Dat duurt nog ff. En we weten nog niet waar we geen gaanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nog ff tv kijken en dan ook naar bed.
Ik normaal ook niet hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar jij hebt dan ook een uitzonderlijk goede baan
Ik zou het me niet eens kunnen veroorloven om zo vaak op vakantie te kunnenZou het best willen..
![]()
Dat is het probleem bij mij. Ik heb alleen familie in de buurt (Nederland) wonen. Op mijn oom in Australië na dan, maar ja die tickets zijn ook niet echt goedkoopquote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet hoor
Het is dat ik nu steeds op tijden vlieg dat er geen hond gaat, dus de vluchten zijn goedkoop.
Daarbij vlieg ik steeds naar familie toe dus hoef niks te betalen aan onderdak en voer, dat scheelt ook aardig watOok heb ik steeds een auto tot m'n beschikking, moet wel iets aan benzine betalen, maar dat is in Afrika en Amerika ook om te lachen.
Ja vanmiddag shoppen in Bocholtquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:52 schreef Puala het volgende:
Niet zo handig Milou.
Nog wel leuke plannen voor vandaag?
dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:49 schreef Milou__ het volgende:
Hallo!
Ik ben al wakker op mijn vrije dag
Ik normalitair ook. Maar nu was ik om acht uur al klaar wakkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef Olment het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed
als ik een vrije dag heb blijf ik lang in me bedje ligge.
Nicequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja vanmiddag shoppen in Bocholt![]()
Jij? Of moet je naar school?
Oh dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb vergadering![]()
En gisteren goed nieuws gehad![]()
Mijn schoonmoeder is thuis
Gaat heel goed. Gisteren heeft ze ook al goed gegeten (ziekenhuis eten is vies) en ze was heel blij om thuis te zijn. Ze heeft nog wel hoofdpijn, maar dat schijnt elke week ietsjes minder te worden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
Paula dat is goed nieuws! Hoe voelt ze zich?
Bootje
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
Paula dat is goed nieuws! Hoe voelt ze zich?
Bootje
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
Dat is goed om te horen PaulaVergaderze!
Alles goed met Bootje?
Nog steeds spierpijn en blauwe plekken van zondagquote:
Sorry man, ik lees het nu pas. Maar ik heb zaterdag én zondag al gelopen, dus even een dagje rustig aanquote:
Eigenlijk niet maar het zal wel moeten hequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Hoi Olment..
Zijn we allemaal weer fris en fruitig om flink hard te gaan werken? Vertrouwen in het gesprek vanmiddag Daph_?
Klinkt niet bepaald prettigquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds spierpijn en blauwe plekken van zondag
Mn buik voelt beetje beurs nog, mn armen hebben nog spierpijn en tja.. Mn moeder vond het apart dat ik het allemaal waard vond. Tja, bikkel hč
Paintballen zal ook pijn doen. Heb in de planning staan om in september naar Mahlwinkel te gaan in Duitsland. Paintballevent met ongeveer 1500 man voor 3 dagen lang.. Dát zal pas blauwe plekken opleveren
It's a hard knock lifequote:
Hardstikke fris en fruitig =) hoop dat het goed gaat vanmiddag daph_quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Hoi Olment..
Zijn we allemaal weer fris en fruitig om flink hard te gaan werken? Vertrouwen in het gesprek vanmiddag Daph_?
Afgelopen vrijdagochtend een emailtje gestuurd waar ik nog geen antwoord op had, maar wat ik wel graag wilde hebben (aanvraag extra herkansing..)quote:Beste Tom
Wat bent wel een ongeduldig mannentje!!
Je hebt het juiste e-mail adres, echter de persoon die de mails ontvangt werkt 2 dagen in de week (volgens mij dins + woen), dus vandaar dat het even duurt voor je een ontvangstbevestiging krijgt.
Let ook op dat de examencommissie niet elke week vergaderd, dus het besluit kan nog wel een paar weekjes op zich laten wachten. Stop in die tussentijd alle energie in je scriptie, de inleverdatum nadert snel
Groeten *naam*
Ja.. het moetquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar het zal wel moeten heMijn afstudeerbegeleider is erg chagrijnig dus ik heb er weinig zin in..
We zijn met de klas vorige week vrijdag ook weze paintballen. ieder 300 kogeltjes en 2.5 uur speeltijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef Daph_ het volgende:
Nwah, liever jij dan ikIk heb eindelijk eens geen onverklaarbare bulten en blauwe plekken *klopt af*, alleen nog 3 krassen op mijn knie die langzaamaan genezen
klinkt ook best apart trouwensquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef Daph_ het volgende:
Nwah, liever jij dan ikIk heb eindelijk eens geen onverklaarbare bulten en blauwe plekken *klopt af*, alleen nog 3 krassen op mijn knie die langzaamaan genezen
Ik heb vorige week pww gehad en hoop da ik geen herkansingen hoef aan te vragen. anders moet ik die na de 26ste (juni) nog gaan maken terwijl iedereen vrij is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagochtend een emailtje gestuurd waar ik nog geen antwoord op had, maar wat ik wel graag wilde hebben (aanvraag extra herkansing..)
Beste vriend was samen met een andere vriend mede-eigenaar van een paintballcentrum hier. Stond elke dinsdagavond te knallen. Was altijd wel lachenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
We zijn met de klas vorige week vrijdag ook weze paintballen. ieder 300 kogeltjes en 2.5 uur speeltijd.
het was egt vermoeiend, was blij da ik na huis kon rijde en in ff relaxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |