En wie mag dat dan wel zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jagga, pas maar op voor de baas van KLB
Ja, jij bent er ook één.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand die een ander gelijk geeft automatisch een meeloper noemen
Waarom die wij vorm? Je bent meervoud?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef jagga het volgende:
[..]
En wie mag dat dan wel zijn?
Die pretentieuze Opa?
Die ik-zoek-meteen-je-posthistory-na-zodat-ik-je-kan-dissen shaolin?
Laat me niet lachen.
mijn mening is dat ze beide erg goed zijn in het zeiken om het zeiken, en zich allebei een joekel van een e-penis aanmeten om maar op te vallen.
En dat jij geen prijs stelt op mijn observatie(Opa), boeit mij niets. Wij stellen jouw gemekker over elke user ook niet op prijs.
Ik heb absoluut correctie nodig, helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom die wij vorm? Je bent meervoud?![]()
Ik corrigeer graag de qua intelligentie minder bedeelden in onze samenleving. Dat is mijn manier om de wereld een beetje te verbeteren. Ik vrees dat jij ook nog wel flink wat correctie nodig zal hebben jongeman!
OK.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n persoon die meteen iemand gelijk geeft als diegene iemand anders aanvalt.
whehe hoe doorzichtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom die wij vorm? Je bent meervoud?![]()
Ik corrigeer graag de qua intelligentie minder bedeelden in onze samenleving. Dat is mijn manier om de wereld een beetje te verbeteren. Ik vrees dat jij ook nog wel flink wat correctie nodig zal hebben jongeman!
[filter]quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:05 schreef JanusAnus het volgende:
Users als jitzzzze zouden we gewoon met zijn allen moeten negeren. Helaas werkt dat niet zo op het internet.
Zeg, meeloper, ga eens weg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:05 schreef JanusAnus het volgende:
Users als jitzzzze zouden we gewoon met zijn allen moeten negeren. Helaas werkt dat niet zo op het internet.
Ja, dat helpt wel mee inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef eQuaL het volgende:
Hier in rdam niet veel last van, maar kan ook aan mijn verkoudheid liggen. Mn neus laat nu al bijna niets door
Zielig he, van die mensen die steeds maar hetzelfde zeggen en dan denken dat ze goed bezig zijnquote:
Ten eerste; ik herhaal niet steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Zielig he, van die mensen die steeds maar hetzelfde zeggen en dan denken dat ze goed bezig zijn
Herhaling lijkt zijn levensdoel te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Zielig he, van die mensen die steeds maar hetzelfde zeggen en dan denken dat ze goed bezig zijn
Niets tegen dagdag. Zijn paints en verhalen zijn van uniek niveauquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:29 schreef genakt het volgende:
geef maar toe dat je een kut user bent
bijna net zo erg als dagdag
inderdaad uniek niveau.... Had je mijn sig al gelezen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Niets tegen dagdag. Zijn paints en verhalen zijn van uniek niveau
Jij blijft anders ook steeds dezelfde onzin herhalen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Herhaling lijkt zijn levensdoel te zijn inderdaad.
Inderdaad uniek oftewel speciaalquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Niets tegen dagdag. Zijn paints en verhalen zijn van uniek niveau
quote:
Koop een abonnement, is FOK! ook weer blijquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:05 schreef JanusAnus het volgende:
moet je geen semi grappige topics openenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg stuk verdriet, ga jij ook eens weg.
Het was ook niet (semi) grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:51 schreef genakt het volgende:
[..]
moet je geen semi grappige topics openen
quote:
Reken daar maar op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef MaddoxX het volgende:
Gelukkig nog geen last van.. maar het zal nog wel gaan komen
Amateurquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
Jeetje, hoe kan ik dit topic nou gemist hebben.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Opa Stakkerbaard die vind ik wel goed!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel, jouw reacties zijn standaard om te huilen.![]()
Zomaar een greep :
- Krampachtige pogingen tot humor die altijd falen.
- "Grapjes" die al 100 keer gemaakt zijn door anderen en de eerste keer al niet leuk waren.
- Schrijfstijl op het niveau van een kwijlende kleuter.
- Taalfouten waar een Marokaan zich nog voor zou schamen.
In plaats van je tijd hier te verspillen zou je beter eens iets aan je ontwikkeling doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |