quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Beetje tegenwicht dan maar: Hup Arsenal, maak die 3-4!

Niet zo gek, die goal kostte wel een minuut.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
Wtf die Webb wil ook lekker doorspelen

En zeggen dat je met een ploeg uit de HCE de CL gaat winnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:
De tering zeg, daar zit je dan, met je eredivisie

Heeft Sugar Lee koorts ?quote:

Zou ook gek zijn als het andersom was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:

Maar FC Volendam gaat wél de Uefa Cup winnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
En zeggen dat je met een ploeg uit de HCE de CL gaat winnen

verschil in baltempo is wel onthutsend groot zeg als je dit soort wedstrijden zietquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als het andersom was.

Echt blij ben ik ook niet, maar als je op het einde nog 4-4 maakt en je weet dat SCUM ook nog tegen AFC moet dan is het dragelijk en kan je uiteindelijk wel juichen. Uiteraard harder gejuichd als er gewonnen was ...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Gunner het volgende:
Leuk dat ze van Liverpool zo juichen bij de 4-4, maar ze verliezen gewoon twee dure punten. Voor Arsenal maakt het toch niets uit.
Arshavin was wel de beste speler van het veld. Vier kansen, vier goals. Ook een kwaliteit.

Met deze verdediging, tegen ploegen als che£ski en Liverpool...dan is het wachten op tegengoals.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb echt genoten vandaag.
Al zit ik hier enigszins met een verbitterd gezicht. 3 keer een voorsprong weggeven...

Nu ga ik heel erg FB volspammen en hier zwaar melding van maken en klagen en zeurenquote:

quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Bah, dan heb je zo'n wedstrijd en dan voelt het nog als een verlies

quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Arshavin heeft 3 miljoen minder dan Sulejmani gekost.

Miralem heeft er wel twee meer gescoord.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

Dat gevoel had ik nou ook steeds toen we achter kwamenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Godver tyfus, hou nou verdomme eens de boel dicht achterin.

Hij verdient wel 3 miljoen meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

United in deze vorm?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een wedstrijd he. Zelfs voor de neutrale als ik.
United kampioen kunnen we wel zeggen nu.

In de vorm waarin ze nog steeds slecht spelen, maar wel de punten halen. Ze mogen in 7 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen en dan zijn ze nog kampioen. Kan Liverpool doen wat het wil in de tussentijd.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
United in deze vorm?
Ik ben er nog niet zeker van, met 20 punten voorsprong had ik wat rustiger gezeten. Eerst vanavond maar es zien hoe 't tegen Porsmus gaat ..

Hoezo? Wat een fouten van Sagna, Arbeloa en Fabio Aurelio zeg...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:

Ik snap het niet helemaal.. Kun je het ff uitleggen? Wat heeft de fa cup met de pl te maken?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef mcyodogg het volgende:
Opzich wel ironisch. Everton moet verliezen van Chelsea, willen ze zich vanavond al plaatsen voor Europa. Als ze een punt of meer pakken, moeten ze nog even wachten.

Als Chelsea 3 punten pakt zijn ze zeker van plaatsing CL.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.. Kun je het ff uitleggen? Wat heeft de fa cup met de pl te maken?

Dat zou sowieso al het geval zijn vind ik, ze hadden niet zo heel lang geleden 10 punten voorsprong. Gezien het programma moet dit wel lukken, je mag Arsenal thuis nog verliezen en dan gelijkspelen tegen Wigan uit of Spurs thuis. De rest (Hull en Boro uit, Man City en Pompey thuis) moet je gewoon kunnen winnen.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In de vorm waarin ze nog steeds slecht spelen, maar wel de punten halen. Ze mogen in 7 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen en dan zijn ze nog kampioen. Kan Liverpool doen wat het wil in de tussentijd.
Niet helemaal beslist natuurlijk, maar als ze het nu nog niet redden, hebben ze het gewoon weggegooid.

Chelsea moet Arsenal uit spelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat zou sowieso al het geval zijn vind ik, ze hadden niet zo heel lang geleden 10 punten voorsprong. Gezien het programma moet dit wel lukken, je mag Arsenal thuis nog verliezen en dan gelijkspelen tegen Wigan uit of Spurs thuis. De rest (Hull en Boro uit, Man City en Pompey thuis) moet je gewoon kunnen winnen.

Mordric echt niet die kerel gaat met de week beter voetballen. Dat blijkt een prima aankoop te zijn na een moeilijke startquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Fortitudo het volgende:
wat is de miskoop van het seizoen geweest?
-modric?
-berbatov?

Wigan en Spurs niet eens meer spelen.quote:

Jôquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Fortitudo het volgende:
wat is de miskoop van het seizoen geweest?
-modric?
-berbatov?

En beste voor Evertonquote:

sorry my badquote:Op woensdag 22 april 2009 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wigan en Spurs niet eens meer spelen.
Denk dat hij het ook heeft over het programma van United

naar zijn eigen fans, die gozer is echt dom
  naar zijn eigen fans, die gozer is echt dom   

Inderdaad, Modric doet het de laatste maanden goed. Berbatov valt nu even wat tegen, maar over het hele seizoen heeft hij zijn waarde wel gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mordric echt niet die kerel gaat met de week beter voetballen. Dat blijkt een prima aankoop te zijn na een moeilijke start

quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef mcyodogg het volgende:
Opzich wel ironisch. Everton moet verliezen van Chelsea, willen ze zich vanavond al plaatsen voor Europa. Als ze een punt of meer pakken, moeten ze nog even wachten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |