En hoe kwam je in het Krentenbol. fantopic?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Even verbeterd![]()
En ik verdiep me graag in de jeugd van tegenwoordig, zo leer ik mijn kleinkinderen ook begrijpen.
Dus even dat schoffietaal meelezen hier...
Supermarkt kassameisje?? Vakkenvuller? Wat doet de jeugd van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Heroinjunk het volgende:
God, wat een achterlijk werk heb ik toch ook.
Een fantopic over jouw MOD gedrag hier!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En hoe kwam je in het Krentenbol. fantopic?
Eerst je bromfiets certificaat!quote:
Vakkenvullen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Supermarkt kassameisje?? Vakkenvuller? Wat doet de jeugd van tegenwoordig?![]()
[..]
Een fantopic over jouw MOD gedrag hier!
Je moet je kleinkinderen gewoon goed opvoeden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Even verbeterd![]()
En ik verdiep me graag in de jeugd van tegenwoordig, zo leer ik mijn kleinkinderen ook begrijpen.
Opa ik heb al zon roze pasjequote:
En de nieuwequote:
Permanent, of pertinent?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vakkenvullen.
Maar ze vinden het leuk om ons van 8 tot 10 op 30 april te laten werken. Wat ik dus permanent weiger.
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vakkenvullen.
Maar ze vinden het leuk om ons van 8 tot 10 op 30 april te laten werken. Wat ik dus permanent weiger.
Permanent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Permanent, of pertinent?![]()
Misschien een extra shotje nemen, dat je zo van de wereld bent, dat je niet meer kan lopen?
In KLB zeker?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een fantopic over jouw MOD gedrag hier!
Permanentquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vakkenvullen.
Ow ja, het puntenrijbewijs...quote:
Ik ging meer af op je usernamequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Permanent.
Wat ben je weer grappig joh. Ik drink nooit alcohol, ook al ben ik in jouw ogen een breezer drinkend tienermeisje.
Hey swa, kom niet praten. Anders knallen wij je met onze pipa'squote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Even verbeterd![]()
Hee, dat jij niet kan rijden is ons probleem niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, het puntenrijbewijs...
Ik zou nog niet aan dat soort auto's beginnen dan, lig je meer in de sloot, dan op het asfalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |