Kerel, jouw reacties zijn standaard om te huilen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht je alle ellende gehad te hebben, komt Opa.Stakkerbaard ook wat nutteloos' blaten
Zeg, als je dat vind waarom steek je dan je oh zo kostbare tijd hierin?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel, jouw reacties zijn standaard om te huilen.![]()
Zomaar een greep :
- Krampachtige pogingen tot humor die altijd falen.
- "Grapjes" die al 100 keer gemaakt zijn door anderen en de eerste keer al niet leuk waren.
- Schrijfstijl op het niveau van een kwijlende kleuter.
- Taalfouten waar een Marokaan zich nog voor zou schamen.
In plaats van je tijd hier te verspillen zou je beter eens iets aan je ontwikkeling doen.
Het is "als je dat vindt" met dt dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, als je dat vind waarom steek je dan je oh zo kostbare tijd hierin?
Ga wat nuttigs doen of andere topics verzieken.
Je hebt wel gelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel, jouw reacties zijn standaard om te huilen.![]()
Zomaar een greep :
- Krampachtige pogingen tot humor die altijd falen.
- "Grapjes" die al 100 keer gemaakt zijn door anderen en de eerste keer al niet leuk waren.
- Schrijfstijl op het niveau van een kwijlende kleuter.
- Taalfouten waar een Marokaan zich nog voor zou schamen.
In plaats van je tijd hier te verspillen zou je beter eens iets aan je ontwikkeling doen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk eigenlijk
Is die spelfout in Marokkaan sarcastisch?
Waarom ga je niet zelf ergens ander heen met je falende grappen? Ga iemand anders zijn/haar topic verzieken met je opmerkingen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat je er wat van opsteekt. Al begin ik ernstig te twijfelen of dat überhaupt wel mogelijk is bij je.
Meeloperquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk eigenlijk
Is die spelfout in Marokkaan sarcastisch?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, als je dat vind waarom steek je dan je oh zo kostbare tijd hierin?
Ga wat nuttigs doen of andere topics verzieken.
Je valt in herhaling. Ook dat zag ik al aankomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf ergens ander heen met je falende grappen? Ga iemand anders zijn/haar topic verzieken met je opmerkingen.
Ga een ander forum verkloten met je bagger. Dat lijkt me beter.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zelf ergens ander heen met je falende grappen? Ga iemand anders zijn/haar topic verzieken met je opmerkingen.
Pff, hou op met me te vervelen met je opmerkingen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Je valt in herhaling. Ook dat zag ik al aankomen.
Nog zo'n meeloper.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga een ander forum verkloten met je bagger. Dat lijkt me beter.
Ik ben het ook met 'm eens hoor. Er begint zich langzaam een trend te vormen. Van meeloperij is geen sprake meer in dit geval. Face it. Je bent gewoon een kneus.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben het ook met 'm eens hoor. Er begint zich langzaam een trend te vormen. Van meeloperij is geen sprake meer in dit geval. Face it. Je bent gewoon een kneus.
Gefeliciteerd met het verzieken van dit topic. Ik hoop dat jullie even hebben kunnen lachen.quote:
Jij bent zo'n mannetje dat denkt dat de wereld gek is he? Face it, je bent een falende KLB kutuser. Er komen steeds meer users die je account graag in de shredder zien verdwijnen. Een logisch gevolg van de kuttopics en reply's die je overal neer denkt te moeten pleuren.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
Gefeliciteerd met het verzieken van dit topic. Ik hoop dat jullie even hebben kunnen lachen.
Nee. Kern van het probleem. Je topics zijn kut. Niet grappig. Wat proberen we je nou uit te leggen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met het verzieken van dit topic. Ik hoop dat jullie even hebben kunnen lachen.
De kerel heeft overduidelijk een probleem met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee. Kern van het probleem. Je topics zijn kut. Niet grappig. Wat proberen we je nou uit te leggen?
Begrijpend schrijven lijkt ook niet te lukken. Hooijkoorst....quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft overduidelijk een probleem met begrijpend lezen.
Al vrees ik dat dat maar een van zijn problemen is.
Ja, komt erbij. Het maakt nu toch niets meer uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef jagga het volgende:
Hey lelijk oranje joekel!
Ik dacht: kom ik ga ook me ook even vervelen in jouw topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |