Tsja dat wel, maar verder... Je kan ook normaal doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Het blijft een grappig mannetje, die Van Gaal.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Schrijver en Volkskrant-columnist Martin Bril (49) overleden
AMSTERDAM - In Amsterdam is woensdag schrijver en Volkskrant-columnist Martin Bril overleden. Hij is 49 jaar geworden.
http://www.volkskrant.nl/(...)in_Bril_49_overleden
haha iddquote:Op donderdag 23 april 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat gezicht van Giovanca tijdens het liedje van Starfucker
Precies hoe ik ook zat te kijken. Wat een valse herrie was dat.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat gezicht van Giovanca tijdens het liedje van Starfucker
Mijn gedachten, bovendien is zijn hekel naar de nOS zo groot, dat hij gemakshalve vergeet dat het niet is uitgezonden en ze het een half minuutje over hebben gehad, en bij VI is hij werkelijk een half uur afgekraakt, daar hoor je Lowie dan weer niet over.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond de uitleg van docent Louis over dat camera incident wel weer erg makkelijk.
Je blijft gewoon met je poten van zo'n camera af als fatsoenlijk mens.
Maar goed, het levert wel leuke televisie op.
Idd, en dat wijf was ook nog een facking lelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies hoe ik ook zat te kijken. Wat een valse herrie was dat.
Vanavond dus wel even kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Michie_ het volgende:
Vanavond een speciale uitzending waarin ze Martin Bril herdenken.
En iedereen na afloop toch blij en braaf klappen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Idd, en dat wijf was ook nog een facking lelijk.
quote:De uitzending van De Wereld Draait Door staat vanavond volledig in het teken van de woensdag overleden schrijver Martin Bril. Dat heeft de VARA laten weten. In zijn woonplaats Amsterdam overleed Bril woensdag op 49-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Bril stond sinds 6 april met zijn column op de voorpagina van De Volkskrant, maar die plek bleef sinds het begin van deze week leeg. Bril was regelmatig te zien in De Wereld Draait Door. Op 12 februari was hij voor het laatst te gast.
Jan Mulder, Bart Chabot, Joost Zwagerman en lezers en fans van Martin Bril zijn vanavond te gast in De Wereld Draait Door. Ook trompettist Eric Vloeimans is aanwezig. Bril schreef voor Vloeimans laatste CD ‘Live at Yoshi’s’ de liner notes. Bril zei over Vloeimans: “De muziek van Eric Vloeimans is vloeiend als water, vloeiend als een dans, vloeiend als een verkeersader en vloeiend als het leven zelf.”
Zanger Huub van der Lubbe zingt tot slot ‘Tot je mijn liefde voelt’. Een oorspronkelijk nummer van Bob Dylan, vertaald door Van der Lubbe
Bril was een grote fan van Bob Dylan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef NoCigar het volgende:
Zanger Huub van der Lubbe zingt tot slot ‘Tot je mijn liefde voelt’. Een oorspronkelijk nummer van Bob Dylan, vertaald door Van der Lubbe.
Tja.
Wat een godsgeschenk dat ze het niet door Van Dik Hout laten doen, zoals een paar uitzendingen geleden!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef NoCigar het volgende:
Zanger Huub van der Lubbe zingt tot slot ‘Tot je mijn liefde voelt’. Een oorspronkelijk nummer van Bob Dylan, vertaald door Van der Lubbe.
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel, vind eigenlijk de media aandacht een beetje te veel van het goede als er zelfs een complete DWDD uitzending aan hem gewijd wordt.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Grulez het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor zulke uitzendingen, waarin net overleden personen worden opgehemeld. Niks tegen Bril, maar hij was ook weer niet mijn held.
Gelukkig zijn we niet verplicht om DWDD te kijken. Heb zelf ook helemaal niets met dit soort eerbetonen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Grulez het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor zulke uitzendingen, waarin net overleden personen worden opgehemeld. Niks tegen Bril, maar hij was ook weer niet mijn held.
Zo raar is dat niet, gewoon omdat ie zo vaak tafelheer was.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel, vind eigenlijk de media aandacht een beetje te veel van het goede als er zelfs een complete DWDD uitzending aan hem gewijd wordt.
Das prima, maar dan sla ik even over.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Niet zo gek aangezien Mathijs en Martin zo'n beetje beste vrienden waren..
Ik sla ook over, al die "bekende Nederlanders", die vertellen hoe fantastisch die Bril wel niet was.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Niet zo gek aangezien Mathijs en Martin zo'n beetje beste vrienden waren..
Hij is jarenlang vaste gast geweest. Zou eerder vreemd zijn als ze het niet zouden doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel, vind eigenlijk de media aandacht een beetje te veel van het goede als er zelfs een complete DWDD uitzending aan hem gewijd wordt.
idd, ik ga wel kijken en als het niks is kan ik nog altijd zappenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is jarenlang vaste gast geweest. Zou eerder vreemd zijn als ze het niet zouden doen.
Bij de Volkskrant hebben al 7000 mensen gemaild in het register. Zijn zeker ook allemaal bekende Nederlanders ?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik sla ook over, al die "bekende Nederlanders", die vertellen hoe fantastisch die Bril wel niet was.
Wat erg..
Ik kan me nog een onhandige uitspraak van Reinout Oerlemans herinneren...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hahahaha, en dan noemen ze het programma De Wereld draait door...![]()
Ja, dat is niet gespeeld.quote:
Dat heb ik dus met Chabot. Vooral in combinatie met een dode BN'er.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:46 schreef koemleit het volgende:
zwagerman trek ik altijd heel slecht.
TV---->>>knop------>uit!quote:
Maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Als je zo dicht bij iemand betrokken bent, moet je dan wel nu al op tv gaan zitten.quote:
Vreselijk. Het stopwoordje van Bril ("Weet je wel") gebruikt ie nu te pas en te onpas, ergerlijk. Ik vind het wel een fraai eerbetoon totnutoe, trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat heb ik dus met Chabot. Vooral in combinatie met een dode BN'er.
Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar de afgelopen tien minuten vind ik vooral geen eerbetoon, maar meer een kroeggesprek tussen een paar mannen die herinneringen ophalen aan een overleden vriend. Leuk voor hen, maar voor de toeschouwer voornamelijk onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreselijk. Het stopwoordje van Bril ("Weet je wel") gebruikt ie nu te pas en te onpas, ergerlijk. Ik vind het wel een fraai eerbetoon totnutoe, trouwens.
De één zijn dood..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Stofje het volgende:
Misschien stel ik nu een hele domme vraag, maar kan die Chabot zelf ook wat? Ik zag 'm veel(véél)vuldig in beeld toen Brood overleed en nu is het weer haantje de voorste. Echt een ergerlijk mannetje.
Mis. 2 vrouwen aan tafel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef SCH het volgende:
Je ziet er ook geen vrouw bij vanavond en dat is veel zeggend.
Dat is dan ook alleen de laatste tien minuten, sinds het over die theatertour gaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar de afgelopen tien minuten vind ik vooral geen eerbetoon, maar meer een kroeggesprek tussen een paar mannen die herinneringen ophalen aan een overleden vriend. Leuk voor hen, maar voor de toeschouwer voornamelijk onbegrijpelijk.
Mijn beste vriend overleed. Ik was kapot en gebroken. Ik voetbalde destijds in een eerste elftal en liet me door mijn omgeving overhalen wel te gaan trainen. Ik heb er nu nog spijt van.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Als je zo dicht bij iemand betrokken bent, moet je dan wel nu al op tv gaan zitten.
Ik weet niet. Is een beetje het dubbele gevoel dat ik bij deze uitzending en die hele ouwe mannetjeskliek heb die Van Nieuwkerk rond zich heen heeft verzameld. Je ziet er ook geen vrouw bij vanavond en dat is veel zeggend. Het is het middelbare heteromannen kliekje dat de Nederlandse tv voor een groot deel overheerst en elkaar veren in de reet blijft steken. Pam, Mulder, Chabot, Zwagerman, Van Nieuwkerk, Campert, Borst etc.
De 1 heeft een groter ego dan de ander.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend overleed. Ik was kapot en gebroken. Ik voetbalde destijds in een eerste elftal en liet me door mijn omgeving overhalen wel te gaan trainen. Ik heb er nu nog spijt van.
De één kan de knop omzetten de ander niet
Nee dat was juist het mooi netquote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar de afgelopen tien minuten vind ik vooral geen eerbetoon, maar meer een kroeggesprek tussen een paar mannen die herinneringen ophalen aan een overleden vriend. Leuk voor hen, maar voor de toeschouwer voornamelijk onbegrijpelijk.
Leg eens uitquote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
De één zijn dood..
Als ie echt begaan was zat ie er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |