AEX daalt alleen al 0,2% door Heinekenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Fuck man we moeten ook wel onze best om die shit er weer direct stipt op opening uit te flikkeren. Maar t'was wel weer een groene opening, beetje jammer dat andere bedrijven de AEX weer zo onderuit moesten schoppen.
Veel trager omhoog? Eerder lekker hard omlaagquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Lemans24 het volgende:
wat een gekloot met KPN. Gaat vandaag veel trager omhoog dan verwacht.
Ja, of juist niet. Een doodsteek voor de woningmarkt betekent dat huizenprijzen flink omlaag gaan ZODAT DAN starters eindelijk een keer voor een redelijke prijs een koopwoning kunnen kopen. Dit is de oplossing van het probleem, niet de oorzaak.quote:"Dit is de doodsteek voor de huizenmarkt en voor starters in het bijzonder." Ron Bavelaar, directeur van adviesketen Hypotheekshop: "Starters houden de woningmarkt aan de gang. Als dat deel van de markt stagneert, valt de markt voor doorstromers helemaal stil."
LOL. Men vergeet dat je een huis koopt om in te leven, niet om je rijk op te speculeren. Bij stijgende huizenprijzen is niemand gebaat, behalve bij mensen die al een huis hebben en in economische zeepbellen geloven.quote:Dit betekent dat een huizenkoper altijd eigen geld mee moet brengen om de kosten van de koop te betalen, vaak zo’n 10 procent van de koopprijs. Vooral voor starters is dit amper op te brengen, omdat ze niet eerst een huis met winst hebben verkocht.
waar haal jij zo'n buffer vandaan?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef sitting_elfling het volgende:
5000 SS248 met een winst van 350 euro, dat is 3.3% winst. Dat schiet niet op zo. Ik zou bijna bereid om er 10 of 15k tegen aan te gooien om er wat winst uit te trekken.
studenten verdienen blijkbaar veel tegenwoordig!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
waar haal jij zo'n buffer vandaan?
iets heel onnederlands doen waarschijnlijk... Het s-woordquote:Op woensdag 22 april 2009 13:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
waar haal jij zo'n buffer vandaan?
duh...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
iets heel onnederlands doen waarschijnlijk... Het s-woord
ja, sparen
Ik had zelf ook al zo'n 20 k spaareld aan eind van studie (en geen studieschuld). Verdiende dan ook erg goed met bijbanen en kon prima stappen/reizen e.d. Kwestie van hard werken gewoon.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
duh...
dat doe ik ook, en meer dan een gemiddelde Nederlander. Maar toen ik studeerde, spaarde ik om het uit te geven, toen creëerde ik nog geen buffer.
20k spaargeld aan het eind vd studie? Handlanger van Holleeder zeker?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef veekeend het volgende:
[..]
Ik had zelf ook al zo'n 20 k spaareld aan eind van studie (en geen studieschuld). Verdiende dan ook erg goed met bijbanen en kon prima stappen/reizen e.d. Kwestie van hard werken gewoon.
Futs schieten ook flink het rood in.quote:Freddie Mac Acting CFO Found Dead In Vienna
VIENNA, Va. (WUSA) -- David Kellermann, Acting Chief Financial Officer and Senior Vice President of Freddie Mac, was found dead this morning.
Fairfax County Police officials tell 9NEWS NOW they responded to his home around 5 a.m. after his wife alerted them to his suicide.
Kellermann was 41 years old.
According to Freddie Mac's website, Kellerman was with Freddie Mac for more than 16 years and named Acting Chief Financial Officer in September.
Juist door het reizen kwam ik nooit op zo'n bedrag. Het sparen sluit namelijk het uitgeven uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef veekeend het volgende:
[..]
Ik had zelf ook al zo'n 20 k spaareld aan eind van studie (en geen studieschuld). Verdiende dan ook erg goed met bijbanen en kon prima stappen/reizen e.d. Kwestie van hard werken gewoon.
De gedachte alleen alquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Oizno het volgende:
[..]
20k spaargeld aan het eind vd studie? Handlanger van Holleeder zeker?
Cijfers slecht idd..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef veekeend het volgende:
Ik vind de cijfers van MS toch enigzins tegenvallen...
Tsja, bij mij werd het niet echt op prijs gesteld als ik tijdens kantooruren zou gaan werken.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:20 schreef veekeend het volgende:
[..]
De gedachte alleen al
Nee, altijd relevante bijbanen gehad (financiële functies) en veel tijd ook in gestopt. Als je dan soms meer dan 40 uur p/w werkt (bij piekmomenten), dan heb je ook gelijk geen tijd om het uit te geven. Snijdt het mes aan twee kanten
En wat was de laatste raming van het CPB?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef dramatiek het volgende:
De Nederlandse economie krimpt dit jaar met 4,8 procent en zal ook volgend jaar niet groeien --> IMF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |