Ja heel verkapt ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Xikeon het volgende:
Verkapt ik-heb-een-vriendin-die-dingen-met-mij-doet-topic.
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef BigKahuna het volgende:
Bij mij begon jouw vriendin inderdaad ook al te zeuren.
godver ik moest lachen...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:40 schreef PartyAmber het volgende:
Dat gebeurt meestal als we vreemdgaan, dan willen we thuis opeens ook weer sex omdat we weer weten hoe leuk het ooit was.
Mijn vriendin is model.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
Het is trouwens een echte klacht, geen verzonnen bagger.
Want dan zou ik wel een foto-modelletje kapot neuken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
Gewoon je lul in d'r mond steken als ze slaapt en achter in d'r keel spuiten, kijken of ze het dan nog zo leuk vindt
Spreek voor jezelf, slettebakquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:40 schreef PartyAmber het volgende:
Dat gebeurt meestal als we vreemdgaan, dan willen we thuis opeens ook weer sex omdat we weer weten hoe leuk het ooit was.
Hey lelijk oranje joekel met je banaan, wat moet jij in mijn topic?!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Hey lelijk oranje joekel met je banaan, wat moet jij in mijn topic?!
Verklaar je nader!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Hey lelijk oranje joekel met je banaan, wat moet jij nog op fok ?!
Verklaar je nader!
Het is een feit, en je weet hetquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het is een feit, en je weet het
Net zoals het een feit is dat jij je banaan wel eens in mijn pruim zou willen peren.
Ik kan me nog herinneren datj ij een topic openende hoe je in de sexindustrie kan komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het is een feit, en je weet het
Net zoals het een feit is dat jij je banaan wel eens in mijn pruim zou willen peren.
Nee, dat niet.quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren datj ij een topic openende hoe je in de sexindustrie kan komen
Niet iedereen is zoals jou
Is vrij makkelijk in te komen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren datj ij een topic openende hoe je in de sexindustrie kan komen
Precies dat dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat grappig dat je direct een homo schijnt te zijn als je iemand niet wil.
jaquote:
Je bedoelt dat ik een bedrijf heb dat sexfilms maakt en exploiteert.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Echte bazen gaan niet vreemd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef BigKahuna het volgende:
Bij mij begon jouw vriendin inderdaad ook al te zeuren.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik een bedrijf heb dat sexfilms maakt en exploiteert.
Films die jij natuurlijk nooit kijkt
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |