abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68237153
Ewelina, ze is niet zo heel muzikaal. Maar ik kan het altijd aandragen natuurlijk! Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht, tnx.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68237181
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef Phaidra het volgende:
Ewelina, ze is niet zo heel muzikaal. Maar ik kan het altijd aandragen natuurlijk! Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht, tnx.
De belangrijkste factor is natuurlijk of ze het leuk vindt. Maar het kan wel helpen, mijn longinhoud is ook groter geworden daardoor, en mijn ademhaling is verbeterd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:16:12 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68237273
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
Voor straks moeten we nog iets verzinnen met de paksoi, iemand nog een idee? Ik vind dat zo'n oninspirerende, saaie bittere hap eigenlijk (vandaag dat die het langst in de ijskast is blijven liggen..)
Paksoi in stukjes snijden.
De witte stukjes roerbakken
Fijn gesneden ham erbij. Kort opbakken.
Beetje magere crème fraiche, zout, peper, citroensap en dille, groene blaadjes erbij,
Even doorwarmen en klaar.
Lekker met jonge gekookte aardappeltjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68237285
Oh ja, ademhaling... ik was vergeten dat diep in- of uitademen meestal gevolgd wordt door een stevige hoestbui. Misschien is een instrument dan toch wat teveel gevraagd. Door het sporten is de ademhaling ook wel verbeterd, rustiger geworden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68237323
Zo klinkt paksoi ineens heel lekker Tink!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68237370
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind paksoi ook niet zo opwindend Maar misschien kun je hier eens kijken? Paksoi
Hee, wat een leuk topic! Zitten wel interessante recepten bij! Ik moet altijd lachen bij mensen die gewoon iedere groente gratineren met kaas. Die Indiase kip lijkt me wel lekker. Of met oestersaus wokken, met garnalen ofzo Ik eet inmiddels 4 x per week garnalen, kan dat kwaad eigenlijk? Dan doe ik liever het recept van Tink, met ham, room en dille.
pi_68237455
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Paksoi in stukjes snijden.
De witte stukjes roerbakken
Fijn gesneden ham erbij. Kort opbakken.
Beetje magere crème fraiche, zout, peper, citroensap en dille, groene blaadjes erbij,
Even doorwarmen en klaar.
Lekker met jonge gekookte aardappeltjes.
Deze dus
Ik had het recept ook al van je in het paksoi-topic gelezen, maar daar is het nog de niet-slanke variant met slagroom
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:25:13 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68237536
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Deze dus
Ik had het recept ook al van je in het paksoi-topic gelezen, maar daar is het nog de niet-slanke variant met slagroom
Ja, dat was 10 kg geleden
  Vis een optie? dinsdag 21 april 2009 @ 14:31:30 #84
70532 loveli
N
pi_68237715
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
Voor straks moeten we nog iets verzinnen met de paksoi, iemand nog een idee? Ik vind dat zo'n oninspirerende, saaie bittere hap eigenlijk (vandaag dat die het langst in de ijskast is blijven liggen..)
Stukjes kip marineren met ketjap, gember, knof, uitjes of wat je zelf lekker vindt. Witte stukjes van de paksoi een beetje voorkoken (anders wordt het te waterig), kip roerbakken, paksoi erbij. Eten met rijst.

Voila.
crap in = crap out
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:31:47 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68237723
Even binnen en buitenrennen met een lijstjeeee! Want ben op mn werk en het is druk

O: special k met magere melk
T: snee brood met rosbief
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei
T2: nog een snee brood met rosbief
D: gewokte kipfilet met een boel roerbakgroente en witte rijst oerrrrrmaaltijd

Veel plezier vandaag, Mo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 21 april 2009 @ 14:32:51 #86
70532 loveli
N
pi_68237755
En dan vergeten op 'invoeren' te klikken. Recept van Tink klinkt ook lekker!
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 april 2009 @ 14:35:33 #87
70532 loveli
N
pi_68237827
M'n uurtje bodypump in de week zet zoden aan de dijk. Zoveel zelfs, dat m'n armen en schouders nu echt te groot zijn, dus ik moet wat anders gaan zoeken. Mijn enige probleem is m'n buikvet (onderhuids en tussen m'n organen en ja, daar zit echt te veel). Wat is een leuke sport of groepsles om dat aan te pakken? Pilates valt af, dat vind ik zo dodelijk saai dat ik er bijna bij in slaap val.
crap in = crap out
pi_68237883
Neem aan dat yoga en tai chi dan ook afvallen?

Ik heb waanzinnig veel trek in boterkoek Vanavond eens bakken! Ik heb eigenlijk helemaal geen goed recept; mijn moeder maakte het altijd met een pakje Iemand hier een recept?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:40:10 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68237964
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
M'n uurtje bodypump in de week zet zoden aan de dijk. Zoveel zelfs, dat m'n armen en schouders nu echt te groot zijn, dus ik moet wat anders gaan zoeken. Mijn enige probleem is m'n buikvet (onderhuids en tussen m'n organen en ja, daar zit echt te veel). Wat is een leuke sport of groepsles om dat aan te pakken? Pilates valt af, dat vind ik zo dodelijk saai dat ik er bijna bij in slaap val.
Kan je niet zonder gewichtjes gaan bodypumpen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:45:55 #90
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68238137
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Zeg, doen jullie eens niet zo lillik over Rotjeknor
Van Knorretjedam word je dikkig, want ze hebben er zoveel snackplekken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68238209
CF, recept voor boterkoek: 266 g. bloem, 189 g. witte bastersuiker en 245 g boter en wat citroenrasp. Boter moet zacht zijn. Eerst boter mengen met suiker, dan pas bloem en citroenrasp toevoegen. Deeg kwartiertje laten rusten in de koelkast. Deeg in de vorm doen (laat ca. 1 cm. open langs de rand). Bovenop patroontje trekken en ei overheen smeren. ca. 20 min. in de oven op 200 graden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68238215
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Van Knorretjedam word je dikkig, want ze hebben er zoveel snackplekken
Kapsalonnetjes
pi_68238240
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Phaidra het volgende:
CF, recept voor boterkoek: 266 g. bloem, 189 g. witte bastersuiker en 245 g boter en wat citroenrasp. Boter moet zacht zijn. Eerst boter mengen met suiker, dan pas bloem en citroenrasp toevoegen. Deeg kwartiertje laten rusten in de koelkast. Deeg in de vorm doen (laat ca. 1 cm. open langs de rand). Bovenop patroontje trekken en ei overheen smeren. ca. 20 min. in de oven op 200 graden.
Ah, easy Wel vet trouwens Dat wordt kleine puntjes eten
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:49:00 #94
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68238248
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Phaidra het volgende:
Dat klinkt gezond
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68238295
Als je denkt: wat een rare getallen: De verhoudingen komen uit de encyclopedie van Johannes van Dam, ik heb vervolgens de inhoud van mijn vorm gemeten (doorsnede 22 cm) en de verhoudingen omgerekend naar grammen. . Johannes van Dam doet het zonder citroenrasp, maar ik vind het zelf zonder erg zoet worden. Met citroenrasp issie perfect!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 21 april 2009 @ 14:50:52 #96
70532 loveli
N
pi_68238312
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan je niet zonder gewichtjes gaan bodypumpen?
Bij de arm- en schouder oefeningen deed ik al weinig gewicht, die ga ik in het vervolg ook zonder gewichten doen. Ergens zit er wel de competitiedrang in me om zo zwaar mogelijk te trainen, ik pak nu met been- en rugspieren meer gewicht dan de meesten van de groep. Ook ben ik een van de weinigen die de push-ups op handen en voeten doet, dat is de enige schouder-oefening waarbij ik wel voluit ga.
Ergens had ik verwacht dat als ik spieren ging aanzetten m'n vet wel vanzelf zou verdwijnen, maar zo simpel werkt het helaas niet.
crap in = crap out
pi_68238368
Nee gezond is anders . Maar ik laf boterkoek, dus ik moet er 1x in het jaar eentje maken ofzo. Maar alleen als er mensen op visite komen om het te helpen opeten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:52:32 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68238383
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
Kwak je hebt mail, misschien heb ik het nog helemaal niet goed gedaan, ik heb geen idee
hi, ben er mee bezig, maar kreeg even visite
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68238398
Ik vind paksoi juist lekker! Het neemt fijn de smaak op van alle oosterse kruiden en ketjap die je erbij doet. Ik gebruik het groen ook trouwens, maar dat voeg ik pas later toe.

Ik heb echt bijna niks meer aan passende zomerkleren. Al m'n fijne sexy zomerjurkjes zitten helemaal niet meer sexy want ze slobberen. Ik zou bijna weer een paar kilo willen aankomen. Een lichtpuntje: Ik had 1 jurkje bewaard dat ik echt heel mooi vond, gekocht in NY in 1995. Is al die jaren veel te klein geweest, zelfs zodanig dat ik echt verbaasd was dat ik daar ooit ingepast had. En dat zit nu weer als gegoten!!
pi_68238496
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik ben ook als de dood voor te brede schouders, dus ik sta nog steeds met de allerlichtste gewichtjes te kloten! Ik denk dat een beetje tae bo achtige les wel aardig is,voor je buikspieren, of noemen ze dat body combat tegenwoordig? Daar doe je echt heel veel vanuit je middel. Ook hardlopen is bij mij zeer effectief gebleken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')