Dat is ook heel belangrijk om de oorlog te winnnen. Mooie vliegtuigen en modieuze Hugo Boss uniformen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
Wat is de JSF toch een lelijke kist trouwens
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet waarom ze niet voor de Saab Gripen gaan
[ afbeelding ]
Met een krijtstreepje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is ook heel belangrijk om de oorlog te winnnen. Mooie vliegtuigen en modieuze Hugo Boss uniformen.
Buiten de deur lunchen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Tally het volgende:
Morgen zit ik alleen dus buiten de deur lunchen gaat moeilijk
Ik zou vandaag "even" buiten de deur lunchen maar dat ging helaas niet door.
Jaquote:
werkquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker in de tuin of op het balkon.
Ik snap het, af en toe is buiten de deur eten best lekkerquote:
ikke ga toch zo lekker naar huisquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor! maar dan heb je (ik dan) toch geen zin meer om terug naar binnen te gaan? ik lunch niet meer buiten de deur hoor
Defensiequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar de Saab Gripen maakt gehakt van de SJF
Is goedkoper in productie en in onderhoud...
De enige rede dat NL de JSF wil, is omdat de USA ons geen Amerikaanse wapensystemen onder een Zweeds toestel laat hangen![]()
Ja inderdaad.. Variatie enzo he.. Doet je een hoop goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het, af en toe is buiten de deur eten best lekker
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke ga toch zo lekker naar huis
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Variatie enzo he.. Doet je een hoop goed
Of hebben jullie het over vreemdgaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het, af en toe is buiten de deur eten best lekker
En waar laat jij je bolletjes vandaag dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker in de tuin of op het balkon.
Dat dacht ik dus ook hahaha ik was ff aan het teruglezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of hebben jullie het over vreemdgaan?
Zoenen?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij ging het netjes over lunchenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
KB!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
bij Ado en Tally?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ging het netjes over lunchen
Ik heb vandaag het beste met allebei voorquote:
Helaasquote:
Een maat van mij werkt dus bij PTC, alle klanten kennen hem, hij doet bv het uitlijnen niet volgens de fabriekswaardes maar vraagt de mensen of ze sportief willen of juist niet. en meer van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
Raar toch eigenlijk, zit nu bij Profile Tyre Center, daar komen mensen binnen hun banden wisselen en komen zo amicaal binnen en kennen al het personeel enzo..
"Heyyy Simon, je bent er weer ja, de zomerbandjes er maar onder?!"
Volgens mij komen mensen hier toch maar 1-2x per jaar.. Lijkt me niet dat je het volk leert kennen dan... Beetje raar
Zeker allemaal boyracertjes? Die gummen wel wat weg af en toequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
Raar toch eigenlijk, zit nu bij Profile Tyre Center, daar komen mensen binnen hun banden wisselen en komen zo amicaal binnen en kennen al het personeel enzo..
"Heyyy Simon, je bent er weer ja, de zomerbandjes er maar onder?!"
Volgens mij komen mensen hier toch maar 1-2x per jaar.. Lijkt me niet dat je het volk leert kennen dan... Beetje raar
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:06 schreef Pien85 het volgende:
Nou ja, moet maar danik kan er niks anders van maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gem. 1 setje in de weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker allemaal boyracertjes? Die gummen wel wat weg af en toe
Maandelijks ja?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij werkt dus bij PTC, alle klanten kennen hem, hij doet bv het uitlijnen niet volgens de fabriekswaardes maar vraagt de mensen of ze sportief willen of juist niet. en meer van dat soort dingen.
alle klanten vragen ook naar hem....
sommige mensen komen daar maandelijks
Ik moet me banden ook nog laten doen.... geef es tippie waar ik dat ken laten doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij werkt dus bij PTC, alle klanten kennen hem, hij doet bv het uitlijnen niet volgens de fabriekswaardes maar vraagt de mensen of ze sportief willen of juist niet. en meer van dat soort dingen.
alle klanten vragen ook naar hem....
sommige mensen komen daar maandelijks
Wie ben jij en wat heb jij met liefie_ gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Tadaaa
wie zit er weer nog in haar eentje op stage de boel af te maken?
Jijquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Tadaaa
wie zit er weer nog in haar eentje op stage de boel af te maken?
Die gast net kwam wel in een Audi S4 Cabrio aanrijden ja... Een of ander buitenlands tintje, veel te hippe laarzen enzo, je kent ze welquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker allemaal boyracertjes? Die gummen wel wat weg af en toe
moet het goed en goedkoop?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik moet me banden ook nog laten doen.... geef es tippie waar ik dat ken laten doen
Met mijn cliootje was ik ook best vaak bij de dealer voor nieuwe bandenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maandelijks ja?!
Damn... Ik vind 2x per jaar al veel...
vaak ook bv dealers in de buurt, zijn altijd dezelfde jongens dan die met de auto's aan komen rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Maandelijks ja?!
Damn... Ik vind 2x per jaar al veel...
Loverboy'squote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gast net kwam wel in een Audi S4 Cabrio aanrijden ja... Een of ander buitenlands tintje, veel te hippe laarzen enzo, je kent ze wel
jaa goed en goedkoop idd!! zeg maar waar en wanneer.... moet echt snel gebeurenquote:
Hehe. Goede manier om een date te regelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa goed en goedkoop idd!! zeg maar waar en wanneer.... moet echt snel gebeuren
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Goede manier om een date te regelen
Oooo sorry!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]date??? zaken en prive moet je nie mengen he..... eerst het zakelijke en dan pas "lol"
![]()
quote:
In de zakjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En waar laat jij je bolletjes vandaag dan?
Jij niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gast net kwam wel in een Audi S4 Cabrio aanrijden ja... Een of ander buitenlands tintje, veel te hippe laarzen enzo, je kent ze wel
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]date??? zaken en prive moet je nie mengen he..... eerst het zakelijke en dan pas "lol"
![]()
quote:
Whehe, adremquote:
Nou zeg... Jij hebt echt een heel fout beeld van me volgens mij...quote:Jij niet.
Ado.
Generaliseren FTWquote:
daar wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
HelaasMag best een beetje nat zijn hoor
Nee, sportschoenenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
je draagt laarzen begrijp ik uit het gesprek?
Sectie-einde maken en dan is er knop de kop/voettekst in die werkbalk die aangeeft dat de kop/voettekst niet hetzelfde moet zijn als vorige sectie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik ja
En dan moet ik ook nog iets doen waar ik niets van kan
weet iemand hoe ik in word (niet die nieuwe handige versie maar die stokoude) er voor kan zorgen dat een koptekst alleen op pagina 1 komt?
Hmzzz.. die vind ik zo fucking plausibel dat ik me er haast voor schaam dat ik daar zelf niet op kon komen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
vaak ook bv dealers in de buurt, zijn altijd dezelfde jongens dan die met de auto's aan komen rijden.
Nee.quote:
Ken jij schaamtegevoel dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzzz.. die vind ik zo fucking plausibel dat ik me er haast voor schaam dat ik daar zelf niet op kon komen...![]()
Audi is tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, sportschoenen
En ik rij toch geen Audi man!
Ik zei laatst, jezus die gast zie ik hier ook dagelijks.. wat is dat voor prutser?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzzz.. die vind ik zo fucking plausibel dat ik me er haast voor schaam dat ik daar zelf niet op kon komen...![]()
Zit het visje al achterop de auto?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben sinds kort ook lid van de EO enzo![]()
Ooo het was nog voor iemand anders ook?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx nouk maar ik heb net besloten dat ik dit gewoon niet ga doen
Ik ben niet gek of zo
Ik heb al gebelt dat ze het zelf mogen doen
De laarzen ook. Ik heb alleen regenlaarzen en om dat army green nou net te hip te noemen kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat was het enige waarvan ik dacht, ow die heeft ie er bij bedacht
quote:
Je hebt gelijk ook..quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx nouk maar ik heb net besloten dat ik dit gewoon niet ga doen
Ik ben niet gek of zo
Ik heb al gebelt dat ze het zelf mogen doen
Regenlaarzen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De laarzen ook. Ik heb alleen regenlaarzen en om dat army green nou net te hip te noemen kan niet waar zijn
Met een haai er achter met wijd open bek natuurlijkquote:
geen moonboots?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De laarzen ook. Ik heb alleen regenlaarzen en om dat army green nou net te hip te noemen kan niet waar zijn
Vooral met dit weer geen probleemquote:
Mijn vader heeft een slechte rug dus ik doe weleens wat in de tuinquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een haai er achter met wijd open bek natuurlijk
Dat is de andere versiequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een haai er achter met wijd open bek natuurlijk
Zou ik niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
Altijd leuk
Morgen maar even buiten de deur gaan lunchen denk ik![]()
quote:
Niet doen danquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het was voor die mensen die me telkens laten zitten
Niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou ik niet doenhelemaal geen lekker weer enzo
Plaatsvervangendequote:
Een konijntjequote:
De leukerequote:
Die jagen wij er binnen een maand doorheenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
Net gewoon voor 9.000 euro spullen besteld op mijn werk
50 tokens, met 1 jaar maintenance
Ik schrok alquote:
Das heul nie van de EO!!!quote:
Wij hebben er straks 200quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Die jagen wij er binnen een maand doorheen
Onder de dekens? Das zo ouderwets..!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker niet wanneer je onder de dekens bezig bent
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
If I do own a pair someday shoot me, dismember my body, burn it, smash my bones into powder and scatter it worldwide.
Nee, Playboyquote:
ijsje eten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga het ook gewoon lekker niet doen auto
ik denk dat ik mezelf mee uit lunchen neem en dan schoenen ga kopen of zo
het enige zinnige wat je kunt doen na een dag als deze
Ik ga mijn haar weer donker verven denk ik?quote:
leuke site zeg gaat ie dit laten zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
Best grappig om jezelf te zoeken op www.wieowie.nl
quote:Wie overlijden er in 2071?
Bult namen en ik ook :leuk leuk
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, Playboy
Ik dacht dat het gewoon om een diertje ging, wist ik veel
Nee, sorryquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Waar zie je dat staanquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
leuke site zeg gaat ie dit laten zien
[..]
Ik snap heul dat geloof en kuisheid nog niet zo denk ikquote:
Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
en ik zat al weer bijna in de ijssalon!
nou dan ga ik nu snel lekker lunchen!
naja aan de andere kant 2071 >> 83 jaar is toch aardig respectabele leeftijd.quote:
Oefenen oefenen oefenenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap heul dat geloof en kuisheid nog niet zo denk ik
Het ging mij om dat ik geen pm had over aankomsttijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh,quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het ging mij om dat ik geen pm had over aankomsttijd
Wil je dat snappen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap heul dat geloof en kuisheid nog niet zo denk ik
Ik zou er niet mee zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Euh oke.
die site is wel heel precies
Nog 22579 dagen, 10 uren, 47 minuten, en 40 seconden tot overlijden
quote:
Dat moet je niet doen johquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Godsakkerdju moet ikw eer 3 pagina's gaan bijlezen
Waarom kan ik 't niet vinden?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Euh oke.
die site is wel heel precies
Nog 22579 dagen, 10 uren, 47 minuten, en 40 seconden tot overlijden
Ik moet toch een beetje van de roddels op de hoogte blijven!quote:
misschien ga jij wel niet dood?quote:
Dan moet je ff abonneren op de roddel tamtamquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje van de roddels op de hoogte blijven!
Dat lijkt me nou helemaal niksquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
misschien ga jij wel niet dood?![]()
Roddels vinden vaak achter de schermen plaatsquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje van de roddels op de hoogte blijven!
Ja, koop eens een nieuwe webcam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Nou zeg... Jij hebt echt een heel fout beeld van me volgens mij...![]()
Is dat zoiets als Boe's lijstje?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan moet je ff abonneren op de roddel tamtam
zie het al voor me 500 jaar;quote:
Neuh, laat mij zo rond mn 85ste maar gewoon lekker dood gaan hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zie het al voor me 500 jaar geen haar meer op je hoofd of waar dan ook.
de laatste tand hangt nog aan een zenuw vast (als het gebit uit is)
Alleen met een knopje kom je nog in beweging.
Leuk
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef mrbox het volgende:
Dan moet je ff abonneren op de roddel tamtam
Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm mijn avond ziet er zeer interessant uit
2x iets lekkers (althans als het goed gaat)quote:
Patat en friet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
2x iets lekkers (althans als het goed gaat)
Die klopt sowieso niet. Daar stond ik in terwijl ik die persoon helegaar nie geneukt hadquote:
Cue en bier ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
2x iets lekkers (althans als het goed gaat)
oh daar had ik nog niet aan gedachtquote:
Een beetje diepere verdieping op zijn tijd kan geen kwaad toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, koop eens een nieuwe webcam.
Bij Ripley en Automaticquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een beetje diepere verdieping op zijn tijd kan geen kwaad toch?![]()
Echt een weertje voor blote benen enzo he?
Niet alleen in de zomer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)le-in-de-zomer-.html
waar of niet dames?
quote:
Je kan het Angelquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Fijn, homo-topic met mijn naam in de TT
En dat naar aanleiding van dezelfde vraag die ik hier heb gesteld.
Gaan ze me straks opgeven voor zo'n "Van Hoer naar heer" programma :'0
Hey Plien! Daar ben je eindelijk!quote:
PIEN... niet PLIENquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Plien! Daar ben je eindelijk!
Voelde je je oor trekken?
O kut...... ik riep steeds Plein!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
PIEN... niet PLIEN![]()
Haha, ik reageer gewoon niet meer
Ik heb de mijne nog om (na 3,5 jaar)quote:Kom net tijdens het opruimen de ring tegen die m'n ex en ik samen hadden gekocht
toen ik de mijne weer zag heb ik hem verkocht bij de juwelier, kreeg ik er nog een paar tientjes voor terugquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
PIEN... niet PLIEN![]()
Haha, ik reageer gewoon niet meerKom net tijdens het opruimen de ring tegen die m'n ex en ik samen hadden gekocht
De ring?quote:quote:
Kom net tijdens het opruimen de ring tegen die m'n ex en ik samen hadden gekocht
Ik heb de mijne nog om (na 3,5 jaar)
Nie meer doen nou hequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut...... ik riep steeds Plein!
Sorry!!!!
Ik heb m een maand nadat we uit elkaar gingen af gedaan... weg gestopt... En nu kom ik m weer tegen, net nu ik dacht wel over dr heen te zijn enzoquote:[..]
Ik heb de mijne nog om (na 3,5 jaar)
dikke knuf voor pientje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nie meer doen nou he
[..]
Ik heb m een maand nadat we uit elkaar gingen af gedaan... weg gestopt... En nu kom ik m weer tegen, net nu ik dacht wel over dr heen te zijn enzo
Ja. Er staat zelfs ILY 03-05-2002 inquote:
Dat zou ik echt nooit kunnen, tenzij ik enorme ruzie meet 'm zou hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen ik de mijne weer zag heb ik hem verkocht bij de juwelier, kreeg ik er nog een paar tientjes voor terug
Puh,quote:
mijn ex is gewoon een arrogante klootzak die van mij diep in shit mag vallen... dus had er absoluut geen moeite meequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit kunnen, tenzij ik enorme ruzie meet 'm zou hebben.
Maar we gaan nog heel goed (en geregeld) met elkaar om.
Dus nee hij zegt niet meer hetzelfde als eerst, maar de ring beetekent nog wel wat voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
ringensamenwonen
Dat laatste wel, 2x zelfs. Er moet heel wat gebeuren wil ik dat de komende 10 jaar nog een keer doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jawel, ik gebruik hem to rule them allquote:
zal wel een van de weinige zijn van mijn leeftijd die nog nooit heeft samen gewoond. maar jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat laatste wel, 2x zelfs. Er moet heel wat gebeuren wil ik dat de komende 10 jaar nog een keer doen..
nee dat snap ik dan. maar de mijnee is best lief. Oke, hij neukt nu vrouwen, maar heeft in een lekkere zatte bui toch bekend dat ie me terugwil. Eey, it's all goodquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn ex is gewoon een arrogante klootzak die van mij diep in shit mag vallen... dus had er absoluut geen moeite mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
je kan op die dag van jouw werkgever een andere klus krijgen als je dit aankaart.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
Wtf !!!
Ik ben er net achter gekomen dat verplichte ATV dagen die ik heb bij het bedrijf waar ik gedetacheerd ben, ten koste gaat bij de vakantiedagen die ik opbouw die ik bij mijn detacheringsbureau heb opgebouwd...
Ik vind het zo vaag, dat mijn vakantiedagen opgaan aan dagen waarvoor ik niet eens kies om te werken, en ook niet de keuze heb om wel te werken, aangezien het hele bedrijf dicht is![]()
Heeft iemand hier ervaring mee ?!?!
ADV dagen dus
Doe mij ook zo'n ringquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, ik gebruik hem to rule them all
dawgje!quote:
Dus als ik van te voren aanbied dat ik dan beschikbaar ben voor een andere klus, of eventueel op hun kantoor wil studeren, hebben ze niet het recht mijn vakantiedagen af te pakken ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
je kan op die dag van jouw werkgever een andere klus krijgen als je dit aankaart.
wij kunnen ook op kantoor aan studie gaan.
dit klopt wel gewoon dit gebeurd overal
Heb er verder geen ervaring mee. Als ik kom werken op een verplichte vrije dag dan wordt die dag bij mij e rniet afgetrokken. Moet wel een goede reden hebben waarom ik toch kom werken, dat wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
je kan op die dag van jouw werkgever een andere klus krijgen als je dit aankaart.
wij kunnen ook op kantoor aan studie gaan.
dit klopt wel gewoon dit gebeurd overal
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal wel een van de weinige zijn van mijn leeftijd die nog nooit heeft samen gewoond. maar ja
Ieder op z'n eigen manier toch? Zo woonde ik pas op m'n 27e voor 't eerst op mezelf.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
samenwonen is alleen handig uit een financieel oogpunt... voor de rest is het best gaar haha
Ik had liever een ander kadootje van je gehadquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
jammer dat je net jarig bent geweest B'tjeanders kocht ik moonboots voor je
trouwen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Jij wil gewoon pas na het trouwen bij mekaar gaan zitten?
Of voor eeuwig 2 aparte huizen aanhouden?
Ik hoef geen heel stekkie, wel een plek wara ik me ff terug kan trekken. (Ja jongens, ik zei trekken!!!!)quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
trouwen?
neen zoals ik zei financieel gezien is dat niet geweldig... maar ben gewoon iemand die ook veel eigen ruimte nodig heeft... dus moet echt een stekkie voor mezelf hebben dan.
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Dat had ik dus niet toen ik samenwoonde aangezien me zwagertje ook in ons huis zat.... dat nooooit meer.
Gewoon je eigen ding blijven doen maar aan het eind van de avond bij elkaar in bed kruipenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Mij lijkt het leuk om samen te wonen
Maar hoe blijf je ruimte houden eigenlijk ?
Dus zodat je elkaar niet de héééle tijd ziet, dat lijkt me ook niet goed voor een relatie...
Je eigen dingen blijven doen werkt voor mij. Zo ging ik 2x per week trainen op de dnasschool en toen hij er ook wilde dansen heeb ik hem geschopt en geroepen "Nee! MIJN ding1 Zoek je eigen hobby!"quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Mij lijkt het leuk om samen te wonen
Maar hoe blijf je ruimte houden eigenlijk ?
Dus zodat je elkaar niet de héééle tijd ziet, dat lijkt me ook niet goed voor een relatie...
hier niet. ik durf niet te zeggen hoe dat wettelijk is geregeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus als ik van te voren aanbied dat ik dan beschikbaar ben voor een andere klus, of eventueel op hun kantoor wil studeren, hebben ze niet het recht mijn vakantiedagen af te pakken ?
En dat is?quote:
ik heb daar nooit zoveel last van dus kom maar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om mijn verkoudheid over te nemen?
Je weet hoe je die overbrengt op een ander he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb daar nooit zoveel last van dus kom maar op
sjorrie sla deze ronde overquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar nu dus blijkbaar wel
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
Samen wonen, speaking over wonen. Ben 2de geworden met een kamernu ff hopen dat die eerste een no-show is
te jong begonnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samenwonen
Daar benik nog helemaal niet aan toe joh!
Nooit geweest ook
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samenwonen
Daar benik nog helemaal niet aan toe joh!
Nooit geweest ook
Knokploeg nodig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
Samen wonen, speaking over wonen. Ben 2de geworden met een kamernu ff hopen dat die eerste een no-show is
Kmoest ff spieken, maar je bent idd 10 jr jonger dan ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
insgelijks ben dan ook nog veul te jong ervoor
Goede potentiele FBquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van zaterdag woont maar 10 minuten bij mij vandaan!!
Hahaha ja of een paardenhoofdquote:
Ik vind haar echt leuk gewoonquote:
Het kan, maar je vergooit wel je hele jeugdquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind haar echt leuk gewoon!
18 en 21 kan wel trouwen toch ?
Sorry dat ik het vraag hoor... Maar wat maakt jou zo onzeker?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind haar echt leuk gewoon!
18 en 21 kan trouwens wel, toch ?
Gelukkig boeit het je niet wat anderen er van vindenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Is niet het meisje waar je 4 jaar mee ging
ach dat haal je later gewoon weer in, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het kan, maar je vergooit wel je hele jeugd
het feit dat zo'n leuk, mooi en lief meisje mij een keer ziet staan...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag hoor... Maar wat maakt jou zo onzeker?
Zijn complete identiteit, uiterlijk, voorkomen en karakter misschien?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag hoor... Maar wat maakt jou zo onzeker?
Jij mag 'm echt niet hè.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn complete identiteit, uiterlijk, voorkomen en karakter misschien?!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ach dat haal je later gewoon weer in, toch?
haha ik had inderdaad eerst staan "18 en 21 kan wel trouwen toch"quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het kan, maar je vergooit wel je hele jeugd
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha ik had inderdaad eerst staan "18 en 21 kan wel trouwen toch"
Maar bedoelde "18 en 21 kan trouwens wel, toch ? "
Dat is wel een vervelend iets jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, ik doe kennelijk toch iets verkeerd, want ik zit alweer vast
Soms soms vaak begrijp ik jouw nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha ik had inderdaad eerst staan "18 en 21 kan wel trouwen toch"
Maar bedoelde "18 en 21 kan trouwens wel, toch ? "
Nah, hij denkt dat andere afzeiken grappig is, maar dat is een stukje wat hij dankzij zijn volwassenheid en levenservaring nog niet helemaal begrepen heeftquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik had een foto van haar op mijn telefoon die ik afgelopen zaterdag gemaakt heb , maar merk echt dat ik mezelf erop betrap dat ik de hele dag naar die foto wil kijken
Ik geef toch eerlijk toe dat ik hier onzeker over benquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Soms soms vaak begrijp ik jouw niet
Heel stoer praten over van alles en nog wat en dan komt er iets simpels en dan toch bevestiging zoeken.
maarja ik zeg niks meer
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nah, hij denkt dat andere afzeiken grappig is, maar dat is een stukje wat hij dankzij zijn volwassenheid en levenservaring nog niet helemaal begrepen heeft
deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nah, hij denkt dat andere afzeiken grappig is, maar dat is een stukje wat hij dankzij zijn volwassenheid en levenservaring nog niet helemaal begrepen heeft
Hij doet 't specifiek bij jou hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
Wat is vandaag een schijtdag. Klote klanten die alles verknallen en ik dataherstel mag gaan doen. Als een verwerking foutief verloopt ga je niet je accountmanager ofzo bellen. Nee we proberen het gewoon nog 5 keer, grrrr. En leggen dus 5 fouten op elkaar en ik mag het gaan uitzoeken. En dan niet 1 klant die dat doet, niet 2, maar dit is al de derde vandaag.
Ik heb het zooooo gehad.
Het probleem is dat jij af en toe echt afzeikwaardige posts hebtquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind dat echt de simpelste vorm van humor die er is, makkelijk scoren: andere afzeiken...
Gewoon de stekker eruit trekken Bels, dan lost het probleem zich vanzelf op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
Wat is vandaag een schijtdag. Klote klanten die alles verknallen en ik dataherstel mag gaan doen. Als een verwerking foutief verloopt ga je niet je accountmanager ofzo bellen. Nee we proberen het gewoon nog 5 keer, grrrr. En leggen dus 5 fouten op elkaar en ik mag het gaan uitzoeken. En dan niet 1 klant die dat doet, niet 2, maar dit is al de derde vandaag.
Ik heb het zooooo gehad.
Je kan er ook voor zorgen dat er een goede basis is en de verwerkingen gewoon goed gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb het zooooo gehad.
Ja prima, dat snap ik ook wel en zie dat in...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij af en toe echt afzeikwaardige posts hebt
Of eigenlijk best vaak...
Dat maakt het ook wel weer leuk om het te lezen, dus vooral zo doorgaan
snap je het nu?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef KudFokker het volgende:
Nu ging het gewoon om iets serieus, en een keer niets over manse of opschepperige praat
quote:
Kon dat maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon de stekker eruit trekken Bels, dan lost het probleem zich vanzelf op.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan er ook voor zorgen dat er een goede basis is en de verwerkingen gewoon goed gaan
Ik ben altijd mezelf...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
snap je het nu?
altijd die manse stoere praat
en dan nu dit, jezelf zijn
jezus waarom moeten we je alles uitleggen?
[cruijff]quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
Wel allemaal gefactureerde uren trouwens. Mijn chef zal blij zijn met alle rekeningen die hij kan versturen deze maand
Thanks!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte Belz. klinkt als sommige van mijn werkdagen.
Accountmanager bij een softwarebedrijf dat boekhoudpakketten maakt voor bouwbedrijven.quote:
Oeh, welk bedrijfquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Accountmanager bij een softwarebedrijf dat boekhoudpakketten maakt voor bouwbedrijven.
Dat hoeft nou weer niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oeh, welk bedrijf?
Want wij hebben er ook een aantal in gebruik
Moedersquote:
"Tje' he, ben ook een beetje een engeltje.quote:
Rebel.quote:
Idd twee stuks en die zijn soms volwassener dan users hier.quote:
Aangezien je tong erg ver naar achterloopt, kan die dus bij een flinke zwelling ook je luchtpijp afsluiten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)langbezweerster.html
Ben ik heel dom als ik me afvraag of je dan niet door je neus kan ademen ?
Of loopt je tong zover door in je keel dat dat ook niet zou lukken?
Jij hebt een lang visite kaartje danquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Accountmanager bij een softwarebedrijf dat boekhoudpakketten maakt voor bouwbedrijven.
Beetje een domme vraag ja, als je door je neus zou kunnen ademen, zou die vrouw dat wel gedaan hebben lijkt mequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien je tong erg ver naar achterloopt, kan die dus bij een flinke zwelling ook je luchtpijp afsluiten.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef KudFokker het volgende:
als je door je neus zou kunnen ademen, zou die vrouw dat wel gedaan hebben lijkt me![]()
KF denk is verder dan je voorkant van je tong lang is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag ja, als je door je neus zou kunnen ademen, zou die vrouw dat wel gedaan hebben lijkt me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Ja en dan nog eens mijn naam voluit erbijquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt een lang visite kaartje dan
Daar hoeft ze waarschijnlijk niet eens bij na te denken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag ja, als je door je neus zou kunnen ademen, zou die vrouw dat wel gedaan hebben lijkt me![]()
Ik zou een gat in haar keel geprikt hebben met een pen of een sleutel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hoeft ze waarschijnlijk niet eens bij na te denken.
Daar zou jij niet aan gedacht hebben als je daar stond gok ik zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou een gat in haar keel geprikt hebben met een pen of een sleutel...
Dan kan je wel gewoon verder ademen...
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar zou jij niet aan gedacht hebben als je daar stond gok ik zo
Je bent een van de betere.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben al de beste.![]()
Oh, dat bedoelde je niet.
Ja goed, lekker, enzo.Met jou?
Tuurlijk, jij wel. Doe dat dus maar niet zomaar, dadelijk perforeer je de persoon nog en wordquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een van de betere.![]()
Met mij best oke.
Ik heb geen EHBO gedaan, dus zou het medisch niet verantwoord zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een van de betere.![]()
Met mij best oke.
[..]
Tuurlijk, jij wel. Doe dat dus maar niet zomaar, dadelijk perforeer je de persoon nog en word
je aangeklaagd voor moord.
Ook, nu meer met access bezig.quote:
Proberen? Uhh nee, reken maar dat familieleden je dan kielhalen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen EHBO gedaan, dus zou het medisch niet verantwoord zijn
Maar dat lijkt me het meest logische, en als zo'n persoon toch al dood gaat kan je het toch wellicht proberen ?
Ik had vroeger een buurjongentje in een rolstoel, en die zat ook aan de beademing via een slang met een naald in zijn keel, echt vaag om te zien toen hij dat een keer eruit haalde...
en jij denkt dat je zomaar ff een Tracheotomie uit te voeren zonder dat je dat ooit gedaan hebt?? knapquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zoals hij in de planning had staan, volgende week ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Schakelborden ftw!![]()
Wanneer moet je daarvoor examen afleggen?
of je zuigt gewoon het gif eruitquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ah oke. Krijg je ook normaliseren dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals hij in de planning had staan, volgende week ergens.![]()
Vind deze wel lastiger, tenminste de theorie, het programma begrijp ik wel.
Als mijn tong zo dik zou zijn dat ik niet eens kon ademen, dan mocht jij dat van mij ook bij mij proberen, zelf zonder enige ervaring...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en jij denkt dat je zomaar ff een Tracheotomie uit te voeren zonder dat je dat ooit gedaan hebt?? knap![]()
Hij heeft natuurlijk veel ER en Grey's gekekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en jij denkt dat je zomaar ff een Tracheotomie uit te voeren zonder dat je dat ooit gedaan hebt?? knap![]()
Van zo'n cobraquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
of je zuigt gewoon het gif eruit
Ik moet eigenlijk ook, maar haal vandaag maar friet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Ik heb echt ZO geeen zin om boodschappen te gaan doen
Maar 't moet vandaag wel.
Mi van kf die aan een flink opgezwollen tong zuigt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
of je zuigt gewoon het gif eruit
Ik kan dat welquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Na de huisartsen nu ook de keuken- en tuinartsen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk veel ER en Grey's gekeken
Ik heb het ook wel eens gezien bij documantairesquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat wel
Vaak genoeg op tv gezien
Uhh, zeg wil jij mijn meester zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah oke. Krijg je ook normaliseren dan bijvoorbeeld?
ja. maar wel lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook, maar haal vandaag maar friet.. Lui he.
ja joh doen ze er allemaalquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als mijn tong zo dik zou zijn dat ik niet eens kon ademen, dan mocht jij dat van mij ook bij mij proberen, zelf zonder enige ervaring...
En het is altijd via sectie (heet dat zo? ) nog uit te wijzen dat ze zonder de 'hulp' ook overleden was...
Ik houd niet van friet, dus ik ga sowieso nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja. maar wel lekker
Maar ik moete cht brood en zo gaan halen. Morgen geen tijd, donderdag niet, vrijdag niet... dat haal ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |