Dat vond ik ook jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Zhenar het volgende:
Er zat zelfs een kangoeroe, als tegenhanger van de polar bear![]()
![]()
Ik vond het tof iig, maar met name vanwege het concept. De personages en hun persoonlijke verhalen zijn bijna allemaal erg soapachtig: al die flashforwards naar van die dagelijkse bezigheden... okee, dat is wellicht het meest logisch, maar ik had de focus liever gezien op mensen met wat meer mysterie in hun flashforwards: iemand die net een moord pleegt, iemand die in een gesticht zit, iemand die in een ondergronds laboratorium aan kettingen hangt... ik noem maar wat. Nu heb ik amper behoefte om te speculeren over wat de flashforwards betekenen, omdat het allemaal zo duidelijk is. Daar zit meer potentie in. Wellicht dat ze die in komende afleveringen nog gaan benutten: ik ben benieuwd!
Haha het was wel vreemd om opeens een kangoeroe te zien jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Na het goedkeuren van een pilot bestelt een studio meestal 6,7 of 13 extra afleveringen. Adhv. de ratings wordt vervolgens bepaald of de serie levensvatbaar is. Is dat het geval dan wordt er groen licht gegeven voor een volledig seizoen, dat zit meestal tussen de 20-25 afleveringen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:13 schreef Shrien het volgende:
Is er al bekend hoeveel afleveringen er komen? Lijkt me niet dat ze hier meer dan 10 afleveringen mee kunnen maken..
edit: op IMDB staan er iig nog maar 8
Eerste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 18,3 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Zhenar het volgende:
12,4 miljoen kijkers! Nice... als ze dat vasthouden, dan blijft de serie nog wel een tijdje. Okee, het is niet de 18,6 miljoen die de Lost pilot ooit haalde, maar dat was dan ook te bizar hoog...
Daarom zijn de komende weken zo belangrijk voor een serie. Maar een goed begin is natuurlijk het halve werk, The Beatiful Life is na 2 eps al gecancelled.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Eerste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 18,3 miljoen kijkers.
Laatste aflevering van Sarah Connor Cronicles had 3,6 miljoen kijkers.
Dit is een goed punt. Maar ik heb de pilot overigens nog niet gekeken. Krijgen ze vaker flashforwards te zien of is het eenmalig?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Ik vond het tof iig, maar met name vanwege het concept. De personages en hun persoonlijke verhalen zijn bijna allemaal erg soapachtig: al die flashforwards naar van die dagelijkse bezigheden... okee, dat is wellicht het meest logisch, maar ik had de focus liever gezien op mensen met wat meer mysterie in hun flashforwards: iemand die net een moord pleegt, iemand die in een gesticht zit, iemand die in een ondergronds laboratorium aan kettingen hangt... ik noem maar wat. Nu heb ik amper behoefte om te speculeren over wat de flashforwards betekenen, omdat het allemaal zo duidelijk is. Daar zit meer potentie in. Wellicht dat ze die in komende afleveringen nog gaan benutten: ik ben benieuwd!
Inderdaad ja...doodlogisch dat de droombeelden allemaal beelden uit de toekomst warenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef Happel het volgende:
Vond dat ze wel erg snel hun conclusies over het gebeurde trokken...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.
Kort gezegd komt het neer op slecht uitgewerkte en daardoor oninteressante karakters (waar in de pilot ook nog eens driekwart van de tijd aan besteed wordt ipv. aan het mysterie) en ondermaatse acteurs als lead characters.
Daarnaast heb ik een broertje dood aan series waarbij het plot aan elkaar hangt van toevalligheden.Je kunt toch niet na 1 aflevering zeggen dat ze slecht uitgewerkt en oninteressant zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de acteurs vielen mij niet tegen.
Dat van die toevalligheden vind ik ook triest altijd maar je spoiler is overdreven. Zoals drie FBI agenten die toevallig in het hetzelfde gebouw werken, die toevallig alle drie op dezelfde afdeling werken, die toevallig alle drie in hetzelfde onderzoeksteam werken, Wat is hier vreemd aan? Waarom zou je niet in hetzelfde gebouw, afdeling, team zijn als je met elkaar werkt?En er was maar 1 andere die de datum had gezien.
Hij zag een datum, dan zou ik t ook wel overwegenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja...doodlogisch dat de droombeelden allemaal beelden uit de toekomst waren![]()
Dat is ook niet de toevalligheid die hij bedoelt; het gaat om de laatste overeenkomst die Kleffe_Dop noemt.quote:Op zondag 27 september 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat van die toevalligheden vind ik ook triest altijd maar je spoiler is overdreven. Zoals drie FBI agenten die toevallig in het hetzelfde gebouw werken, die toevallig alle drie op dezelfde afdeling werken, die toevallig alle drie in hetzelfde onderzoeksteam werken, Wat is hier vreemd aan? Waarom zou je niet in hetzelfde gebouw, afdeling, team zijn als je met elkaar werkt?En er was maar 1 andere die de datum had gezien.
Maar ze weten over 6 maanden toch dat ze 6 maanden terug dit moment zagen? Dan zou ik ook even op de kalender kijken om m'n jongere zelf te helpen.quote:Op zondag 27 september 2009 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is ook niet de toevalligheid die hij bedoelt; het gaat om de laatste overeenkomst die Kleffe_Dop noemt.![]()
Dat vind ik een mooie redenering!quote:Op zondag 27 september 2009 10:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar ze weten over 6 maanden toch dat ze 6 maanden terug dit moment zagen? Dan zou ik ook even op de kalender kijken om m'n jongere zelf te helpen.
Aan de billboard te zien welquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Kinga het volgende:
Is dit een serie om de LOST kijkers mee zoet te houden tot het laatste seizoen begint? Lijkt er wel op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |