quote:1924: TEAM NEWS Liverpool v Arsenal
Liverpool are again without injured skipper Steven Gerrard and make two changes from the side which drew 4-4 with Chelsea a week ago as centre-back Daniel Agger replaces Martin Skrtel and winger Albert Riera comes in for Lucas. Arsenal shuffle their pack with five changes as Emmanuel Eboue, Theo Walcott, Abou Diaby, Robin van Persie and Emmanuel Adebayor are replaced by Bacary Sagna, Alex Song, Andrei Arshavin, Samir Nasri and Nicklas Bendtner.
1922: TEAMS Liverpool v Arsenal
Liverpool: Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Aurelio, Alonso, Mascherano, Benayoun, Kuyt, Riera, Torres.
Subs: Cavalieri, Dossena, Babel, Lucas, Ngog, El Zhar, Skrtel.
Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Arshavin, Song Billong, Fabregas, Denilson, Nasri, Bendtner.
Subs: Mannone, Diaby, Eduardo, Vela, Walcott, Ramsey, Eboue.

Ze geven ons geen kans om te posten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Wat is het hier stil.. Is de wedstrijd niets aan ofzo?

Wedstrijd is te leuk om te posten!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef venomsnake het volgende:
Wat is het hier stil.. Is de wedstrijd niets aan ofzo?

Mascherano ja, bijna goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vreselijk uitverdedigd trouwens daar door Agger (geloof ik).

Dat is dan opmerkelijk te noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
Masherano was het ...

Ik heb je gezegd swaquote:

quote:

Yep, niet die ouwe maar die andere kerel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
die met die korte broek altijd?
Benayoun speelt eigenlijk best lekker de laatste tijd

Ik kijk splitscreen maar volgens mij wastwente nac inderdaad niet zo boeiend.. Nac gaat wel door denk ik..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
Ik viel net na de goal van arshavin in deze wedstrijd... en in die 8 minuten ofzo meer genoten dan net hele 1e helft twente-nac
Wat een tempo!

Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef mcyodogg het volgende:
Die Rus heeft deze wedstrijd denk ik 2x de bal geraakt, en 2x gescoord.
Surrealistisch.

w00t!
 w00t!

quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef YazooW het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HATRICKKKKKKKKK

Silvestre stond veel te ver van Torres bij die derde iig. Liverpool heeft amper kansen weggegeven, maar Arsenal is heel efficiënt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Palmboom313 het volgende:
3-3kunnen ze in Engeland wel verdedigen

quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Komt dit nog bij de BBC vandaag ? staat namelijk niets in de gids

quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Beetje tegenwicht dan maar: Hup Arsenal, maak die 3-4!

Niet zo gek, die goal kostte wel een minuut.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
Wtf die Webb wil ook lekker doorspelen

En zeggen dat je met een ploeg uit de HCE de CL gaat winnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:
De tering zeg, daar zit je dan, met je eredivisie

Heeft Sugar Lee koorts ?quote:

Zou ook gek zijn als het andersom was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:

Maar FC Volendam gaat wél de Uefa Cup winnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
En zeggen dat je met een ploeg uit de HCE de CL gaat winnen

verschil in baltempo is wel onthutsend groot zeg als je dit soort wedstrijden zietquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als het andersom was.

Echt blij ben ik ook niet, maar als je op het einde nog 4-4 maakt en je weet dat SCUM ook nog tegen AFC moet dan is het dragelijk en kan je uiteindelijk wel juichen. Uiteraard harder gejuichd als er gewonnen was ...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Gunner het volgende:
Leuk dat ze van Liverpool zo juichen bij de 4-4, maar ze verliezen gewoon twee dure punten. Voor Arsenal maakt het toch niets uit.
Arshavin was wel de beste speler van het veld. Vier kansen, vier goals. Ook een kwaliteit.

Met deze verdediging, tegen ploegen als che£ski en Liverpool...dan is het wachten op tegengoals.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb echt genoten vandaag.
Al zit ik hier enigszins met een verbitterd gezicht. 3 keer een voorsprong weggeven...

Nu ga ik heel erg FB volspammen en hier zwaar melding van maken en klagen en zeurenquote:

quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Bah, dan heb je zo'n wedstrijd en dan voelt het nog als een verlies

quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Arshavin heeft 3 miljoen minder dan Sulejmani gekost.

Miralem heeft er wel twee meer gescoord.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

Dat gevoel had ik nou ook steeds toen we achter kwamenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Godver tyfus, hou nou verdomme eens de boel dicht achterin.

Hij verdient wel 3 miljoen meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

United in deze vorm?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een wedstrijd he. Zelfs voor de neutrale als ik.
United kampioen kunnen we wel zeggen nu.

In de vorm waarin ze nog steeds slecht spelen, maar wel de punten halen. Ze mogen in 7 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen en dan zijn ze nog kampioen. Kan Liverpool doen wat het wil in de tussentijd.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
United in deze vorm?
Ik ben er nog niet zeker van, met 20 punten voorsprong had ik wat rustiger gezeten. Eerst vanavond maar es zien hoe 't tegen Porsmus gaat ..

Hoezo? Wat een fouten van Sagna, Arbeloa en Fabio Aurelio zeg...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:

Ik snap het niet helemaal.. Kun je het ff uitleggen? Wat heeft de fa cup met de pl te maken?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef mcyodogg het volgende:
Opzich wel ironisch. Everton moet verliezen van Chelsea, willen ze zich vanavond al plaatsen voor Europa. Als ze een punt of meer pakken, moeten ze nog even wachten.

Als Chelsea 3 punten pakt zijn ze zeker van plaatsing CL.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.. Kun je het ff uitleggen? Wat heeft de fa cup met de pl te maken?

Dat zou sowieso al het geval zijn vind ik, ze hadden niet zo heel lang geleden 10 punten voorsprong. Gezien het programma moet dit wel lukken, je mag Arsenal thuis nog verliezen en dan gelijkspelen tegen Wigan uit of Spurs thuis. De rest (Hull en Boro uit, Man City en Pompey thuis) moet je gewoon kunnen winnen.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In de vorm waarin ze nog steeds slecht spelen, maar wel de punten halen. Ze mogen in 7 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen en dan zijn ze nog kampioen. Kan Liverpool doen wat het wil in de tussentijd.
Niet helemaal beslist natuurlijk, maar als ze het nu nog niet redden, hebben ze het gewoon weggegooid.

Chelsea moet Arsenal uit spelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat zou sowieso al het geval zijn vind ik, ze hadden niet zo heel lang geleden 10 punten voorsprong. Gezien het programma moet dit wel lukken, je mag Arsenal thuis nog verliezen en dan gelijkspelen tegen Wigan uit of Spurs thuis. De rest (Hull en Boro uit, Man City en Pompey thuis) moet je gewoon kunnen winnen.

Mordric echt niet die kerel gaat met de week beter voetballen. Dat blijkt een prima aankoop te zijn na een moeilijke startquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Fortitudo het volgende:
wat is de miskoop van het seizoen geweest?
-modric?
-berbatov?

Wigan en Spurs niet eens meer spelen.quote:

Jôquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Fortitudo het volgende:
wat is de miskoop van het seizoen geweest?
-modric?
-berbatov?

En beste voor Evertonquote:

sorry my badquote:Op woensdag 22 april 2009 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wigan en Spurs niet eens meer spelen.
Denk dat hij het ook heeft over het programma van United

naar zijn eigen fans, die gozer is echt dom
  naar zijn eigen fans, die gozer is echt dom   

Inderdaad, Modric doet het de laatste maanden goed. Berbatov valt nu even wat tegen, maar over het hele seizoen heeft hij zijn waarde wel gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mordric echt niet die kerel gaat met de week beter voetballen. Dat blijkt een prima aankoop te zijn na een moeilijke start

quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef mcyodogg het volgende:
Opzich wel ironisch. Everton moet verliezen van Chelsea, willen ze zich vanavond al plaatsen voor Europa. Als ze een punt of meer pakken, moeten ze nog even wachten.

Dit keer niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef Radegast het volgende:
Vanavond wel MOTD toch?

Onzin. Ze hadden nog een prima kans. Ik hoorde iedereen nog chelsea betrekken in de titelrace. Echter, op deze manier kan je de derde plaats nog kwijtrakenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, boeien, competitie is toch al maandenlang een kwestie van uitspelen.

quote:Keane moet Ipswich terug naar Premier League brengen
23/04/2009 10:10
Ipswich Town heeft Roy Keane aangesteld als nieuwe manager. De oud-speler van Manchester United tekende een tweejarig contract bij The Tractor Boys.
'Ik geloof er heilig in dat ik bij een club aan de slag ga die het potentieel, ambitie en infrastructuur heeft om weer een Premier League-club te worden', meldt de 37-jarige Ier. Keane volgt de woensdag ontslagen Jim Magilton op. De weggestuurde coach slaagde er niet in een plek bij de eerste zes in de Championship af te dwingen. daarmee is promotie naar de Premier League verkeken.
'Hij heeft uitgebreide contacten in het Engelse voetbal', weet club-eigenaar Marcus Evans. 'Hij is een geboren winnaar die zijn team aanmoedigt attractief voetbal te spelen dat Ipswich Town-fans verwachten. Ik denk dat hij de juiste man is om de club te brengen waar het heen wil: de Premier League.'
Keane speelde in zijn actieve carrière 480 duels voor Manchester United. In 2006 sloot hij zijn loopbaan af bij Celtic. Keane kwam 67 keer uit voor het Ierse nationale elftal en scoorde acht keer voor zijn land. Hij begon zijn trainerscarrière bij Sunderland waarmee hij kampioen werd in de Championship. Na een matige serie in de Premier League stapte hij december 2008 bij de club.

Ze hebben al sinds eind vorig jaar niet meer dan een buitenkansje gehad. Op de ranglijst zag het er niet eens zo slecht uit, maar met het gunstige programma wat gespeeld was, had de voorsprong al veel groter moeten zijn. Nou, dan weet je wel hoe laat het is. Iedereen die Chelsea bij de titelrace betrok, wilde het geforceerd spannend maken. Ik heb zelfs Liverpool maar een klein kansje gegeven, alsof United zo'n hele voorsprong serieus weg zou gaan geven. Die lopen wel wat langer mee dan 2 seizoenen PL.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Onzin. Ze hadden nog een prima kans. Ik hoorde iedereen nog chelsea betrekken in de titelrace. Echter, op deze manier kan je de derde plaats nog kwijtraken

quote:Fabregas and Brown charged by FA
Arsenal midfielder Cesc Fabregas and Hull manager Phil Brown have been charged with improper conduct by the Football Association.
The charges relate to Arsenal's 2-1 FA Cup fifth round replay win over Hull.
Fabregas did not play because of injury but came on to the pitch at the final whistle and is later alleged to have spat at Hull assistant Brian Horton.
Brown will also have to answer to the FA for his comments about referee Mike Riley after the game on 17 March.
"Fabregas faces two charges of improper conduct relating to his conduct on the pitch following the game," read an FA statement.
"One charge concerns his behaviour in coming on to the pitch after the final whistle, the second charge relates to an alleged spitting incident. The charges are based on submissions from Hull City and video evidence.
"Brown is charged with improper conduct and/or bringing the game into disrepute in relation to media comments made after the game concerning referee Mike Riley.
"Fabregas and Brown have until 12 May to respond."
Fabregas recently said: "I have never done this [spit] in my whole career, so why would I when I am not even playing?"
Hull City submitted their own evidence to the FA at the end of March.
The club handed in statements from Horton, Brown and fitness conditioner Sean Rush to the FA.
"There is an independent solicitor representing us and hopefully there will be no bias towards any one club," Brown told the Hull Daily Mail.
"We really just want the truth to come out. If the truth comes out then we've got nothing to worry about."

Mijn voorkeur voor Boro is grotendeels gemotiveerd door de PL toto - mijn weerzin tegen Blackburn door "Big Sam" want aan de club zelf heb ik geen hekel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur, maar het zou wel leuk zijn als op de laatste dag nog 3 of 4 ploegen alle kans hebben om te degraderen, danwel erin te blijven.

Dat heb ik ook met Blackburn. Het is ergens wel knap dat Allardyce met vaak goedkope spelers uit alle hoeken van de wereld een moeilijk te kloppen team neerzet, maar de manier van voetballen, als je het zo wil noemen, staat mij niet aan. Stoke had er qua voetbal ook wel uit gemogen van mij, maar die sfeer daar is wel geweldig, dat compenseert iets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn voorkeur voor Boro is grotendeels gemotiveerd door de PL toto - mijn weerzin tegen Blackburn door "Big Sam" want aan de club zelf heb ik geen hekel.

Fulham - Stokequote:Hull: Myhill, Ricketts, Zayatte, Turner, Kilbane, Fagan, Boateng, Marney, Geovanni, Barmby, Folan.
Subs: Duke, Hughes, Garcia, Mendy, Halmosi, Cousin, Manucho.
Liverpool: Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Insua, Kuyt, Alonso, Mascherano, Benayoun, Lucas, Torres.
Subs: Cavalieri, Dossena, Agger, Riera, Aurelio, Ngog, El Zhar.
West Ham - Chelseaquote:Fulham: Schwarzer, Pantsil, Hughes, Hangeland, Konchesky, Dempsey, Murphy, Etuhu, Gera, Zamora, Johnson.
Subs: Zuberbuhler, Nevland, Kamara, Dacourt, Gray, Stoor, Baird.
Stoke: Sorensen, Kelly, Shawcross, Abdoulaye Faye, Pugh, Lawrence, Whelan, Delap, Etherington, Fuller, Cresswell.
Subs: Simonsen, Olofinjana, Cort, Tonge, Camara, Dickinson, Sonko.
Bolton - Villaquote:West Ham: Green, Neill, Tomkins, Upson, Ilunga, Boa Morte, Noble, Stanislas, Dyer, Tristan, Di Michele.
Subs: Lastuvka, Lopez, Nsereko, Kovac, Spector, Sears, Payne.
Chelsea: Cech, Mancienne, Ivanovic, Terry, Bosingwa, Mikel, Belletti, Kalou, Lampard, Malouda, Anelka.
Subs: Hilario, Ashley Cole, Essien, Di Santo, Drogba, Ballack, Stoch.
West Brom - Sunderlandquote:Bolton: Jaaskelainen, Steinsson, Cahill, Andrew O'Brien, Samuel, Kevin Davies, McCann, Muamba, Cohen, Taylor, Elmander.
Subs: Al Habsi, Hunt, Smolarek, Riga, Puygrenier, Makukula, Basham.
Aston Villa: Friedel, Knight, Davies, Cuellar, Shorey, Milner, Petrov, Barry, Ashley Young, Heskey, Carew.
Subs: Guzan, Sidwell, Delfouneso, Salifou, Gardner, Albrighton, Clark.
Everton - Manchester Cityquote:West Brom: Carson, Zuiverloon, Meite, Olsson, Robinson, Koren, Dorrans, Greening, Brunt, Simpson, Fortune.
Subs: Kiely, Filipe Teixeira, Menseguez, Martis, Borja Valero, Mulumbu, Wood.
Sunderland: Fulop, Bardsley, Davenport, Ferdinand, Collins, Edwards, Tainio, Reid, Richardson, Cisse, Jones.
Subs: Colgan, Whitehead, Malbranque, Murphy, Leadbitter, Healy, McShane.
quote:Everton: Howard, Hibbert, Yobo, Jagielka, Baines, Osman, Neville, Castillo, Pienaar, Fellaini, Saha. Subs: Nash, Lescott, Vaughan, Cahill, Rodwell, Gosling, Baxter.
Man City: Given, Richards, Onuoha, Dunne, Bridge, De Jong, Kompany, Elano, Ireland, Robinho, Caicedo.
Subs: Hart, Bojinov, Garrido, Fernandes, Petrov, Berti, Evans.

quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef DemonCleaner het volgende:
. Newcastle verdient natuurlijk degradatie als geen andere club,

quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Benitez laffe hond, meteen 'n verdediger erin voor 'n aanvaller voor die 2 minuten.
 Laffe hond? Wat een lachwekkende onzin
 Laffe hond? Wat een lachwekkende onzin  

Howard Webb
  Howard Webb   (S Yorkshire)
  (S Yorkshire)

Treurig verhaal.quote:

quote:The ball is like a rabbit - and it is difficult to catch a rabbit.

quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Bent.

Spelen vooral goed tegen de topploegen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Tottenham draait de laatste tijd weer erg lekker. Jammer dat ik niet zoveel tijd meer heb om voetbal te kijken als vroeger.

Dat was vooral in het begin van het seizoen maar de laatste weken doen ze het zelfs tegen de kleintjes goed. Nu maar hopen dat ze de 7de plaats kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spelen vooral goed tegen de topploegen.
Echt te veel punten tegen de "kleintjes" laten liggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |