in Turkije mannen hebt die wel/niet naakt gaan
Ik ben een pure Turk.
pi_69956296
Dus eigenlijk is het dus je eigen onzekerheid.
pi_69956342
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef Modus het volgende:
Dus jij bent bang dat je een stijve krijgt als je een andere pik ziet?
Reageer eens inhoudelijk
pi_69956446
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Burakius het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk
Waar ben je anders bang voor dan? Dat je extra moeite doet om iets te verbergen...
dag
pi_69956573
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Burakius het volgende:
Reageer eens inhoudelijk
Dat doe ik toch? Jij begint over een hormonale verandering die het lichaam kan meemaken. Als dat hem niet was, welke bedoel je dan wel...
pi_69956624
Nou jah ik kan me ook wel ergens bij voorstellen . Als er een keuze is tussen gescheiden douches of 1 doucheruimte. Kies ik voor het eerste. Gewoon kwestie van gemak en privacy.
pi_69956648
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Desmonkey het volgende:
Dus eigenlijk is het dus je eigen onzekerheid.
Iets met privacy, of gewoonte/cultuur enzo...
Cool story, Hansel.
pi_69958677
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat doe ik toch? Jij begint over een hormonale verandering die het lichaam kan meemaken. Als dat hem niet was, welke bedoel je dan wel...
Ik heb het over onderzoek dat eens etc. En jij komt opeens met zo een rare reactie wat er totaal niets mee te maken heeft.
pi_69958979
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je zegt zelf: "Allah niets dan goed is en dat aan zijn geboden niet getwijfeld moet worden. Prima, maar dan blijft de waarom-vraag staan".

En het waarom dat is juist het leuke. Onderzoek!!! Wellicht iets met hormonale verandering die het lichaam kan meemaken, wat ten slechte kan komen voor normen en waarden.
Je bedoelt dat tijdens je puberteit je hormonen zo kunnen opspelen dat je aan niets anders dan sex kunt denken en dat de kans dat je iemand van je eigen geslacht bestijgt groter wordt als je iemand anders naakt ziet?
quote:
Who can tell? Waarom onderzoek jij het niet?
Ik ben geen moslim en heb in dat opzicht dus geen verstand van Allah en de beweegredenen van Allah. Er zijn meerdere moslims in dit topic die zeggen dat ze liever niet douchen met andere mannen omdat dat niet van Allah mag. Dan is het toch volledig plausibel om die mensen te vragen waarom, in hun opzicht, dat niet mag van Allah? Ik vind jouw antwoord met 'hormonen en normen en waarden' rijkelijk vaag. Waarom komen jij, en andere moslims in dit topic, niet met een wat duidelijkere uiteenzetting. Je hoeft je niet te schamen voor je mening of houding (als jij niet wil douchen met anderen is dat je goed recht), maar ik vraag enkel om een onderbouwing, een verduidelijking. 'Dat mag niet van Allah' oke, maar waarom? Dáár ben ik in geďnteresseerd
pi_69959087
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:48 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je bedoelt dat tijdens je puberteit je hormonen zo kunnen opspelen dat je aan niets anders dan sex kunt denken en dat de kans dat je iemand van je eigen geslacht bestijgt groter wordt als je iemand anders naakt ziet?
[..]

Ik ben geen moslim en heb in dat opzicht dus geen verstand van Allah en de beweegredenen van Allah. Er zijn meerdere moslims in dit topic die zeggen dat ze liever niet douchen met andere mannen omdat dat niet van Allah mag. Dan is het toch volledig plausibel om die mensen te vragen waarom, in hun opzicht, dat niet mag van Allah? Ik vind jouw antwoord met 'hormonen en normen en waarden' rijkelijk vaag. Waarom komen jij, en andere moslims in dit topic, niet met een wat duidelijkere uiteenzetting. Je hoeft je niet te schamen voor je mening of houding (als jij niet wil douchen met anderen is dat je goed recht), maar ik vraag enkel om een onderbouwing, een verduidelijking. 'Dat mag niet van Allah' oke, maar waarom? Dáár ben ik in geďnteresseerd
Ja maar dat zeg ik al de hele tijd: Waarom: Het mag niet van Allah. Dan zeg jij weer, oke maar waarom. Dan zeg ik want het mag niet van Allah.
pi_69959221
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:53 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja maar dat zeg ik al de hele tijd: Waarom: Het mag niet van Allah. Dan zeg jij weer, oke maar waarom. Dan zeg ik want het mag niet van Allah.
Maar geeft Allah een beweegreden volgens jou, of zegt hij enkel dat het niet mag? En als jij geen beweegreden van Allah ziet, wat zien andere moslims volgens jou dan als beweegreden van Hem?
pi_69959291
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Maar geeft Allah een beweegreden volgens jou, of zegt hij enkel dat het niet mag? En als jij geen beweegreden van Allah ziet, wat zien andere moslims volgens jou dan als beweegreden van Hem?
Ik zal eens eerlijk zijn: Ik weet het (nu ) niet (ik weet dat er een aantal verzen zijn, maar die zal ik dan moeten zoeken). Ik weet iig wel wat de regels zijn voor de man ten opzichte van het bedekken van zijn lichaam. En aangezien dit het gebod is van Allah , is het ten goede van de mens. Ik doe het omdat Allah (c.c.) dit als gebod heeft gesteld. Dit is mijn beweegreden als moslim.
pi_69959349
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik zal eens eerlijk zijn: Ik weet het (nu ) niet (ik weet dat er een aantal verzen zijn, maar die zal ik dan moeten zoeken). Ik weet iig wel wat de regels zijn voor de man ten opzichte van het bedekken van zijn lichaam.
Ik vroeg het net een andere moslim en die zei me dat navel tot knieen alleen mogen worden getoond als dit nodig is. En tijdens het douchen lijkt het me niet nodig dat anderen het zien.
Ik ben een pure Turk.
pi_69959381
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vroeg het net een andere moslim en die zei me dat navel tot knieen alleen mogen worden getoond als dit nodig is. En tijdens het douchen lijkt het me niet nodig dat anderen het zien.
Navel tot knieën moeten bedekt blijven naar mijn weet inderdaad. En het is Sunnah/sünnet om je te bedekken zodat alleen je handen, voeten, en vanaf je nek , zichtbaar blijven.
pi_69959447
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:02 schreef Burakius het volgende:

[..]

Navel tot knieën moeten bedekt blijven naar mijn weet inderdaad. En het is Sunnah/sünnet om je te bedekken zodat alleen je handen, voeten, en vanaf je nek , zichtbaar blijven.
Ja inderdaad. Ik ga nog wel een keer opzoek naar de reden waarom het bij mannen onderling moet.
Ik ben een pure Turk.
pi_69959472
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik ga nog wel een keer opzoek naar de reden waarom het bij mannen onderling moet.
Ehm, dat moet omdat dit dus de regel is die je net hebt opgenoemd. Een man mag alleen navel tot knieën tonen aan zijn vrouw en volgens mij directe familie ??
pi_69959524
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ehm, dat moet omdat dit dus de regel is die je net hebt opgenoemd. Een man mag alleen navel tot knieën tonen aan zijn vrouw en volgens mij directe familie ??
Ja als het dus nodig is. Ik weet het alleen niet zeker, want degene waar ik het aan vroeg kwam ook na wat lang gepraat tot dit antwoord.
Ik ben een pure Turk.
pi_69959577
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik zal eens eerlijk zijn: Ik weet het (nu ) niet (ik weet dat er een aantal verzen zijn, maar die zal ik dan moeten zoeken). Ik weet iig wel wat de regels zijn voor de man ten opzichte van het bedekken van zijn lichaam. En aangezien dit het gebod is van Allah , is het ten goede van de mens. Ik doe het omdat Allah (c.c.) dit als gebod heeft gesteld. Dit is mijn beweegreden als moslim.
Ik snap je beweegreden en respecteer die, maar hoop dat er nog een andere moslim of islam-kenner langskomt in dit topic die (zijn visie op) de beweegreden van Allah voor dit verbod kan noemen.

Andere, gerelateerde vraag: hoezo neem jij het gegeven 'Allah verbiedt het samen douchen' voor waarheid aan, als je niet precies weet waarop het gebaseerd is? Is dit iets dat uitgedragen wordt in je moslimomgeving en wat je, min of meer automatisch, ook hebt aangenomen?
pi_69959606
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik snap je beweegreden en respecteer die, maar hoop dat er nog een andere moslim of islam-kenner langskomt in dit topic die (zijn visie op) de beweegreden van Allah voor dit verbod kan noemen.

Andere, gerelateerde vraag: hoezo neem jij het gegeven 'Allah verbiedt het samen douchen' voor waarheid aan, als je niet precies weet waarop het gebaseerd is? Is dit iets dat uitgedragen wordt in je moslimomgeving en wat je, min of meer automatisch, ook hebt aangenomen?
Omdat ik de regelgeving in hadiths wel heb gelezen, omtrendt het bedekken van het lichaam voor mannen. Dit is trouwens iets wat je als moslim-zijnde gewoon in je opvoeding kinds af aan al mee krijgt.

Daarom dan ook waarschjinlijk waarom zelfs niet-moslim Turken het nog steeds niet doen.
pi_69959734
Ok, nou als je de moeite neemt om de komende dagen es te kijken wat de precieze beweegreden van Allah is om dat te verbieden, zou ik het fijn vinden als je dat hier in dit topic of desnoods per PM meldt
pi_69959900
De komende dagen zal het niet komen (afstudeerscriptie), maar daarna moet je me ff herineren dan zoek ik het voor je uit tot op het bot (winst voor mij winst voor jou). Respect trouwens dat jij normaal reageert.
pi_69959977
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef Burakius het volgende:
De komende dagen zal het niet komen (afstudeerscriptie), maar daarna moet je me ff herineren dan zoek ik het voor je uit tot op het bot (winst voor mij winst voor jou). Respect trouwens dat jij normaal reageert.
Een WFL-ertje he.. Succes met de scriptie, ik zal je er zeker aan herinneren.
pi_69964340
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef Burakius het volgende:
Ik reageer ook normaal. Alleen ontwijk je mijn vragen. Als ik vraag naar die 'hormonale verandering' dan antwoord je niet.
pi_70905376
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:36 schreef muay-toy het volgende:

[..]

zondag 12 juli 2009 @ 16:53:19 #164
210679 muay-toy
pi_70905536
Bij ons op de sportschool gaan ook echt ALLE turken/marokkanen weet ik veel wat in een onderbroek douchen. Hierna gaan ze met de natte onderbroek door de kleedruimte lopen en naar de sauna. Dan liggen er allemaal plassen water op de grond na afloop. Nu heeft de eigenaar dus besloten iedereen die een boxer doucht de toegang te ontzeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')