abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:02:04 #51
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73117362
Er zat zelfs een kangoeroe, als tegenhanger van de polar bear

Ik vond het tof iig, maar met name vanwege het concept. De personages en hun persoonlijke verhalen zijn bijna allemaal erg soapachtig: al die flashforwards naar van die dagelijkse bezigheden... okee, dat is wellicht het meest logisch, maar ik had de focus liever gezien op mensen met wat meer mysterie in hun flashforwards: iemand die net een moord pleegt, iemand die in een gesticht zit, iemand die in een ondergronds laboratorium aan kettingen hangt... ik noem maar wat. Nu heb ik amper behoefte om te speculeren over wat de flashforwards betekenen, omdat het allemaal zo duidelijk is. Daar zit meer potentie in. Wellicht dat ze die in komende afleveringen nog gaan benutten: ik ben benieuwd!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:07:07 #52
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73117457
12,4 miljoen kijkers! Nice... als ze dat vasthouden, dan blijft de serie nog wel een tijdje. Okee, het is niet de 18,6 miljoen die de Lost pilot ooit haalde, maar dat was dan ook te bizar hoog...
pi_73119400
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Zhenar het volgende:

Ik vond het tof iig, maar met name vanwege het concept. De personages en hun persoonlijke verhalen zijn bijna allemaal erg soapachtig: al die flashforwards naar van die dagelijkse bezigheden... okee, dat is wellicht het meest logisch, maar ik had de focus liever gezien op mensen met wat meer mysterie in hun flashforwards: iemand die net een moord pleegt, iemand die in een gesticht zit, iemand die in een ondergronds laboratorium aan kettingen hangt... ik noem maar wat. Nu heb ik amper behoefte om te speculeren over wat de flashforwards betekenen, omdat het allemaal zo duidelijk is. Daar zit meer potentie in. Wellicht dat ze die in komende afleveringen nog gaan benutten: ik ben benieuwd!
Dat vond ik ook ja
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_73125025
quote:
Haha het was wel vreemd om opeens een kangoeroe te zien ja
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:11:58 #55
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_73125713
Vond het een vermaklijke pilot, en blijf de serie dan ook nog wel volgen.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_73126943
Kijkcijfers zijn gelukkig goed en de serie was goed te pruimen.
pi_73126995
Is er al bekend hoeveel afleveringen er komen? Lijkt me niet dat ze hier meer dan 10 afleveringen mee kunnen maken..

edit: op IMDB staan er iig nog maar 8
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:22:18 #58
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73127182
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:13 schreef Shrien het volgende:
Is er al bekend hoeveel afleveringen er komen? Lijkt me niet dat ze hier meer dan 10 afleveringen mee kunnen maken..

edit: op IMDB staan er iig nog maar 8
Na het goedkeuren van een pilot bestelt een studio meestal 6,7 of 13 extra afleveringen. Adhv. de ratings wordt vervolgens bepaald of de serie levensvatbaar is. Is dat het geval dan wordt er groen licht gegeven voor een volledig seizoen, dat zit meestal tussen de 20-25 afleveringen.

En natuurlijk kunnen ze er meer dan 10 afleveringen mee maken, als het goed is hebben de schrijvers een idee waarmee ze een heel seizoen kunnen gaan vullen.
Al heb je hier wel te maken met Brannon Braga, die neemt het over het algemeen niet zo nauw met continuïteit.
pi_73127506
Gekeken er totaal blind in gegaan,dus niks gelezen,gekeken.
En ik vond het wel leuk.
Het begin was mij teveel cgi,en vooral wat slechte cgi.
Maar verders benieuwd.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:48:42 #60
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73127789
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Zhenar het volgende:
12,4 miljoen kijkers! Nice... als ze dat vasthouden, dan blijft de serie nog wel een tijdje. Okee, het is niet de 18,6 miljoen die de Lost pilot ooit haalde, maar dat was dan ook te bizar hoog...
Eerste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 18,3 miljoen kijkers.
Laatste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 3,6 miljoen kijkers.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:50:49 #61
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73127836
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef Marble het volgende:

[..]

Eerste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 18,3 miljoen kijkers.
Laatste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 3,6 miljoen kijkers.
Daarom zijn de komende weken zo belangrijk voor een serie. Maar een goed begin is natuurlijk het halve werk, The Beatiful Life is na 2 eps al gecancelled.
pi_73130172
Woei. Dit gaat een hele toffe serie worden. Pilot was erg vermakelijk, ook wel chill dat er weer eens een serie is met één lang verhaal. Toch wel velen malen beter dan een kutverhaaltje per ep.
pi_73131441
Vond dat ze wel erg snel hun conclusies over het gebeurde trokken...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:07:03 #64
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73132763
Het verhaal klinkt goed voor een pilot, maar hoe kan je dit boeiend houden voor een hele seizoen? De verhaallijnen zullen ig iets te maken hebben met de voorkennis die de mensen hebben. Ze zullen dit proberen te voorkomen of veranderen of er naartoe werken, maar dat kan toch niet alles zijn in deze serie?
Als dat wel zo is, dan zit er geen scifi thema achter, en dan geldt die pilot voor niks.
Ik neem dus maar aan dat er wel een scifithema in zal passen, en dat er meer achter het hele toekomstgebeuren is. Geheime powers that be aan het werk ofzo?
quote:

Dit is een goed punt. Maar ik heb de pilot overigens nog niet gekeken. Krijgen ze vaker flashforwards te zien of is het eenmalig?

Weet iemand wat er met deze serie gebeurt en een goeie reden bedenken om te kijken? Om het beter te stellen: waarom zouden de kijkers in de US nu déze serie kijken en niet zappen naar een andere?
When all else fails, you always have delusion.
pi_73133826
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef Happel het volgende:
Vond dat ze wel erg snel hun conclusies over het gebeurde trokken...
Inderdaad ja...doodlogisch dat de droombeelden allemaal beelden uit de toekomst waren
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:13:43 #66
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_73137137
Verder zijn er ook wel wat details waarvan ik denk "beetje jammer". Zoals wanneer Mark naar Olivia rent door de stad en hij bij een grote plas water komt waar lijken in liggen met een hoogspanningsmast ernaast. Loopt hij er gewoon doodleuk doorheen, voor hetzelfde geld was hij gefrituurd. Of wanneer Olivia dat jongetje gaat opereren en bloedspetters nagenoeg in haar mond krijgt . Een mondkapje is toch niet zoveel gevraagd.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_73138522
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.
Kort gezegd komt het neer op slecht uitgewerkte en daardoor oninteressante karakters (waar in de pilot ook nog eens driekwart van de tijd aan besteed wordt ipv. aan het mysterie) en ondermaatse acteurs als lead characters.
Daarnaast heb ik een broertje dood aan series waarbij het plot aan elkaar hangt van toevalligheden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt toch niet na 1 aflevering zeggen dat ze slecht uitgewerkt en oninteressant zijn?
En de acteurs vielen mij niet tegen.

Dat van die toevalligheden vind ik ook triest altijd maar je spoiler is overdreven. Zoals drie FBI agenten die toevallig in het hetzelfde gebouw werken, die toevallig alle drie op dezelfde afdeling werken, die toevallig alle drie in hetzelfde onderzoeksteam werken, Wat is hier vreemd aan? Waarom zou je niet in hetzelfde gebouw, afdeling, team zijn als je met elkaar werkt? En er was maar 1 andere die de datum had gezien.
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Inderdaad ja...doodlogisch dat de droombeelden allemaal beelden uit de toekomst waren
Hij zag een datum, dan zou ik t ook wel overwegen
  zondag 27 september 2009 @ 00:49:35 #68
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73139380
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat van die toevalligheden vind ik ook triest altijd maar je spoiler is overdreven. Zoals drie FBI agenten die toevallig in het hetzelfde gebouw werken, die toevallig alle drie op dezelfde afdeling werken, die toevallig alle drie in hetzelfde onderzoeksteam werken, Wat is hier vreemd aan? Waarom zou je niet in hetzelfde gebouw, afdeling, team zijn als je met elkaar werkt? En er was maar 1 andere die de datum had gezien.
Dat is ook niet de toevalligheid die hij bedoelt; het gaat om de laatste overeenkomst die Kleffe_Dop noemt.

En er waren twee anderen, niet één.
  zondag 27 september 2009 @ 10:26:49 #69
87680 Mirel
pi_73142227
joehoe
pi_73142454
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:49 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat is ook niet de toevalligheid die hij bedoelt; het gaat om de laatste overeenkomst die Kleffe_Dop noemt.
Maar ze weten over 6 maanden toch dat ze 6 maanden terug dit moment zagen? Dan zou ik ook even op de kalender kijken om m'n jongere zelf te helpen.
  zondag 27 september 2009 @ 11:25:48 #71
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73143185
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar ze weten over 6 maanden toch dat ze 6 maanden terug dit moment zagen? Dan zou ik ook even op de kalender kijken om m'n jongere zelf te helpen.
Dat vind ik een mooie redenering!
  zondag 27 september 2009 @ 13:32:52 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73146062
Toen ik de trailer zag dacht ik: a nationwide blackout.. flash forwards.. WHAT come on now..

maar na de eerste ep te hebben gezien ben ik verkocht.. denk dat dit arguably de beste pilot is sinds jaren

in de zin van: deze serie heeft echt MAD potential
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 27 september 2009 @ 16:18:29 #73
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73150858
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Kinga het volgende:
Is dit een serie om de LOST kijkers mee zoet te houden tot het laatste seizoen begint? Lijkt er wel op...
Aan de billboard te zien wel

Wat een hoop Britse acteurs, zeg. Ik blijf wel kijken iig.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73151512
Heb de eerste ep ook gezien.
Vond 'm intrigerend genoeg om in ieder geval de komende ep's te bekijken.

Nu maar hopen dat het zo interessant genoeg blijft.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 27 september 2009 @ 17:14:49 #75
87680 Mirel
pi_73152558
Jongens geef eens een reactie op mijn post, ik heb daar wat vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')