Kut. Is mij eindelijk eens iets opgevallen, krijg ik dat weer.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Veerboot het volgende:
Studio Voetbal liet het filmpje niet zien.
Tsja dat wel, maar verder... Je kan ook normaal doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Het blijft een grappig mannetje, die Van Gaal.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Schrijver en Volkskrant-columnist Martin Bril (49) overleden
AMSTERDAM - In Amsterdam is woensdag schrijver en Volkskrant-columnist Martin Bril overleden. Hij is 49 jaar geworden.
http://www.volkskrant.nl/(...)in_Bril_49_overleden
haha iddquote:Op donderdag 23 april 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat gezicht van Giovanca tijdens het liedje van Starfucker
Precies hoe ik ook zat te kijken. Wat een valse herrie was dat.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat gezicht van Giovanca tijdens het liedje van Starfucker
Mijn gedachten, bovendien is zijn hekel naar de nOS zo groot, dat hij gemakshalve vergeet dat het niet is uitgezonden en ze het een half minuutje over hebben gehad, en bij VI is hij werkelijk een half uur afgekraakt, daar hoor je Lowie dan weer niet over.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond de uitleg van docent Louis over dat camera incident wel weer erg makkelijk.
Je blijft gewoon met je poten van zo'n camera af als fatsoenlijk mens.
Maar goed, het levert wel leuke televisie op.
Idd, en dat wijf was ook nog een facking lelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies hoe ik ook zat te kijken. Wat een valse herrie was dat.
Vanavond dus wel even kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Michie_ het volgende:
Vanavond een speciale uitzending waarin ze Martin Bril herdenken.
En iedereen na afloop toch blij en braaf klappen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Idd, en dat wijf was ook nog een facking lelijk.
quote:De uitzending van De Wereld Draait Door staat vanavond volledig in het teken van de woensdag overleden schrijver Martin Bril. Dat heeft de VARA laten weten. In zijn woonplaats Amsterdam overleed Bril woensdag op 49-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Bril stond sinds 6 april met zijn column op de voorpagina van De Volkskrant, maar die plek bleef sinds het begin van deze week leeg. Bril was regelmatig te zien in De Wereld Draait Door. Op 12 februari was hij voor het laatst te gast.
Jan Mulder, Bart Chabot, Joost Zwagerman en lezers en fans van Martin Bril zijn vanavond te gast in De Wereld Draait Door. Ook trompettist Eric Vloeimans is aanwezig. Bril schreef voor Vloeimans laatste CD ‘Live at Yoshi’s’ de liner notes. Bril zei over Vloeimans: “De muziek van Eric Vloeimans is vloeiend als water, vloeiend als een dans, vloeiend als een verkeersader en vloeiend als het leven zelf.”
Zanger Huub van der Lubbe zingt tot slot ‘Tot je mijn liefde voelt’. Een oorspronkelijk nummer van Bob Dylan, vertaald door Van der Lubbe
Bril was een grote fan van Bob Dylan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef NoCigar het volgende:
Zanger Huub van der Lubbe zingt tot slot ‘Tot je mijn liefde voelt’. Een oorspronkelijk nummer van Bob Dylan, vertaald door Van der Lubbe.
Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |