Het is vooral een stappen en zuipen associatiequote:
Pas ik erbij, in je koffer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Mag ik dan nu Gert terug?
Ja! Zelfs een FOK!-meet daar, vrijdag om 16:00 lees ik net.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Welkom terug gert
Nee dat heeft ermee te maken dat het steeds concreter wordt, Die Bunker!
Nee. Tuuk niet. Zoooo'n *spreidt armen* kast in zoooo'n *spreidt de twee kleinste vingers* koffer. Dat gaat toch niet passen, mallerd.quote:
Wanneer ga je weg, waar ga je heen, hoe lang en als ik je niet meer zie...hele goede vakantie en weer veilig thuis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Tuuk niet. Zoooo'n *spreidt armen* kast in zoooo'n *spreidt de twee kleinste vingers* koffer. Dat gaat toch niet passen, mallerd.
Maar ik heb wel grootse plannen voor Charlie.
Brave Zero Over. Ik ga dat helemaal uitwerken aan het strand. Echt!![]()
Hoe was het??
Ik wil Gukkie heten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wil een kloon die CK1 heet!
Welkom terug, Gert!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil Gukkie heten.
Omdat mijn buurvrouw dat zo uitspreekt want in Italië kun je op elke hoek Gukkie kopen, heel goedkoop!![]()
En da's allemaal ECHT hoor! En Louis Vuitten. Allemaal aardige negerverkopers.
Hondjes, naar Spanje. Morgen pas maar in mijn hoofd heb ik het zo druk dat ik niks doe want ja, heb het al druk zat.Zo vermoeiend.
Thanks.
Die T-shirts doén we!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Noek het volgende:
Maar ik heb wel grootse plannen voor Charlie.
Brave Zero Over. Ik ga dat helemaal uitwerken aan het strand. Echt!![]()
Eerst dacht ik dat je chucky bedoelde, toen dacht ik aan een gekko, maar eindelijk valt het kwartjequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil Gukkie heten.
Omdat mijn buurvrouw dat zo uitspreekt want in Italië kun je op elke hoek Gukkie kopen, heel goedkoop!![]()
En da's allemaal ECHT hoor! En Louis Vuitten. Allemaal aardige negerverkopers.
Hondjes, naar Spanje. Morgen pas maar in mijn hoofd heb ik het zo druk dat ik niks doe want ja, heb het al druk zat.Zo vermoeiend.
Thanks.
Hmmm nee, geen Denemarken plannen hier. Van de zomer gaan we trekken door de bergen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Waar in Spanje, goh , dacht Denemarken, hoe kom ik daar nu aan.
Jemig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:03 schreef Coos het volgende:
Drama op het dak.
Om even over zevenen begonnen die lui weer te freezen aan de schoorstenen. Dus ik m'n bed uit en onder de douche. Terwijl ik me stond af te drogen plots een hoop geschreeuw maar daar kijk ik bij bouwvakkers niet van op. Die schreeuwen namelijk altijd naar elkaar. Toen ik beneden kwam reed er met gillende sirenes een ambulance voor. Wat bleek, die kerel was op het nog natte dak van de dauw uitgegleden en had die frees in zijn bovenbeen gezet. Wel zielig want het zijn best aardige mannen. Ik heb ze tot nu toe ook niet meer gehoord op het dak.
Tsja, mannen en matenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Maanvis het volgende:
zoo, m'n subway broodje is weer verorberd.. gedeeltelijk.. waarom ik altijd voor 30cm ga terwilj ik maar ruimte heb voor 15cm weet ik niet
Heftige shit hequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Wat is het ineens téring-druk in TBO.![]()
Dat heeft me geen windeieren gelegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey hoe gaat het met je oceanische gevoel
dat probeem heb ik nou ook altijd............. héél pijnlijk jah.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Maanvis het volgende:
zoo, m'n subway broodje is weer verorberd.. gedeeltelijk.. waarom ik altijd voor 30cm ga terwilj ik maar ruimte heb voor 15cm weet ik niet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de link met de cover niet, Dementor?
Ik ga onze vrijdagmiddagborrel verwerken in mijn Elsevier blog.
Had ik maar meer Bavaria ingeslagen toen dat de bonuskaartaanbieding was.quote:spijt spijt spijt
zitten wachten horen zeggen en
spijt spijt spijt
lange nachten wakker liggen en
spijt spijt spijt
je ziet het speelgoedbeest
spijt spijt spijt
de mooiste uren van het kinderfeest
en dan blijkt dat je dit allemaal hebt meegemaakt
en dan blijkt wat je hebt meegemaakt en alles is voorbij
en ze kijkt alsof de wereld opensplijt
en ze fluistert haar verwijt
Ach het is allebei pis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:33 schreef Maanvis het volgende:
Heineken...
[..]
Had ik maar meer Bavaria ingeslagen toen dat de bonuskaartaanbieding was.
Fann, ga het uitproberen,quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat probeem heb ik nou ook altijd............. héél pijnlijk jah.....![]()
@ Honda......... ik heb wel eens mijn koelkast geschilderd vroeger.......
ja het zal nietmaar affijn na het schilderen heb ik hem met bootlak afgewerk
en dan krast het niet...... zó heb ik ook mijn schutting beschilderd en gelakt
zit er al járen op ..... werkt als een Tiet.........![]()
@ Gertwas jij weg? heb iki niks van gemerkt
welkom terrug.........
en Noek fijne vakantie als ik je niet meer ''zie''........![]()
so dat was het wel weer hé........ denk dat ik wel weer weg kan nu?
"Toffe post had je laatst op FOK!, daar ben ik het nou helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
De fusie is goed voor mij. Leuke uitdagingen en al diverse blijken van werkwaardering. En aangezien ik leef van en voor complimentjes.
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Maanvis het volgende:
"Toffe post had je laatst op FOK!, daar ben ik het nou helemaal mee eens!"
Doet me denken aan die keer dat m'n baas me vroeg om een topic op FOK! te openen. Ging over een zieke collega en we wilden een grappige tekst op z'n beterschapskaart zettenquote:
Brr, ik kan ook niet tegen inefficiënt werken, of andere mensen die niet efficiënt werken en dan wel komen zeuren om extra personeelquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Bijna al mijn collega's van voor de fusie lopen te miepen. 'Het is zo chaotisch' 'Ik weet niet waar ik aan toe ben'. 'Ze werken niet efficiënt.' En ik vind het heerlijk inspirerend, die inefficiënte chaos.
* eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis vindt het wel een idee voor copycat om 'spontaan' op vrijdagmiddag vrij te nemen om een rendezvousje te hebben in de bunker.
Met remlof in de tuin, netjes aan de riem natuurlijkquote:
Helaas. Ik ga volgende week al een extra dag vrij opnemen en ook die dag na Hemelvaart staat in de planning om vrij te zijn. Met slechts 24 dagen per jaar moet ik kiezen of delen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis vindt het wel een idee voor copycat om 'spontaan' op vrijdagmiddag vrij te nemen om een rendezvousje te hebben in de bunker.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt meetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas. Ik ga volgende week al een extra dag vrij opnemen en ook die dag na Hemelvaart staat in de planning om vrij te zijn. Met slechts 24 dagen per jaar moet ik kiezen of delen.
Mocht ik vrijdag plots een griepje voelen opkomen, dan laat ik het weten.
En het waterbakje staat net te ver bij hem vandaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* eens
[..]
Met remlof in de tuin, netjes aan de riem natuurlijk.
Dan zou ik liegen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:49 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt meeten.
Je bent toch wel ooit op een meet geweestquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er na de rondleiding niemand het stratumseind of de markt in/op duikt dus wie weetquote:
1x op een echte meet. Een crewmeet met onder andere yvonne, Iteejer, Dagonet, HeatWave, BrightEyes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent toch wel ooit op een meet geweest? Toch
Echte meets zijn doorgaans veel leuker dan crewmeetsquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
1x op een echte meet. Een crewmeet met onder andere yvonne, Iteejer, Dagonet, HeatWave, BrightEyes.
Verder heb ik wat FOK!kers een op een gemeet. Op één hand te tellen. Ik hou het zoveel mogelijk gescheiden eigenlijk.
Maar wie weet dat een drankje vrijdagavond tot de mogelijkheden behoort.
Crew geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Echte meets zijn doorgaans veel leuker dan crewmeets.
Neuh, dat zeggen anderenquote:
Dat je ook eens mensen kunt ontmoeten die nooit of te nimmer crew zullen worden. Markante mensen, zoals Kastanova, Boebiedoe, paultjuhuhuhuhuh etc etc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
Wat zou er dan leuker zijn aan regular meets?
Die mensen zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Dat je ook eens mensen kunt ontmoeten die nooit of te nimmer crew zullen worden. Markante mensen..."
FYI: Kasta is crew geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef Maanvis het volgende:
Dat je ook eens mensen kunt ontmoeten die nooit of te nimmer crew zullen worden. Markante mensen, zoals Kastanova, Boebiedoe, paultjuhuhuhuhuh etc etc.
Denk je dat Kasta nog ooit crew zal worden!?quote:
Weet ik niet. Ik word ook nooit meer crew. Ben ik nu plots markant ende interessant?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Denk je dat Kasta nog ooit crew zal worden!?
Snap je nou echt niet waar hij op doelt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ga jij met Paultjuhhh, Meki en Maanvis meeten!
Drink ik een vodka met yvonne.
Even serieus: mensen zijn imo markant of interessant om hun persoonlijkheid, niet vanwege een tag of kleurtje op FOK!.
Nee. Leg het me uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Snap je nou echt niet waar hij op doelt?
Kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ga jij met Paultjuhhh, Meki en Maanvis meeten!
Drink ik een vodka met yvonne.
Even serieus: mensen zijn imo markant of interessant om hun persoonlijkheid, niet vanwege een tag of kleurtje op FOK!.
Die zullen best interessant zijn IRLquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word ook nooit meer crew. Ben ik nu plots markant ende interessant?
Is Viswijfje markant en interessant? Meki? Lemmeb? To name a few.
Cc heeft voorlopig genoeg van vis, zalm om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Snap je nou echt niet waar hij op doelt?
Zwak excuus, vriend!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
Nee veels te warm voor.
* Dementor schenkt drankje in.
Je praat in raadselen. Ik vat 'm niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Cc heeft voorlopig genoeg van vis, zalm om maar iets te noemen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc heeft voorlopig genoeg van vis, zalm om maar iets te noemen.
Je bent niet op je best vandaag, meestal begrijp je de hints wel. En ik ga het heul niet uitleggen.quote:
Je vat hem weet niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
Dat is het kwartje van Kok.
Zalm had een snip.
Aaaah, nostalgie.quote:
Nou meid schrijf er een column over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jullie draad gewoon oninteressant en verre van markant.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou meid schrijf er een column over.
Had ze 'm wel op slot staan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:De fiets van mijn dochter is gepikt, gewoon uit de voortuin van een vriendje.
Nee knaap. Dat zou slaapverwekkend worden. Ik schrijf momenteel een column over halalvoedselquote:
Das kut.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
De fiets van mijn dochter is gepikt, gewoon uit de voortuin van een vriendje.
Spannend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee knaap. Dat zou slaapverwekkend worden. Ik schrijf momenteel een column over halalvoedsel.
Maak je Coos weer blij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Nee knaap. Dat zou slaapverwekkend worden. Ik schrijf momenteel een column over halalvoedsel.
Vanuit de voortuin? Wat een lef.quote:
Is dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |