Huh nee gewoon een rijbewijs.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, het puntenrijbewijs...
Ik zou nog niet aan dat soort auto's beginnen dan, lig je meer in de sloot, dan op het asfalt
Waar komen jullie vandaan zegquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef Pien85 het volgende:
Zeg Ado... zijn ze hier niet wat jong voor je?
Nee ik zou het ook niet doen. Alleen het is een grappige zin / woordkeuze.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Denk jij dat ik ooit op 30 april wil werken als vakken vuller?
Van onder het stof vandaan, ouwe menschenquote:
Heeft danny weer iets nieuws uitgevondenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van onder het stof vandaan, ouwe menschen
Ja, je kan hem ook anders opvatten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook niet doen. Alleen het is een grappige zin / woordkeuze.
Of hebben jullie een midlife crisis en denken jullie dat jullie weer jong zijnquote:
Dat is vroeg als je amper 35 bent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of hebben jullie een midlife crisis en denken jullie dat jullie weer jong zijn?
Ado is oud, ik niet hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van onder het stof vandaan, ouwe menschen
Voor PUB begrippen welquote:
Je hebt van die mensen die al een burn out op hun 23ste hebben terwijl ze net 2 weken werkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is vroeg als je amper 35 bent.
Bierquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey swa, kom niet praten. Anders knallen wij je met onze pipa's
zo, tijd voor een bierie
anyway, kleinkinderen?
Whehehe, zullen we de CBS cijfertjes er even bijpakken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, dat jij niet kan rijden is ons probleem niet.
Nee hoor, hier happen ze nog lekker felquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef Pien85 het volgende:
Zeg Ado... zijn ze hier niet wat jong voor je?
Bij breezersletjes niet natuurlijk. Die doen alles om erbij te kunnen horen. Pakje sigaretten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want je moet alle usernames ook echt serieus nemen.
Het circus, ze zochten hier leven in de brouwerij, dus hebben ze een potje en een dekseltje geroepenquote:
Zei ik dat dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, je kan hem ook anders opvatten.Maar ik ga geen permanent in mijn haar laten zetten hoor.
Kassawerk is ook heul vermoeiend toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die al een burn out op hun 23ste hebben terwijl ze net 2 weken werken.
Lekker hequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bier![]()
[..]
Whehehe, zullen we de CBS cijfertjes er even bijpakken?
[..]
Nee hoor, hier happen ze nog lekker fel![]()
quote:[..]
Bij breezersletjes niet natuurlijk. Die doen alles om erbij te kunnen horen. Pakje sigaretten?![]()
[..]
Het circus, ze zochten hier leven in de brouwerij, dus hebben ze een potje en een dekseltje geroepen
'Spaart u ook zegeltjes'?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kassawerk is ook heul vermoeiend toch?
Dat is dom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die al een burn out op hun 23ste hebben terwijl ze net 2 weken werken.
Ik rook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Adolecens het volgende:
Bij breezersletjes niet natuurlijk. Die doen alles om erbij te kunnen horen. Pakje sigaretten?![]()
Haha, nee hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zei ik dat dan.
Ach over 10 jaar betekent permanent ook niet precies meer wat het nu betekent. Daar ist taal voor![]()
Permanent in je haar ? Ik heb het in ieder geval niet nodig.... ik laat gewoon de gel achterwege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |