abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71526683
Moeilijke keuzes...ik hoop dat ie het zelf doet...maar het is een taaie, hij springt zelfs nog op schoot, dat ie die kracht nog heeft.
pi_71618662
Deze maar weer even naar boven halen. Gitje eet nu een dag of 6 niet meer. drinkt nog wel steeds, en gaat daarvoor nog steeds naar de tuingieter. Sinds gister loopt ie meoilijk, dus we dachten dat hij de trap niet meer op kon, jawel vannacht lag ie op de overloop. heb hem lekker op bed gelegd bij ons en hij kroop tegen mij aan en heeft heel otnspannen geslapen.

Nu ligt ie in de tuin achter de grote varens tegen de heg aan, een koele fijne plek.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:48:13 #128
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71619137
Eet ie helemaal niks meer? Ook niet iets lekkers als vis ofzo...
Wel fijn dat ie nog lekker bij jullie kan liggen en dat ie dus wel relaxed is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71619891
Nee , zondag alleen een stukje kalkoen verder niks, hij drink nog wel water.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 augustus 2009 @ 21:22:15 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71633883
Gitje... ik hoop dat je zonder pijn over de regenboogbrug gaat. Sterkte Katinka!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:27:49 #131
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71634081
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 @ 12:18 schreef Katinkat het volgende:
Nee , zondag alleen een stukje kalkoen verder niks, hij drink nog wel water.
Agos, dan is het echt een aflopende zaak he
Ga je nog langs de dierenarts of laat je het zn beloop gaan?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71634460
Gitje is om 8 uur overleden. Eigenlijk een rustige laatste dag, ik heb hem rond 1 uur naar binnen gehaald en hem op een kleed in de huiskamer gelegd, wat koeler dan buiten. Het laatste uur ging hij nog een paar keer in een andere houding liggen, maar bleef rustig en sliep eigenlijk steeds of lag gewoon rustig. De laatste paar minuten een stuiptrekking (was wel even naar om te zien, maar dat kan bij een mens ook gebeuren), en dat was het.

Ik ben blij dat het zo gegaan is, dat ik vrij was vandaag (toevallig in een onregelmatig rooster), we waren ook allebei net binnen, hij was niet alleen het laatste moment.

In dit topic Foto's van bejaarde katten! staat nog een foto van Gitje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 augustus 2009 @ 21:41:23 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71634530
Och, arme Gitje, maar fijn dat hij zo rustig is gegaan...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71634588
Voor Gitje (en ook voor onszelf) is het goed zo. Hij heeft een fijn leven gehad denk ik, vooral de laatste jaren in ons huis met tuin waar hij graag in verbleef.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:44:35 #135
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71634639
Oh Gitje
Sterkte Katinkat!
Ziggy played guitar
pi_71634723
Ach, Gitje is niet meer. Maar hij is wel op een mooie manier gegaan als ik het zo lees. Lekker bij jullie thuis en zonder al te veel pijn of ander ongemak.

Sterkte.

Dit topic wordt steeds leger....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71647985
Dank je MissBliss en Cat22.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:54:59 #138
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71657046
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 @ 21:47 schreef Cat22 het volgende:

Dit topic wordt steeds leger....
Ja he Dat vind ik zo sneu, dat ze 1 voor 1 doodgaan
Ziggy played guitar
pi_71659537
Veel sterkte katinkat.
pi_71711640
Heel verrassend, ik kreeg vandaag een sterkte kaartje van de dierenarts; erg attend van ze.
pi_71712318
Jeetje, helemaal gemist dit Sterkte Katinkat
pi_71713705
Dank je, ik las dit topic ook niet dagelijks, dus logisch dat je dit misschien niet gelezen hebt.
pi_71785473
Fijn van de dierenarts Katinkat..

Wij waren gisteren met de poezen bij de dierenarts, en de dierenarts vond dat de poes met nierproblemen er nog wel heel erg goed uitzag voor haar toestand. Omdat ze nu ook gebitsproblemen had stelde ze voor om gelijk even vandaag de nierwaarden te bepalen voordat ze onder narcose ging, als ze niet goed waren gebruiken ze andere narcose.

Jammergenoeg kregen we net een telefoontje dat de creatininewaarden te hoog zijn, ze zijn nu 210, maar dat ze het dus wel goed doet op het nierdieet. Ze raadde alleen wel aan om weer benakor te gaan geven. Daar zijn we mee gestopt toen poes het begon te weigeren...

Nu dus afwachten hoe ze uit de narcose komt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71792636
Nou, aan de narcose zijn ze niet toegekomen, mevrouw was het zat, en liet dat duidelijk merken...

Dus volgende week weer een poging...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71816875
Oh, niet zo fijjn dat mevrouw niet wilde.....
pi_71817643
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht....

Het is echt een krengetje als je iets doet wat zij niet fijn vindt.... De dierenarts zei ook al dat hun handen nog net niet open lagen..
De volgende keer moet ik erbij zijn bij het inbrengen van het infuus, ze hopen dat poes door mijn stem wat rustiger blijft..
pi_71822853
Heeft de dierenarts niet een kooi met een soort van schuif aan de binnenkant. Daar doen ze de kat in en dan maken ze de ruimte kleiner doormiddel van de schuif zodat de kat tussen de wand en de schuif staat en dan geven ze heel makkelijk een verdoving en de kat kan niet meer bewegen omdat die geklemd staat.
pi_71823818
Mijn kat had ook zo'n gruwelijke hekel aan de dierenarts, daarom was ik blij dat ik hem niet nog op het laatste moment naar de dierenarts moest brengen en dat ie zelf thuis is overleden.

maar ja voor onderzoek is het wat anders natuurlijk, wij moeten ook wel eens dingen doen die we niet fijn vinden.
pi_71824647
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef Katinkat het volgende:
maar ja voor onderzoek is het wat anders natuurlijk, wij moeten ook wel eens dingen doen die we niet fijn vinden.
Verschil is natuurlijk dat wij ook kunnen bevatten waarom het moet gebeuren Een kind kun je ook nog uitleggen dat die vervelende doktor ervoor gaat zorgen dat 'ie zich beter gaat voelen, een kat niet (helaas)
pi_71825443
de poes kon geen normale verdoving krijgen, dat schijnt te belastend te zijn voor de nieren. Ze had wel een zogenaamde batmancape om, maar dat hielp ook niet genoeg.

Ze wilden haar via een branule een kortdurende verdoving geven en daarna nog een zoutoplossing voor haar nieren. Maar dat wordt dus volgende week ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')