D.w.z. hier niet. Elders op het forum wel.quote:
Wat was het ook al weer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
slijmerd , alleen omdat hij je superieur is.
Ik lik wel wat andersquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer?
Likken naar boven en trappen naar onderen?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer?
Likken naar boven en trappen naar onderen?
Hij krijgt 2 domme blondjes en een homo die lerares willen worden maar niet kunnen schrijven, lezen en rekenenquote:
Perenijsjesquote:
Ik vind jou raarquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft.... kut mods / admins moderators hoe ze zich noemen
![]()
Het kan me geen ruk schelen wat ze doen. alleen als ze me betaalden dan is het verhaal anders
Festini perenijsjesquote:
Vroeger toen er nog een vet goed raadsel op de stokjes stondquote:
WFz.quote:
Offe de spreuken op het yogho-yogho ijsquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Vroeger toen er nog een vet goed raadsel op de stokjes stond
is dat niet meer danquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Vroeger toen er nog een vet goed raadsel op de stokjes stond
Festini >> Yogho-yogho ijsquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Offe de spreuken op het yogho-yogho ijs
Yogho Yogho is niet alleen Yogho, maar.....
Ik was het helemaal vergetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Offe de spreuken op het yogho-yogho ijs
Yogho Yogho is niet alleen Yogho, maar.....
Jij bent ondertussen geestelijk ook niet veel gegroeid in de tijd dat ik weg ben geweest he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft.... kut mods / admins moderators hoe ze zich noemen
![]()
Het kan me geen ruk schelen wat ze doen. alleen als ze me betaalden dan is het verhaal anders
Hoiquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent ondertussen geestelijk ook niet veel gegroeid in de tijd dat ik weg ben geweest he?
Het is hier potdomme geen KLBquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff... er zijn ook mensen met werk ja!![]()
Doe eens rustig
Klacht: KSC gaat te snel
Subklacht: Slowchat hoort niet snel te gaan
Bonusklacht: Ik ben te druk om te KSC'en
Paint: Nee
Poollyquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent ondertussen geestelijk ook niet veel gegroeid in de tijd dat ik weg ben geweest he?
Een toffe KSC'er van het eerste uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |