quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef Beauregard het volgende:
Nu verkrijgbaar in de pawn pown shop: jitzzzze. Action figure in afdruipende houding, met staart tussen de benen! Wees er snel bij!
[ afbeelding ]
nou jitzzze is aardigquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, komt erbij. Het maakt nu toch niets meer uit
Ik ben tenminste niet zo gemeen als die andere 2quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, komt erbij. Het maakt nu toch niets meer uit
Dat weet ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo gemeen als die andere 2
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou jitzzze is aardig
opa bakkebaard standaard fok mongool
Uiteraard zit jij op een golflengte met de TS. Gelukkig is dat mijlenver verwijderd van mijn niveau.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou jitzzze is aardig
opa bakkebaard standaard mongool
Zomaar even tussendoor. Bekijk onderstaande afbeelding, ga je eigen lijf na op kenmerken die in die afbeelding voorkomen en laat me het resultaat weten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou jitzzze is aardig
opa bakkebaard standaard fok mongool
Wat een schattige babyfoto van je. Hoe oud was je daar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zomaar even tussendoor. Bekijk onderstaande afbeelding, ga je eigen lijf na op kenmerken die in die afbeelding voorkomen en laat me het resultaat weten.
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd. Maar eigenlijk weet ik de uitkomst al.
Ja vast. Wie dan nog meer behalve jij, die opa en tna?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij bent zo'n mannetje dat denkt dat de wereld gek is he? Face it, je bent een falende KLB kutuser. Er komen steeds meer users die je account graag in de shredder zien verdwijnen. Een logisch gevolg van de kuttopics en reply's die je overal neer denkt te moeten pleuren.
Iedereen die verder kan tellen dan 5 en wel weet wat er na aap-noot-mies komt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja vast. Wie dan nog meer behalve jij, die opa en tna?
want jou niveau is op elk topic in klb zitten zeiken, daarom post ik ook voortaan in een ander subforumquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard zit jij op een golflengte met de TS. Gelukkig is dat mijlenver verwijderd van mijn niveau.
Nee, goed antwoord.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Iedereen die verder kan tellen dan 5 en wel weet wat er na aap-noot-mies komt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
want jou niveau is op elk topic in klb zitten zeiken, daarom post ik ook voortaan in een ander subforum
er zitten namelijk meer figuren zoals jij hier
kneus
Nog steeds geen ander niveau van humor weten te bereiken zie ik wel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een schattige babyfoto van je. Hoe oud was je daar?
En stiekem keihard lachen achter je computertje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nog steeds geen ander niveau van humor weten te bereiken zie ik wel?
nou je internet ego is weer groter gewordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mission Completed!
![]()
Het zou nog beter zijn als je helemaal niet meer zou posten.
Blijf a.u.b. in KLB. Je moet er toch niet aan denken dat de vaste KLB mongolen zich gaan uitzaaien over de rest van FOK!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
want jou niveau is op elk topic in klb zitten zeiken, daarom post ik ook voortaan in een ander subforum
er zitten namelijk meer figuren zoals jij hier
kneus
Zoals Jitzzzze al eens eerder beschreef ben ik niet echt een oudgediende maar lees inmiddels al een tijdje mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard zit jij op een golflengte met de TS. Gelukkig is dat mijlenver verwijderd van mijn niveau.
Ah je bent verkast naar PUB zie ik. Normaal gesproken beginnen users daar en als ze volwassener worden komen ze ook in andere subfora kijken. Jij doet het dus precies andersom en dat verbaast me nou weer helemaal nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou je internet ego is weer groter geworden
gefeliciteerd met je faalhaas 2009 editie
Inderdaad. Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is dus kut, hé?
Inderdaad. Heb ik ookquote:De hele dag snotteren, keihard niezen en jeuk in je ogen hebben.
Inderdaad. Heb ik ookquote:En dan ook je medicijnen vergeten
Inderdaad. Vind ik ookquote:TS kan er niet mee omgaan
Wat fijn dat je het zo met mij eens bent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind ik ook
[..]
Inderdaad. Heb ik ook
[..]
Inderdaad. Heb ik ook![]()
[..]
Inderdaad. Vind ik ook
Huh, wie ben jij nou weer ineens?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoals Jitzzzze al eens eerder beschreef ben ik niet echt een oudgediende maar lees inmiddels al een tijdje mee.
En het valt wel op dat jij (samen met nog een aantal) elke keer weer hun formaat e-penis moet presenteren door andere users belachelijk te maken en continue zitten te zeiken om het zeiken.
Ik zou zeggen, pak wol en een paar breinaalden en ga je tijd eens nuttig indelen door iets te breien voor de familieleden ofzo.
Wie ik ben doet er niet toe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Huh wie ben jij nou weer ineens?
Ik quote daar dagdag dus waar jij je druk om maakt is me een raadsel.
Wie jij bent doet wel wel toe. Wat er wel en niet toe doet maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Wie ik ben doet er niet toe.
Het feit is dat ik zojuist een observatie vermeld, dat is alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |