Wat een godsgeschenk dat ze het niet door Van Dik Hout laten doen, zoals een paar uitzendingen geleden!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef NoCigar het volgende:
Zanger Huub van der Lubbe zingt tot slot ‘Tot je mijn liefde voelt’. Een oorspronkelijk nummer van Bob Dylan, vertaald door Van der Lubbe.
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel, vind eigenlijk de media aandacht een beetje te veel van het goede als er zelfs een complete DWDD uitzending aan hem gewijd wordt.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Grulez het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor zulke uitzendingen, waarin net overleden personen worden opgehemeld. Niks tegen Bril, maar hij was ook weer niet mijn held.
Gelukkig zijn we niet verplicht om DWDD te kijken. Heb zelf ook helemaal niets met dit soort eerbetonen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Grulez het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor zulke uitzendingen, waarin net overleden personen worden opgehemeld. Niks tegen Bril, maar hij was ook weer niet mijn held.
Zo raar is dat niet, gewoon omdat ie zo vaak tafelheer was.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel, vind eigenlijk de media aandacht een beetje te veel van het goede als er zelfs een complete DWDD uitzending aan hem gewijd wordt.
Das prima, maar dan sla ik even over.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Niet zo gek aangezien Mathijs en Martin zo'n beetje beste vrienden waren..
Ik sla ook over, al die "bekende Nederlanders", die vertellen hoe fantastisch die Bril wel niet was.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Niet zo gek aangezien Mathijs en Martin zo'n beetje beste vrienden waren..
Hij is jarenlang vaste gast geweest. Zou eerder vreemd zijn als ze het niet zouden doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel, vind eigenlijk de media aandacht een beetje te veel van het goede als er zelfs een complete DWDD uitzending aan hem gewijd wordt.
idd, ik ga wel kijken en als het niks is kan ik nog altijd zappenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is jarenlang vaste gast geweest. Zou eerder vreemd zijn als ze het niet zouden doen.
Bij de Volkskrant hebben al 7000 mensen gemaild in het register. Zijn zeker ook allemaal bekende Nederlanders ?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik sla ook over, al die "bekende Nederlanders", die vertellen hoe fantastisch die Bril wel niet was.
Wat erg..
Ik kan me nog een onhandige uitspraak van Reinout Oerlemans herinneren...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hahahaha, en dan noemen ze het programma De Wereld draait door...![]()
Ja, dat is niet gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |