Nog veel te vaak naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe? Ik deel ze af en toe met de rest van de wereld...
Geef toe, het beeld van Thisbe die met blosjes van opwinding op de draaiende vaatwasser zit, liet je niet koud.quote:
Ik had dat beeld nog helemaal niet voor ogenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, het beeld van Thisbe die met blosjes van opwinding op de draaiende vaatwasser zit, liet je niet koud.
Tot nu...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had dat beeld nog helemaal niet voor ogen.
Het is een dusdanig bizar beeld dat ik er verder niet over doordenk, dat laat ik graag aan jou over.quote:
Dat zei Petrus ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik verraad lekker niemand
We hebben besloten dat we offertes aan gaan vragen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
Zijn jullie het eens geworden over die nieuwe dakgoot?
Hou op, ik zit midden in een Europees aanbestedingstraject en daar word je echt niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben besloten dat we offertes aan gaan vragen.
Heb je je pakket van wensen en eisen al klaar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
Ja, wij moeten onze dakgoot ook europees aanbesteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |