Dat is ook heel belangrijk om de oorlog te winnnen. Mooie vliegtuigen en modieuze Hugo Boss uniformen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
Wat is de JSF toch een lelijke kist trouwens
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet waarom ze niet voor de Saab Gripen gaan
[ afbeelding ]
Met een krijtstreepje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is ook heel belangrijk om de oorlog te winnnen. Mooie vliegtuigen en modieuze Hugo Boss uniformen.
Buiten de deur lunchen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Tally het volgende:
Morgen zit ik alleen dus buiten de deur lunchen gaat moeilijk
Ik zou vandaag "even" buiten de deur lunchen maar dat ging helaas niet door.
Jaquote:
werkquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker in de tuin of op het balkon.
Ik snap het, af en toe is buiten de deur eten best lekkerquote:
ikke ga toch zo lekker naar huisquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor! maar dan heb je (ik dan) toch geen zin meer om terug naar binnen te gaan? ik lunch niet meer buiten de deur hoor
Defensiequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar de Saab Gripen maakt gehakt van de SJF
Is goedkoper in productie en in onderhoud...
De enige rede dat NL de JSF wil, is omdat de USA ons geen Amerikaanse wapensystemen onder een Zweeds toestel laat hangen![]()
Ja inderdaad.. Variatie enzo he.. Doet je een hoop goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het, af en toe is buiten de deur eten best lekker
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke ga toch zo lekker naar huis
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Variatie enzo he.. Doet je een hoop goed
Of hebben jullie het over vreemdgaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het, af en toe is buiten de deur eten best lekker
En waar laat jij je bolletjes vandaag dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker in de tuin of op het balkon.
Dat dacht ik dus ook hahaha ik was ff aan het teruglezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of hebben jullie het over vreemdgaan?
Zoenen?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij ging het netjes over lunchenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
KB!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
bij Ado en Tally?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ging het netjes over lunchen
Ik heb vandaag het beste met allebei voorquote:
Helaasquote:
Een maat van mij werkt dus bij PTC, alle klanten kennen hem, hij doet bv het uitlijnen niet volgens de fabriekswaardes maar vraagt de mensen of ze sportief willen of juist niet. en meer van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
Raar toch eigenlijk, zit nu bij Profile Tyre Center, daar komen mensen binnen hun banden wisselen en komen zo amicaal binnen en kennen al het personeel enzo..
"Heyyy Simon, je bent er weer ja, de zomerbandjes er maar onder?!"
Volgens mij komen mensen hier toch maar 1-2x per jaar.. Lijkt me niet dat je het volk leert kennen dan... Beetje raar
Zeker allemaal boyracertjes? Die gummen wel wat weg af en toequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
Raar toch eigenlijk, zit nu bij Profile Tyre Center, daar komen mensen binnen hun banden wisselen en komen zo amicaal binnen en kennen al het personeel enzo..
"Heyyy Simon, je bent er weer ja, de zomerbandjes er maar onder?!"
Volgens mij komen mensen hier toch maar 1-2x per jaar.. Lijkt me niet dat je het volk leert kennen dan... Beetje raar
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:06 schreef Pien85 het volgende:
Nou ja, moet maar danik kan er niks anders van maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gem. 1 setje in de weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker allemaal boyracertjes? Die gummen wel wat weg af en toe
Maandelijks ja?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij werkt dus bij PTC, alle klanten kennen hem, hij doet bv het uitlijnen niet volgens de fabriekswaardes maar vraagt de mensen of ze sportief willen of juist niet. en meer van dat soort dingen.
alle klanten vragen ook naar hem....
sommige mensen komen daar maandelijks
Ik moet me banden ook nog laten doen.... geef es tippie waar ik dat ken laten doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een maat van mij werkt dus bij PTC, alle klanten kennen hem, hij doet bv het uitlijnen niet volgens de fabriekswaardes maar vraagt de mensen of ze sportief willen of juist niet. en meer van dat soort dingen.
alle klanten vragen ook naar hem....
sommige mensen komen daar maandelijks
Wie ben jij en wat heb jij met liefie_ gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Tadaaa
wie zit er weer nog in haar eentje op stage de boel af te maken?
Jijquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Tadaaa
wie zit er weer nog in haar eentje op stage de boel af te maken?
Die gast net kwam wel in een Audi S4 Cabrio aanrijden ja... Een of ander buitenlands tintje, veel te hippe laarzen enzo, je kent ze welquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker allemaal boyracertjes? Die gummen wel wat weg af en toe
moet het goed en goedkoop?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik moet me banden ook nog laten doen.... geef es tippie waar ik dat ken laten doen
Met mijn cliootje was ik ook best vaak bij de dealer voor nieuwe bandenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maandelijks ja?!
Damn... Ik vind 2x per jaar al veel...
vaak ook bv dealers in de buurt, zijn altijd dezelfde jongens dan die met de auto's aan komen rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Maandelijks ja?!
Damn... Ik vind 2x per jaar al veel...
Loverboy'squote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gast net kwam wel in een Audi S4 Cabrio aanrijden ja... Een of ander buitenlands tintje, veel te hippe laarzen enzo, je kent ze wel
jaa goed en goedkoop idd!! zeg maar waar en wanneer.... moet echt snel gebeurenquote:
Hehe. Goede manier om een date te regelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa goed en goedkoop idd!! zeg maar waar en wanneer.... moet echt snel gebeuren
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Goede manier om een date te regelen
Oooo sorry!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]date??? zaken en prive moet je nie mengen he..... eerst het zakelijke en dan pas "lol"
![]()
quote:
In de zakjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En waar laat jij je bolletjes vandaag dan?
Jij niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gast net kwam wel in een Audi S4 Cabrio aanrijden ja... Een of ander buitenlands tintje, veel te hippe laarzen enzo, je kent ze wel
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]date??? zaken en prive moet je nie mengen he..... eerst het zakelijke en dan pas "lol"
![]()
quote:
Whehe, adremquote:
Nou zeg... Jij hebt echt een heel fout beeld van me volgens mij...quote:Jij niet.
Ado.
Generaliseren FTWquote:
daar wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
HelaasMag best een beetje nat zijn hoor
Nee, sportschoenenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
je draagt laarzen begrijp ik uit het gesprek?
Sectie-einde maken en dan is er knop de kop/voettekst in die werkbalk die aangeeft dat de kop/voettekst niet hetzelfde moet zijn als vorige sectie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik ja
En dan moet ik ook nog iets doen waar ik niets van kan
weet iemand hoe ik in word (niet die nieuwe handige versie maar die stokoude) er voor kan zorgen dat een koptekst alleen op pagina 1 komt?
Hmzzz.. die vind ik zo fucking plausibel dat ik me er haast voor schaam dat ik daar zelf niet op kon komen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
vaak ook bv dealers in de buurt, zijn altijd dezelfde jongens dan die met de auto's aan komen rijden.
Nee.quote:
Ken jij schaamtegevoel dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzzz.. die vind ik zo fucking plausibel dat ik me er haast voor schaam dat ik daar zelf niet op kon komen...![]()
Audi is tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, sportschoenen
En ik rij toch geen Audi man!
Ik zei laatst, jezus die gast zie ik hier ook dagelijks.. wat is dat voor prutser?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzzz.. die vind ik zo fucking plausibel dat ik me er haast voor schaam dat ik daar zelf niet op kon komen...![]()
Zit het visje al achterop de auto?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben sinds kort ook lid van de EO enzo![]()
Ooo het was nog voor iemand anders ook?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx nouk maar ik heb net besloten dat ik dit gewoon niet ga doen
Ik ben niet gek of zo
Ik heb al gebelt dat ze het zelf mogen doen
De laarzen ook. Ik heb alleen regenlaarzen en om dat army green nou net te hip te noemen kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat was het enige waarvan ik dacht, ow die heeft ie er bij bedacht
quote:
Je hebt gelijk ook..quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx nouk maar ik heb net besloten dat ik dit gewoon niet ga doen
Ik ben niet gek of zo
Ik heb al gebelt dat ze het zelf mogen doen
Regenlaarzen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De laarzen ook. Ik heb alleen regenlaarzen en om dat army green nou net te hip te noemen kan niet waar zijn
Met een haai er achter met wijd open bek natuurlijkquote:
geen moonboots?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De laarzen ook. Ik heb alleen regenlaarzen en om dat army green nou net te hip te noemen kan niet waar zijn
Vooral met dit weer geen probleemquote:
Mijn vader heeft een slechte rug dus ik doe weleens wat in de tuinquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een haai er achter met wijd open bek natuurlijk
Dat is de andere versiequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een haai er achter met wijd open bek natuurlijk
Zou ik niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
Altijd leuk
Morgen maar even buiten de deur gaan lunchen denk ik![]()
quote:
Niet doen danquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het was voor die mensen die me telkens laten zitten
Niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou ik niet doenhelemaal geen lekker weer enzo
Plaatsvervangendequote:
Een konijntjequote:
De leukerequote:
Die jagen wij er binnen een maand doorheenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
Net gewoon voor 9.000 euro spullen besteld op mijn werk
50 tokens, met 1 jaar maintenance
Ik schrok alquote:
Das heul nie van de EO!!!quote:
Wij hebben er straks 200quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Die jagen wij er binnen een maand doorheen
Onder de dekens? Das zo ouderwets..!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker niet wanneer je onder de dekens bezig bent
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
If I do own a pair someday shoot me, dismember my body, burn it, smash my bones into powder and scatter it worldwide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |