quote:Jessica Alba did not know how racy the images of her character Nancy were in the comic until after she signed on for the film. The script originally had several nude scenes for the character, but Alba refused to do any nudity. Robert Rodriguez and Frank Miller didn't think it was important for there to be nudity, so they didn't care.
Ja voor een ontwetende bagger user zoals jou die alleen zijn moeder nog naakt heeft gezien wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Nouquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad....net niet naakt is veel mooier.
Maak me gekquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja voor een ontwetende bagger user zoals jou die alleen zijn moeder nog naakt heeft gezien wel ja
Terechte klacht !
Er zat ook kleur in de film.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef rontvierkand het volgende:
Het blijft een goeie film toch. en zwartwitnaakt is niet bepaald bekorelijk vind ik
quote:
Ontzettende moraalridder inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef SiemPie666 het volgende:
Die Hartigan is trouwens een vuile homo, wie zegt er nu nee als er een geile chick van 19 om je nek hangt?
Je begrijpt gewoon heel de opzet van de film niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef LethalNinja het volgende:
sincity vond ik dus echt een bout film
Bonusklacht: BluesRebel heeft een wansmaak. 2 foute opmerkingen in 1 post. Chapeauquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
Sin City zou dan nog steeds een kutfilm zijn dus onterechte klacht
Subklacht: Slechte actrice leest script niet voordat ze tekent voor de film
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja voor een ontwetende bagger user zoals jou die alleen zijn moeder nog naakt heeft gezien wel ja
Terechte klacht !
Altoquote:
Nice assquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef craftyvirus het volgende:
Jessica alba is zo godvergeten lekker..
ik ben het eens met je klacht, duidelijk eensch!
edit
[ afbeelding ]
Soooo truequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef guapo het volgende:
Afgelopen woensdag was ze ook al op tv in de film "into the blue". Vooral de scenes onder water; die zijn echt gruwelijk![]()
![]()
![]()
Wat een lekkere ass heeft dat vrouwtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |