Das al heel lang bekend hoor, al maandenoud dat er deflatie in Spanje is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:23 schreef edwinh het volgende:
weet niet of al gepost is.
http://www.nytimes.com/2009/04/21/business/global/21deflate.html?_r=3&hp
Winstwaarschuwing DTquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, DAT is pas een plotselinge daling.
En waarom!!!?
quote:Bank of New York Mellon halveert winst in eerste kwartaal
21-04-2009 13:34:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Bank of New York Mellon Corp. heeft in het eerste kwartaal van 2009 de nettowinst met 51% zien dalen en stelt het kwartaaldividend te verlagen. De New Yorkse financiele dienstverlener rapporteerde dinsdag een nettowinst over het afgelopen kwartaal van $370 miljoen, vergeleken met een winst van $755 miljoen een jaar eerder.
Per aandeel daalde de winst, na uitbetaling van $47 miljoen aan preferent dividend, tot $0,28 van $0,65. Analisten gepolst door FactSet Research hadden gerekend op een winst per aandeel van $0,63.
Bank of New York Mellon stelt voor het kwartaaldividend te verlagen tot $0,09 per aandeel van $0,24 per aandeel.
Het aandeel Bank of New York Mellon noteert dinsdag in de voorbeurshandel zo'n 9% lager na publicatie van de kwartaalresultaten.
jij verwacht een groene dag? Of verwacht je dat het iets omhoog gaat zometeen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef pberends het volgende:
Zit long AEX met 25 euro woeij!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 'm al verzilverd, 25 eurocent winst. Ik heb niet echt een idee waar het nu heen zou gaan op zeer korte termijn. Hopelijk tikt de S&P deze week nog de 805 ofzo aan, dan ga ik weer long met een bescheiden positie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
jij verwacht een groene dag? Of verwacht je dat het iets omhoog gaat zometeen?
Nu weer long?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef lammegiraf het volgende:
ik dacht voor de pauze laat ik eens gek doen...SS248@2,11 gekocht...
kom net terug...2,48.
lang niet gek...toch het vermoeden van Sitting in Ad Nooten maar opgevolgd.
had 'm ook op 2,11 gekochtquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef lammegiraf het volgende:
ik dacht voor de pauze laat ik eens gek doen...SS248@2,11 gekocht...
kom net terug...2,48.
lang niet gek...toch het vermoeden van Sitting in Ad Nooten maar opgevolgd.
nope...wel shorts eruit gedaan maar ik heb zo de indruk dat we nog even blijven stuiteren tot WS opent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |