Het zit zo simpel in elkaar als je het van een afstandje bekijkt.quote:
Je hebt het me gewoon nooit verteldquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al meer dan een half jaar niet, Plaat. Je loopt achter.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zit zo simpel in elkaar als je het van een afstandje bekijkt.
Plato natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:22 schreef Thisbe het volgende:
Heeft Lit een vriendin?![]()
![]()
Na wie moet ik voortaal smachten?
Je gaat er spontaan van stotterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:22 schreef Thisbe het volgende:
Heeft Lit een vriendin?![]()
![]()
Na wie moet ik voortaal smachten?
Jij een vriendin, Thisbe die maar liefst twee fouten maakt in één zin. Er staat iets groots te gebeuren...quote:
Wil je ons wat vertellenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij een vriendin, Thisbe die maar liefst twee fouten maakt in één zin. Er staat iets groots te gebeuren...
De mensen waar ik echt om geef weten alles al. Dus nee, ik heb niks te vertellen.quote:
Wie ben je en wat heb je met Thisbe gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef Thisbe het volgende:
Ja zeg, ik kan ook niet altijd perfect zijn!
Je hebt te hard je best gedaan om de schijn op te houden. Dan valt het extra op als je onderuit gaat. Onze godin is mens geworden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef Thisbe het volgende:
Ja zeg, ik kan ook niet altijd perfect zijn!
Ik denk dat het dezelfde persoon is die het account van Litpho overgenomen heeft en beweert dat hij een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Thisbe gedaan?.
Het is de crisis! Die heeft d'r gegrepenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Thisbe gedaan?.
In tegenstelling tot Thisbe, heb ik van Litpho verleden week nog de echtheid kunnen verifiëren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat het dezelfde persoon is die het account van Litpho overgenomen heeft en beweert dat hij een vriendin heeft.
Nog een reden minder om naar mij te smachten dusquote:
Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig was Thisbe al een mens (een niet erg handig mens overigens, maar wel knap, net als ik).
Ja, nou Lit, ik was ook al om zes uur al thuis. Ik ben bezeten! Door een ambtenaar.
Discutabel. Maar op dit specifieke punt uiterst geloofwaardig.quote:
Jij denkt dat ze aan het wasprogramma voldoende heeft om aan haar gerief te komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef Litpho het volgende:
Nog een reden minder om naar mij te smachten dus.
Wat heb jij af en toe toch bizarre associaties.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze aan het wasprogramma voldoende heeft om aan haar gerief te komen?
Af en toe? Ik deel ze af en toe met de rest van de wereld...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heb jij af en toe toch bizarre associaties.
Nog veel te vaak naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe? Ik deel ze af en toe met de rest van de wereld...
Geef toe, het beeld van Thisbe die met blosjes van opwinding op de draaiende vaatwasser zit, liet je niet koud.quote:
Ik had dat beeld nog helemaal niet voor ogenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, het beeld van Thisbe die met blosjes van opwinding op de draaiende vaatwasser zit, liet je niet koud.
Tot nu...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had dat beeld nog helemaal niet voor ogen.
Het is een dusdanig bizar beeld dat ik er verder niet over doordenk, dat laat ik graag aan jou over.quote:
Dat zei Petrus ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik verraad lekker niemand
We hebben besloten dat we offertes aan gaan vragen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
Zijn jullie het eens geworden over die nieuwe dakgoot?
Hou op, ik zit midden in een Europees aanbestedingstraject en daar word je echt niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben besloten dat we offertes aan gaan vragen.
Heb je je pakket van wensen en eisen al klaar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
Ja, wij moeten onze dakgoot ook europees aanbesteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |