Je bent toch wel ooit op een meet geweestquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er na de rondleiding niemand het stratumseind of de markt in/op duikt dus wie weetquote:
1x op een echte meet. Een crewmeet met onder andere yvonne, Iteejer, Dagonet, HeatWave, BrightEyes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent toch wel ooit op een meet geweest? Toch
Echte meets zijn doorgaans veel leuker dan crewmeetsquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
1x op een echte meet. Een crewmeet met onder andere yvonne, Iteejer, Dagonet, HeatWave, BrightEyes.
Verder heb ik wat FOK!kers een op een gemeet. Op één hand te tellen. Ik hou het zoveel mogelijk gescheiden eigenlijk.
Maar wie weet dat een drankje vrijdagavond tot de mogelijkheden behoort.
Crew geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Echte meets zijn doorgaans veel leuker dan crewmeets.
Neuh, dat zeggen anderenquote:
Dat je ook eens mensen kunt ontmoeten die nooit of te nimmer crew zullen worden. Markante mensen, zoals Kastanova, Boebiedoe, paultjuhuhuhuhuh etc etc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
Wat zou er dan leuker zijn aan regular meets?
Die mensen zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Dat je ook eens mensen kunt ontmoeten die nooit of te nimmer crew zullen worden. Markante mensen..."
FYI: Kasta is crew geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef Maanvis het volgende:
Dat je ook eens mensen kunt ontmoeten die nooit of te nimmer crew zullen worden. Markante mensen, zoals Kastanova, Boebiedoe, paultjuhuhuhuhuh etc etc.
Denk je dat Kasta nog ooit crew zal worden!?quote:
Weet ik niet. Ik word ook nooit meer crew. Ben ik nu plots markant ende interessant?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Denk je dat Kasta nog ooit crew zal worden!?
Snap je nou echt niet waar hij op doelt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ga jij met Paultjuhhh, Meki en Maanvis meeten!
Drink ik een vodka met yvonne.
Even serieus: mensen zijn imo markant of interessant om hun persoonlijkheid, niet vanwege een tag of kleurtje op FOK!.
Nee. Leg het me uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Snap je nou echt niet waar hij op doelt?
Kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ga jij met Paultjuhhh, Meki en Maanvis meeten!
Drink ik een vodka met yvonne.
Even serieus: mensen zijn imo markant of interessant om hun persoonlijkheid, niet vanwege een tag of kleurtje op FOK!.
Die zullen best interessant zijn IRLquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word ook nooit meer crew. Ben ik nu plots markant ende interessant?
Is Viswijfje markant en interessant? Meki? Lemmeb? To name a few.
Cc heeft voorlopig genoeg van vis, zalm om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Snap je nou echt niet waar hij op doelt?
Zwak excuus, vriend!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
Nee veels te warm voor.
* Dementor schenkt drankje in.
Je praat in raadselen. Ik vat 'm niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Cc heeft voorlopig genoeg van vis, zalm om maar iets te noemen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc heeft voorlopig genoeg van vis, zalm om maar iets te noemen.
Je bent niet op je best vandaag, meestal begrijp je de hints wel. En ik ga het heul niet uitleggen.quote:
Je vat hem weet niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
Dat is het kwartje van Kok.
Zalm had een snip.
Aaaah, nostalgie.quote:
Nou meid schrijf er een column over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jullie draad gewoon oninteressant en verre van markant.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou meid schrijf er een column over.
Had ze 'm wel op slot staan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:De fiets van mijn dochter is gepikt, gewoon uit de voortuin van een vriendje.
Nee knaap. Dat zou slaapverwekkend worden. Ik schrijf momenteel een column over halalvoedselquote:
Das kut.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
De fiets van mijn dochter is gepikt, gewoon uit de voortuin van een vriendje.
Spannend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee knaap. Dat zou slaapverwekkend worden. Ik schrijf momenteel een column over halalvoedsel.
Maak je Coos weer blij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Nee knaap. Dat zou slaapverwekkend worden. Ik schrijf momenteel een column over halalvoedsel.
Vanuit de voortuin? Wat een lef.quote:
Is dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |