quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:10 schreef PhysicsRules het volgende:
dan is het Daedalus
Keigoed!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Een rotsblok de heuvel opduwen?
Dienteverstaande dat dat rotsblok op de top weer terugrolde.
Nee, maar je zit wel in het goede gebied te denken (Oost-Afrika)quote:
Jepquote:
Offy +1quote:Een kalendersysteem vergelijkbaar met dat van de Sovjet-Unie bestaat nog steeds in Ethiopiė, waar er in een jaar 12 maanden van 30 dagen zijn en een dertiende maand met een variabel aantal dagen. In dat land is er met andere woorden elk jaar een 30ste februari.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef ASroma het volgende:
welk nummer zoeken we hier en welke artiest? mocht het te lang duren dan wordt 1 van de 2 subvragen goed geteld en degene die als eerst reageerde krijgt dan de punten
http://www.zshare.net/audio/58979034f629582c/
Tussenstand deeltje 1513:quote:
belizequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef ASroma het volgende:
ik was even vergeten dat fok alleen maar van alternatieve quasi intelligente rockbandjes houdt, sorry....
het was 4 tune fairytales-my little fanatasy, wel degelijk bekend van de jaren 90
[ afbeelding ]
welk land?
omgquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:54 schreef Robbiev85 het volgende:
Hoe heet deze voetballer ook alweer?
[ afbeelding ]
natürlich!quote:
Ik vind happy hardcore tof, maar dit liedje herkende ik niet, kan gebeuren toch? Een willekeurig nummer van Snow Patrol of Arctic Monkeys zou ik ook niet herkend hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef ASroma het volgende:
ik was even vergeten dat fok alleen maar van alternatieve quasi intelligente rockbandjes houdt, sorry....
het was 4 tune fairytales-my little fanatasy, wel degelijk bekend van de jaren 90
je zat idd in de buurt siniti, maar ofyles heb hem helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ahmed Marcouch
das waar misschien had ik beter dune-cant stop raving kunnen doen of iets willekeurigs van de party animalsquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind happy hardcore tof, maar dit liedje herkende ik niet, kan gebeuren toch? Een willekeurig nummer van Snow Patrol of Arctic Monkeys zou ik ook niet herkend hebben
Het geeft meer kans op succesquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
das waar misschien had ik beter dune-cant stop raving kunnen doen of iets willekeurigs van de party animals![]()
![]()
ST +1quote:
Jep, in 2004 was dat. Er zijn wel meerdere renners die ooit de WP en LBL achter elkaar wonnen, maar Rebellin was de enige die daar een zege in de AGR aan vooraf liet gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef Homdeck het volgende:
rebellin
Welke strip?quote:is een strip van Mark Retera, die zowel de tekst als de tekeningen verzorgt. Het is ook de naam van de hoofdpersoon van de strip. De hoofdpersoon is een antiheld die (meestal) in een strook van drie plaatjes zijn weg in het leven probeert te vinden.
Opmerkelijk genoeg is dit ook iemand die een ongekend staaltje sportiviteit ten beste gaf:quote:
ScottTracy +1quote:
Inderdaad, is zelfs ook op Youtube te vinden (zit nu op werk dus kan 'em niet opzoeken) maar dat was zeker een nobele actie!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg is dit ook iemand die een ongekend staaltje sportiviteit ten beste gaf:
The West Ham striker Paolo Di Canio has been praised by the Fifa president, Sepp Blatter, for his act of fair play during the Premiership match against Everton on Saturday. Di Canio refused to take a goal-scoring opportunity in the final minutes because the Everton goalkeeper Paul Gerrard was on the ground injured. The match ended 1-1.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
De Punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |