De belangrijkste factor is natuurlijk of ze het leuk vindt. Maar het kan wel helpen, mijn longinhoud is ook groter geworden daardoor, en mijn ademhaling is verbeterd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef Phaidra het volgende:
Ewelina, ze is niet zo heel muzikaal. Maar ik kan het altijd aandragen natuurlijk! Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht, tnx.
Paksoi in stukjes snijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
Voor straks moeten we nog iets verzinnen met de paksoi, iemand nog een idee? Ik vind dat zo'n oninspirerende, saaie bittere hap eigenlijk (vandaag dat die het langst in de ijskast is blijven liggen..)
Hee, wat een leuk topic! Zitten wel interessante recepten bij! Ik moet altijd lachen bij mensen die gewoon iedere groente gratineren met kaas.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind paksoi ook niet zo opwindendMaar misschien kun je hier eens kijken? Paksoi
Deze dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Paksoi in stukjes snijden.
De witte stukjes roerbakken
Fijn gesneden ham erbij. Kort opbakken.
Beetje magere crème fraiche, zout, peper, citroensap en dille, groene blaadjes erbij,
Even doorwarmen en klaar.
Lekker met jonge gekookte aardappeltjes.
Ja, dat was 10 kg geledenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Deze dus![]()
Ik had het recept ook al van je in het paksoi-topic gelezen, maar daar is het nog de niet-slanke variant met slagroom
Stukjes kip marineren met ketjap, gember, knof, uitjes of wat je zelf lekker vindt. Witte stukjes van de paksoi een beetje voorkoken (anders wordt het te waterig), kip roerbakken, paksoi erbij. Eten met rijst.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
Voor straks moeten we nog iets verzinnen met de paksoi, iemand nog een idee? Ik vind dat zo'n oninspirerende, saaie bittere hap eigenlijk (vandaag dat die het langst in de ijskast is blijven liggen..)
Kan je niet zonder gewichtjes gaan bodypumpen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
M'n uurtje bodypump in de week zet zoden aan de dijk. Zoveel zelfs, dat m'n armen en schouders nu echt te groot zijn, dus ik moet wat anders gaan zoeken. Mijn enige probleem is m'n buikvet (onderhuids en tussen m'n organen en ja, daar zit echt te veel). Wat is een leuke sport of groepsles om dat aan te pakken? Pilates valt af, dat vind ik zo dodelijk saai dat ik er bijna bij in slaap val.
Van Knorretjedam word je dikkig, want ze hebben er zoveel snackplekkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Zeg, doen jullie eens niet zo lillik over Rotjeknor
Kapsalonnetjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van Knorretjedam word je dikkig, want ze hebben er zoveel snackplekken
Ah, easyquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Phaidra het volgende:
CF, recept voor boterkoek: 266 g. bloem, 189 g. witte bastersuiker en 245 g boter en wat citroenrasp. Boter moet zacht zijn. Eerst boter mengen met suiker, dan pas bloem en citroenrasp toevoegen. Deeg kwartiertje laten rusten in de koelkast. Deeg in de vorm doen (laat ca. 1 cm. open langs de rand). Bovenop patroontje trekken en ei overheen smeren. ca. 20 min. in de oven op 200 graden.
Dat klinkt gezondquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Phaidra het volgende:
CF, recept voor boterkoek: 266 g. bloem, 189 g. witte bastersuiker en 245 g boter en wat citroenrasp. Boter moet zacht zijn. Eerst boter mengen met suiker, dan pas bloem en citroenrasp toevoegen. Deeg kwartiertje laten rusten in de koelkast. Deeg in de vorm doen (laat ca. 1 cm. open langs de rand). Bovenop patroontje trekken en ei overheen smeren. ca. 20 min. in de oven op 200 graden.
Bij de arm- en schouder oefeningen deed ik al weinig gewicht, die ga ik in het vervolg ook zonder gewichten doen. Ergens zit er wel de competitiedrang in me om zo zwaar mogelijk te trainen, ik pak nu met been- en rugspieren meer gewicht dan de meesten van de groep. Ook ben ik een van de weinigen die de push-ups op handen en voeten doet, dat is de enige schouder-oefening waarbij ik wel voluit ga.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je niet zonder gewichtjes gaan bodypumpen?
hi, ben er mee bezig, maar kreeg even visitequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
Kwak je hebt mail, misschien heb ik het nog helemaal niet goed gedaan, ik heb geen idee
Ik ben ook als de dood voor te brede schouders, dus ik sta nog steeds met de allerlichtste gewichtjes te kloten! Ik denk dat een beetje tae bo achtige les wel aardig is,voor je buikspieren, of noemen ze dat body combat tegenwoordig? Daar doe je echt heel veel vanuit je middel. Ook hardlopen is bij mij zeer effectief gebleken....quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
M'n uurtje bodypump in de week zet zoden aan de dijk. Zoveel zelfs, dat m'n armen en schouders nu echt te groot zijn, dus ik moet wat anders gaan zoeken. Mijn enige probleem is m'n buikvet (onderhuids en tussen m'n organen en ja, daar zit echt te veel). Wat is een leuke sport of groepsles om dat aan te pakken? Pilates valt af, dat vind ik zo dodelijk saai dat ik er bijna bij in slaap val.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |