Dat heeft me geen windeieren gelegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey hoe gaat het met je oceanische gevoel
dat probeem heb ik nou ook altijd............. héél pijnlijk jah.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Maanvis het volgende:
zoo, m'n subway broodje is weer verorberd.. gedeeltelijk.. waarom ik altijd voor 30cm ga terwilj ik maar ruimte heb voor 15cm weet ik niet
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de link met de cover niet, Dementor?
Ik ga onze vrijdagmiddagborrel verwerken in mijn Elsevier blog.
Had ik maar meer Bavaria ingeslagen toen dat de bonuskaartaanbieding was.quote:spijt spijt spijt
zitten wachten horen zeggen en
spijt spijt spijt
lange nachten wakker liggen en
spijt spijt spijt
je ziet het speelgoedbeest
spijt spijt spijt
de mooiste uren van het kinderfeest
en dan blijkt dat je dit allemaal hebt meegemaakt
en dan blijkt wat je hebt meegemaakt en alles is voorbij
en ze kijkt alsof de wereld opensplijt
en ze fluistert haar verwijt
Ach het is allebei pis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:33 schreef Maanvis het volgende:
Heineken...
[..]
Had ik maar meer Bavaria ingeslagen toen dat de bonuskaartaanbieding was.
Fann, ga het uitproberen,quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat probeem heb ik nou ook altijd............. héél pijnlijk jah.....![]()
@ Honda......... ik heb wel eens mijn koelkast geschilderd vroeger.......
ja het zal nietmaar affijn na het schilderen heb ik hem met bootlak afgewerk
en dan krast het niet...... zó heb ik ook mijn schutting beschilderd en gelakt
zit er al járen op ..... werkt als een Tiet.........![]()
@ Gertwas jij weg? heb iki niks van gemerkt
welkom terrug.........
en Noek fijne vakantie als ik je niet meer ''zie''........![]()
so dat was het wel weer hé........ denk dat ik wel weer weg kan nu?
"Toffe post had je laatst op FOK!, daar ben ik het nou helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
De fusie is goed voor mij. Leuke uitdagingen en al diverse blijken van werkwaardering. En aangezien ik leef van en voor complimentjes.
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef Maanvis het volgende:
"Toffe post had je laatst op FOK!, daar ben ik het nou helemaal mee eens!"
Doet me denken aan die keer dat m'n baas me vroeg om een topic op FOK! te openen. Ging over een zieke collega en we wilden een grappige tekst op z'n beterschapskaart zettenquote:
Brr, ik kan ook niet tegen inefficiënt werken, of andere mensen die niet efficiënt werken en dan wel komen zeuren om extra personeelquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Bijna al mijn collega's van voor de fusie lopen te miepen. 'Het is zo chaotisch' 'Ik weet niet waar ik aan toe ben'. 'Ze werken niet efficiënt.' En ik vind het heerlijk inspirerend, die inefficiënte chaos.
* eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis vindt het wel een idee voor copycat om 'spontaan' op vrijdagmiddag vrij te nemen om een rendezvousje te hebben in de bunker.
Met remlof in de tuin, netjes aan de riem natuurlijkquote:
Helaas. Ik ga volgende week al een extra dag vrij opnemen en ook die dag na Hemelvaart staat in de planning om vrij te zijn. Met slechts 24 dagen per jaar moet ik kiezen of delen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis vindt het wel een idee voor copycat om 'spontaan' op vrijdagmiddag vrij te nemen om een rendezvousje te hebben in de bunker.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt meetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas. Ik ga volgende week al een extra dag vrij opnemen en ook die dag na Hemelvaart staat in de planning om vrij te zijn. Met slechts 24 dagen per jaar moet ik kiezen of delen.
Mocht ik vrijdag plots een griepje voelen opkomen, dan laat ik het weten.
En het waterbakje staat net te ver bij hem vandaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* eens
[..]
Met remlof in de tuin, netjes aan de riem natuurlijk.
Dan zou ik liegen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:49 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |