abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 01:45:54 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68259267
Leuk leuk VIef!
Prrrrr
pi_68259895
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Nee veel hardlopers? En alleen een man met een djebella? en een tulband riep: EY MEISJE! Ben je niet bang in het donker???

En ik zo.
Nee?
Stoere meid!
pi_68260070
Mogguh . Mijn bed roept.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:32 schreef Chicolate het volgende:
Au mn enkel doet pijn (hoe? geen idee)
Nog steeds
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 22 april 2009 @ 07:40:09 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68260198
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nu met je CI kan je de eerste tijd ook niet sporten toch?
Jawel hoor. Zou niet weten waarom niet?
Maar ik denk dat ik het met het oog op m'n duizeligheid maar beter kan laten. Wil wel buikspieroefeningen gaan doen, maar ik kan me voorstellen dat ik daar ook duizelig van word .
Niet meer actief op Fok!
pi_68260274
wat nou 'bedankt', mspoez?
Ja doei.
pi_68260660
Het was echt erg leuk Veel gezien, veel gevraagd, veel antwoorden gekregen.

Dienst van 15.00 tot 23.00 meegedraaid die vrij rustig was, maar toch nog wel wat dingen meegekregen, bijvoorbeeld:

- op zoek naar bosbranden op de Posbank. 5 kleine haardjes waren gesignaleerd, dus wrsch aangestoken. Helaas was het te ver van de 'weg' af en konden we er met de auto niet komen

- op zoek naar een scooterjongen die met een bivakmuts onder z'n helm rondjes draaide om een tankstation. Bivakmuts met dit weer

- bij mensen thuis geweest, ivm een burenconflict. Bij beide partijen geweest en het is écht moeilijk om daar een inschatting van te maken. Zoals de agent met wie ik mee was al zei: "de laatste komt altijd het meest geloofwaardig over". Was wel gaaf om te zien dat mensen, ook al ben je een vreemde, en ik zelfs niet in uniform, je uitnodigen in hun huis en je hun verhaal vertellen terwijl ze je recht in de ogen aankijken. In hun eigen omgeving en zonder enige vorm van schroom. Da's wel even raar/wennen, maar ook wel heel opmerkelijk en tof.

- brand in de meldkamer van brw/ambu/pliesie melding gekregen, waren redelijk dichtbij en kregen toestemming om met sirenes en zwaailichten te rijden, en dat is werkelijk gewéldig om eens mee te maken. Niet omdat je dan 'stoer bent en overal langs mag', maar om te zien hoe mensen (al dan niet) reageren op een voorrangsvoertuig met toeters en bellen. Als ik zelf rijd zie je al mensen in paniek raken, of gewoon zo'n gevaarte over het hoofd zien, maar vanuit het oogpunt van de politieauto zelf was het écht raar. Reden een kruispunt over, voorzichtig, want: kruispunt, en een of ander vrouwtje in een Alto reed gewoon op ons in, ging voor ons langs, wij remmen (en reden daar niet eens hard ) en ze keek niet óp of om.. werkelijk

Uiteindelijk viel het mee, maar de meldkamer is een vrij belangrijk orgaan van de hulpverlening en als dat uitvalt, zit je met de gebakken peren

- Ze hebben daar wat last van een groep jongeren. En dan niet zomaar jongeren, maar overvalplegende afpersende jongeren. Hangen daar foto's van ze (lang leve Hyves!) en echt,ik stond daar met verbazing naar te kijken 'word ik nu zo oud, of zijn die gastjes nu zo jong! 1993 was het gemiddelde geboortejaar! '

- Je maakt veel verrassende en nare dingen mee. Heb 'm het hemd van het lijf gevraagd en allerlei zaken gehoord over lijken, slecht nieuws gesprekken en ga zo maar door. Het verschil tussen iemand die is overleden voor je er was, en iemand die overlijdt op het moment dat je er bent 'had ik écht niets kunnen doen', etc. Het ligt aan je persoontje hoe je daarmee omgaat, maar er is ook genoeg begeleiding en signalering mocht zoiets 'fout' gaan. Post-traumatische stress is een korps niet vreemd in ieder geval.

Verder vooral rondgereden (was met één agent op stap) en gepraat dus. Een van de dingen die opvalt is: als je onderweg bent naar iets van geen prioriteit 1 heeft (toeters en bellen) en je moet/wilt er toch snel zijn dan wordt er harder gereden. Dit komt uiteraard in de ogen van de burger gewoon over als 'de politie mag en doet alles en rijdt overal te hard'. Hij had zelfs eens meegemaakt dat hij net z'n mcDrive bestelling had ingeladen en een oproep kreeg waar hij met prioriteit 1 heen moest. Ja, dan rijd je dus met gillende sirenes weg bij de Mac, en dat kán een verkeerd beeld schetsen maargoed, dat is op zo'n moment wel het laatste waar je aan denkt. Je blijft ook niet eeuwig uitleggen dat er niet hard gereden wordt zonder reden, dat men niet onnodig mensen in gevaar brengt, etc. Zelfs toen we dus met toeters en bellen reden, ging de auto met niet harder dan 20/30 over een kruispunt, gewoon, omdat daar de gevaren liggen.

Veel gepraat met collega's, vragen gesteld en mag nog een keer terugkomen om te praten met studenten, die vandaag niet aanwezig waren. Tot nu toe ziet het er uit alsof het iets voor mij is. Het is precies wat ik er van verwachtte: onvoorspelbaar, afwisselend, nuttig en dienstbaar werk waar ik mij wel in kan vinden. Bijdragen aan de verkeersveiligheid lijkt me vooral erg tof. Dan bedoel ik niet: elke bonin mn bonnenboekje binnen een week opschrijven omdat mensen 10km te hard rijden op een lege snelweg om 3 uur 's nachts, maar de echte aso's aanspreken en confronteren, in de hoop dat het helpt. Elke gewonde/dode is er weer een minder..

Het was écht gaaf
Ja doei.
  woensdag 22 april 2009 @ 08:32:29 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68260691
Goeiemorgen!!

Vanavond weer RPM! Heb er gewoon zin in

Lijstje!
O: krentenbol
T: glas Optimel
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: appel
T: eierkoek (koolhydraatjes voor 't sporten!)
S: RPM
D: ??? Kopje soep ofzo
T: ?

Zonnetje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 22 april 2009 @ 08:34:01 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68260709
Wat ontzettend tof MoBlo!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68260915
De weegschaal was niet lief vanmorgen
Het wordt toch tijd voor een nieuw plan volgens mij.
2 jaar op hetzelfde gewicht gebleven maar zit er nu steeds een kilo boven, terwijl het juist naar beneden moet.
  woensdag 22 april 2009 @ 08:54:12 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68261101
Koel MoBlo . Maar dat zei ik op MSN ook al .
Niet meer actief op Fok!
pi_68261228
Tof om te horen Moblo!

Menuutje neergooien voor ik aan het werk ga:
O: cruesli met melk + optimel
T: thee + water + 2 appels
L: 3 bruine boterhammen met surimisalade + 1 beschuitje met hagelslag + optimel
T: thee + water + blikje fanta zero + ontbijtkoek + appel + banaan (voor het hardlopen)
S: hardlopen
D: wat de pot schaft

Vandaag voor het eerst echt in Amsterdam lopen. Ik ga op een redelijke tijd van kantoor weg en aangezien we toch altijd pas om half 8 eten kan ik best tussendoor nog even gaan hardlopen Heb er zin innnnn
pi_68261309
Klinkt als een toffe ervaring MoBlo

Het nieuwe plan voor mij:

• Niet snoepen (behalve bij feestjes misschien maar die heb ik toch zelden)
  • Geen liga's meer maar fruit.
  • 3x in de week hardlopen
  • Elke dag even op de WiiFit (al is het maar om mezelf te wegen)
  •   woensdag 22 april 2009 @ 09:12:06 #163
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68261458
    Lijstje heute:

O: yoghurt met banaan
    T: appel ofzo
    L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
    T: weet nog niet, boterham met pindakaas denk ik
    D: weet ik ook nog niet

Nu naar logopedie Ajuus .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_68261519
    Lijstje gisteren:

Brunch: 3 afbakbroodjes
    T: banaan
    T: 2 boterhammen pindakaas
    D: nasi met foe jong hai en wat kipbabipangang
    T: rijstwafel filet americain
    T: biertje

Vandaag:

O: 3 of 4 rijstwafels filet A.
    T: fruit
    L: boterhammen pindakaas
    T: krentenbol
    D: groenteschotel met rostischijven uit de oven (vega)
    T: ?
    Ja doei.
      woensdag 22 april 2009 @ 09:27:24 #165
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_68261782
    Mogguh!

Moblo, dat klinkt als een positieve ervaring, fijn dat je nu al weet dat het iets voor jou is! Dan heb je ook die zekerheid als je in de toekomst keuzes moet maken.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas (nu)
    L: 2 boterhammen met omelet van 2 eieren
    T: sinaasappel
    D: chili
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_68261785
    Goedemorgen !

Voor mij niet zo'n goedemorgen want ben wakker geworden met hoofdpijn. Tis wel wat minder nu, maar nog niet helemaal weg, en nu heb ik geen zin meer om te gaan fitnessen.. maar eigenlijk moet het wel.

Lijstje vandaag:
    O: special K met vanilleyoghurt
    L: twee boterhammen met vruchtenhagel (er is niets anders meer )
    T: matze
    D: gebakken aardappeltjes met doperwtjes en een kipschnitzel
    pi_68261915
    Goedemorgen.
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
    Het was écht gaaf
    Mooi!
    Dus nu hard werken om aangenomen te worden?
    Wanneer moet je topfit zijn en begint de opleiding?
    pi_68261948
    Wat een leuk verslag moblo!
    pi_68261961
    Wat tof Mo!

Ik heb spierpijn Aauw. Maar ik was wel drie hele onzen lichter vanmorgen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_68261962
    Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    O: brinta
    T: trostomaatjes, stukje komkommer
    L: yoghurt met muesli
    T: 2 volkoren knackebrod met houmous
    D: kapucijners, gebakken ui en paddo's, verse appelmoes

Planning voor vandaag:
    O: brinta
    T: trostomaatjes, stukje komkommer, light mozarella
    L: yoghurt met muesli
    T: 2 volkoren knackebrod met houmous
    D: paddo-omelet
    S: uurtje trainen

Inmiddels begin ik het behoorlijk zat te worden dat ik maar niets afval.
    Nog 4 weken en dan ben ik een half jaar gestopt met roken en zou mijn lichaam weer normaal moeten doen.
    Dat hoop ik dan maar, want er moeten écht wat kilo's af.
      woensdag 22 april 2009 @ 09:38:25 #171
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68262062
    goeiemorgen! Was vroeg wakker, en heb maar een rondje hardgelopen om van de dag te profiteren. Merkte wel dat m'n benen moe waren van het lopen van gister.

En toen was ik gedouched, en kwam ik erachter dat m'n huisgenootje m'n brood op heeft gegeten. Dus heb ik maar pancakes gemaakt...die smaken helemaal niet zo lekker, wat jammer. Maar goed, t vult wel.
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      woensdag 22 april 2009 @ 09:38:45 #172
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68262075
    oh, en dat kinkt inderdaad erg tof Mo!
    pi_68262125
    ik wacht nog steeds op een uitnodiging voor intake, maar dat kan nog zomaar 2 a 3 weken duren

het was erg fijn dat het niet een 'rooskleurig' beeld was gisteren. Vrij rustige avond, veel loze meldingen, maar dát is ook de realiteit en dus een realistisch beeld van hoe een dag er daar ook uit kan zien. Nu zál het zo zijn dat het KLPD een heel andere dagindeling heeft, maar ook als je in opleiding bent voor het KLPD moet je eerst 'gewoon' stage lopen bij een 'gewoon' bureau

Het heeft me ook aan het denken gezet. Heb verhalen gehoord over de meest erge dingen en ik dénk dat ik dat wel aan kan, maar toch ga je dan denken, kan ik het écht wel aan? Slecht nieuws gespreken, mensen die voor je ogen of in je aren zelfs overlijden, het vinden van lichamen in huizen... Maargoed, je komt ook een boel leuke dingen tegen die als het meezit opwegen tegen de nare dingen...

Ik ga iig erg mijn best doen om er doorheen te komen en besluit daarna hoe of wat: heb nu nog alle tijd om er over na te denken
    Ja doei.
    pi_68262129
    Tof, Moblo
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      woensdag 22 april 2009 @ 09:49:53 #175
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_68262331
    @Vivi: naar Italie! Wat lekker! Waar ga je precies heen?

@moblo: klinkt als een interessante dag! En fijn dat het je alleen maar bevestigd in de juistheid van je keuze.

@vergeetmewelletje: misschien een weekje iedere dag een uurtje sporten? Of zelfs twee weken? Dat kan je lichaam net dat zetje geven om wél af te vallen. Ik zou zelf niet aan je eten gaan morrelen. Je eet al niet zo heel veel m.i.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      woensdag 22 april 2009 @ 09:59:22 #176
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68262598
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
    @Vivi: naar Italie! Wat lekker! Waar ga je precies heen?

Tink! Ik lees net pas over je forty minutes [/DVD stem]. Jij bikkel jij!

We gaan naar een of ander plaatsje een uurtje van Venetie af. In een superduper stacaravan . (Ik hááááát kamperen maar met een mini leek het me wel lekkerder dan een hotel waar je 's avonds verplicht binnen moet zitten, en dit leek me nog wel acceptabel... Ik zie ons als zitten 's avonds op de veranda met een wijntje).
    En er zijn tropische zwembaden en een Wellnesscenter . Verder is er geen reet te doen geloof ik maar dat is juist wat ik wil. Ik wil een dagje Venetie doen en verder alleen BBQ-en, met Dean lekker zwemmen en lezen, lezen, lezen . Oh en misschien komen we zelfs aan sex toe .

Oh Mo, als ik het goed begrijp ga je/ben je gestopt met je studie? En wil je de politieschool gaan doen? Spannend!
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_68262719
    Vief, dat klinkt heerlijk! ga er lekker van genieten!

en ik stop niet zomaar met mn studie ga gewoon door en ga tegelijk de politieselectie doen als ik het haal, dan moet ik keus gaan maken en als ik 't niet haal, dan maak ik mn huidige studie af (die ik ook wel leuk vind) Politie (KLPD) is alleen een oude 'droom' waarvan ik graag wil weten of hij realiteit kan worden. Als dat kan dan moet ik een keuze maken, maar zover ben ik nog niet. Heb gisteren een dag mee mogen kijken met een bevriende agent, en dat was iig erg leerzaam
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 april 2009 @ 10:04:15 #178
    163650 Greys
    pi_68262720
    Wáárom kan ik niet inloggen omdat ik dan een 'Fok server momenteel niet bereikbaar'melding krijg, maar kan ik wel gewoon posten?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68262732
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
    @vergeetmewelletje: misschien een weekje iedere dag een uurtje sporten? Of zelfs twee weken? Dat kan je lichaam net dat zetje geven om wél af te vallen. Ik zou zelf niet aan je eten gaan morrelen. Je eet al niet zo heel veel m.i.
    Ik heb het gevoel dat ik inderdaad niet minder of anders moet gaan eten.
    Ik voel me fit en gezond en dat wil ik wel zo houden.
    Meer sporten is wel een goed idee, daar ga ik maar eens tijd voor maken.
    Thanks.
      woensdag 22 april 2009 @ 10:06:23 #180
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_68262792
    goeiemorgen! klinkt supergaaf moblo, je verslag - ik bedoel: niks voor mij maar het klinkt alsof het voor jóu een goeie indruk was zeg maar.

ik ben in 2 dagen 2 kilo afgevallen ik denk dat dat vocht was. maar wel bizar. dit heb ik nog nooit gehad, en zoveel anders eet ik niet dan toen ik eerder op "dieet" was.
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      woensdag 22 april 2009 @ 10:06:54 #181
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_68262808
    oh viv, wat heerlijk! die vakantie!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 april 2009 @ 10:09:20 #182
    163650 Greys
    pi_68262880
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
    Wáárom kan ik niet inloggen omdat ik dan een 'Fok server momenteel niet bereikbaar'melding krijg, maar kan ik wel gewoon posten?
    Hij doet het al weer

En goedemorgen al te saam!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 22 april 2009 @ 10:10:40 #183
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_68262931
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef kwakveense het volgende:

ik ben in 2 dagen 2 kilo afgevallen ik denk dat dat vocht was. maar wel bizar. dit heb ik nog nooit gehad, en zoveel anders eet ik niet dan toen ik eerder op "dieet" was.
    Ik ook. Twee dagen geleden was ik nog 59 kilo. Vanmorgen woog ik 56,9. Ik heb wel drie dagen achter elkaar gesport én opgelet met eten, maar dit is wel heel veel in een heel korte tijd. Ik denk dat ik vocht vasthield. Dat doet mijn lichaam namelijk altijd als het warm is Mijn buikje is gek genoeg ook grotendeels verdwenen, terwijl dat wél vet leek te zijn.
      woensdag 22 april 2009 @ 10:12:17 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68262993
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij doet het al weer

En goedemorgen al te saam!
    Wilde net zeggen na je eerste post: ook goeiemorgen Greys! .

Zo, weer terug van logopedie. Nu eens bedenken wat ik de rest van de dag ga doen Vanmiddag nog even naar de huisarts, maar verder geen plannen...
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 22 april 2009 @ 10:12:21 #185
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_68262997
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Twee dagen geleden was ik nog 59 kilo. Vanmorgen woog ik 56,9. Ik heb wel drie dagen achter elkaar gesport én opgelet met eten, maar dit is wel heel veel in een heel korte tijd. Ik denk dat ik vocht vasthield. Dat doet mijn lichaam namelijk altijd als het warm is Mijn buikje is gek genoeg ook grotendeels verdwenen, terwijl dat wél vet leek te zijn.
    ja kweenie.... ik vind t in elk geval niet erg... als t tempo hierna weer een beetje normaal wordt tenminste
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 april 2009 @ 10:15:28 #186
    163650 Greys
    pi_68263087
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wilde net zeggen na je eerste post: ook goeiemorgen Greys! .
    Ik zat zo te klooien met al die foutmeldingen dat ik het zomaar vergat!
    quote:
    Zo, weer terug van logopedie. Nu eens bedenken wat ik de rest van de dag ga doen Vanmiddag nog even naar de huisarts, maar verder geen plannen...
    Wat dacht je van heerlijk een boek lezen in het zonnetje?
    Ik zou het doen, als ik niet moest werken!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68263162
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
    Fok! is raar
    Ja doei.
      woensdag 22 april 2009 @ 10:18:14 #188
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_68263183
    Het zonnetje hier heeft zich verstopt achter de wolken.

Ben een sollicitatiebrief aan het schrijven,maar ik kom er niet goed uit. Bah.
    pi_68263256
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Boekjes lezen in de tuin in de zon
      Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 10:22:03 #190
    70532 loveli
    N
    pi_68263286
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
    Het zonnetje hier heeft zich verstopt achter de wolken.

Ben een sollicitatiebrief aan het schrijven,maar ik kom er niet goed uit. Bah.
    In het Duits? Ik ken wel iemand die daar goed in is, maar weet niet of ze tijd heeft om er op korte termijn naar te kijken.
    crap in = crap out
      woensdag 22 april 2009 @ 10:23:22 #191
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_68263325
    Nee, in het Nederlands. Maar dank je voor het aanbod loveli.
      Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 10:25:25 #193
    70532 loveli
    N
    pi_68263380
    Nederlands begrijp ik best aardig. Je mag 'em ook hierheen sturen als je denkt dat het nuttig kan zijn.
    crap in = crap out
      woensdag 22 april 2009 @ 10:25:42 #194
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68263390
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Welk zonnetje? .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 22 april 2009 @ 10:29:07 #195
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68263492
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik geloof dat mijn vet zich herverdeelt, het gaat allemaal op m'n buik zitten. En daar zat al aardig wat. Resultaat ik voel me dik.
      woensdag 22 april 2009 @ 10:31:10 #196
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68263547
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
    Vief, dat klinkt heerlijk! ga er lekker van genieten!

en ik stop niet zomaar met mn studie ga gewoon door en ga tegelijk de politieselectie doen als ik het haal, dan moet ik keus gaan maken en als ik 't niet haal, dan maak ik mn huidige studie af (die ik ook wel leuk vind) Politie (KLPD) is alleen een oude 'droom' waarvan ik graag wil weten of hij realiteit kan worden. Als dat kan dan moet ik een keuze maken, maar zover ben ik nog niet. Heb gisteren een dag mee mogen kijken met een bevriende agent, en dat was iig erg leerzaam
    Leuk! Je zou Nikky eens moeten PM-en, die doet volgens mij ook de politieschool .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 10:48:11 #197
    70532 loveli
    N
    pi_68264031
    Vief, je ondertitel!
    crap in = crap out
      woensdag 22 april 2009 @ 10:55:18 #198
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68264253
    Hooooi

Mo, wat klinkt dat tof! Flink actief bezig geweest zo te horen. Je plan klinkt erg slim - niet halsoverkop ergens induiken, maar beide opties nog open houden! Verrie naiissss

Vivi, yay vakantie! Ik twijfel nog of ik ergens heen ga Jouw vakantie klinkt als een heerlijke oplaad-vakantie
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      woensdag 22 april 2009 @ 10:57:30 #199
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_68264332
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef loveli het volgende:
    Nederlands begrijp ik best aardig. Je mag 'em ook hierheen sturen als je denkt dat het nuttig kan zijn.
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_68264491
    Ik ging net het vriendje vertellen over mijn uitzonderlijke prestatie: who's the fucking king of pop now, bitch?!

Maar hij zei alleen maar "heel goed hoor" Misschien kunnen we donderdag dan les 6 nog een keer doen en dan 7 er achteraan

Hij is niet zo snel onder de indruk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')