Nou, hier valt over te twisten hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Spelers als Gattuso, Lampard, Gerrard zijn voor ons niet haalbaar.
Lucius is een beest inderdaad. Altijd al geweest.quote:We missen echt een paar klootzakken op het middenveld. Jaren terug had ik Lucius genoemd, maar die maakt niks meer klaar!
Inderdaad, prima trainer. Verlang nog elke dag terug naar hem.quote:Over Jan Wouters dacht ooit ook iedereen "wat moeten we met die kneus!?!" Geloof dat hij het wel aardig deed.
Die proefopstelling.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3504
Heel, heel, heel langzaam maar zeker wordt de Arena een echt stadion.
Voor de breedte. Hij is aanvoerder bij Utrecht, schijnt het daar afgezien van dat kwartetten, niet slecht te doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan moet hij wel de selectie beter maken, als verdedigende middenvelders kun je ook Enoh, Gabri of Lindgren gebruiken, die allemaal beter zijn dan van Dijk.
Dit is dan ook zwart hequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Grote kans. Drie keer blauw op rij gaat 'm niet worden.
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die proefopstelling.[ afbeelding ]
Ik denk dat ze bij Ajax wel een beetje klaar zijn met breedteaankopen. Spelers als Delorge, Rommedahl, Kennedy en niet te vergeten Sno hebben van Ajax steeds meer een lachertje gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Voor de breedte. Hij is aanvoerder bij Utrecht, schijnt het daar afgezien van dat kwartetten, niet slecht te doen.
Enoh, Gabri of Lindgren zijn geen klootzakken die een trap uitdelen. Gabri? Die verziekt alleen maar de sfeer in de groep met zijn maatje Silva.
Heel goed! Hier heb je een koekje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, prima trainer. Verlang nog elke dag terug naar hem.
Al die extra rijen springen en je staat in de grachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die proefopstelling.[ afbeelding ]
Daarom zeg ik ook 'grote kans'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is dan ook zwart heIk juich het toe als de supporters / seizoenskaarthouders kunnen stemmen op een aantal modellen.
Jammeer alleen dat ajax het geld ziet wat nu meer zal zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.
De spelers die jij noemt mogen de veters van Van Dijk nog niet strikken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Ajax wel een beetje klaar zijn met breedteaankopen. Spelers als Delorge, Rommedahl, Kennedy en niet te vergeten Sno hebben van Ajax steeds meer een lachertje gemaakt.
Van Dijk... Voor hem zou ik mijn SCC opzeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef Barca het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt mogen de veters van Van Dijk nog niet strikken!
Dat zijn spelers die bij hun clubs van een vergelijk baar niveau als FC Utrecht er bovenuit staken, dus uitstekend vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef Barca het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt mogen de veters van Van Dijk nog niet strikken!
Valt reuze mee, want er staat ook allerlei extra inzet van stewards tegenover. En, een kaartje kost slechts 19 euro. Denk dat ik op Zuid II meer kwijt ben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammeer alleen dat ajax het geld ziet wat nu meer zal zijn
Vind ik ook, maar die andere is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Deze (fictieve) is toch mooier vind ik:
[ afbeelding ]
Het kan niet dat ajax dit doet voor meer sfeer.. Dat is tegen het beleid inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, want er staat ook allerlei extra inzet van stewards tegenover. En, een kaartje kost slechts 19 euro. Denk dat ik op Zuid II meer kwijt ben.
Bezem door de selectie! Weg met de coach! Voor de rest met je eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:
- Behoud van spelers
- Ajax moet weer een sportclub worden en geen beursgenoteerd bedrijf
- Ajax moet terug naar een ouder, beter werkend beleid.
Val me niet aan, het is maar een gedachte
Dit is gelukkig al reeds bekendquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:
- Behoud van spelers
- Ajax moet weer een sportclub worden en geen beursgenoteerd bedrijf
- Ajax moet terug naar een ouder, beter werkend beleid.
Val me niet aan, het is maar een gedachte
Zou het dan toch gebeurenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.
In het verleden werd Jelle van Damme ook als stormram gebruikt, dat leverde toen ook een stortvloed aan doelpunten opquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormramp'' kan fungeren.![]()
Volgend seizoen worden we dan écht kampioen!
Maar heel andere type spelers. Die redden het nooit, omdat zij het van voetballen moeten hebben. Van Dijk is een speler die het juist moet hebben van werken. Zulke mannen stonden er tegen Eindhoven niet. En ... dat was niet de eerste keer dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die bij hun clubs van een vergelijk baar niveau als FC Utrecht er bovenuit staken, dus uitstekend vergelijkingsmateriaal.
Ik vind 'm niet geweldig. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Die fictieve vind ik wel erg bijzonder. Het valt me op dat er ieder seizoen tussen de fictieve ontwerpen altijd wel 1 bij zit die vele malen mooier is dan het echte ontwerp.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die andere is ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |