Tink! Ik lees net pas over je forty minutes [/DVD stem]. Jij bikkel jij!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
@Vivi: naar Italie! Wat lekker! Waar ga je precies heen?
Ik heb het gevoel dat ik inderdaad niet minder of anders moet gaan eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
@vergeetmewelletje: misschien een weekje iedere dag een uurtje sporten? Of zelfs twee weken? Dat kan je lichaam net dat zetje geven om wél af te vallen. Ik zou zelf niet aan je eten gaan morrelen. Je eet al niet zo heel veel m.i.
Hij doet het al weerquote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Wáárom kan ik niet inloggen omdat ik dan een 'Fok server momenteel niet bereikbaar'melding krijg, maar kan ik wel gewoon posten?
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef kwakveense het volgende:
ik ben in 2 dagen 2 kilo afgevallenik denk dat dat vocht was. maar wel bizar. dit heb ik nog nooit gehad, en zoveel anders eet ik niet dan toen ik eerder op "dieet" was.
Wilde net zeggen na je eerste post: ook goeiemorgen Greys!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het al weer
En goedemorgen al te saam!
ja kweenie.... ik vind t in elk geval niet erg... als t tempo hierna weer een beetje normaal wordt tenminstequote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Twee dagen geleden was ik nog 59 kilo. Vanmorgen woog ik 56,9. Ik heb wel drie dagen achter elkaar gesport én opgelet met eten, maar dit is wel heel veel in een heel korte tijd. Ik denk dat ik vocht vasthield. Dat doet mijn lichaam namelijk altijd als het warm is
Mijn buikje is gek genoeg ook grotendeels verdwenen, terwijl dat wél vet leek te zijn.
Ik zat zo te klooien met al die foutmeldingen dat ik het zomaar vergat!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen na je eerste post: ook goeiemorgen Greys!.
Wat dacht je van heerlijk een boek lezen in het zonnetje?quote:Zo, weer terug van logopedie. Nu eens bedenken wat ik de rest van de dag ga doenVanmiddag nog even naar de huisarts, maar verder geen plannen...
Fok! is raarquote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Wáárom kan ik niet inloggen omdat ik dan een 'Fok server momenteel niet bereikbaar'melding krijg, maar kan ik wel gewoon posten?
Boekjes lezen in de tuinquote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat zo te klooien met al die foutmeldingen dat ik het zomaar vergat!![]()
[..]
Wat dacht je van heerlijk een boek lezen in het zonnetje?
Ik zou het doen, als ik niet moest werken!
In het Duits? Ik ken wel iemand die daar goed in is, maar weet niet of ze tijd heeft om er op korte termijn naar te kijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
Het zonnetje hier heeft zich verstopt achter de wolken.
Ben een sollicitatiebrief aan het schrijven,maar ik kom er niet goed uit. Bah.
Welk zonnetje?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat zo te klooien met al die foutmeldingen dat ik het zomaar vergat!![]()
[..]
Wat dacht je van heerlijk een boek lezen in het zonnetje?
Ik zou het doen, als ik niet moest werken!
ik geloof dat mijn vet zich herverdeelt, het gaat allemaal op m'n buik zitten. En daar zat al aardig wat. Resultaat ik voel me dik.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Twee dagen geleden was ik nog 59 kilo. Vanmorgen woog ik 56,9. Ik heb wel drie dagen achter elkaar gesport én opgelet met eten, maar dit is wel heel veel in een heel korte tijd. Ik denk dat ik vocht vasthield. Dat doet mijn lichaam namelijk altijd als het warm is
Mijn buikje is gek genoeg ook grotendeels verdwenen, terwijl dat wél vet leek te zijn.
Leuk! Je zou Nikky eens moeten PM-en, die doet volgens mij ook de politieschoolquote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Vief, dat klinkt heerlijk!ga er lekker van genieten!
en ik stop niet zomaar met mn studiega gewoon door en ga tegelijk de politieselectie doen
als ik het haal, dan moet ik keus gaan maken en als ik 't niet haal, dan maak ik mn huidige studie af (die ik ook wel leuk vind)
Politie (KLPD) is alleen een oude 'droom' waarvan ik graag wil weten of hij realiteit kan worden. Als dat kan dan moet ik een keuze maken, maar zover ben ik nog niet. Heb gisteren een dag mee mogen kijken met een bevriende agent, en dat was iig erg leerzaam
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef loveli het volgende:
Nederlands begrijp ik best aardig. Je mag 'em ook hierheen sturen als je denkt dat het nuttig kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |